Ergernissen.
+42
luenca
Lousanne
Rumble
bolus26
M-G
Rebecca
silly-one
Sarah1985
Sugarfall
Angela_1986
loesje
Magenta
Slakje
jena
SuperGrover
Beachgirl
Kowalski
Caro
Elliot
Snoes
Marsy28
Travelgurly
Marin
Phileine
PrimaBella
Atelier Madame
M@niek
Antibes
Guus
Bazinga
Niekske
Annemoontje
Honey*Bee
loura
Jerry
Mida4you
Inge
Rush
Arwyn
M_as
Toet
Minx
46 plaatsers
Pagina 6 van 6
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Ergernissen.
Minx schreef:Arg, had er net weer een. Sportintructeurs binnen sportscholen. Ten minste bij die van mij. Zitten de hele dag vrij weinig te doen. En dan sta ik even een paar tips te geven aan mijn schoonzus waar ik mee aan het sporten was. Komen ze zich er mee bemoeien. Serieus ga die 100 andere mensen corrigeren die de oefeningen verkeerd uitvoeren.
Tot zover mijn ergernis.
Edit: het is niet arrogant bedoelt hoor maar het is gewoon zwaar irritant als je mensen veel fouten ziet maken en daar niet op gecorrigeerd word en ze mij dan gaan corrigeren terwijl ze niet eens weet wat het doel is.
Jij bent f.ysiotherapeut toch? Ik snap wel dat je het niet leuk vind dat ze jou corrigeren, terwijl jij het waarschijnlijk 100x beter weet. Maar zij doen ook hun werk en weten niet dat jij f.ysiotherapeut bent, ze proberen waarschijnlijk alleen uit goede wil te helpen.
Ik ben a.rts en stond net bij de kruidvat paracetamol af te rekenen, werd me verteld dat ik wel de bijsluiter moest lezen, maximaal 3dd moest gebruiken en of ik nog vragen had. Tsja, ze kunnen ook niet weten dat ik arts ben en ze doen ook maar hun werk, dit moeten ze gewoon bij iedereen vertellen dus ik erger me er ook niet aan.
Lousanne- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12
Ja dat klopt ben ik idd, maar waar ik me het meest aan ergerde was dat ze op haar kont bleef zitten en ik zoveel fouten zag ook toen iemand haar hulp vroeg. En daarbij gaf ze nog eens het verkeerde advies ook.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
shygirl87 schreef:
driegen je eigen zus te vermoorden, die jongen is echt ziek in zn hoofd. ik zou aangifte doen, tis je broer maar zoiets gaat echt te ver! heeft hij geen hulp?
Wordt tijd dat hij weer hulp gaat zoeken. Het is nooit vastgesteld, maar het heeft kenmerken van een borderliner. Ik weet dat hij het niet zal doen, maar ga hem wel duidelijk maken dat het de laatste keer is dat hij dit bij mij doet en dat ik de 3de keer wel aangifte ga doen.
In deze tijd van het jaar is het gewoon altijd ruzie met hem omdat meneer niet lekker in zijn vel zit.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Mensen die gaan praten voor de ingang van een winkel en zo blokkeren dat je er amper door kan.
Hondenpoep op straat.
Hondenpoep op straat.
mo-lola- Prater
- Aantal berichten : 781
Punten : 1117
Registratiedatum : 17-11-10
Mensen die ineens midden op straat/voetpad stil blijven staan, waardoor je er bijna tegenaan loopt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Heb er weer 1: mensen die in een drukke winkelstraat midden op straat gaan staan praten..
Gast- Gast
Dat soort mensen loop ik dan expres heel dicht bij langs
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Break Of Day schreef:Heb er weer 1: mensen die in een drukke winkelstraat midden op straat gaan staan praten..
Of breeduit voor de ingang van winkels
Tyrael- Prater
- Aantal berichten : 513
Punten : 518
silly-one schreef:shygirl87 schreef:
driegen je eigen zus te vermoorden, die jongen is echt ziek in zn hoofd. ik zou aangifte doen, tis je broer maar zoiets gaat echt te ver! heeft hij geen hulp?
Wordt tijd dat hij weer hulp gaat zoeken. Het is nooit vastgesteld, maar het heeft kenmerken van een borderliner. Ik weet dat hij het niet zal doen, maar ga hem wel duidelijk maken dat het de laatste keer is dat hij dit bij mij doet en dat ik de 3de keer wel aangifte ga doen.
In deze tijd van het jaar is het gewoon altijd ruzie met hem omdat meneer niet lekker in zijn vel zit.
ja het er zeker niet bij laten zitten hoor! als dat heel je leven zo door moet gaan...is niet alleen zwaar voor hem, maar ook voor jou en andere omstanders!
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
VeryCherry schreef:shygirl87 schreef:VeryCherry schreef:Ik erger me aan de schilders bij ons huis, die er intussen al 7 weken zijn. Ze zijn asociaal, gluren constant naar binnen en laten me niet eens mijn eigen huis uit gaan.
ik zou er op aanspreken wat een asocialen! sowieso is binnenkijken privacy inbreuk maar ik zou gewoon de gordijnen dicht doen/houden , en je niet je eigen huis uit gaan? opdonderen dan."zal ik je baas even bellen" moet je dan zeggen
Ze praten/verstaan geen Nederlands/Engels. Alles gaat in gebrekkig Duits, en dan nog begrijpen ze driekwart niet van wat ik zeg. Heel irritant, ik zit al met de gordijnen dicht en zolang ik geen lamp aan doe kunnen ze moeilijk naar binnen kijken, maar ik voel me zo aangetast in mijn privacy. Bah!
Heb ook geen flauw idee hoe lang het nog gaat duren.
polen? ja dan word het idd lastiger...vervelend hoop dat t gauw afgelopen is!
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Pagina 6 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Ergernissen in het verkeer
» Stomme ergernissen
» Winkelpersoneel ergernissen
» Het groene huis.. (Buren-ergernissen)
» Omdat er toch al zo veel taal ergernissen zijn..
» Stomme ergernissen
» Winkelpersoneel ergernissen
» Het groene huis.. (Buren-ergernissen)
» Omdat er toch al zo veel taal ergernissen zijn..
Pagina 6 van 6
Permissies van dit forum: