Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ergernissen.

+42
luenca
Lousanne
Rumble
bolus26
M-G
Rebecca
silly-one
Sarah1985
Sugarfall
Angela_1986
loesje
Magenta
Slakje
jena
SuperGrover
Beachgirl
Kowalski
Caro
Elliot
Snoes
Marsy28
Travelgurly
Marin
Phileine
PrimaBella
Atelier Madame
M@niek
Antibes
Guus
Bazinga
Niekske
Annemoontje
Honey*Bee
loura
Jerry
Mida4you
Inge
Rush
Arwyn
M_as
Toet
Minx
46 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Jerry wo 3 okt 2012 - 3:44

Wat een domme mensen dan :P Misschien moet ik een bordje aan m'n fiets hangen 'ik heb al gedrukt' nerd
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Antibes wo 3 okt 2012 - 3:47

Jerry schreef:Wat een domme mensen dan :P Misschien moet ik een bordje aan m'n fiets hangen 'ik heb al gedrukt' nerd

Dan zou ik je denk ik feliciteren met je gezonde stoelgang.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Elliot wo 3 okt 2012 - 3:48

Antibes schreef:
Jerry schreef:Wat een domme mensen dan Ergernissen. - Pagina 4 253468018 Misschien moet ik een bordje aan m'n fiets hangen 'ik heb al gedrukt' Ergernissen. - Pagina 4 827601

Dan zou ik je denk ik feliciteren met je gezonde stoelgang.. Ergernissen. - Pagina 4 394967

lol! Dat wilde ik dus ook al zeggen!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Beachgirl wo 3 okt 2012 - 3:59

Ik ergderde me vandaag heel erg aan het feit dat ik de hele regio heb afegzocht naar de nieuwe Dolce Gusto Genio en hij gewoon nergens leverbaar is!Mad
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 4:00

Alles staat wel met elkaar in verband (denk ik)

- Inefficient werken
- Om de hete brij draaien
- Alles eerst vanuit 100 perspectieven willen bekijken voordat men een keuze maken (na 3/4 dingen kun je je keuze toch wel onderbouwen)
- Een idee hebben en dan nog gaan verder denken omdat je misschien nog wel 10 betere ideeen hebt.. Een beetje nadenken is niet verkeerd.. maar come on.. stick to the point.. we zijn HIER mee bezig.

Ja vooral dat dus.. Ik hou gewoon graag de vaart erin.. Niet om het af te raffelen (Ik kan begrijpen dat mensen dat denken) maar om vooral tijd en geld te besparen wat je weer in een nieuw onderwerp/ontwerp/idee weet ik het wat kunt steken. Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  SuperGrover wo 3 okt 2012 - 4:16

Haha wat betreft de bus, ik vind het juist irritant als mensen pas in beweging komen als de bus stilstaat, dan nog hun jas/tas/ov-kaart moeten pakken en naar de deur lopen. Het gaat zoveel efficiënter als je gewoon in actie komt voordat de bus bij de halte is.

Wat betreft dat knopje bij de stoplichten: mensen hebben de neiging om meer dan één keer te drukken, omdat de meeste stoplichtknopjes geen feedback geven. Als je de knop van de oven aanzet, wordt ie warm, als je de knop van de tv aanzet, krijg je beeld en geluid. Bij een stoplicht gebeurt er niet iets gelijk als je drukt, waardoor mensen twijfelen of ze wel goed genoeg gedrukt hebben/of het stoplicht het signaal goed ontvangen heeft. *flies away*

Ik erger me aan mensen die voor ieder wissewasje naar de huisarts gaan of enorm lopen klagen erover. Oh verkouden, ja ga maar snel een afspraak maken bij de dokter, want die kan daar echt ontzettend veel aan doen. Ja keelontsteking is inderdaad het ergste wat je kunt overkomen in het leven. Oh een blaar, ja beter ga je in de ziektewet en neem je een psycholoog in de arm.

Mensen die niet in staat zijn om zelfstandig na te denken en dan mij lopen spammen met domme vragen zoals: "Hoe bereken je ook alweer een F-ratio?", "Wat was de theorie van Simmel ook alweer?", "Hoe laat hebben we college morgen?" Waar denk je dat boeken voor zijn? En sinds wanneer heb jij geen toegang meer tot internet?
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  jena wo 3 okt 2012 - 4:19

Punk'd schreef:Alles staat wel met elkaar in verband (denk ik)

- Inefficient werken
- Om de hete brij draaien
- Alles eerst vanuit 100 perspectieven willen bekijken voordat men een keuze maken (na 3/4 dingen kun je je keuze toch wel onderbouwen)
- Een idee hebben en dan nog gaan verder denken omdat je misschien nog wel 10 betere ideeen hebt.. Een beetje nadenken is niet verkeerd.. maar come on.. stick to the point.. we zijn HIER mee bezig.

Ja vooral dat dus.. Ik hou gewoon graag de vaart erin.. Niet om het af te raffelen (Ik kan begrijpen dat mensen dat denken) maar om vooral tijd en geld te besparen wat je weer in een nieuw onderwerp/ontwerp/idee weet ik het wat kunt steken. Ergernissen. - Pagina 4 3079029344

Heb jij vandaag bij dezelfde vergadering gezeten als ik? Laughing
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  jena wo 3 okt 2012 - 4:23

SuperGrover schreef:

Ik erger me aan mensen die voor ieder wissewasje naar de huisarts gaan of enorm lopen klagen erover. Oh verkouden, ja ga maar snel een afspraak maken bij de dokter, want die kan daar echt ontzettend veel aan doen. Ja keelontsteking is inderdaad het ergste wat je kunt overkomen in het leven. Oh een blaar, ja beter ga je in de ziektewet en neem je een psycholoog in de arm.


En om hier even op voort te borduren: Ik erger me ook een klein beetje aan werkgevers die (meteen als je je ziek meldt) zeggen "Ga je wel nog even langs de huisarts?" of "Wat zegt je huisarts hierover?". Euh.... niets! Ik heb de hele nacht liggen kotsen en 39 graden koorts; als het over een paar dagen nog niet over is, ga ik dan wel naar de huisarts Rolling Eyes
jena
jena
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 4:25

SuperGrover schreef:Haha wat betreft de bus, ik vind het juist irritant als mensen pas in beweging komen als de bus stilstaat, dan nog hun jas/tas/ov-kaart moeten pakken en naar de deur lopen. Het gaat zoveel efficiënter als je gewoon in actie komt voordat de bus bij de halte is.

Wat betreft dat knopje bij de stoplichten: mensen hebben de neiging om meer dan één keer te drukken, omdat de meeste stoplichtknopjes geen feedback geven. Als je de knop van de oven aanzet, wordt ie warm, als je de knop van de tv aanzet, krijg je beeld en geluid. Bij een stoplicht gebeurt er niet iets gelijk als je drukt, waardoor mensen twijfelen of ze wel goed genoeg gedrukt hebben/of het stoplicht het signaal goed ontvangen heeft. *flies away*

Ik erger me aan mensen die voor ieder wissewasje naar de huisarts gaan of enorm lopen klagen erover. Oh verkouden, ja ga maar snel een afspraak maken bij de dokter, want die kan daar echt ontzettend veel aan doen. Ja keelontsteking is inderdaad het ergste wat je kunt overkomen in het leven. Oh een blaar, ja beter ga je in de ziektewet en neem je een psycholoog in de arm. Mensen die niet in staat zijn om zelfstandig na te denken en dan mij lopen spammen met domme vragen zoals: "Hoe bereken je ook alweer een F-ratio?", "Wat was de theorie van Simmel ook alweer?", "Hoe laat hebben we college morgen?" Waar denk je dat boeken voor zijn? En sinds wanneer heb jij geen toegang meer tot internet?

Daar kan ik ook niet zo goed tegen.. Maar ergeren is een groot woord haha.. Maar dan denk ik wel steeds.. Whooo wat ben ik toch gezond.. of een doorzetter laughcry Ik voel mezelf er alleen maar beter door whaha.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Slakje wo 3 okt 2012 - 4:34

Kinderloze werkgevers
Gediplomeerde mensen die zich beter voelen dan ik, en dat laten merken ook
Mensen die ervan uitgaan dat wij het slecht hebben en kansarm zijn
Mensen die je van alles beloven, maar als puntje bij paaltje komt, lopen ze weg
De Lijn
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Antibes wo 3 okt 2012 - 4:37

Slakje schreef:
Gediplomeerde mensen die zich beter voelen dan ik, en dat laten merken ook
Mensen die ervan uitgaan dat wij het slecht hebben en kansarm zijn
Mensen die je van alles beloven, maar als puntje bij paaltje komt, lopen ze weg

Ik vind dit enorm verbitterd klinken.. :nopompom:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Magenta wo 3 okt 2012 - 4:43

- Mensen die te langzaam rijden of asociaal rijden.
- Mijn teamleider.
- Het systeem waarmee we moeten werken.
- Mijn garderobe.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Atelier Madame wo 3 okt 2012 - 4:58

Slakje schreef:Kinderloze werkgevers
Gediplomeerde mensen die zich beter voelen dan ik, en dat laten merken ook
Mensen die ervan uitgaan dat wij het slecht hebben en kansarm zijn
Mensen die je van alles beloven, maar als puntje bij paaltje komt, lopen ze weg
De Lijn

Waarom specifiek kinderloze werkgevers? Je kiest er toch zelf voor om kinderen te krijgen en te werken?
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  loesje wo 3 okt 2012 - 5:11

mensen die oordelen zonder de mensen echt te kennen
mensen die liegen/andere naar beneden halen om zich beter te voelen
mensen die grote schulden hebben en bedelen bij familie en dat gaan uitgeven aan nutterloze dingen (uit eten gaan, op vakantie) en dan ook nog kinderen nemen :O
mensen die zich niet aan afspraken houden
loesje
loesje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2485
Punten : 2932
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  M@niek wo 3 okt 2012 - 5:24

Op het moment erger ik me aan de hoeveelheid kinderen die staan te bedelen bij de c1000 voor gogo's, sommige zijn echt agressief!
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Slakje wo 3 okt 2012 - 5:31

Atelier Madame schreef:
Slakje schreef:Kinderloze werkgevers
Gediplomeerde mensen die zich beter voelen dan ik, en dat laten merken ook
Mensen die ervan uitgaan dat wij het slecht hebben en kansarm zijn
Mensen die je van alles beloven, maar als puntje bij paaltje komt, lopen ze weg
De Lijn

Waarom specifiek kinderloze werkgevers? Je kiest er toch zelf voor om kinderen te krijgen en te werken?
Ja, maar hun onbegrip soms. Moest één keer met Louise onmiddellijk naar het ziekenhuis (ze hadden me opgebeld uit de creche). Amai, ik heb nog nooit zo'n uitbrander gehad. "Ik blijf toch ook niet zomaar thuis." was zijn antwoord.
En de druppel was toen ik een miskraam had. Toen antwoordde hij: "Kan je dat niet beter plannen?!" In de tijd dat ik er werkte ben ik nooit thuis gebleven (ook niet wegens ziekte, ik ging ziek werken). Toen heb ik besloten om weg te gaan.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Atelier Madame wo 3 okt 2012 - 5:33

Slakje schreef:
Atelier Madame schreef:
Slakje schreef:Kinderloze werkgevers
Gediplomeerde mensen die zich beter voelen dan ik, en dat laten merken ook
Mensen die ervan uitgaan dat wij het slecht hebben en kansarm zijn
Mensen die je van alles beloven, maar als puntje bij paaltje komt, lopen ze weg
De Lijn

Waarom specifiek kinderloze werkgevers? Je kiest er toch zelf voor om kinderen te krijgen en te werken?
Ja, maar hun onbegrip soms. Moest één keer met Louise onmiddellijk naar het ziekenhuis (ze hadden me opgebeld uit de creche). Amai, ik heb nog nooit zo'n uitbrander gehad. "Ik blijf toch ook niet zomaar thuis." was zijn antwoord.
En de druppel was toen ik een miskraam had. Toen antwoordde hij: "Kan je dat niet beter plannen?!" In de tijd dat ik er werkte ben ik nooit thuis gebleven (ook niet wegens ziekte, ik ging ziek werken). Toen heb ik besloten om weg te gaan.

Wow dat laatste vooral is heel erg onrespectvol. Kan me voorstellen dat een werkgever niet blij is als je snel weg moet ivm een ziek kind, maar alsof je er iets aan kan doen. En ja een miskraam plan je ook echt hè :nopompom:
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Slakje wo 3 okt 2012 - 5:38

Ja, daarmee, en ik heb het gemerkt bij enkel kinderloze werkgevers. Bij vrienden en vriendinnen gaat het er vaak hetzelfde aan toe.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Arwyn wo 3 okt 2012 - 6:15

Chipp schreef:
Arwyn schreef:Vodafone, haha.

Ow. Wat moet ik dan? Ergernissen. - Pagina 4 394967

Vodafone is op zich prima hoor, alleen duurt wachten op je nieuwe toestel zo lang!!
Weet gelijk weer waarom ik dit soort dingen normaal altijd in de winkel regel, haha.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Angela_1986 wo 3 okt 2012 - 6:39

Arwyn schreef:
Chipp schreef:
Arwyn schreef:Vodafone, haha.

Ow. Wat moet ik dan? Ergernissen. - Pagina 4 394967

Vodafone is op zich prima hoor, alleen duurt wachten op je nieuwe toestel zo lang!!
Weet gelijk weer waarom ik dit soort dingen normaal altijd in de winkel regel, haha.

Nou... Vodafone is de afgelopen maanden een grote ergenis van mij geweest!

Het bereik in mijn woning was altijd al erg slecht en de laatste maanden kon ik helemaal niet meer bellen in mijn woonomgeving. Nadat ik zelf contact heb opgenomen hoorde ik dat ze een mast weggehaald hadden in de buurt en dat het wel zou kunnen dat mijn bereik daardoor 'wat verminderd was'.

Nu ben ik overgestapt naar een andere provider en het bereik in mijn woning is nog nooit zo goed geweest! :cheering:

Ik heb me vandaag geirriteerd aan twee collega's die écht niet efficient aan het werk waren en steeds een theekransje met z'n tweetjes hadden.

Ook heb ik me mateloos geirriteerd aan een aantal automobilisten, echt een paar verschrikkelijke asocialen tegen gekomen! Mad
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Sugarfall wo 3 okt 2012 - 6:43

Ja Vodafone is inderdaad slechter geworden, had dit jaar in Italie op vakantie amper tot geen bereik op sommige plaatsen, terwijl mijn vriend met T mobile gewoon vol bereik had! Ben overgestapt naar T Mobile en echt, goede keuze geweest Very Happy
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Magenta wo 3 okt 2012 - 6:52

Nog eentje: mijn schoonzusje.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Angela_1986 wo 3 okt 2012 - 6:53

Ik ben daar ook naar overgestapt en tot nu toe zeer tevreden! Behalve dan dat het me niet lukt om mms-jes te sturen... Waarschijnlijk iets niet goed met de instellingen maar ik krijg het niet verandert.

Vind het van zo'n groot bedrijf als Vodafone ook zéér slecht dat ze hun klanten niet informeren over de problemen. Mijn halve woonplaats heeft gewoon last van dit probleem en niemand heeft hierover wat gehoord van Vodafone, geen mailtje, geen info op de site, niets! Rolling Eyes Ik stuurde dus klachten via de site want ja, bellen ging niet laughcry Het duurde soms even maar ik kreeg wel reactie en ik heb voor al die maanden mijn abonnementskosten terug gekregen. Van andere hoor ik dat ze geen reactie krijgen, als ze bellen moeten ze een aangetekende brief sturen en wordt er gezegd dat mailen niet kan/mag en dat ze geen abonnementskosten crediteren. Heel erg wisselend dus hoe Vodafone reageert!
Angela_1986
Angela_1986
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Woonplaats : In 't zuiden

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 7:19

Ik erger me aan iemand in mijn omgeving die constant de aandacht naar zich toe weet te trekken en zich gerust met een privé gesprek bemoeit die je met iemand anders voert. Heel irritant, gelukkig ben ik niet de enige die het irritant vindt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 7:42

Jerry schreef:Wat een domme mensen dan Ergernissen. - Pagina 4 253468018 Misschien moet ik een bordje aan m'n fiets hangen 'ik heb al gedrukt' Ergernissen. - Pagina 4 827601

Hier in Groningen hebben de meeste verkeerslichten voor fietsen een metertje die aan slaat als iemand over de 'voelers' (ik kom niet op het woord) fietst. Zo weet je dus hoe lang je nog moet wachten én hoef je niet te drukken! Ideaaaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 4 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum