Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Genante acties

+36
Melis_je
Jerry
Flippin' Bitch
ExpressoB
Toet
sonly
Sophiee
vlinder-19
VeryCherry
Sissi
Oasis
RYW
Caro
Famke
Mizz_S
Raven
PrimaBella
Highway
_Lacey_
Rose
Blond
Mermaid
June
Reeza
Discordia
Sarah1985
Burn
Caroow
Rumble
Bisq
Magenta
Paper Crown
Suus
Bazinga
Rush
SuperGrover
40 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Caroow di 18 sep 2012 - 3:18

Paper Crown schreef:Afslagen missen mét navigatie lukt mij..

Mijn vriend snapt niet als de navigatie zegt dat hij de tweede afslag moet hebben hij dan recht door moet. Hij neemt dan de laatste afslag, en ik kan hem maar niet wijsmaken dat dat niet moet.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Paper Crown di 18 sep 2012 - 3:19

Een klassieker..

Het geile smsje waarin dit stond: 'We gaan lekker véél seksen schat en dan is die baby er zo..' (nog voordat ik wist dat er iets mis was..) naar mijn man wilde sturen. Beetje jammer dat ik het naar mijn vader stuurde, een conservatieve man die behoorlijk ouderwets is, en handje vasthouden al als iets vrijen ziet.. lol!

Ik schrok me pas echt rot toen hij me belde, 1 min na dat sms.. heb niet opgenomen, gewoon de volgende keer met een stalen gezicht daar binnen gekomen.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Rush di 18 sep 2012 - 3:20

Caroow schreef:
Paper Crown schreef:Afslagen missen mét navigatie lukt mij..

Mijn vriend snapt niet als de navigatie zegt dat hij de tweede afslag moet hebben hij dan recht door moet. Hij neemt dan de laatste afslag, en ik kan hem maar niet wijsmaken dat dat niet moet.
Ons navigatiesysteem gaat 'rechtdoor over de rotonde, tweede afslag'. Zonde voor al die mooie bloemenperkjes op rotondes, maarja, het moet he?! Genante acties - Pagina 2 827601
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Rush di 18 sep 2012 - 3:20

Hahahha PC, is er nooit meer iets over die sms gezegd? :O
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Burn di 18 sep 2012 - 3:21

Hahahahahahaha, PC, die van jou blijft echt geweldig!

Rush, ook ik dacht dat jij heeeeeeeeeeeel goed in inparkeren zou zijn!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Paper Crown di 18 sep 2012 - 3:23

Rush schreef:Hahahha PC, is er nooit meer iets over die sms gezegd? :O

Haha, nee! Echt érg ik weet nog goed zat op mijn werk, waar het ijskoud was, ik had het in 1 keer heet.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Magenta di 18 sep 2012 - 3:27

Ik heb laatst een smsje met 'Ik hou van je' naar mjn ex gestuurd in plaats van naar mijn vriend.
Magenta
Magenta
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 322
Punten : 396
Registratiedatum : 09-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Suus di 18 sep 2012 - 3:27

Magenta schreef:Ik heb laatst een smsje met 'Ik hou van je' naar mjn ex gestuurd in plaats van naar mijn vriend.
Oeps! Laughing
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 3:41

Tegen je mannelijke collegas zeggen ik heb een klein doosje.
(En dan met een pakketje in je handen staan voor hun neus)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Sarah1985 di 18 sep 2012 - 4:00

Rush schreef:Oh parkeergarages, daar heb ik ook nog een leuke over.

Ik met een vriendin, rij de parkeergarage in en de onderste laag was vol, dus op naar boven. Boven aangekomen moesten we nog 1 naar boven, want de tweede laag was ook vol. Op een gegeven moment besefte ik me dat ik nu al voor de derde keer langs een oude rode golf en een volvo station reed. Was ik niet steeds een laag omhoog gegaan, maar op dezelfde laag gebleven en rondjes aan het rijden. Rolling Eyes

Was dat toevallig in l.eeuwarden parkeergarage k
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Discordia di 18 sep 2012 - 4:23

Bij de wasbak bij wc van mijn werk stond ik pas een stuk fruit af te wassen. Een mannelijke collega komt ook de ruimte in en zegt gekscherend: "ga je met me mee t hokje in?" Ik: "nee dankje, ik sta alleen even mijn pruim te wassen."

Ik moest zo lachen, iedereen die ik het verteld heb ook. Die collega snapte er echter niets van.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 4:35

Discordia schreef:Bij de wasbak bij wc van mijn werk stond ik pas een stuk fruit af te wassen. Een mannelijke collega komt ook de ruimte in en zegt gekscherend: "ga je met me mee t hokje in?" Ik: "nee dankje, ik sta alleen even mijn pruim te wassen."

Ik moest zo lachen, iedereen die ik het verteld heb ook. Die collega snapte er echter niets van.

Bwahaha lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Reeza di 18 sep 2012 - 4:36

Wat een acties hier!

Vandaag: Ik loop een patientenkamer binnen, geef een meneer een hand en wil vervolgens op mn bureaustoel gaan zitten. Helaas was die stoel het daar niet mee eens en rolt weg waardoor ik er bijna naast val. Ik kon me nog net vastgrijpen maar die stoel zat vervolgens ook nog helemaal verstrikt in de draad van de bloeddrukmeter, dus die kon ik ook nog gaan ontwarren. Mn patient moest ook erg lachen natuurlijk Laughing
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 4:38

Heerlijk topic Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  June di 18 sep 2012 - 4:58

Ik heb iets raars met mijn oren (tuba aperta). Dat komt vrij weinig voor en is dus niet eens heel bekend bij alle KNO-artsen. Eén van de dingen die erbij horen, is echter jeuk diep in de gehoorgang.

Ik mocht laatst naar het Radboud Ziekenhuis, want daar zit een arts die er verstand van heeft. Natuurlijk werd er eerst een vragenlijst afgenomen door een co-assistent. Hij wist in ieder geval ongeveer wat een tuba aperta was, dus hij stelde nog wel redelijk gerichte vragen. Aan het eind van het gesprek vroeg hij of ik nog toevoegingen had. Waarop ik dus zei dat ik ook veel last had van jeuk. Hij bleef even stil terwijl hij me echt heel vreemd aan keek en zei: "Ehh, ja, ik denk niet dat dat echt iets met je oren te maken heeft." Waarop ik een beetje rood werd en zei: "Ik bedoel jeuk in mijn oren hè! Niet gewoon willeukeurig Genante acties - Pagina 2 394967." "Oooh, oké, ja dat schrijf ik dan wel op!" Ik vraag me nog steeds af wat die gast dacht toen ik zei dat ik jeuk had. Alsof ik mezelf heel de dag open zat te krabben en dacht dat het te maken had met mijn oren. Ik voelde me ongemakkelijk, omdat ik het beter uit had kunnen leggen, maar voor hem was het geloof ik ook niet echt feest.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Mermaid di 18 sep 2012 - 5:23

Leuke acties hier.

Ik had laatst zo'n dag dat er van alles misging, pinpas in de automaat laten zitten en vervolgens mijn boodschappen in de fietstassen gedaan, ik wil de sleutel in het slot steken en besef me ineens dat het helemaal niet mijn fiets was. Gewoon een fiets met dezelfde fietstassen...
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Rush di 18 sep 2012 - 5:26

Sarah1985 schreef:
Rush schreef:Oh parkeergarages, daar heb ik ook nog een leuke over.

Ik met een vriendin, rij de parkeergarage in en de onderste laag was vol, dus op naar boven. Boven aangekomen moesten we nog 1 naar boven, want de tweede laag was ook vol. Op een gegeven moment besefte ik me dat ik nu al voor de derde keer langs een oude rode golf en een volvo station reed. Was ik niet steeds een laag omhoog gegaan, maar op dezelfde laag gebleven en rondjes aan het rijden. Rolling Eyes

Was dat toevallig in l.eeuwarden parkeergarage k
Ja die idd!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Paper Crown di 18 sep 2012 - 5:32

Herinner me nog een, het was paar weken geleden toen het zo goot van de regen elke dag.. ik was even met de auto naar de AH in mijn woonplaats maar die heeft een big ass parkeerplaats. Wij hebben een witte golf 6, dus ik ren naar de auto, probeer het portier open te klikken, gaat niet, stond ik moeilijk met een zak boodschappen, dus, nog eens en nog eens. Inmiddels helemaal verzopen van de regen, helemaal in paniek ook want ik plaste echt in mijn broek zowat.. echt even een instortmoment. Ik inmiddels in tranen mijn man gebeld, die is toen komen lopen met de reservesleutel omdat we dachten dat het daar aan lag.. Maar je raadt het al, ik stond bij de verkeerde auto aan de deur te sjorren. En het is niet 1 seconde bij me opgekomen om te bedenken dat het misschien wel de verkeerde auto was. En het mooie is, ik was zo kwaad dat ik die andere auto een schop heb gegeven op de wielen.. :shock: gelukkig kwam de echte eigenaar niet hwahahaha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Sarah1985 di 18 sep 2012 - 5:34

Rush schreef:
Sarah1985 schreef:
Rush schreef:Oh parkeergarages, daar heb ik ook nog een leuke over.

Ik met een vriendin, rij de parkeergarage in en de onderste laag was vol, dus op naar boven. Boven aangekomen moesten we nog 1 naar boven, want de tweede laag was ook vol. Op een gegeven moment besefte ik me dat ik nu al voor de derde keer langs een oude rode golf en een volvo station reed. Was ik niet steeds een laag omhoog gegaan, maar op dezelfde laag gebleven en rondjes aan het rijden. Rolling Eyes

Was dat toevallig in l.eeuwarden parkeergarage k
Ja die idd!

Dat gebeurt daar regelmatig
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Rush di 18 sep 2012 - 5:35

Sarah1985 schreef:
Rush schreef:
Sarah1985 schreef:
Rush schreef:Oh parkeergarages, daar heb ik ook nog een leuke over.

Ik met een vriendin, rij de parkeergarage in en de onderste laag was vol, dus op naar boven. Boven aangekomen moesten we nog 1 naar boven, want de tweede laag was ook vol. Op een gegeven moment besefte ik me dat ik nu al voor de derde keer langs een oude rode golf en een volvo station reed. Was ik niet steeds een laag omhoog gegaan, maar op dezelfde laag gebleven en rondjes aan het rijden. Rolling Eyes

Was dat toevallig in l.eeuwarden parkeergarage k
Ja die idd!

Dat gebeurt daar regelmatig
Hahahaha, oh gelukkig!

Zie Euc, ik ben geen retard! :cheering:
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Burn di 18 sep 2012 - 5:46

Paper Crown schreef:Herinner me nog een, het was paar weken geleden toen het zo goot van de regen elke dag.. ik was even met de auto naar de AH in mijn woonplaats maar die heeft een big ass parkeerplaats. Wij hebben een witte golf 6, dus ik ren naar de auto, probeer het portier open te klikken, gaat niet, stond ik moeilijk met een zak boodschappen, dus, nog eens en nog eens. Inmiddels helemaal verzopen van de regen, helemaal in paniek ook want ik plaste echt in mijn broek zowat.. echt even een instortmoment. Ik inmiddels in tranen mijn man gebeld, die is toen komen lopen met de reservesleutel omdat we dachten dat het daar aan lag.. Maar je raadt het al, ik stond bij de verkeerde auto aan de deur te sjorren. En het is niet 1 seconde bij me opgekomen om te bedenken dat het misschien wel de verkeerde auto was. En het mooie is, ik was zo kwaad dat ik die andere auto een schop heb gegeven op de wielen.. :shock: gelukkig kwam de echte eigenaar niet hwahahaha.

HAHAHAHAHAHA! lol!

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Blond di 18 sep 2012 - 5:53

Paper Crown schreef:Herinner me nog een, het was paar weken geleden toen het zo goot van de regen elke dag.. ik was even met de auto naar de AH in mijn woonplaats maar die heeft een big ass parkeerplaats. Wij hebben een witte golf 6, dus ik ren naar de auto, probeer het portier open te klikken, gaat niet, stond ik moeilijk met een zak boodschappen, dus, nog eens en nog eens. Inmiddels helemaal verzopen van de regen, helemaal in paniek ook want ik plaste echt in mijn broek zowat.. echt even een instortmoment. Ik inmiddels in tranen mijn man gebeld, die is toen komen lopen met de reservesleutel omdat we dachten dat het daar aan lag.. Maar je raadt het al, ik stond bij de verkeerde auto aan de deur te sjorren. En het is niet 1 seconde bij me opgekomen om te bedenken dat het misschien wel de verkeerde auto was. En het mooie is, ik was zo kwaad dat ik die andere auto een schop heb gegeven op de wielen.. :shock: gelukkig kwam de echte eigenaar niet hwahahaha.

Haha! Zo stond ik laatst op de loopband op de sportschool te kijken hoe een dame verwoed probeerde om mijn Toyota Aygo open te krijgen. Ze bleef maar op de knop drukken. Tot ze erachter kwam dat het niet haar auto was. Toen liep ze heel schuldbewust naar haar eigen Aygo. Die zilver was. De mijne is lichtblauw. Laughing
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Rose di 18 sep 2012 - 6:01

Rush schreef:
Sarah1985 schreef:
Rush schreef:
Sarah1985 schreef:
Rush schreef:Oh parkeergarages, daar heb ik ook nog een leuke over.

Ik met een vriendin, rij de parkeergarage in en de onderste laag was vol, dus op naar boven. Boven aangekomen moesten we nog 1 naar boven, want de tweede laag was ook vol. Op een gegeven moment besefte ik me dat ik nu al voor de derde keer langs een oude rode golf en een volvo station reed. Was ik niet steeds een laag omhoog gegaan, maar op dezelfde laag gebleven en rondjes aan het rijden. Rolling Eyes

Was dat toevallig in l.eeuwarden parkeergarage k
Ja die idd!

Dat gebeurt daar regelmatig
Hahahaha, oh gelukkig!

Zie Euc, ik ben geen retard! Genante acties - Pagina 2 281626781

Idea Snap nu ook waarom jij altijd daar op de onderste verdieping staat Genante acties - Pagina 2 1578173417

Ik heb het altijd al een vreemde parkeergarage gevonden, ik rij daar volgens mij vaak tegen de richting in Embarassed
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  _Lacey_ di 18 sep 2012 - 6:05

Discordia schreef:Bij de wasbak bij wc van mijn werk stond ik pas een stuk fruit af te wassen. Een mannelijke collega komt ook de ruimte in en zegt gekscherend: "ga je met me mee t hokje in?" Ik: "nee dankje, ik sta alleen even mijn pruim te wassen."

Ik moest zo lachen, iedereen die ik het verteld heb ook. Die collega snapte er echter niets van.
Laughing

De laatste tijd heb ik niet meer zoveel gênante acties gehad.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 6:09

Paper Crown schreef:Die keer dat ik met een overvol karretje van iemand anders de hele albert heijn door ging en mijn eigen boodschappen erbij in deed. Ik dacht serieus dat het mijn karretje was. Eenmaal bij de kassa dacht ik.. he? Ik heb helemaal geen smuldier gekocht.. en geen tomaat en geen en geen en... had wel de helft erop gezet al. Zo dóm!

Haha! Dat is mij al 2 keer overkomen, maar dan dat iemand ánders mijn karretje gepakt had. Best irritant is dat! Moet ik steeds de hele winkel doorzoeken voor mijn karretje. En ze staan dan ook erg schaapachtig te kijken Very Happy

Wat heb je gedaan met de boodschappen die niet van jou waren maar al op de band lagen?


Laatst aangepast door Carrie op di 18 sep 2012 - 6:22; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Genante acties - Pagina 2 Empty Re: Genante acties

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum