Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Genante acties

+36
Melis_je
Jerry
Flippin' Bitch
ExpressoB
Toet
sonly
Sophiee
vlinder-19
VeryCherry
Sissi
Oasis
RYW
Caro
Famke
Mizz_S
Raven
PrimaBella
Highway
_Lacey_
Rose
Blond
Mermaid
June
Reeza
Discordia
Sarah1985
Burn
Caroow
Rumble
Bisq
Magenta
Paper Crown
Suus
Bazinga
Rush
SuperGrover
40 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  ExpressoB di 18 sep 2012 - 22:38

Eucalypta schreef:Oh, er schiet me nog één te binnen:



Zat ooit in de bioscoop met een vriendin. We hadden tussen ons in een zak m&ms staan, zo'n gele zak, met pinda's. Lekker groot enzo. Genante acties - Pagina 4 394967

We zaten helemaal achterin en de zaal liep schuin naar beneden af.
Ik wil een m&m pakken, en ik hoor tik..........trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr 1 m&m zo naar beneden rollen de zaal door. Oei, dacht ik, dat is niet handig.

Toen hoorde ik tik tik tik tik tik tik trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tik tik tik tik rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr tik trrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Nou ja, je snapt het, hele zak ondersteboven, alle m&ms op de vloer, wat al een enorme herrie maakte in zo'n stille zaal en dan ook nog eens állemaal doorrollen tot helemaal voorin de zaal, wat nóg meer herrie maakte.

De hele zaal zat achterstevoren om te kijken wat er gebeurde. En in de pauze zag ik vooraan een héleboel m&ms liggen Genante acties - Pagina 4 394967

HAHAHHAHAHA hier heb ik echt even hardop om moeten lachen, ik zag het helemaal voor me!!!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  ExpressoB di 18 sep 2012 - 22:41

Ik ging met een vriend en de hond naar een terrasje even wat drinken nog maar B trok zo hard weer aan de riem, dat ik struikelde over de terras stoelen.... dat zag er echt heel lomp uit! Ben net niet op mijn giegel gegaan... waren nog meer mensen op het terras en er stond een groep te praten, die zagen het gebeuren en ja ik zag ze lachen...

Ik zei maar heel hard, jeetje ja ik bleef achter de stoel hangen, deed ik ook wel maar moest niet zo lijken dat de hond mij over het terras trok. Schaamde me echt dood!
ExpressoB
ExpressoB
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 23:35

Haha, dat van de M&M's hebben een vriend en ik ook al gehad. Hij had hem vast en ik wilde slechts één pakken. Hij dacht echter dat ik de zak overnam en liet los. Gevolg, M&M's rolden door de zaal, naar beneden. Gelukkig hebben we hier, in het dorp, nog een ouderwetse bioscoop, waarbij er op een knop moet worden gedrukt, willen we wat eten of drinken. En het komt allemaal in glas en bakjes en wordt neergezet op een barretje. Bijna geen problemen.

Jaren geleden had ik een lange zwarte jas en in de tijd had de kroeg geen garderobe. Ik zat op een barkruk en kreeg het warm. Dus besloot mijn jas uit te trekken. I.p.v. even naast de barkruk te gaan staan, besloot ik op de riggel van de barkruk te gaan staan en zo mijn jas over uit te trekken en over de barkruk te leggen. Het ging allemaal goed. Maar toen ik wilde verzitten, de jas een beetje verschoof, ik deze wilde verleggen, bleef ik haken met mijn hak in mijn jas. Gevolg, ik kletterde achterover. En in plaats dat iemand me tegenhield, nee hoor, iedereen ging aan de kant. Genante acties - Pagina 4 827601

Edit: Onze boxer had een negen-meter-riem. Hij kon niet loslopen, want dan zag hij iets interessants en ging er vandoor. Maar we wilden hem wel iets van ruimte gunnen. Hij liep er heel goed mee. Trok niet. Niets aan de hand. Tot de dag dat ik even niet oplette. Hij zag een kat, nam een sprint vanaf het begin van de riem en trok me zo hard mee, dat ik viel. Keihard. De hond was dan wel weer zo lief om terug te komen en tegen me aan te gaan liggen. Net of dat helpt, maar boos kon je dan niet op hem worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Flippin' Bitch di 18 sep 2012 - 23:47

Haha, M&M-blunders, in mijn geval met het verkopen ervan bij mijn horecabaan.

'Wilt u een blote zak M&M's?' (te snel blauw / groot willen vragen)

En bij het afrekenen, bij een niet al te onaantrekkelijk iemand: 'Dat is dan 4,60, alsjeblijft' Embarassed
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Oasis di 18 sep 2012 - 23:51

Hahaha, Flippin' bitch, moest echt hardop lachen om jouw blunders Laughing
Zei de klant er nog iets van?
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 23:53

Ik heb een genante actie net kunnen voorkomen, ik liep in mijn nakie rond in huis, met de luxaflex half open.... Zijn de schilders de steiger al aan het opbouwen :nopompom: Ik kon nog net wegrennen hahahahahaha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Flippin' Bitch di 18 sep 2012 - 23:58

Nee, in beide gevallen niet. Mijn collega's lagen wel dubbel.

Heb ook eens gehad dat ik vanuit het kassahok de telefoon opnam, die ernaast op de bar stond. Bleek het snoer tussen de barlade te zitten, dus ik heel serieus het gesprek vervolgen met mijn oor zo ongeveer op barhoogte.... En in plaats dat mijn collega nou even helpt, gaat ze keihard staan lachen.

Bij mijn nieuwste baan had ik ook een leuke binnenkomer. Ik was nog geen uur aan het werk en mijn collega vraagt mij om koffie te zetten. Vervolgens stroomt heel het apparaat over, stoppen slaan eruit, brandalarm aan. Collega's wisten meteen wie ik was Genante acties - Pagina 4 2474380249
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Oasis wo 19 sep 2012 - 0:02

Haha, ja dat is een fijne binnenkomer Flippin' bitch! Laughing

Ik mocht gisteren op het werk voor het eerst een grote milkshake maken. Laat ik de milkshake machine overlopen, lag echt ineens overal milkshake: de vloer, het apparaat zelf aan alle kanten Embarassed
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Jerry wo 19 sep 2012 - 0:07

Ben eens in een bus gestapt, wilde in het gedeelte gaan zitten waar je van die klapstoeltjes hebt en nét voordat ik wilde gaan zitten, remde de chauffeer keihard, waardoor ik op schoot belandde bij de (niet onaantrekkelijke) jongen tegenover me. Werd rood en stamelde iets van 'nouja, het had ook minder gekund' wat 't nog erger maakte Embarassed :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Melis_je wo 19 sep 2012 - 2:01

Rose schreef:Vorige week was m´n vriend net weg toen hij mij belde dus ik neem op en zeg voor de gein: Wat heb je nou weer te zeuren?!

Bleek het mijn schoonvader te zijn die belde om te zeggen dat m´n vriend zijn telefoon daar lag Embarassed

Prachtig Very Happy
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  mii_joyce wo 19 sep 2012 - 2:34

Laughing wat een geweldige blunders hier, echt oppeppend om te lezen Embarassed

IK heb ook wel eens blonde momentjes, kan er zo alleen even niet opkomen
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 2:41

hahaha echt geweldige acties.. Ik had er laatst ook een laughcry

Bij de AlbertHeijn waar ik altijd boodschappen doe heb ik vroeger gewerkt. Nu hebben ze daar zelfscanners en ik maak daar altijd gebruik van..

Nu heb ik een gekke tick.. Ik hou ontzettend van de Olvarit 12 maanden macaronieschotel.. :P (echt jummie.. even snel tussendoor haha). Ik dat in mijn karretje geladen (altijd even kijken of niemand me zit hahaha)..

Kom ik bij de ''kassa'' wordt ik eruit gevist voor de steekproef.. Neeh dacht ik al.. Kom er een meid die bij mij op de broodafdeling werkt kijken of ik alles heb gescand.. Kijkt ze naar het potje en dan naar mij.. Wat leuk!! Moet ik je feliciteren! Laughing ... Ik met een rode kop..euhh neehh dat eet ik zelf haha Embarassed laughcry .. Ze moet echt hard lachen.. gelukkig zei ze daarna heel lief.. ach iedereen heeft wel een gekke eetgewoonte.. (toen dacht ik nog.. ja maar niet zo erg als babypotjes haha)...

Ohja ik zei nog wel om het minder erg te maken ''Alleen de macaronieschotel hoor!!" haha Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 3:00

Punk'd, je bent niet de enige die babypotjes heerlijk vindt. Een vriendin van mij deed het in een verleden ook en nu nog steeds. Nu heeft zij alleen het geluk dat er twee jongentjes rondlopen. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Clapperdie wo 19 sep 2012 - 4:06

Ik heb op mijn werk eens een keer een niet leuke blunder gehad Genante acties - Pagina 4 1270000679

Ik had een werkoverleg met een van de managers waar ik voor werkte. Ik kwam binnen en hij was een beetje aan het snuiven met zijn neus, en zn neus was ook een beetje rood. Dus ik zei: Oh "Piet" heb jij ook last van zo'n snotneus (had ik toen zelf namelijk) maar bleek dat hij net te horen had gekregen dat zijn MS weer slechter was geworden en dat het waarschijnlijk geen korte terugval was maar een permanente.. Toen voelde ik mij dus heeel lullig..

En ook bij die zelfde manager. (Hij kon zelf geen kinderen krijgen.)

Toen hadden we een gesprek en hij zei "ik kan alles!" en toen zei ik "nee hoor geen kinderen krijgen" Ik bedoelde omdat hij een man was en daarom dus geen kind kon baren.. Genante acties - Pagina 4 1270000679 Gelukkig begreep hij me wel maar ohhh. ik vond mezelf echt de stomste huppeltrut die er rondliep.
Clapperdie
Clapperdie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Flevoland

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  mii_joyce wo 19 sep 2012 - 4:09

Clapperdie schreef:Ik heb op mijn werk eens een keer een niet leuke blunder gehad Genante acties - Pagina 4 1270000679

Ik had een werkoverleg met een van de managers waar ik voor werkte. Ik kwam binnen en hij was een beetje aan het snuiven met zijn neus, en zn neus was ook een beetje rood. Dus ik zei: Oh "Piet" heb jij ook last van zo'n snotneus (had ik toen zelf namelijk) maar bleek dat hij net te horen had gekregen dat zijn MS weer slechter was geworden en dat het waarschijnlijk geen korte terugval was maar een permanente.. Toen voelde ik mij dus heeel lullig..

En ook bij die zelfde manager. (Hij kon zelf geen kinderen krijgen.)

Toen hadden we een gesprek en hij zei "ik kan alles!" en toen zei ik "nee hoor geen kinderen krijgen" Ik bedoelde omdat hij een man was en daarom dus geen kind kon baren.. Genante acties - Pagina 4 1270000679 Gelukkig begreep hij me wel maar ohhh. ik vond mezelf echt de stomste huppeltrut die er rondliep.



Auw, dat zijn wel pijnlijke momenten .. Neutral
Maar hé, je had het niet kunnen weten van de terugval en iedereen heeft wel eens domme, slecht getimede opmerkingen..
mii_joyce
mii_joyce
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 297
Punten : 343
Registratiedatum : 03-01-12
Woonplaats : Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 5:52

Op mijn werk zitten twee knoppen op de telefoon dicht bij elkaar. Voicemail en alarm. Via het alarm knopje kan iedereen je horen. Ik dacht dat ik op de voicemail knop drukte...en toe ik niks hoorde heb ik ook nog gemopperd dat die K-knop het weer eens niet deed. Na een minuut kwam ik er achter en heb ik hard in de telefoon geroepen FOUTJE! Maar ja...dat was al te laat natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Oasis wo 19 sep 2012 - 8:59

Ik moest onder het werk ineens denken aan een hele oude blunder van mij.
Toendertijd woonde ik in een studentenhuis met internationale studenten en we gingen met z'n allen eten. Een van de Engelstalige meisjes had gekookt en het was voor het eerst dat ik dat gerecht proefde.
"You're a great cock", zei ik toen. Embarassed Bedoelde dus 'kok' maar vertaalde het letterlijk..
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 9:18

Ik werd vanmiddag wakker gemaakt door de kinderarts en de zaalarts. Ik hoorde opeens iemand zeggen: goh er liggen hier 2 te slapen maar ik weet niet wie van de 2 er nou het hardste snurkt.Embarassed En ik had ook nog gekwijld op het kussen. Genante acties - Pagina 4 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  June wo 19 sep 2012 - 11:17

Caro schreef:
June schreef:Ik heb iets raars met mijn oren (tuba aperta). Dat komt vrij weinig voor en is dus niet eens heel bekend bij alle KNO-artsen. Eén van de dingen die erbij horen, is echter jeuk diep in de gehoorgang.

Ik mocht laatst naar het Radboud Ziekenhuis, want daar zit een arts die er verstand van heeft. Natuurlijk werd er eerst een vragenlijst afgenomen door een co-assistent. Hij wist in ieder geval ongeveer wat een tuba aperta was, dus hij stelde nog wel redelijk gerichte vragen. Aan het eind van het gesprek vroeg hij of ik nog toevoegingen had. Waarop ik dus zei dat ik ook veel last had van jeuk. Hij bleef even stil terwijl hij me echt heel vreemd aan keek en zei: "Ehh, ja, ik denk niet dat dat echt iets met je oren te maken heeft." Waarop ik een beetje rood werd en zei: "Ik bedoel jeuk in mijn oren hè! Niet gewoon willeukeurig Genante acties - Pagina 4 394967." "Oooh, oké, ja dat schrijf ik dan wel op!" Ik vraag me nog steeds af wat die gast dacht toen ik zei dat ik jeuk had. Alsof ik mezelf heel de dag open zat te krabben en dacht dat het te maken had met mijn oren. Ik voelde me ongemakkelijk, omdat ik het beter uit had kunnen leggen, maar voor hem was het geloof ik ook niet echt feest.

euhhh je gebruikt die uitdrukking ook wel eens om te zeggen dat je zin hebt in sex :-). Dus misschien dacht hij dat wel!
:O Oké, laten we optimistisch hopen dat hij die uitdrukking, net als ik, nooit gebruikt. Rolling Eyes
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  artificialfunk za 22 sep 2012 - 12:31

Ik heb dagelijks van die acties (helaas)

Mijn vriend lacht er altijd hartelijk om...

Tijdens rijexamen begon ik ineens veel woorden op een aparte manier uit te spreken. Bv hectopetermaaltje ipv hectometerpaaltje. het zullen de zenuwen geweest zijn,of hormonen..ik was hoogzwanger.

Ben met regelmaat tegen hele schone glazen deuren opgelopen.

Stapte een keer op de fiets, maar mijn stuur zat ineens los en bam daar lag ik voor de deur.
Strompel ik weer naar binnen zegt mijn vriend. Zo hoorde je die knal? ...uhh ja,ik was die knal.

Als ik een jurkje aan heb met een panty of legging gebeurt het nog steeds TE vaak dat ik die na een toiletbezoek snel weer aandoe maar dat panty over mn jurk heen zit aan de achterkant. behoorlijk genant.

Pas na het tv kijken had ik mijn bril op,ga naar toilet en ben daarna als een gek mijn bril gaan zoeken...ik vragen waar die is, werdt boos op mijn vriend omdat hij alles maar dan ook alles verplaatst...tot hij zegt... er zit wat in je oog...Tikte zo tegen mn bril aan. Oeps.

Wat ook erg was, ik had ooit een man leren kennen, ging voor het eerst mee naar zijn huis! Voor zijn deur was een enorm gat, die ik (hoe kan het ook anders) niet zag en viel erin. Ik schaamde me dood!
Deed enorm veel pijn, hij: gaat het ? ik : jaja gaat wel hoor,kan wel wat hebben...maar ik verging van de pijn. Genante acties - Pagina 4 3079029344

Wat ook heel genant was , tijdens 1 van de zwangerschappen werdt er inwendig gekeken door een enorm mannelijke dokter, echt zo n typische dokter. Ik ga er goed voor liggen en hij kijkt... Zegt hij: zozo dat je er nog bijkomt, zie je niet vaak,netjes hoor. (ik was hoogzwanger en hij doelde op het ontbreken van schaamhaar)


Dit zijn een paar kleine voorbeeldjes... Zou zo graag wat eleganter willen zijn!! Genante acties - Pagina 4 394967
artificialfunk
artificialfunk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 63
Registratiedatum : 06-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Elliot za 22 sep 2012 - 19:35

artificialfunk schreef:Wat ook heel genant was , tijdens 1 van de zwangerschappen werdt er inwendig gekeken door een enorm mannelijke dokter, echt zo n typische dokter. Ik ga er goed voor liggen en hij kijkt... Zegt hij: zozo dat je er nog bijkomt, zie je niet vaak,netjes hoor. (ik was hoogzwanger en hij doelde op het ontbreken van schaamhaar)



Wow dit vind ik wel heel onprofessioneel van die dokter zeg!
Elliot
Elliot
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  artificialfunk za 8 dec 2012 - 4:35

Vond het ook een heel ongemakkelijk moment. Embarassed
artificialfunk
artificialfunk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 45
Punten : 63
Registratiedatum : 06-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 4 Empty Re: Genante acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum