Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind je jezelf mooi?

+34
SuperGrover
Lilou
Merai
Lavendel
Wennebellah
Océane
Didi
bolus26
Mari
Arwyn
ButterflyEffect
Ambivalence
aniet
Sweety
Rapunzel
Pannetoet
Heavenly
TGR
Sterre
RYW
LoveMusic
Ringling
Blond
Lady4
Lotus
Sugarfall
Oasis
banjer49
minoessepoes
loura
Pussycat
Susan
Guus
Julia
38 plaatsers

Pagina 11 van 15 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Susan ma 31 jan 2011 - 4:06

RYW schreef:

Ik noemde de mijne altijd trouw-ma. Trouw-ma. Get it? Trauma. Trouw-ma. Haha, wat vind ik mezelf toch lollig. Grappig EN mooi, damn, wat ben ik toch weer onweerstaanbaar...

Oh wauw, die is briljant!
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:07

RYW schreef:
Lilith schreef:
RYW schreef:Lilith, hoeveel koffie heb jij op?

Nog niets Very Happy Beetje hyper omdat ik weer naar school ben geweest voor het eerst in jaren vandaag Very Happy Wie was jij ook alweer? Je komt me zo bekend voor....

Ja mens, we hebben samen in die erotische dansclub gewerkt. Jij als Kandy en ik als Lollipop. Ik was die ene. Van jeweetwel! En jij had die vent. Met dat ding.

Hey, ik krijg nog geld van jou! Wink
Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Laughingbaby-1 (die's van die vent, met dat geval en die toestand, weet je nog? )

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:08

June schreef:
RYW schreef:Ik noemde de mijne altijd trouw-ma. Trouw-ma. Get it? Trauma. Trouw-ma. Haha, wat vind ik mezelf toch lollig. Grappig EN mooi, damn, wat ben ik toch weer onweerstaanbaar...

lol! Ik moest echt heel hard lachen, maar HAHA neerzetten krijgt hier ineens een andere betekenis :P.

Edit: Ik zie dat Lilith het gewoon doet Very Happy

Maar ik vond hem wel serieus grappig, dus HAHA dekt niet helemaal de lading. Ik zie wel een nieuwe traditie aankomen trouwens. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  RYW ma 31 jan 2011 - 4:08

Jee Trish, wil je dat niet zo openbaar neerzetten? Ik zit hier onder mijn schuilnaam, joh. Nooit had iemand kunnen raden dat ik het was totdat jij het weer zonodig moest zeggen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:09

Lilith schreef:
Jolie schreef:Ik weet wie Ringling is en het is niet Deesjemeis. Het maakt me verder niet uit wat ze van me vindt.

Jullie mogen allemaal weten wie ik was, als ik dat niet had gewild dan had ik wel anders gepost. Ik heb wel besloten dat ik voor de buitenwereld niet herkenbaar wil zijn, daarom post ik geen foto's meer en dat deed ik eerst wel. Ik wilde hier graag iets posten over mijn miskraam, maar ik wilde niet dat collega's daar achter konden komen. Vandaar dat ik graag wat anonimiteit wilde, dat kan niet, dus ik zal hier stoppen.

Mijn vorige naam was Ecrits.

Tikje dramatisch vind je niet? Dit is toch al wel de 2e of 3e keer dat je om dezelfde reden weggaat en ongeveer hetzelfde bericht post. Mag van mij allemaal, maar echt handig is het niet. Jammer dat je weer weggaat.

Ik ben nooit eerder om die reden weggegaan. Toen ik student was, hoefde ik niet anoniem te zijn. Nu ik werk, wel. En blijkbaar vinden jullie het heel vervelend als iemand enerzijds anoniem wil zijn en anderzijds toch als zichzelf wil blijven posten. Als het niet gaat, dan gaat het niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  TGR ma 31 jan 2011 - 4:11

Ik snap helemaal wat je bedoelt, Jolie. Ik zou die keuze ook maken. Alleen ben je nog steeds anoniem hier smile Het is jouw keuze om te blijven of weg te gaan.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:11

RYW schreef:Jee Trish, wil je dat niet zo openbaar neerzetten? Ik zit hier onder mijn schuilnaam, joh. Nooit had iemand kunnen raden dat ik het was totdat jij het weer zonodig moest zeggen Wink

Eh sorry hoor. Ga je nu stoppen met 't forum?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  RYW ma 31 jan 2011 - 4:11

Jaaaah Lilith/Kandy, je kan nou wel onschuldig doen, maar die ene kerel van toen van dat gedoe met die vrouw van die ene z'n broer die toen dat ene gedoe had om dat incident met dat spul, die was er gewoon bij, hoor! Jeweettoch!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:12

Nou ik vind het weer jammer als Jolie vertrekt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:12

Jolie schreef:
Lilith schreef:
Jolie schreef:Ik weet wie Ringling is en het is niet Deesjemeis. Het maakt me verder niet uit wat ze van me vindt.

Jullie mogen allemaal weten wie ik was, als ik dat niet had gewild dan had ik wel anders gepost. Ik heb wel besloten dat ik voor de buitenwereld niet herkenbaar wil zijn, daarom post ik geen foto's meer en dat deed ik eerst wel. Ik wilde hier graag iets posten over mijn miskraam, maar ik wilde niet dat collega's daar achter konden komen. Vandaar dat ik graag wat anonimiteit wilde, dat kan niet, dus ik zal hier stoppen.

Mijn vorige naam was Ecrits.

Tikje dramatisch vind je niet? Dit is toch al wel de 2e of 3e keer dat je om dezelfde reden weggaat en ongeveer hetzelfde bericht post. Mag van mij allemaal, maar echt handig is het niet. Jammer dat je weer weggaat.

Ik ben nooit eerder om die reden weggegaan. Toen ik student was, hoefde ik niet anoniem te zijn. Nu ik werk, wel. En blijkbaar vinden jullie het heel vervelend als iemand enerzijds anoniem wil zijn en anderzijds toch als zichzelf wil blijven posten. Als het niet gaat, dan gaat het niet.

Wie zijn 'jullie'?

Niemand vindt dat vervelend volgens mij, maar je kunt hier niet anoniem zijn als je hier al jaren komt en iedereen weet hoe je eruit ziet, hoe je schrijft, wat je doet in je leven.. ook niet als je een andere naam neemt. Want dat gaat toch als een lopend vuurtje. En terecht ook, want mensen willen weten tegen wie ze praten, ookal is het maar op internet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  RYW ma 31 jan 2011 - 4:14

Trisha schreef:
RYW schreef:Jee Trish, wil je dat niet zo openbaar neerzetten? Ik zit hier onder mijn schuilnaam, joh. Nooit had iemand kunnen raden dat ik het was totdat jij het weer zonodig moest zeggen Wink

Eh sorry hoor. Ga je nu stoppen met 't forum?

Nah, ik kan het jullie niet aandoen mijn mooie, innemende, grappige, warme persoonlijkheid te ontnemen. Iemand moet Lilith compenseren, toch? Wink

Of ben ik nou arrogant?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:14

RYW schreef:Jaaaah Lilith/Kandy, je kan nou wel onschuldig doen, maar die ene kerel van toen van dat gedoe met die vrouw van die ene z'n broer die toen dat ene gedoe had om dat incident met dat spul, die was er gewoon bij, hoor! Jeweettoch!

Ja, maar als die paal niet bij die jeweetwel en als die andere gast gewoon dat ding niet aangetrokken had en die ander het daarbij gelaten had, dan was dinges ook niet gebeurd en zat jij daarna niet met die toestand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:15

RYW schreef:
Trisha schreef:
RYW schreef:Jee Trish, wil je dat niet zo openbaar neerzetten? Ik zit hier onder mijn schuilnaam, joh. Nooit had iemand kunnen raden dat ik het was totdat jij het weer zonodig moest zeggen Wink

Eh sorry hoor. Ga je nu stoppen met 't forum?

Nah, ik kan het jullie niet aandoen mijn mooie, innemende, grappige, warme persoonlijkheid te ontnemen. Iemand moet Lilith compenseren, toch? Wink

Of ben ik nou arrogant?
Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Zane_barf

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:16

RYW schreef:
Trisha schreef:
RYW schreef:Jee Trish, wil je dat niet zo openbaar neerzetten? Ik zit hier onder mijn schuilnaam, joh. Nooit had iemand kunnen raden dat ik het was totdat jij het weer zonodig moest zeggen Wink

Eh sorry hoor. Ga je nu stoppen met 't forum?

Nah, ik kan het jullie niet aandoen mijn mooie, innemende, grappige, warme persoonlijkheid te ontnemen. Iemand moet Lilith compenseren, toch? Wink

Of ben ik nou arrogant?

Enige compensatie als tegenhang voor mijn enorme intelligentie en bescheidenheid is inderdaad niet ongewenst, anders snapt de meerderheid er hier geen hout meer van. Dus bedankt voor je aanwezigheid, het is een waar genoegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:18

Ach Lilith wat maakt het uit. Ik heb al een jaar geen foto's meer gepost. Dat jullie weten wie ik ben, prima. Ik werk met cliënten, zij mogen mij niet traceren op internet. Ik heb dat zelfs moeten ondertekenen. Jullie doen daar moeilijk over, ja. Dit is al het zoveelste topic waarin vermeld moet worden dat het achterlijk is dat ik dat wil. Wat mij betreft prima. Het kan niet zoals ik het graag wil, dus dan niet. Dat is mijn keuze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:19

Jolie schreef:Ach Lilith wat maakt het uit. Ik heb al een jaar geen foto's meer gepost. Dat jullie weten wie ik ben, prima. Ik werk met cliënten, zij mogen mij niet traceren op internet. Ik heb dat zelfs moeten ondertekenen. Jullie doen daar moeilijk over, ja. Dit is al het zoveelste topic waarin vermeld moet worden dat het achterlijk is dat ik dat wil. Wat mij betreft prima. Het kan niet zoals ik het graag wil, dus dan niet. Dat is mijn keuze.

Heb jij je clienten verteld dat je jezelf Jolie noemt dan? Ik snap niet zo goed hoe Hugo Hotemetoot jou zou kunnen traceren :/

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:21

TGR schreef:Ik snap helemaal wat je bedoelt, Jolie. Ik zou die keuze ook maken. Alleen ben je nog steeds anoniem hier smile Het is jouw keuze om te blijven of weg te gaan.

Dat kan wel, en dat is ook zo, maar ik heb ervoor moeten tekenen dus ik loop liever geen risico. En als er zoveel zijn die het er niet mee eens ben dat ik anoniem wil zijn dan is het wachten op het moment dat iemand wel iets herkenbaars/specifieks over mij post. Dat wil ik voor zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Julia ma 31 jan 2011 - 4:21

Ja dat snap ik nou ook niet. Niemand weet toch wie Jolie/andere naam is van je werk...En ik heb ook niet het idee dat er hier mensen zijn die moeilijk doen over het feit dat je geen foto's van jezelf wil plaatsen en anoniem wil zijn. Hoe kom je daarbij?
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Sterre ma 31 jan 2011 - 4:22

@ Jolie: Volgens sommigen is het alleen zo dat het naïef zou zijn om te denken dat je schrijfstijl niet herkenbaar is en de vaste forummers je niet zullen linken aan je vorige naam. Niet dat het achterlijk is om anoniem te willen blijven voor werkgever of cliënten. Dat eerste is volgens mij ook niet je bedoeling geweest, het tweede wel. Maar daar is nu toch niks aan veranderd? Dat kan toch nog steeds?

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  RYW ma 31 jan 2011 - 4:22

Lilith schreef:
RYW schreef:Jaaaah Lilith/Kandy, je kan nou wel onschuldig doen, maar die ene kerel van toen van dat gedoe met die vrouw van die ene z'n broer die toen dat ene gedoe had om dat incident met dat spul, die was er gewoon bij, hoor! Jeweettoch!

Ja, maar als die paal niet bij die jeweetwel en als die andere gast gewoon dat ding niet aangetrokken had en die ander het daarbij gelaten had, dan was dinges ook niet gebeurd en zat jij daarna niet met die toestand.

Ja dahaaag! Jij had die ene vent z'n ding toch zeker gesmurft? Ja toch niet dan?
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:22

Jolie schreef:
TGR schreef:Ik snap helemaal wat je bedoelt, Jolie. Ik zou die keuze ook maken. Alleen ben je nog steeds anoniem hier smile Het is jouw keuze om te blijven of weg te gaan.

Dat kan wel, en dat is ook zo, maar ik heb ervoor moeten tekenen dus ik loop liever geen risico. En als er zoveel zijn die het er niet mee eens ben dat ik anoniem wil zijn dan is het wachten op het moment dat iemand wel iets herkenbaars/specifieks over mij post. Dat wil ik voor zijn.
Ga nou geen complotten tegen jezelf verzinnen. Het is niet dat mensen ertegen zijn dat je anoniem bent, het is gewoon dat je niet anoniem BENT als je hier al zolang komt en niet iedereen ervan op de hoogte is dat je nu per se anoniem wilt zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:24

RYW schreef:
Lilith schreef:
RYW schreef:Jaaaah Lilith/Kandy, je kan nou wel onschuldig doen, maar die ene kerel van toen van dat gedoe met die vrouw van die ene z'n broer die toen dat ene gedoe had om dat incident met dat spul, die was er gewoon bij, hoor! Jeweettoch!

Ja, maar als die paal niet bij die jeweetwel en als die andere gast gewoon dat ding niet aangetrokken had en die ander het daarbij gelaten had, dan was dinges ook niet gebeurd en zat jij daarna niet met die toestand.

Ja dahaaag! Jij had die ene vent z'n ding toch zeker gesmurft? Ja toch niet dan?

Dat wel ja, maar daarna heb ik die dinges gewoon in de jeweetwel gedaan en dat smurfen daar was niet echt sprake van, het was meer een soort hannessen, waar anderen dan weer smurfen van hebben gemaakt. Dat zei die ene van jeweetwel z'n zus toen ook en toen zei ik ook al dat dat gesmurf allang achter de rug was en dat dat vooral die vent met die dingen geweest was.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:25

Trisha schreef:
Jolie schreef:Ach Lilith wat maakt het uit. Ik heb al een jaar geen foto's meer gepost. Dat jullie weten wie ik ben, prima. Ik werk met cliënten, zij mogen mij niet traceren op internet. Ik heb dat zelfs moeten ondertekenen. Jullie doen daar moeilijk over, ja. Dit is al het zoveelste topic waarin vermeld moet worden dat het achterlijk is dat ik dat wil. Wat mij betreft prima. Het kan niet zoals ik het graag wil, dus dan niet. Dat is mijn keuze.

Heb jij je clienten verteld dat je jezelf Jolie noemt dan? Ik snap niet zo goed hoe Hugo Hotemetoot jou zou kunnen traceren :/
Ik ook niet, sorry maar ik vind het een beetje overdreven allemaal.

Either way, het is je eigen keuze..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  RYW ma 31 jan 2011 - 4:32

Trish, jij bent ook best een lekker wijf hoor.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 4:33

RYW schreef:Trish, jij bent ook best een lekker wijf hoor.

Ik ben er helemaal niet van gediend een lekker wijf genoemd te worden.. Ik beschouw dat als uiterst vulgair en denigrerend... nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 11 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 11 van 15 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum