Vind je jezelf mooi?
+34
SuperGrover
Lilou
Merai
Lavendel
Wennebellah
Océane
Didi
bolus26
Mari
Arwyn
ButterflyEffect
Ambivalence
aniet
Sweety
Rapunzel
Pannetoet
Heavenly
TGR
Sterre
RYW
LoveMusic
Ringling
Blond
Lady4
Lotus
Sugarfall
Oasis
banjer49
minoessepoes
loura
Pussycat
Susan
Guus
Julia
38 plaatsers
Pagina 12 van 15
Pagina 12 van 15 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15
Re: Vind je jezelf mooi?
Trisha schreef:RYW schreef:Trish, jij bent ook best een lekker wijf hoor.
Ik ben er helemaal niet van gediend een lekker wijf genoemd te worden.. Ik beschouw dat als uiterst vulgair en denigrerend...
Lekkere snol dan?
Gast- Gast
Ja dag Lilith, dat was echt geen gehannes hoor, dat was zeker weten wel gesmurf, en ook een beetje gedinges en dat weet ik zeker want ik hoorde dat van die ene van die winkel, weetjewel, die met dat gevalletje met zijn been en die had een affaire met hoeheetze die in die ene straat woonde waar dat gebeuren toen verteld werd op die ene barbecue van die tante van je weet wel met die neus. Dus!
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10
Lilith schreef:Trisha schreef:RYW schreef:Trish, jij bent ook best een lekker wijf hoor.
Ik ben er helemaal niet van gediend een lekker wijf genoemd te worden.. Ik beschouw dat als uiterst vulgair en denigrerend...
Lekkere snol dan?
Geile neuksloerie?
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Echt hè... Heeft iedereen hier en uit 't dagcafé topic een flinke beurt nodig of zo?? Stelletje gefrustreerde mutsen... Volgens mij zijn jullie allemaal kerels en willen jullie daarom anoniem zijn, dat gekneuter over seks...
Gast- Gast
Hahaha, zo kan hij wel weer hoor dames!
Ontopic: Ik vind mezelf mooier dan gemiddeld, zeker als ik mezelf mooi heb gemaakt, maar ik ben toch altijd onzeker over mijn uiterlijk... Lastig!
Ontopic: Ik vind mezelf mooier dan gemiddeld, zeker als ik mezelf mooi heb gemaakt, maar ik ben toch altijd onzeker over mijn uiterlijk... Lastig!
Rapunzel- Prater
- Aantal berichten : 657
Punten : 732
Registratiedatum : 17-11-10
I YOUR FACE
(dat was de uitspraak van Lucky waar ik een paar pagina's eerder niet op kon komen )
(dat was de uitspraak van Lucky waar ik een paar pagina's eerder niet op kon komen )
Gast- Gast
RYW schreef:Lilith schreef:Trisha schreef:RYW schreef:Trish, jij bent ook best een lekker wijf hoor.
Lekkere snol dan?
Geile neuksloerie?
Nat pijpsletje?
Gast- Gast
Storm schreef:I YOUR FACE
Gast- Gast
Jawel man, kei grappig..Trisha schreef:Storm schreef:I YOUR FACE
Gast- Gast
Ja, maar als hij na dat gesmurf niet met jou had gedingest, want dat heeft die van die winkel dan weer niet gedaan, dan had hij niet met die toestand van die met die tieten gezeten, en dan had jij weer niet met haar besproken dat jeweetwel met zijn dinges had gesmurfd met die van daarnaast.RYW schreef:Ja dag Lilith, dat was echt geen gehannes hoor, dat was zeker weten wel gesmurf, en ook een beetje gedinges en dat weet ik zeker want ik hoorde dat van die ene van die winkel, weetjewel, die met dat gevalletje met zijn been en die had een affaire met hoeheetze die in die ene straat woonde waar dat gebeuren toen verteld werd op die ene barbecue van die tante van je weet wel met die neus. Dus!
Gast- Gast
Zo wow....Wat een hoop info in dit topic! Maar ik moet even zeggen dat ik net als Storm niet in de gaten was wie Jolie was. ( nu onthou ik dat ook niet altijd en ik merk het niet aan de schrijfstijl dus waarom ik dit meld... i don't know )
Verder vind ik mezelf niet echt lelijk maar ook niet mooi. Soms maak ik mezelf op en denk ik ja je ziet er leuk uit vandaag, je kan ermee door. Dan kijk ik van dichtbij in de spiegel en zie ik mee-eters op mijn neus en kin en dan denk ik mens ga weg bij die spiegel het ziet er niet uit.
Verder vind ik mezelf niet echt lelijk maar ook niet mooi. Soms maak ik mezelf op en denk ik ja je ziet er leuk uit vandaag, je kan ermee door. Dan kijk ik van dichtbij in de spiegel en zie ik mee-eters op mijn neus en kin en dan denk ik mens ga weg bij die spiegel het ziet er niet uit.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Storm schreef:I YOUR FACE
HAHA
Die is wel echt grappig.
Gast- Gast
dat kan jolie je vertellen,zij wist t schreef ze..Darcy schreef:Ik vraag me nog steeds wel af wie Ringling nou is
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Best sneu voor mensen die 20 pagina's doorwerken en die dan hier uitkomen, en maar hopen op nuttige info..
Gast- Gast
Lilith en RYW, jullie zijn echt heel grappig
Ontopic: Nee, ik vind mezelf niet mooi of doorsnee en niet aantrekkelijk. 99% van de dag althans.
Ontopic: Nee, ik vind mezelf niet mooi of doorsnee en niet aantrekkelijk. 99% van de dag althans.
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Lilith schreef:Best sneu voor mensen die 20 pagina's doorwerken en die dan hier uitkomen, en maar hopen op nuttige info..
Respect voor hun doorzettingsvermogen?
Gast- Gast
Inderdaad..zo veel stierenschijt gepraat en er komt eigenlijk niet veel nuttigs aan bod.Lilith schreef:Best sneu voor mensen die 20 pagina's doorwerken en die dan hier uitkomen, en maar hopen op nuttige info..
Gast- Gast
#Storm schreef:Jawel man, kei grappig..Trisha schreef:Storm schreef:I YOUR FACE
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA IK MOEST ZO HARD LACHEN NET DAT MIJN COLLEGA ZICH ROTSCHROK HAHAHAHA!
Gast- Gast
Ik vond die 20 pagina's anders best vermakelijk hoor
Ambivalence- Fluisteraar
- Aantal berichten : 207
Punten : 255
Trisha schreef:Lilith schreef:Best sneu voor mensen die 20 pagina's doorwerken en die dan hier uitkomen, en maar hopen op nuttige info..
Respect voor hun doorzettingsvermogen?
Medeleven voor het feit dat ze wéér een half uur hebben besteed aan nutteloze dingen, tijd die ze nóóit meer terugkrijgen, die voor altijd verloren is gegaan.
Gast- Gast
Hoor ik daar een kameel schijten?Storm schreef:Inderdaad..zo veel stierenschijt gepraat en er komt eigenlijk niet veel nuttigs aan bod.Lilith schreef:Best sneu voor mensen die 20 pagina's doorwerken en die dan hier uitkomen, en maar hopen op nuttige info..
Gast- Gast
Ik schrok net anders ook hoor, toen ik zoveel hoofdletters uitroeptekens zag staan
Gast- Gast
Storm schreef:Inderdaad..zo veel stierenschijt gepraat en er komt eigenlijk niet veel nuttigs aan bod.Lilith schreef:Best sneu voor mensen die 20 pagina's doorwerken en die dan hier uitkomen, en maar hopen op nuttige info..
Koeienpoepgebabbel?
Gast- Gast
Pagina 12 van 15 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15
Soortgelijke onderwerpen
» NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?
» Mooi en minder mooi aan jezelf
» Wat vind jij mooi?
» Vond jij jezelf mooi na de bevalling?
» Eet jezelf mooi, slank & gelukkig
» Mooi en minder mooi aan jezelf
» Wat vind jij mooi?
» Vond jij jezelf mooi na de bevalling?
» Eet jezelf mooi, slank & gelukkig
Pagina 12 van 15
Permissies van dit forum: