Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ergernissen.

+42
luenca
Lousanne
Rumble
bolus26
M-G
Rebecca
silly-one
Sarah1985
Sugarfall
Angela_1986
loesje
Magenta
Slakje
jena
SuperGrover
Beachgirl
Kowalski
Caro
Elliot
Snoes
Marsy28
Travelgurly
Marin
Phileine
PrimaBella
Atelier Madame
M@niek
Antibes
Guus
Bazinga
Niekske
Annemoontje
Honey*Bee
loura
Jerry
Mida4you
Inge
Rush
Arwyn
M_as
Toet
Minx
46 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Guus wo 3 okt 2012 - 0:02

Tris schreef:
Powerbabe schreef:
Niekske schreef:Mensen die hun fiets VOOR het fietsenrek zetten ipv ERIN. Als je het rek niet wil gebruik, oprotten met je fiets!

Dit doe ik ook. Ik wil hem wel op de daarvoor bestemde plek zetten (want vaak halen ze hem weg als het niet in de rekken staat) maar door mijn rekje voorop kan hij vaak niet in het fietsenrek.

Dat heb ik ook, ik zet 'm sowieso niet graag in een rekje, als 't waait en je fiets valt om (of je hebt gewoon zo'n lompe boer die je fiets opzij schopt) dan heb je een slinger in je wiel. Gelukkig woon ik in dorps en doet er niemand moeilijk hier Very Happy

Ik zet m er achterstevoren in, past en is nog makkelijker met wegrijden ook Yes
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Guus wo 3 okt 2012 - 0:04

Ik irriteer me aan mn bovenbuurkinderen die van de bank blijven springen en blijven rennen in ons zeeer gehorige jaren 30 portiek woningen-complex geval.

De lampen bewegen er serieus van.

Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 0:05

Goochempie schreef:
Tris schreef:
Powerbabe schreef:
Niekske schreef:Mensen die hun fiets VOOR het fietsenrek zetten ipv ERIN. Als je het rek niet wil gebruik, oprotten met je fiets!

Dit doe ik ook. Ik wil hem wel op de daarvoor bestemde plek zetten (want vaak halen ze hem weg als het niet in de rekken staat) maar door mijn rekje voorop kan hij vaak niet in het fietsenrek.

Dat heb ik ook, ik zet 'm sowieso niet graag in een rekje, als 't waait en je fiets valt om (of je hebt gewoon zo'n lompe boer die je fiets opzij schopt) dan heb je een slinger in je wiel. Gelukkig woon ik in dorps en doet er niemand moeilijk hier Very Happy

Ik zet m er achterstevoren in, past en is nog makkelijker met wegrijden ook Ergernissen. - Pagina 2 3079029344

Best een goed idee!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Jerry wo 3 okt 2012 - 0:06

Rood schreef:Met stip op 1: mensen die hun muziek in het OV aan hebben staan. Als ik de door jouw gedraaide artiest zou graag zou willen horen, I WOULD GO TO A FREAKING CONCERT, YOU MORON!!! Suspect


Ja, die ook!

Zat 'n keer een meisje achter me in de trein met keihard de muziek aan. Ik vroeg aan haar 'mag je muziek wat zachter?'. Vraagt ze superarrogant 'waarom?'. Dus ik (oprecht proberend vriendelijk te blijven) 'omdat ik er last van heb'. Toen keek ze weg en gaf ze geen antwoord meer. Serieus, als ik geen remmen had, had ik die koptelefoon van dr hoofd gerukt en haar flink door mekaar gerammeld... Heb toen m'n spullen gepakt, zei 'dan zoek je 't toch lekker uit' en ben weggelopen. Hoorde toen iemand anders ook tegen haar zeggen dat haar muziek zo niet normaal was. Kwam in de coupé erna de conducteur tegen en heb tegen 'm gezegd dat er een asociaal meisje met veel te harde muziek verderop zat. Hij liep vervolgens direct door naar de coupé waar dat meisje zat Twisted Evil
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Antibes wo 3 okt 2012 - 0:06

Ik erger me aan mensen zonder eigen mening. Dat als jou iets opvalt en je polst hoe anderen dat ervaren ze het met je eens zijn. En als je het dan in de groep gooit ter verbetering er één iemand zegt "mwoah, niet belangrijk" en dat dan opeens niemand het meer belangrijk vind of opeens zelfs het tegenovergestelde vindt.. Rolling Eyes
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Antibes wo 3 okt 2012 - 0:08

Powerbabe schreef:
Niekske schreef:Mensen die hun fiets VOOR het fietsenrek zetten ipv ERIN. Als je het rek niet wil gebruik, oprotten met je fiets!

Dit doe ik ook. Ik wil hem wel op de daarvoor bestemde plek zetten (want vaak halen ze hem weg als het niet in de rekken staat) maar door mijn rekje voorop kan hij vaak niet in het fietsenrek.

Oh, dat vind ik strontirritant, zet heb er dan lekker naast ofzo.. Dan passen er vervolgens drie fietsen niet in zo'n rek omdat er zo'n verdomd rekje in de weg zit! Evil or Very Mad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 0:08

Mensen die domme dingen doen in het verkeer. Denk aan te langzaam rijden, onnodig links rijden, mega vaantjes aan hun spiegel hangen (Hoezo onnozel???). Ik mag het die mensen dan ook graag even laten weten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  M@niek wo 3 okt 2012 - 0:12

Niekske schreef:Mensen die hun fiets VOOR het fietsenrek zetten ipv ERIN. Als je het rek niet wil gebruiken, oprotten met je fiets!

Mijn fietsband past niet eens in een fietsenrek dus ik moet um er wel voor zetten Ergernissen. - Pagina 2 253468018
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 0:12

Mensen in het OV die om de vijf seconden sniffen. Dan moet ik me echt inhouden om niet persoonlijk de twee neusgaten dicht te stoppen met mijn eigen zakdoekjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Antibes wo 3 okt 2012 - 0:14

Rood schreef:Mensen in het OV die om de vijf seconden sniffen. Dan moet ik me echt inhouden om niet persoonlijk de twee neusgaten dicht te stoppen met mijn eigen zakdoekjes.

Oh, daar maak ik me heel vaak schuldig aan (ben ook verrekte vaak verkouden). Maar wat moet je anders dan? Negen van de 10 keer als ik mijn neus snuit (wat ik persoonlijk een smeriger geluid vind dan gesnif), komt er niets uit en je neus blijft toch wel lopen.

Ik erger me sowieso eigenlijk nooit aan zieke mensen, heb dan wel snel genoeg de relativerende gedachte dat die persoon er vast ook niet blij van wordt (vies rochelhoestje ofzo).
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 0:31

Of mensen die in die nieuwe arriva treinen 100x op het knopje gaan drukken, terwijl één keer genoeg is. (Er schuift namelijk eerst een plankje uit, dus duurt 2 seconden langer voor dat de deur open is. Of dat ze dus dat drukken al heeeel vaak doen voordat het lampje groen is en dan vervolgens niet meer drukken en dus blijven staan wachten voor een dichte deur.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Atelier Madame wo 3 okt 2012 - 1:03

Mensen die plaatsen reserveren in een drukke trein. Terwijl degene die er nog aan moet komen pas ergens anders instapt. Zo aso ga lekker met je auto als je per de een zitplaats wil hebben.

En mensen die stinken naar rook, komt er net een gast in de trein naast me zitten met enorme walm om zich heen. Gadverdamme
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Rush wo 3 okt 2012 - 1:06

Atelier Madame schreef:

En mensen die stinken naar rook, komt er net een gast in de trein naast me zitten met enorme walm om zich heen. Gadverdamme
+1

De UPS bezorger op m `n werk is ook niet best met rookgeur. En hij komt wekelijks een paar keer. clown
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  PrimaBella wo 3 okt 2012 - 1:09

Mensen die heel erg luid ademhalen Neutral
Oh en dan ook in het OV, want dan heeft die persoon net super hard moeten rennen om de trein te kunnen halen. En dan zitten ze in de trein helemaal te hijgen en te piepen en doen.. Nee, ik kan dan echt niet tegen die geluiden!
PrimaBella
PrimaBella
Prater
Prater

Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Phileine wo 3 okt 2012 - 1:09

Mensen die slenteren in de stad en daarmee de boel ophouden. Of mensen die fietsen en zomaar ineens remmen, zonder dat even aan te geven. Klap je er bijna vol tegenop Neutral

Mensen die mandarijnen eten in het OV en dan de schillen in de vuilnisbakje gooien. Allemaal heel logisch hoor, maar ik kan die lucht niet verdragen No

En op mijn werk dragen sommige mensen (mannen) een hele zware geur van rook en zweet bij zich. Of, het andere uiterste, zo'n vieze overheersende after shave lucht.


Laatst aangepast door Phileine op wo 3 okt 2012 - 1:12; in totaal 1 keer bewerkt
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Marin wo 3 okt 2012 - 1:10

Ik erger me aan mensen die zich overal aan ergeren en over klagen. Daar word ik zo zenuwachtig van, krijg altijd zin om die mensen de les te lezen dat ze eens wat positiever in 't leven moeten staan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 1:16

Fruity schreef:Of mensen die in die nieuwe arriva treinen 100x op het knopje gaan drukken, terwijl één keer genoeg is. (Er schuift namelijk eerst een plankje uit, dus duurt 2 seconden langer voor dat de deur open is. Of dat ze dus dat drukken al heeeel vaak doen voordat het lampje groen is en dan vervolgens niet meer drukken en dus blijven staan wachten voor een dichte deur.
Kun je je daar serieus aan ergeren?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Travelgurly wo 3 okt 2012 - 1:17

Rush schreef:Zodra het regent verliest heel Nederland de kennis van autorijden en doet maar wat. Rolling Eyes

+1
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Marsy28 wo 3 okt 2012 - 1:27

Balloon schreef:Ja, en mensen die geen richting aangeven in het verkeer. Sta je voor Piet Snot te wachten.

Helemaal waar! Maar wat ik ook irritant vind: als mensen denken dat hun richtingaanwijzer alleen voor zichzelf is. Dus al half afslaan en dan nog eens richtingaanwijzer aandoen, dat heeft dan al geen zin meer.
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Snoes wo 3 okt 2012 - 1:33

Ik denk dat mijn grootste ergernissen ook over het verkeer gaan. Mensen die links blijven rijden, veel te traag rijden (50 waar je 70 mag ofzo) of bumperklevers inderdaad.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Elliot wo 3 okt 2012 - 1:36

Fruity schreef:Of mensen die in die nieuwe arriva treinen 100x op het knopje gaan drukken, terwijl één keer genoeg is. (Er schuift namelijk eerst een plankje uit, dus duurt 2 seconden langer voor dat de deur open is. Of dat ze dus dat drukken al heeeel vaak doen voordat het lampje groen is en dan vervolgens niet meer drukken en dus blijven staan wachten voor een dichte deur.

Haha jeetje als je dat al irritant vindt.. Ik let daar niet eens op. Ik druk zelf trouwens ook altijd 100x op een knopje bij een voetgangersstoplicht, nooit bij nagedacht dat andere mensen dat irritant zouden kunnen vinden..

Ik heb niet zoveel ergernissen. Alhoewel ik wel vaak tijdens het autorijden dingen opmerk waarvan ik denk: zo heb je dat zeker niet geleerd. Dat vind ik ook wel ergerlijk.
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Rush wo 3 okt 2012 - 1:37

Caroline. schreef: Alhoewel ik wel vaak tijdens het autorijden dingen opmerk waarvan ik denk: zo heb je dat zeker niet geleerd. Dat vind ik ook wel ergerlijk.
Als je achter iemand rijdt die eerst remt (heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang) en dan richting aan geeft, dat vind ik ook echt irritant. Ik heb altijd eerst richting, dan remmen geleerd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Elliot wo 3 okt 2012 - 1:38

Rush schreef:
Caroline. schreef: Alhoewel ik wel vaak tijdens het autorijden dingen opmerk waarvan ik denk: zo heb je dat zeker niet geleerd. Dat vind ik ook wel ergerlijk.
Als je achter iemand rijdt die eerst remt (heeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang) en dan richting aan geeft, dat vind ik ook echt irritant. Ik heb altijd eerst richting, dan remmen geleerd.

Haha jaaa dat is ook irritant! En van die mensen die bij het stoplicht op de tweede baan gaan staan, keihard optrekken en vervolgens met een slakkengangetje voor je gaan rijden... Mad
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 1:38

Bouwvakkers die voor 8 uur beginnen en radio Hollandia opzetten, naast je raam. Verschrikkelijk, hoe moet ik de dag dan nog goed beginnen.

Mensen die traag rijden in het verkeer op de linkerbaan. Bijvoorbeeld 50 rijden waar je 70 mag. Ik ben dan zo asociaal om ze rechts in te halen.

Mensen die in de ziektewet zitten, maar wel naar elk feestje en festival kunnen gaan. Als je dat kunt, kan je ook werken, denk ik dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Rush wo 3 okt 2012 - 1:40

Ecrits schreef:
Mensen die in de ziektewet zitten, maar wel naar elk feestje en festival kunnen gaan. Als je dat kunt, kan je ook werken, denk ik dan.
Zo heb ik eens een collega in de ziektewet gehad, maar hij oefende wel meerdere keren per week met z`n rockband én hij plaatste op Facebook regelmatig dat hij weer 80km. geracefietst had. Rolling Eyes
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 2 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum