Gênante/dronken acties!
+13
Lady Starstruck
Bliss
SoGood
silly-one
Blond
Atelier Madame
xxjojootjexx
Mari
Niekske
Parisienne
Lot
Sneeuwvlok
Toet
17 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gênante/dronken acties!
Omdat ik wil dat Guus haar boekje open doet
Vertel, hoe heb jij je misdragen onder beschonken toestand?
Vertel, hoe heb jij je misdragen onder beschonken toestand?
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Re: Gênante/dronken acties!
Jaaaaaa oke, ik zal beginnen!
Om 7 uur ’s morgens in een Berlijnse taxi flink stennis schoppen omdat je ervan overtuigd bent dat de chauffeur verkeerd rijdt. Hem uitschelden in een mengelmoes van Duits, Nederlands en Engels en er vervolgens achter te komen dat je al in de straat van je appartement rijdt.
Afgelopen maandag stond ik dronken in de Mc Donalds bij de kassa toen de bedrijfsleider langs liep, die man was bestwel heel erg dik en ik riep net iets te hard: Zo, die eet hier zeker iedere dag?! Daarna wou hij nog wel met me op de foto dus hij vond t vast niet erg. Oh en die foto heb ik daarna op Facebook gezet met erbij: Mac in *plaatsnaam* is failliet want de bedrijfsleider eet alles zelf op.'
Haha, mijn collega's hebben erg om me gelachen die dag hoorde ik later. Daarna thuis ben ik in slaap gevallen op de bank met een ooglapje van Captain Morgan op, een hoed van Trojka op mijn hoofd en een ballon van de Mac in m'n hand. En mijn moeder ook nog serieus aan me vragen of ik dronken was
Een paar jaar geleden was ik echt zo dronken dat ik heel veel dingen niet meer weet van die avond. Ik heb eerst in de kroeg ruzie staan maken met een meisje, ik dacht dat ik haar super hard had geslagen maar de volgende ochtend bleek dat ik haar niet eens had geraakt terwijl mijn eigen wang wel dik en blauw was. Op de terugweg in de auto heb ik op de achterbank de hele weg liggen zeuren dat ik moest plassen. Na 20 minuten rijden ofzo stopte mijn vriendin de auto zodat ik kon gaan. Ik was er van overtuigd dat we op een parkeerplaats stonden dus stapte de auto uit, ging erachter zitten en ging plassen. Bleek dat we gewoon midden op de weg stonden :’) Daarna viel ik met mijn blote kont in de sneeuw en toen ik weer overeind kwam ben ik met mijn broek nog op m’n enkels naar de verkeerde auto teruggelopen haha.
Om 7 uur ’s morgens in een Berlijnse taxi flink stennis schoppen omdat je ervan overtuigd bent dat de chauffeur verkeerd rijdt. Hem uitschelden in een mengelmoes van Duits, Nederlands en Engels en er vervolgens achter te komen dat je al in de straat van je appartement rijdt.
Afgelopen maandag stond ik dronken in de Mc Donalds bij de kassa toen de bedrijfsleider langs liep, die man was bestwel heel erg dik en ik riep net iets te hard: Zo, die eet hier zeker iedere dag?! Daarna wou hij nog wel met me op de foto dus hij vond t vast niet erg. Oh en die foto heb ik daarna op Facebook gezet met erbij: Mac in *plaatsnaam* is failliet want de bedrijfsleider eet alles zelf op.'
Haha, mijn collega's hebben erg om me gelachen die dag hoorde ik later. Daarna thuis ben ik in slaap gevallen op de bank met een ooglapje van Captain Morgan op, een hoed van Trojka op mijn hoofd en een ballon van de Mac in m'n hand. En mijn moeder ook nog serieus aan me vragen of ik dronken was
Een paar jaar geleden was ik echt zo dronken dat ik heel veel dingen niet meer weet van die avond. Ik heb eerst in de kroeg ruzie staan maken met een meisje, ik dacht dat ik haar super hard had geslagen maar de volgende ochtend bleek dat ik haar niet eens had geraakt terwijl mijn eigen wang wel dik en blauw was. Op de terugweg in de auto heb ik op de achterbank de hele weg liggen zeuren dat ik moest plassen. Na 20 minuten rijden ofzo stopte mijn vriendin de auto zodat ik kon gaan. Ik was er van overtuigd dat we op een parkeerplaats stonden dus stapte de auto uit, ging erachter zitten en ging plassen. Bleek dat we gewoon midden op de weg stonden :’) Daarna viel ik met mijn blote kont in de sneeuw en toen ik weer overeind kwam ben ik met mijn broek nog op m’n enkels naar de verkeerde auto teruggelopen haha.
Toet- Lady Post-a-lot
Joh, doe niet zo saai! Delen die handel!
Toet- Lady Post-a-lot
Jonguh, ik heb afgelopen zomer een soort van gekotst van de taxi tot aan de deur, wat er daarvoor allemaal is gebeurd weet ik niet precies meer.
Gast- Gast
Wil je een samenvatting?Zazou schreef:Jonguh, ik heb afgelopen zomer een soort van gekotst van de taxi tot aan de deur, wat er daarvoor allemaal is gebeurd weet ik niet precies meer.
Gast- Gast
Tijdens een feest waarbij onbeperkt wijn gedronken kon worden ging ik even naar de wc, vervolgens kwamen een paar vriendinnen van me daar toevallig ook en zagen ze me op de ( ranzige )grond zitten. Ze vroegen of het wel goed ging, en ik antwoorde dat ik gewoon even lekker wou zitten. Overigens was er nog wel een ander meisje dat me nadeed en ook op de grond ging zitten haha! Een paar minuten later voelde ik me toch niet zo lekker en ging ik op handen en knieën een wc in...
Een vriendin had besloten dat ik maar naar huis moest die avond, alleen had ik mijn sleutels in iemand anders staptasje zitten, zij was ineens verdwenen maar na een uur ofzo was ze eindelijk weer teruggekomen naar de kroeg waar wij waren. Toen ze er was zei ik: ooh wat ben je er snel! Het voelde werkelijk als 5 minuten
Dit is niet echt een dronken verhaal, maar moet het nog wel regelmatig aanhoren.. Toen we op vakantie waren in Rimini dronken we bier uit blik, alle blikjes zagen er uiteraard hetzelfde uit, maar helaas werden sommigen gebruikt als asbak. Een asbak in burger zoals m'n clubgenootjes het ook wel noemde. Ik pakte nietsvermoedend een van de blikjes op tafel en nam een grote slok, jahoor, ik had de asbak te pakken! Ik weet niet waarom, maar ik heb het blikje teruggezet en heb niets gezegd. Vervolgens wel snel wat anders te drinken gepakt uiteraard, pas na 20 minuten vertelde ik het en toen was de hilariteit natuurlijk alleen nog maar groter
Een vriendin had besloten dat ik maar naar huis moest die avond, alleen had ik mijn sleutels in iemand anders staptasje zitten, zij was ineens verdwenen maar na een uur ofzo was ze eindelijk weer teruggekomen naar de kroeg waar wij waren. Toen ze er was zei ik: ooh wat ben je er snel! Het voelde werkelijk als 5 minuten
Dit is niet echt een dronken verhaal, maar moet het nog wel regelmatig aanhoren.. Toen we op vakantie waren in Rimini dronken we bier uit blik, alle blikjes zagen er uiteraard hetzelfde uit, maar helaas werden sommigen gebruikt als asbak. Een asbak in burger zoals m'n clubgenootjes het ook wel noemde. Ik pakte nietsvermoedend een van de blikjes op tafel en nam een grote slok, jahoor, ik had de asbak te pakken! Ik weet niet waarom, maar ik heb het blikje teruggezet en heb niets gezegd. Vervolgens wel snel wat anders te drinken gepakt uiteraard, pas na 20 minuten vertelde ik het en toen was de hilariteit natuurlijk alleen nog maar groter
Sneeuwvlok- Prater
- Aantal berichten : 591
Punten : 604
Registratiedatum : 18-11-10
Sinterklaas schreef:Wil je een samenvatting?Zazou schreef:Jonguh, ik heb afgelopen zomer een soort van gekotst van de taxi tot aan de deur, wat er daarvoor allemaal is gebeurd weet ik niet precies meer.
Jij hebt ook de helft gemist Ik ben het een beetje kwijt van kroeg naar kroeg het 2e deel dan, het stofzuiger verhaal is nog allemaal helder en daarvoor ook, ik moest nog eten, maar dat is ook niet gelukt.
Gast- Gast
Haha die facebook status is wel grappig Toet!
'Vroeger' gingen wij op vrijdagmiddag op stap (vanaf 4 uur of zo), ik werd daar een keer zo dronken dat ik me er dus ook niks meer van kon herinneren. Ik werkte toen in een supermarkt en moest de volgende dag om 7 uur beginnen . Gelukkig heeft mijn vriend mij toen bij hem laten slapen en is hij nog heel lief mijn werkkleding en pyama en zo in mijn kamer gaan halen, en heeft hij de wekker gezet. Het is een wonder maar ik ben gewoon gaan werken. Ik was die avond daar voor o.a. ook met collega's uit (die hoefden pas in de middag te werken ), nou ik heb 'the day after' echt beleeft als een dag vol verrassingen. Zo was ik aan het werk en had ik ineens een beetje pijn aan mijn knie, he gek dacht ik, til ik mijn broek omhoog, een schaafwond. 'Ja, je was gevallen'. 'OH, oké'. Later op de dag deed ik mijn jas aan zaten er brandgaten in, ik was helemaal in shock, he hoe is dat dan gebeurd? De jas hing in de kroeg en mensen hadden er tegen aan geleund (of expres gedaan, dat weet ik niet). 'Weet je dat niet meer? Je was daar gisteren avond heel boos om'. 'Eh, nee weet ik niet meer'. Ook heb ik over straat geroepen dat ik zooooooveeel van mijn vriendin hield. Het was heel raar dat ik dus niks meer wist en steeds verhalen kreeg te horen over wat ik gedaan had of wat er gebeurd was, dat ik het bijna niet geloofde maar dus wel de 'bewijzen' had dat het echt gebeurd was.
Een paar weken geleden was ik op stap en ineens 'na nog één drankje, nou nog één dan, dit is bijna de laatste' was ik dronken. Ik wilde heel graag een liedje van een bepaalde zangeres horen dus ging steeds de DJ stalken of hij dat wou draaien, na lang gezeur draaide hij het eindelijk. Maar daarna ging ik hem weer meteen aanvragen en heb ik hier nog 10 andere mensen op afgestuurd om het zelfde liedje aan te vragen. Dit wilde hij natuurlijk niet meer draaien omdat het al geweest was, zooooooooo flauw. Dus heb ik bij elk nieuw liedje wat hij inzette heel hard de naam van de zangeres geroepen (alsof het liedje nu kwam), dit hoorde hij wel. Na nog veel gezeur ging hij het toch nog een keer draaien....dacht ik...kapt hij het na 10 seconde weer af. Zoooooo flauw natuurlijk. Diezelfde avond had ik een wc-vriendin opgedaan (ze had de w.c. voor me dicht gehouden omdat de klink er af lag), zij was met een jongen op stap en vertelde dat zij op date waren, de tweede date nog wel. Nou dat hebben ze geweten, ik heb heel de avond gevraagd of het nog goed ging, de date, en of er een derde date zou komen, en gezegd dat ik dacht van wel hoor! Werden ze wel een beetje gek van.
Ik heb er vast nog veel meer, even denken..
'Vroeger' gingen wij op vrijdagmiddag op stap (vanaf 4 uur of zo), ik werd daar een keer zo dronken dat ik me er dus ook niks meer van kon herinneren. Ik werkte toen in een supermarkt en moest de volgende dag om 7 uur beginnen . Gelukkig heeft mijn vriend mij toen bij hem laten slapen en is hij nog heel lief mijn werkkleding en pyama en zo in mijn kamer gaan halen, en heeft hij de wekker gezet. Het is een wonder maar ik ben gewoon gaan werken. Ik was die avond daar voor o.a. ook met collega's uit (die hoefden pas in de middag te werken ), nou ik heb 'the day after' echt beleeft als een dag vol verrassingen. Zo was ik aan het werk en had ik ineens een beetje pijn aan mijn knie, he gek dacht ik, til ik mijn broek omhoog, een schaafwond. 'Ja, je was gevallen'. 'OH, oké'. Later op de dag deed ik mijn jas aan zaten er brandgaten in, ik was helemaal in shock, he hoe is dat dan gebeurd? De jas hing in de kroeg en mensen hadden er tegen aan geleund (of expres gedaan, dat weet ik niet). 'Weet je dat niet meer? Je was daar gisteren avond heel boos om'. 'Eh, nee weet ik niet meer'. Ook heb ik over straat geroepen dat ik zooooooveeel van mijn vriendin hield. Het was heel raar dat ik dus niks meer wist en steeds verhalen kreeg te horen over wat ik gedaan had of wat er gebeurd was, dat ik het bijna niet geloofde maar dus wel de 'bewijzen' had dat het echt gebeurd was.
Een paar weken geleden was ik op stap en ineens 'na nog één drankje, nou nog één dan, dit is bijna de laatste' was ik dronken. Ik wilde heel graag een liedje van een bepaalde zangeres horen dus ging steeds de DJ stalken of hij dat wou draaien, na lang gezeur draaide hij het eindelijk. Maar daarna ging ik hem weer meteen aanvragen en heb ik hier nog 10 andere mensen op afgestuurd om het zelfde liedje aan te vragen. Dit wilde hij natuurlijk niet meer draaien omdat het al geweest was, zooooooooo flauw. Dus heb ik bij elk nieuw liedje wat hij inzette heel hard de naam van de zangeres geroepen (alsof het liedje nu kwam), dit hoorde hij wel. Na nog veel gezeur ging hij het toch nog een keer draaien....dacht ik...kapt hij het na 10 seconde weer af. Zoooooo flauw natuurlijk. Diezelfde avond had ik een wc-vriendin opgedaan (ze had de w.c. voor me dicht gehouden omdat de klink er af lag), zij was met een jongen op stap en vertelde dat zij op date waren, de tweede date nog wel. Nou dat hebben ze geweten, ik heb heel de avond gevraagd of het nog goed ging, de date, en of er een derde date zou komen, en gezegd dat ik dacht van wel hoor! Werden ze wel een beetje gek van.
Ik heb er vast nog veel meer, even denken..
Lot- Fluisteraar
- Aantal berichten : 410
Punten : 478
Registratiedatum : 12-11-12
Oja, ik heb ook een keer heel hard gelachen met een vriendin, omdat we ons keerden tegen Gazelle fietsen. We hebben toen dus alle Gazelle fietsen uit het fietsenrek omgegooid, waaronder een fiets van een vriendin, die vond dat echt niet leuk. Is ook niet leuk, maar toen was het heeeel leuk.
Lot- Fluisteraar
Oja, en ik heb een keer met een vriendin gratis ontbijt gescoord bij de HEMA om half 6 's nachts. De beste man kwam de derving halen uit het filiaal (brood van de dag er voor dus) en ik vroeg hem of het ontbijtbuffet al geopend was. Nee nog niet meisje zei hij, maar je mag hier wel wat van hebben? Kregen we lekker zakken met broodjes, krentenbollen, brood etc. Ik blij, want ik had zo'n honger en de snackbarren waren al gesloten.
Lot- Fluisteraar
Zo, nu jullie weer
Lot- Fluisteraar
Zazou schreef:Sinterklaas schreef:Wil je een samenvatting?Zazou schreef:Jonguh, ik heb afgelopen zomer een soort van gekotst van de taxi tot aan de deur, wat er daarvoor allemaal is gebeurd weet ik niet precies meer.
Jij hebt ook de helft gemist Ik ben het een beetje kwijt van kroeg naar kroeg het 2e deel dan, het stofzuiger verhaal is nog allemaal helder en daarvoor ook, ik moest nog eten, maar dat is ook niet gelukt.
Zal ik?
Gast- Gast
Reva schreef:Zazou schreef:Sinterklaas schreef:Wil je een samenvatting?Zazou schreef:Jonguh, ik heb afgelopen zomer een soort van gekotst van de taxi tot aan de deur, wat er daarvoor allemaal is gebeurd weet ik niet precies meer.
Zal ik?
De tyfus voor je Reev
Gast- Gast
Kom op dames, nu wil ik het weten ook
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Gelukkig hebben we de foto's nogZazou schreef:Reva schreef:Zazou schreef:Sinterklaas schreef:Wil je een samenvatting?Zazou schreef:Jonguh, ik heb afgelopen zomer een soort van gekotst van de taxi tot aan de deur, wat er daarvoor allemaal is gebeurd weet ik niet precies meer.
Zal ik?
De tyfus voor je Reev
Gast- Gast
Jaren geleden met carnaval, ik had toen net een paar maanden een vriendje en hij ging mee carnaval vieren in de stad waar ik vandaan kwam. We begonnen die dag om een uur of 11-12 's ochtends denk ik. Ik had een liter bessenjenever in mijn tas, maar toen we eenmaal een mooi plekje tussen alle mensen hadden gevonden, ging ik gewoon aan het bier. Toen we later naar een andere plek gingen, stonden we verder van de bar en ging ik aan de bessenjenever. Binnen een uur was die hele liter op... mijn vriend heeft me naar mijn ouders huis gesleept en ik schijn steeds te hebben verkondigd dat ik alleen maar even goed moest eten en daarna wel weer op stap kon. Bij mijn ouders viel ik op de bank in slaap, tot ik wakker werd omdat ik moest kotsen. Ik kon echt helemaal niks meer, dus mijn vriend heeft me in bed gelegd en ik schijn nog over de vloerbedekking gekotst te hebben ik weet dat niet meer, maar de vlekken (tis nu denk ik bijna 8 jaar geleden...) zie je nog steeds op de logeerkamer van mijn ouders... nja, niet meer op stap voor mij 's avonds dus, alleen de volgende ochtend had ik 25 gemiste oproepen en berichtjes van mijn vriendinnen, die zich op een gegeven moment serieus zorgen om mij maakten omdat ik er niet was én niet reageerde, dus rond middernacht hebben ze uiteindelijk mijn ouders gebeld. Mijn vader heeft heel enthousiast het hele verhaal aan hen verteld, dus ik krijg het tegenwoordig nog steeds af en toe te horen, zeker met carnaval
Niekske- Kletskop
- Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
weg
Laatst aangepast door Mari op zo 13 jan 2013 - 3:27; in totaal 1 keer bewerkt
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Hahhahahahh woooooow Mari dat is echt héél erg! Dit verhaal blijft je achtervolgen hoor, ik zou het niet te lang online laten staan
Toet- Lady Post-a-lot
Oh Mari, dat is wel echt héééééééééééééééél erg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Nee, ik haal het straks ook weer weg, mijn vriend plaagt me ook nog steeds, elk half jaar gaan we weer naar de 90's hier, en elke keer wordt ik weer gewaarschuwd. Gelukkig heb ik zelfspot, ik kan ik er zelf keihard om lachen.
Mari- Prater
- Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10
Haha Lot nieuwe vriendinnen maken is ook erg herkenbaar! Ik heb ook een keer een wc-vriendin opgedaan, zij was daar met haar net nieuwe vriend en hij bleef maar zeggen: woow jullie zijn echt lief voor elkaar, echt goede vriendinnen zeker? We kende elkaar net een half uur haha! En ik was er van overtuigd dat dit vriendschap voor het leven was haha.
Een tijdje terug ging ik met 6 vriendinnen naar een feestje in Utrecht, we zaten in de bus vanaf CS toen er 4 meiden in stapte. Het leken echt van die bitches (sorry, echt van die stereotypes; donkere meisjes, panterkleding aan, grote oorbellen, hoge hakken etc.) maar ze vonden ons op de een of andere manier he-le-maal cool. Ze waren er trouwens allemaal hartstikke vanaf, hadden duidelijk aan de pillen gezeten. Nouja goed, binnen twee minuten hadden we dus vriendschap gesloten en we hebben de hele busreis kei-hard liedjes gezonden en gedanst haha was zo grappig.
Een tijdje terug ging ik met 6 vriendinnen naar een feestje in Utrecht, we zaten in de bus vanaf CS toen er 4 meiden in stapte. Het leken echt van die bitches (sorry, echt van die stereotypes; donkere meisjes, panterkleding aan, grote oorbellen, hoge hakken etc.) maar ze vonden ons op de een of andere manier he-le-maal cool. Ze waren er trouwens allemaal hartstikke vanaf, hadden duidelijk aan de pillen gezeten. Nouja goed, binnen twee minuten hadden we dus vriendschap gesloten en we hebben de hele busreis kei-hard liedjes gezonden en gedanst haha was zo grappig.
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: