Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ergernissen.

+42
luenca
Lousanne
Rumble
bolus26
M-G
Rebecca
silly-one
Sarah1985
Sugarfall
Angela_1986
loesje
Magenta
Slakje
jena
SuperGrover
Beachgirl
Kowalski
Caro
Elliot
Snoes
Marsy28
Travelgurly
Marin
Phileine
PrimaBella
Atelier Madame
M@niek
Antibes
Guus
Bazinga
Niekske
Annemoontje
Honey*Bee
loura
Jerry
Mida4you
Inge
Rush
Arwyn
M_as
Toet
Minx
46 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Sarah1985 wo 3 okt 2012 - 7:46

ik erger me het meeste aan mijn schoonouders en schoonbroer en vrouw bah


En inderdaad die kinderen bij c1000. Laatst 3 jongens tijdens schooltijd ook al vreemd. En die vroegen of ik gogo's had ik zo ja. Hun geen dan hier trut. Nou niet normaal
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Arwyn wo 3 okt 2012 - 7:51

Sugarfall schreef:Ja Vodafone is inderdaad slechter geworden, had dit jaar in Italie op vakantie amper tot geen bereik op sommige plaatsen, terwijl mijn vriend met T mobile gewoon vol bereik had! Ben overgestapt naar T Mobile en echt, goede keuze geweest Very Happy
T Mobile heeft hier juist echt slecht bereik.
Mijn vriends werktelefoon heeft T Mobile en vooral aan de grens zit hij vaak zonder bereik.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 7:53

Sarah1985 schreef:ik erger me het meeste aan mijn schoonouders en schoonbroer en vrouw bah


En inderdaad die kinderen bij c1000. Laatst 3 jongens tijdens schooltijd ook al vreemd. En die vroegen of ik gogo's had ik zo ja. Hun geen dan hier trut. Nou niet normaal

Hier laatst ook. Als je bij ons de C1000 uitloopt, loop je op een muurtje af. Zit zo'n 10 meter tussen de ingang van de winkel en dat muurtje. Stel jongens zaten op dat muurtje en ik loop de winkel uit en het eerste wat hij schreeuwt: Gogo's?!!
Wat ik zei was; Al had ik ze, dan gaf ze zeker niet aan jou want je vraagt het helemaal niet netjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 8:03

Aan mensen die zichzelf altijd zielig/zieliger vinden dan anderen, en mensen die altijd aandacht vragen!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gast wo 3 okt 2012 - 8:09

Antibes schreef:
Ecrits schreef:

Mensen die traag rijden in het verkeer op de linkerbaan. Bijvoorbeeld 50 rijden waar je 70 mag. Ik ben dan zo asociaal om ze rechts in te halen.


Haha, grappig, dat had ik niet achter je gezocht!

Asociaal he, maar ik houd van een beetje tempo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  silly-one wo 3 okt 2012 - 8:10

Mijn broer momenteel. Vooral problemen met zichzelf en dat krijgen andere te verduren omdat hij niet weet hij er mee om moet gaan. Ik geloof dat ik vandaag voor de 2de keer van hem te horen heb gekregen dat hij volgende week op mijn begrafenis een biertje komt drinken. Leuk zo een broer die gelijk met moorden gaat dreigen als het niet gaat zoals hij wil.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Rebecca wo 3 okt 2012 - 8:14

Ik erger me het meest aan de buren, en dan ook echt aan alles, het wordt echt zo'n opeenstapeling: de honden die de hele dag om ieder scheetje blaffen (zelfs als bij ons de deurbel gaat), hun kind dat door het huis rent en blért zelfs nog om 22.00u en het geschreeuw van hun zelf. Wat daarbij meespeelt is dat er met hun niet mee te praten valt en zij met het vingertje naar ons wijzen als er iets is: jullie hebben zeker geen kinderen?

Verder erger ik me ook veel in het verkeer aan mensen die langzaam rijden, geen richting aangeven of ineens op de rem gaan.

En...mijn schoonouders...die menen zich met alles omtrent onze bruiloft te moeten bemoeien..dat er toch echt wel een receptie moet komen, dat we de fotograaf minder lang moeten laten komen...ik heb het gevoel dat we de hele tijd onze keuzes moeten verantwoorden, pfff...
Rebecca
Rebecca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1272
Punten : 1340
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Scherpenzeel GLD

http://www.cakesbyrebecca.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  M-G wo 3 okt 2012 - 9:33

Aan mensen die denken te weten hoe ik mij moet voelen en gedragen, die niet snappen dat ik de dingen op mijn manier doe.

Mensen die alles negatief zien en zielig in een hoekje gaan zitten treuren.

Verder in het verkeer... mensen die te langzaam rijden, niet opletten en roekeloos rijden.
Niet te vergeten het deel van de wielrenners die denken dat de hele rijbaan van hen is.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  bolus26 wo 3 okt 2012 - 9:43

aan mn duo collega.. omdat ze zoveeel om aandacht en hulp vraagt aan iedereen dat ik me ondertussen afvraag hoe het mogelijk is dat op mijn werkdagen het wel soepel verloopt en als er op mijn werkdagen extra hulp nodig is ik me behoorlijk bezwaard voel. Ook mailt en belt ze me op mijn vrije dagen waardoor ik t niet los kan laten (maar daarvoor erger ik me vooral aan mezelf)
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Rumble wo 3 okt 2012 - 9:46

silly-one schreef:Mijn broer momenteel. Vooral problemen met zichzelf en dat krijgen andere te verduren omdat hij niet weet hij er mee om moet gaan. Ik geloof dat ik vandaag voor de 2de keer van hem te horen heb gekregen dat hij volgende week op mijn begrafenis een biertje komt drinken. Leuk zo een broer die gelijk met moorden gaat dreigen als het niet gaat zoals hij wil.

:O :O :O

Serieus?? Woow. Dat zou ik op z'n zachtst gezegd écht niet tof vinden. Zegt íe dat soort dingen vaker? Wat heb je daarop gezegd?
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  silly-one wo 3 okt 2012 - 9:57

Rumble schreef:
silly-one schreef:Mijn broer momenteel. Vooral problemen met zichzelf en dat krijgen andere te verduren omdat hij niet weet hij er mee om moet gaan. Ik geloof dat ik vandaag voor de 2de keer van hem te horen heb gekregen dat hij volgende week op mijn begrafenis een biertje komt drinken. Leuk zo een broer die gelijk met moorden gaat dreigen als het niet gaat zoals hij wil.

:O :O :O

Serieus?? Woow. Dat zou ik op z'n zachtst gezegd écht niet tof vinden. Zegt íe dat soort dingen vaker? Wat heb je daarop gezegd?

Een paar jaar geleden ook een keer. Ik heb er niet op gereageerd, want dan maak ik het erger. Het is zijn probleem en hij moet er mee om gaan. Ik heb hem nog een smsje gestuurd dat het lastig is volgende week omdat ik dan in Spanje zit en dat als ik terug kom wel tijd wil maken om een biertje te drinken.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Lousanne wo 3 okt 2012 - 20:36

Oh ja die gogo's zeeeeer herkenbaar!! (en ook voetbalplaatjes en andere dingen als die er zijn). Echt waar, ik wordt later heus niet heel streng als moeder, maar een ding weet ik wel, mijn kind mag later nooooooooooit bij winkels gaan schooieren om die dingen! No way!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  luenca wo 3 okt 2012 - 20:45

VGZ, KPN ( mobiel ) , mn huisgenoten, vooral de ene Mad binnen 2 maanden ben ik er vanaf Very Happy met die instelling hou ik het nog wel even vol smile
en in het verkeer ook, autos of bussen die voorrang afdwingen en ik keihard moet remmen
autos die op zebrapaden door willen rijden, ik loop er gewoon op, en dan extra langzaam, zie maar is wie er dan moet remmen!
fietsers die door rood fietsen omdat er even niks aankomt
spookrijders
en vast nog veel meer :cheering:
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  VeryCherry wo 3 okt 2012 - 20:47

Ik erger me aan de schilders bij ons huis, die er intussen al 7 weken zijn. Ze zijn asociaal, gluren constant naar binnen en laten me niet eens mijn eigen huis uit gaan.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Rush wo 3 okt 2012 - 20:48

Fruity schreef:
Jerry schreef:Wat een domme mensen dan Ergernissen. - Pagina 5 253468018 Misschien moet ik een bordje aan m'n fiets hangen 'ik heb al gedrukt' Ergernissen. - Pagina 5 827601

Hier in Groningen hebben de meeste verkeerslichten voor fietsen een metertje die aan slaat als iemand over de 'voelers' (ik kom niet op het woord) fietst. Zo weet je dus hoe lang je nog moet wachten én hoef je niet te drukken! Ideaaaal.
Wij hebben gewoon geen verkeerslichten Ergernissen. - Pagina 5 1578173417
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  luenca wo 3 okt 2012 - 20:53

VeryCherry schreef:Ik erger me aan de schilders bij ons huis, die er intussen al 7 weken zijn. Ze zijn asociaal, gluren constant naar binnen en laten me niet eens mijn eigen huis uit gaan.

ik zou er op aanspreken wat een asocialen! sowieso is binnenkijken privacy inbreuk maar ik zou gewoon de gordijnen dicht doen/houden , en je niet je eigen huis uit gaan? opdonderen dan."zal ik je baas even bellen" moet je dan zeggen Wink
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  luenca wo 3 okt 2012 - 20:55

silly-one schreef:
Rumble schreef:
silly-one schreef:Mijn broer momenteel. Vooral problemen met zichzelf en dat krijgen andere te verduren omdat hij niet weet hij er mee om moet gaan. Ik geloof dat ik vandaag voor de 2de keer van hem te horen heb gekregen dat hij volgende week op mijn begrafenis een biertje komt drinken. Leuk zo een broer die gelijk met moorden gaat dreigen als het niet gaat zoals hij wil.

:O :O :O

Serieus?? Woow. Dat zou ik op z'n zachtst gezegd écht niet tof vinden. Zegt íe dat soort dingen vaker? Wat heb je daarop gezegd?

Een paar jaar geleden ook een keer. Ik heb er niet op gereageerd, want dan maak ik het erger. Het is zijn probleem en hij moet er mee om gaan. Ik heb hem nog een smsje gestuurd dat het lastig is volgende week omdat ik dan in Spanje zit en dat als ik terug kom wel tijd wil maken om een biertje te drinken.

driegen je eigen zus te vermoorden, die jongen is echt ziek in zn hoofd. ik zou aangifte doen, tis je broer maar zoiets gaat echt te ver! heeft hij geen hulp?
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  VeryCherry wo 3 okt 2012 - 20:58

shygirl87 schreef:
VeryCherry schreef:Ik erger me aan de schilders bij ons huis, die er intussen al 7 weken zijn. Ze zijn asociaal, gluren constant naar binnen en laten me niet eens mijn eigen huis uit gaan.

ik zou er op aanspreken wat een asocialen! sowieso is binnenkijken privacy inbreuk maar ik zou gewoon de gordijnen dicht doen/houden , en je niet je eigen huis uit gaan? opdonderen dan."zal ik je baas even bellen" moet je dan zeggen Wink

Ze praten/verstaan geen Nederlands/Engels. Alles gaat in gebrekkig Duits, en dan nog begrijpen ze driekwart niet van wat ik zeg. Heel irritant, ik zit al met de gordijnen dicht en zolang ik geen lamp aan doe kunnen ze moeilijk naar binnen kijken, maar ik voel me zo aangetast in mijn privacy. Bah!
Heb ook geen flauw idee hoe lang het nog gaat duren.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Parisienne wo 3 okt 2012 - 21:33

Ik erger me aan de niet-terug-kunnen-tellende-cassieres bij onder andere de AH. Ik betaalde 12,75 euro met een briefje van 50. Je krijgt alles zomaar in je hand gepropt met een 'alsjeblieft'. In mijn hoofd telde ik gauw even terug en kwam erachter dat ze me gewoon 5 euro te weinig had gegeven. Omdat ik alles, inclusief bon, nog in mijn hand had heb ik het gezegd toen ze alweer bezig was met een andere klant. Haar reactie: "Oh ja, sorry. Dat gebeurt weleens vaker." :O
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Snoes wo 3 okt 2012 - 21:53

Parisienne schreef:Ik erger me aan de niet-terug-kunnen-tellende-cassieres bij onder andere de AH. Ik betaalde 12,75 euro met een briefje van 50. Je krijgt alles zomaar in je hand gepropt met een 'alsjeblieft'. In mijn hoofd telde ik gauw even terug en kwam erachter dat ze me gewoon 5 euro te weinig had gegeven. Omdat ik alles, inclusief bon, nog in mijn hand had heb ik het gezegd toen ze alweer bezig was met een andere klant. Haar reactie: "Oh ja, sorry. Dat gebeurt weleens vaker." :O
Oké, al zou het vaker gebeuren, ik zou dat als kassierster toch echt nooit zeggen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Parisienne wo 3 okt 2012 - 22:45

Hahah, nee inderdaad! De mensen die bij haar kassa in de rij stonden zag ik ook wel even raar opkijken van haar opmerking. Die zullen vast ook hun geld na betaling nog even goed nageteld hebben Laughing
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Bazinga wo 3 okt 2012 - 22:49

Huuuuu... Payday is zo'n bitterzoete dag; het glorieuze moment, van je reeds aangevulde banksaldo bekijken!

.. En deze dan plunderen voor de rekeningen. Neutral
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Kowalski do 4 okt 2012 - 0:03

Arghhh vandaag weer een nieuwe ergernis, mensen met paraplu's die denken dat ze alleen op de wereld zijn! Auw!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Annemoontje do 4 okt 2012 - 0:10

Kowalski schreef:Arghhh vandaag weer een nieuwe ergernis, mensen met paraplu's die denken dat ze alleen op de wereld zijn! Auw!

Aaaah jaaah, daar erger ik me ook aan. Soms moet je echt oppassen, anders krijg je die punt van de plu in je oog. Of mensen die die dingen zo open doen zonder te kijken of er iemand vlak langs of achter ze loopt.
Annemoontje
Annemoontje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1158
Punten : 1188
Registratiedatum : 30-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Minx do 4 okt 2012 - 0:18

Arg, had er net weer een. Sportintructeurs binnen sportscholen. Ten minste bij die van mij. Zitten de hele dag vrij weinig te doen. En dan sta ik even een paar tips te geven aan mijn schoonzus waar ik mee aan het sporten was. Komen ze zich er mee bemoeien. Serieus ga die 100 andere mensen corrigeren die de oefeningen verkeerd uitvoeren.

Tot zover mijn ergernis.

Edit: het is niet arrogant bedoelt hoor maar het is gewoon zwaar irritant als je mensen veel fouten ziet maken en daar niet op gecorrigeerd word en ze mij dan gaan corrigeren terwijl ze niet eens weet wat het doel is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ergernissen. - Pagina 5 Empty Re: Ergernissen.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum