Bepaalde genante aankopen
+13
Tania
Zininzon
ExpressoB
Luthien
TGR
SuperGrover
Lilou
Laced
Rush
Jezzie
Clapperdie
Sarah1985
Jilke
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Bepaalde genante aankopen
Stond net bij de drogist, en de tampons waren in de aanbieding, 3 doosjes voor 5 euro. Mooie aanbieding, dus heb meteen 6 doosjes meegenomen. De jongen achter de toonbank keek me toch wel apart aan haha.
Niet dat het nou genant is om tampons te kopen, maar vond het best wel grappig.
Jullie leuke/genante verkoop acties?
Niet dat het nou genant is om tampons te kopen, maar vond het best wel grappig.
Jullie leuke/genante verkoop acties?
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Re: Bepaalde genante aankopen
toen ik een tijdje terug super plus tampons moest kopen, was zo hevig ongesteld. Kon snel even naar de winkel voor nog grotere tampons. (winkel is hier 100 meter vandaan) de caissière keek mij ook zo raar aan
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Volgens mij is het in dit soort gevallen eerder je eigen gevoel dat mensen je raar aankijken dan dat het ook daadwerkelijk zo is. Ik zou niet weten waarom ik iemand die van een aanbieding gebruikmaakt (of het nou om broccoli, tampons of condooms gaat) raar moet aankijken en ook niet waarom ik iemand raar zou willen aankijken die blijkbaar grotere tampons nodig heeft.
Gast- Gast
Kan goed ja, dat zit vast toch wel tussen je oren. Maar toch
Jilke- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1540
Registratiedatum : 26-11-10
Dat had ik een tijdje terug.
Ik was 's ochtend rond 09:00 uur bij de kruidvat om een zwangerschapstest te kopen.
Thuis meteen geplast en test gedaan en deze was positief! Daarna meteen naar de kruidvat terug gesjeesd en een clearblue gehaald.. Werd door het zelfde meisje geholpen en die reageerde echt van: "zo, heb je er nog een nodig?" en dan met zo'n blik van
Ik was 's ochtend rond 09:00 uur bij de kruidvat om een zwangerschapstest te kopen.
Thuis meteen geplast en test gedaan en deze was positief! Daarna meteen naar de kruidvat terug gesjeesd en een clearblue gehaald.. Werd door het zelfde meisje geholpen en die reageerde echt van: "zo, heb je er nog een nodig?" en dan met zo'n blik van
Clapperdie- Kletskop
- Aantal berichten : 2458
Punten : 2773
Registratiedatum : 20-11-10
Clapperdie schreef:Dat had ik een tijdje terug.
Haha, dat ze dat ook nog zegt...ik zou het alleen maar denken, maar zou het niet zeggen!
Ik heb zelf een tijdje bij het kruidvat gewerkt, en toen kwam er op zaterdag om 5 min. voor de winkel dicht ging een vrouw binnen rennen, die maandverband pakte. En toen een heel verhaal tegen mij, dat haar dochter net ongesteld was geworden en ze niks meer in huis hadden! Zulke dingen hoef ik toch niet te weten?!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Ik voel me altijd zo staan als ik tampons en chocola tegelijk koop. Maar ik heb in die periode gewoon echt behoefte aan chocola
Gast- Gast
Ik heb een keer de morning afterpil gehaald voor een vriendin op zaterdagochtend om 9 uur.
Hup uit bed, in m`n joggingbroek, haren in een staart en zonder make up om 9 uur in de ochtend de morning afterpil halen.
Achteraf moet dat er vast heel dom uitgezien hebben. Alsof ik direct na die onbeschermde seks zo`n pil ging halen ofzo.
Hup uit bed, in m`n joggingbroek, haren in een staart en zonder make up om 9 uur in de ochtend de morning afterpil halen.
Achteraf moet dat er vast heel dom uitgezien hebben. Alsof ik direct na die onbeschermde seks zo`n pil ging halen ofzo.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Laatst kocht ik glijmiddel, haha toen schaamde ik me toch wel een klein beetje
Tampons/maandverband heb ik nooit zo'n moeite mee, kocht laatst nog een zwangerschapstest en vond dat ook niet zo prettig. Niet vanwege de cassiere maar zal je net zien, staat er een bekende achter je ofzo
Tampons/maandverband heb ik nooit zo'n moeite mee, kocht laatst nog een zwangerschapstest en vond dat ook niet zo prettig. Niet vanwege de cassiere maar zal je net zien, staat er een bekende achter je ofzo
Gast- Gast
Ik moet altijd lachen als ik condooms koop en de verkoper/verkoopster me 'nog een hele fijne avond' wenst Dat klinkt dan ineens heel fout.
Gast- Gast
Hehe.Minneke schreef:Ik moet altijd lachen als ik condooms koop en de verkoper/verkoopster me 'nog een hele fijne avond' wenst Dat klinkt dan ineens heel fout.
Gast- Gast
O, en ik dat kader; was laatst met mijn man in de winkel. Hij wil betalen en vraagt de verkoopster; 'kan ik pinnen?' Waarop zij zegt: 'Ja, hoor, je kunt hem er hier aan de voorkant insteken.'
Toen moest ik inwendig ook wel even grinniken
Gast- Gast
Minneke schreef:O, en ik dat kader; was laatst met mijn man in de winkel. Hij wil betalen en vraagt de verkoopster; 'kan ik pinnen?' Waarop zij zegt: 'Ja, hoor, je kunt hem er hier aan de voorkant insteken.'
Hahaha!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Registratiedatum : 17-11-10
Minneke schreef:Ik moet altijd lachen als ik condooms koop en de verkoper/verkoopster me 'nog een hele fijne avond' wenst Dat klinkt dan ineens heel fout.
Gast- Gast
Haha Chipp, tampons en chocolade zou ik geen moeite mee hebben. Ik heb wel moeite met de combinatie van tampons en condooms, dus dat koop ik nooit in 1 keer .
Ooit stuurde ik vriend naar de drogist voor een zwangerschapstest, want zelf durfde ik niet . Die tijd hebben we inmiddels wel gehad gelukkig. Al hoewel ik wel een rood hoofd voelde opkomen toen een kassière in een overvolle winkel op duidelijk afkeurende toon (en luid!) vroeg of ik nog uitleg nodig had over hoe de test werkte...
Zelf een tijdje bij drogist gewerkt trouwens. Een keer op zaterdagochtend een meisje in paniek aan de kassa gehad, samen met haar de hele gebruiksaanwijzing van de morning-after pil doorgelezen. Ze zei nog zo blij te zijn dat er in elk geval geen oude muts achter de kassa stond haha.
Ooit stuurde ik vriend naar de drogist voor een zwangerschapstest, want zelf durfde ik niet . Die tijd hebben we inmiddels wel gehad gelukkig. Al hoewel ik wel een rood hoofd voelde opkomen toen een kassière in een overvolle winkel op duidelijk afkeurende toon (en luid!) vroeg of ik nog uitleg nodig had over hoe de test werkte...
Zelf een tijdje bij drogist gewerkt trouwens. Een keer op zaterdagochtend een meisje in paniek aan de kassa gehad, samen met haar de hele gebruiksaanwijzing van de morning-after pil doorgelezen. Ze zei nog zo blij te zijn dat er in elk geval geen oude muts achter de kassa stond haha.
Lilou- Fluisteraar
- Aantal berichten : 178
Punten : 200
Registratiedatum : 23-11-10
Ik kan me niks bedenken wat ik genant vind om te kopen. Tenminste, van de dingen die ik nodig heb.
Sommige dingen vind ik spannend, zoals laatst toen ik een zwangerschapstest kocht. Maar dat is dan meer spanning, ik voel me er niet beschaamd onder.
Het wordt niet voor niks verkocht en als de verkoper/verkoopster je raar aan kijkt ligt dat toch echt aan diegene en niet aan jou.
Toen ik 15 was en zelf maandverband moest kopen had ik dat genante gevoel wel, maar goed ik ben 30 en ik maak me daar echt niet druk om.
Sommige dingen vind ik spannend, zoals laatst toen ik een zwangerschapstest kocht. Maar dat is dan meer spanning, ik voel me er niet beschaamd onder.
Het wordt niet voor niks verkocht en als de verkoper/verkoopster je raar aan kijkt ligt dat toch echt aan diegene en niet aan jou.
Toen ik 15 was en zelf maandverband moest kopen had ik dat genante gevoel wel, maar goed ik ben 30 en ik maak me daar echt niet druk om.
Gast- Gast
Rush schreef:Ik heb een keer de morning afterpil gehaald voor een vriendin op zaterdagochtend om 9 uur.
hahaha! Ja je was er dan wel echt meteen bij
Gast- Gast
Haha Minneke
Dat gevoel heb ik altijd een beetje als ik ongesteld ben en 2 pakken tampons op de bank gooi met daarna een hele lading lekkers, chocola, chips, etc. Tja.. daar heb ik nou eenmaal behoefte aan als ik ongesteld ben
Dat gevoel heb ik altijd een beetje als ik ongesteld ben en 2 pakken tampons op de bank gooi met daarna een hele lading lekkers, chocola, chips, etc. Tja.. daar heb ik nou eenmaal behoefte aan als ik ongesteld ben
Gast- Gast
Haha ik ben pas net over het tamponcomplex heen. Ik vind het zo'n raar idee dat iedereen dan weet dat je ongesteld bent op het moment, hoewel dat niets beschamends is, vind ik dat toch raar.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Ik zou weleens alleen maar rare dingen tegelijk willen kopen bij de supermarkt
3 komkommers
pindakaas
condooms
hondenkoekjes
chocoladesaus
tampons
En dan bezweet afrekenen terwijl ik verlekkerd naar de hond kijk ik die bij me heb.
3 komkommers
pindakaas
condooms
hondenkoekjes
chocoladesaus
tampons
En dan bezweet afrekenen terwijl ik verlekkerd naar de hond kijk ik die bij me heb.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR: Ik denk dat dat heel teleurstellend eindigt in iets als: "Dat wordt dan 28,70 alstublieft". Toen ik nog achter de kassa zat, sloten mijn hersenen zich altijd automatisch af. Ik zag pas wat mensen kochten, als ze bijzonder spastisch erover gingen doen (bijvoorbeeld uitgebreid uitleggen dat ze op dieet zijn maar nu voor een keer taart gingen eten, dat ik niet moest denken dat ze elke dag taart eten ofzo...)
SuperGrover- Ratel
TGR schreef:Ik zou weleens alleen maar rare dingen tegelijk willen kopen bij de supermarkt
3 komkommers
pindakaas
condooms
hondenkoekjes
chocoladesaus
tampons
Gast- Gast
SuperGrover schreef:TGR: Ik denk dat dat heel teleurstellend eindigt in iets als: "Dat wordt dan 28,70 alstublieft". Toen ik nog achter de kassa zat, sloten mijn hersenen zich altijd automatisch af. Ik zag pas wat mensen kochten, als ze bijzonder spastisch erover gingen doen (bijvoorbeeld uitgebreid uitleggen dat ze op dieet zijn maar nu voor een keer taart gingen eten, dat ik niet moest denken dat ze elke dag taart eten ofzo...)
Oh ik zou het vooral voor mezelf doen. En ook de drukste dag kiezen zodat mensen in de rij zich toch wel dingen gaan afvragen.
TGR- Kletskop
Dan heb ik ook nog wel een suggestie: 20 pakjes wegwerpscheermesjes kopen bij de Action. Zitten geloof ik 5 in een pakje. Daar stond ik een aantal dagen geleden wel even gek naar te kijken, die zal wel bijzonder behaard zijn... Of een scheerfeestje gevenTGR schreef:SuperGrover schreef:TGR: Ik denk dat dat heel teleurstellend eindigt in iets als: "Dat wordt dan 28,70 alstublieft". Toen ik nog achter de kassa zat, sloten mijn hersenen zich altijd automatisch af. Ik zag pas wat mensen kochten, als ze bijzonder spastisch erover gingen doen (bijvoorbeeld uitgebreid uitleggen dat ze op dieet zijn maar nu voor een keer taart gingen eten, dat ik niet moest denken dat ze elke dag taart eten ofzo...)
Oh ik zou het vooral voor mezelf doen. En ook de drukste dag kiezen zodat mensen in de rij zich toch wel dingen gaan afvragen.
SuperGrover- Ratel
SuperGrover schreef:Dan heb ik ook nog wel een suggestie: 20 pakjes wegwerpscheermesjes kopen bij de Action. Zitten geloof ik 5 in een pakje. Daar stond ik een aantal dagen geleden wel even gek naar te kijken, die zal wel bijzonder behaard zijn... Of een scheerfeestje gevenTGR schreef:SuperGrover schreef:TGR: Ik denk dat dat heel teleurstellend eindigt in iets als: "Dat wordt dan 28,70 alstublieft". Toen ik nog achter de kassa zat, sloten mijn hersenen zich altijd automatisch af. Ik zag pas wat mensen kochten, als ze bijzonder spastisch erover gingen doen (bijvoorbeeld uitgebreid uitleggen dat ze op dieet zijn maar nu voor een keer taart gingen eten, dat ik niet moest denken dat ze elke dag taart eten ofzo...)
Baden in scheermesjes?
TGR- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Show je SALE aankopen
» Genante acties
» Huis aankopen zonder aankoopmakelaar
» Genante momenten
» Gênante burenruzie