Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

+51
Carmen_
Twellie
Tania
Vanilla Queen
Frappuccino
SarahKey
Japie
sanne-84
Mermaid
SuzieQ
Clapperdie
Saga
M-G
CCC
luisa
Jerry
Roodkapje
eigenwijs
Bosjesvrouw
Rebecca
Toet
Sushi
Bliss
Carra
Lady Starstruck
Jeanette
Sterre
Mizz_S
Fortissimo
TukTuk
Elliot
Blond
Sea of Trees
Ibbeltje
Ragazza
Pineco
Reva
Sarah1985
Slakje
Middleme
Nyx
Arwyn
Thunder
Paper Crown
Coco
Rose
VeryCherry
Linnie1985
Rush
Shisha
Caroow
55 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Caroow ma 6 mei 2013 - 20:07

Kevin is 2. Kevin heeft een groen speelhuis. Het speelhuis is heel leuk om op te klimmen, vindt Kevin. Zijn moeder vind dat niet. Ik hoor de hele dag..

KEVIN NIET DOEN!
KEVIN NIET OP HET GROENE HUIS!
KEVIN, IK BEN JE MOEDER, LUISTEREN!
KEVIN, IK TEL TOT 3
KEVIN, 1...2...3...
JA EN NU IS HET KLAAR, VAN HET GROENE HUIS AF!!!
KEVIN IK WAARSCHUW NIET NOG EEN KEER
KEVIN, STRAKS VAL JE EN DAN HEB JE PIJN!
KEVIN, ALS JE VALT MOET JE EEN WEEK IN HET ZIEKENHUIS BLIJVEN!

Kevin begint te huilen, moeder troost hem en binnen een uur zit hij weer op het groene huis.


Jullie ook van die fijne geluiden uit naastgelegen tuinen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Shisha ma 6 mei 2013 - 20:09

Geen geluiden maar wel een fijne buurjongen die het leuk vindt om de hele dag waterballonen over de schutting in onze tuin te gooien. Of richting onze katten wanneer deze over de schuur/schutting lopen.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Rush ma 6 mei 2013 - 20:11

Shisha schreef:Geen geluiden maar wel een fijne buurjongen die het leuk vindt om de hele dag waterballonen over de schutting in onze tuin te gooien. Of richting onze katten wanneer deze over de schuur/schutting lopen.
Met een emmer water wachten tot hij naast de schutting staat en dan ook even goed raak mikken. Laughing

Wat irritant Caroow :O. Ik ben soms echt zo blij dat wij geen buren hebben. Bij m`n ouders hebben de buren kippen en een haan, verschrikkelijk vond ik dat. Als je even buiten zat hoorde je die kippen alleen maar tokken. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Linnie1985 ma 6 mei 2013 - 20:13

Ik hoor iedere dag wel het geblaf van de honden van de buren... Maja wij mogen niet klagen, wij hebben een haan die soms midden in de nacht ineens gaat kraaien Laughing.
Linnie1985
Linnie1985
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Goeree Overflakkee

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Shisha ma 6 mei 2013 - 20:14

Rush schreef:
Shisha schreef:Geen geluiden maar wel een fijne buurjongen die het leuk vindt om de hele dag waterballonen over de schutting in onze tuin te gooien. Of richting onze katten wanneer deze over de schuur/schutting lopen.
Met een emmer water wachten tot hij naast de schutting staat en dan ook even goed raak mikken. Laughing

Hij doet het helaas niet als wij in de tuin zitten haha!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  VeryCherry ma 6 mei 2013 - 20:36

Wij hebben bovenburen die van donderdag tot zondag feesten geven, en dan van van hun dakterras af pissen en midden in de nacht overal aan gaan bellen. Om nog maar te zwijgen over al resten van hun jointjes die verspreid liggen over de stoep en de teringherrie laughcry
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Caroow ma 6 mei 2013 - 20:42

Eergisteren wilde ik met R lekker buiten zitten, stonden de buurjongens te frituren en te blowen op het balkon. Ik heb R maar binnen gelaten Neutral
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Rose ma 6 mei 2013 - 20:45

Wij hebben nieuwe buren maar die hebben niet altijd in de gaten dat het hier erg gehorig is...

Na de zoveelste keer dat ik de buurvrouw heb horen kreunen en zelfs hun bed al begon te kraken heb ik maar even op de muur staan te bonken Het groene huis.. (Buren-ergernissen) 2474380249
Het was in 1 keer stil en nu een week later nog niets weer gehoord (nu waren ze ook wel weinig thuis maar toch) Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Coco ma 6 mei 2013 - 20:56

Haha Caroow, vast heel irritant. Vrees alleen dat dat hier net zo gaat of wellicht nog erger met twee peuterpubers die naast hun peuterstreken ook nog eens regelmatig elkaar in de haren vliegen of denken dat ze met hun fiets op de trampoline mogen springen. Mad
Vast ergerlijk ook voor de buren, maar ik ga ze er niet voor binnen houden.
Wij hebben zelf niet zoveel last van de buren.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Caroow ma 6 mei 2013 - 21:22

Het is meer het inconsequente dan het geluid op zich waar ik me aan erger.

MAAAAMAAAA
..
KEEEEEEEVIIIIIIIIINNNNN NIIIIEEETTT SSSCCHHRREEEEEEEEUUWEN!!!!

Goed voorbeeld doet goed volgen angel
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Paper Crown ma 6 mei 2013 - 21:33

Kevin is een vervelend, maar normaal joch. Wacht maar tot R groot is, moet jij dat ook zeggen. Mijn buurmeisjes hebben een trampoline in de tuin, zo'n mega grote, al hun vriendinnetjes komen springen en gillen met dat schelle meidenstemmetje van ze, pal onder Julian's raam. Ik wacht geduldig af. Als zij 10 zijn is Julian 3-4 dan hebben zij last van hem dus mijn wraak zal zoet zijn Het groene huis.. (Buren-ergernissen) 281626781
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Thunder ma 6 mei 2013 - 21:37

Ik heb een vrijgezelle buurman. Hij is geloof ik in zijn puberjaren blijven hangen. De meeste van zijn vrienden zijn ook vrijgezel. Die vrienden komen zeker 3x per week. Dat ze harde muziek willen luisteren vind ik prima, dan zet ik mijn tv gewoon wat harder. Maar dat dat moet tot midden in de nacht (tot zeker 4.00 uur) en dat daar ook nog eens een veredelde soundmixshow bij moet vind ik behoorlijk minder. Ik snap het soms echt niet hoor. Het zijn allemaal volwassen dertigers en die gaan dan met hun dronken kop mee zitten bleren op de muziek die keihard staat. Knap waardeloos. Evil or Very Mad

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Caroow ma 6 mei 2013 - 21:37

Kevin (zo heet hij trouwens helemaal niet) is ook echt niet het punt. Zijn moeder wel. Die schreeuwt echt zo hard en vaak en gister stond ze te huilen omdat ze ruzie had met haar man, allemaal in de tuin.
(Hij zweerde echt dat dat Little People ding nog in de auto lag, maar zij wist zeker van niet.)

En R had gister aan het eind van de middag toch wat last van zijn prikjes, hij heeft keihard gehuild, op het balkon . Ik hoop dat buurvrouw nu doorheeft hoe duidelijk je alles van elkaar mee krijgt.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Arwyn ma 6 mei 2013 - 21:37

Geen kindjes hier in de buurt, wel een verschrikkelijk irritante hond die werkelijk de hele buurt bij elkaar blaft op alle momenten dat hij niet slaapt.
Nou ja, dat beest kan er ook niet zo veel aan doen. Zijn baasjes zijn gewoon verschrikkelijk.. Het beestje heeft tonnen energie, maar zij zijn te lui om iets met hem te doen. Uitlaten gebeurd op het veldje voor het huis, hij mag welgeteld 2meter lopen..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Nyx ma 6 mei 2013 - 22:05

Ik krijg soms hele gesprekken mee. Want niemand heeft door dat wat ze hier beneden, op het winkelplein, vertellen dat dat via de muren omhoog komt. Soms best interessant om naar te luisteren.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Middleme ma 6 mei 2013 - 22:10

Onze buren hebben een varken in de tuin lopen... :nopompom:
Middleme
Middleme
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Caroow ma 6 mei 2013 - 22:14

Middleme schreef:Onze buren hebben een varken in de tuin lopen... :nopompom:

lol!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Slakje ma 6 mei 2013 - 23:17

Mijn buren zijn al héél lang aan het verbouwen. Al héél lang. Elke dag opnieuw geboor en gehamer... Ik word er kierewiet van. En die kutkapper van onder ons blijft zeggen tegen de syndicus dat wij ons afval in het voortuintje gooien en onze sigarettenpeuken ook (wij roken niet). Ons afval staat ondertussen vanachter, daar heb ik aan toegegeven (met als gevolg dat onze slaapkamer nu meurt als een vuilnisbelt, fijn hoor, en dat alleen maar omdat onze vuilnisbakken niet vooraan op het terras mogen voor het 'uitzicht') en toch blijven ze zeuren dat het niet netjes is en blablabla.
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Woonplaats : Mechelen

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Sarah1985 di 7 mei 2013 - 0:34

Onze buurman heeft een tijd alleen er gewoond en had elke avond feestjes met geschreeuw en al. Nu woont die samen en zit die al vanaf zondag te schreeuwen/zingen AJAX KAMPIOENE en dat de hele dag door. Ook slaat die vaak met deuren of zingt midden in de nacht keihard een lied.

Ach je went eraan en zo kunnen wij ook meer lawaai maken
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Reva di 7 mei 2013 - 0:38

Mijn buurmeisje doet rustig dertig minuten achter elkaar (valse) toonladders. Tenenkrommend. Om vervolgens schaamteloos een uur hetzelfde nummer te zingen.


Oh en ze stofzuigt standaard om half negen op dinsdag.

En altijd als ze net drie minuten in bed ligt, gaat ze er weer uit om te plassen laughcry

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Gast di 7 mei 2013 - 0:40

Gelukkig niet. Wel een buurvrouw die de hele dag in de tuin aan het telefoneren is:

'Nééééé, dat mééén je niet!'
(Harde gil)
'God, wát een giller, zeg!'
(...)
(Nog hardere gil... gelach)
'Wat een stunt zeg, jéééétje, niet normaal!!?'
(...)
'Nee, nee, natuurlijk, ik begrijp je volkómen hoor meid!'

Nou, en dat dus de hele dag zo'n beetje door, ongelofelijk wat een energie dat mens heeft. Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Arwyn di 7 mei 2013 - 0:41

Sarah1985 schreef:Onze buurman heeft een tijd alleen er gewoond en had elke avond feestjes met geschreeuw en al. Nu woont die samen en zit die al vanaf zondag te schreeuwen/zingen AJAX KAMPIOENE en dat de hele dag door. Ook slaat die vaak met deuren of zingt midden in de nacht keihard een lied.

Ach je went eraan en zo kunnen wij ook meer lawaai maken

Hebben wij dezelfde buurman?
Die van ons heeft sinds zondag ook al een Ajax handdoek aan de waslijn hangen, haha. Elk jaar weer als ze gewonnen hebben.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Pineco di 7 mei 2013 - 0:46

Oh, dan hebben wij het hier getroffen als ik dit zo lees Very Happy Rechts van ons een oud vrouwtje met als enige 'nadeel' dat haar hond exact dezelfde blaf heeft als die van ons en ik dus heel vaak denk dat ik onze hond naar binnen moet halen, omdat hij blaft. En dan blijkt het die van haar weer te zijn (en ze doet er niks aan...). En links een vrijgezel die bijna nooit thuis is, met als enige minpuntje dat we in het najaar onze bladeren uit zijn tuin moeten halen, omdat hij zo'n bloedhekel heeft aan bladeren. Zijn hele tuin is bestraat ;-)

Enige waar we wel echt last van hebben is het dorpscafé tegenover, dat op vrijdag- en zaterdagavond verandert in een soort discotheek. Maar de rest van de week is het hier heerlijk toeven Het groene huis.. (Buren-ergernissen) 2474380249
Pineco
Pineco
Prater
Prater

Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Ragazza di 7 mei 2013 - 1:49

Bij ons valt het dan ook wel een beetje mee als het het zo lees allemaal. Alleen onze achterburen willen nog wel eens wat lawaai produceren. Ze hebben 3 kleine jongetjes die 5 minuten lang mooi met elkaar kunnen spelen, en dan slaan ze elkaar de hersens weer in en volgt er gekrijs en geschreeuw, gejank en gezeur. Dan moet mams tussenbeide komen om de boel te sussen, en dan kunnen ze weer 5 minuten vooruit..

De achterburen hebben net een soort veranda gemaakt waar ze 's avonds gezellig kunnen zitten. Ziet er prachtig uit, met een vuurkorf erbij.. Sindsdien zitten ze daar heel vaak tot diep in de nacht. Vaak samen met vrienden en hoe later het wordt, hoe gezelliger.. Er wordt hard gelachen en irritant gegiecheld (drank in de man, neem ik aan). Dat kan soms wel tot 2 uur 's nachts duren. En bij ons op zolder, waar wij slapen, hoor je alles, zelfs met het raam dicht..
Ragazza
Ragazza
Prater
Prater

Aantal berichten : 505
Punten : 491
Registratiedatum : 07-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Ibbeltje di 7 mei 2013 - 1:59

Hier geen ergernissen. Alleen wonen we naast een kroeg, en is het met de kermis of carnaval nog wel eens dat ze de muziek hard hebben maar verder niet echt last van.

Andere buren geen last van.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Het groene huis.. (Buren-ergernissen) Empty Re: Het groene huis.. (Buren-ergernissen)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum