Wat vind jij mooi?
+2
VeryCherry
Sugarfall
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat vind jij mooi?
Wat en/-of wie geeft jou inspiratie voor make-up, mode en uiterlijk?
Wat vind jij daar mooi aan?
Wat vind jij daar mooi aan?
Gast- Gast
Re: Wat vind jij mooi?
Meestal koop ik gewoon wat ik zelf leuk of mooi vind. Qua make up wat ik bij mijn gezicht vind passen.
Verder vind ik het wel leuk om af en toe beetje streetstyle foto's te bekijken en een beetje te bloggen. Als ik een item erg leuk vind google ik ook wel eens op aanfoto's of op lookbook om te kijken hoe andere het combineren.
Verder vind ik het wel leuk om af en toe beetje streetstyle foto's te bekijken en een beetje te bloggen. Als ik een item erg leuk vind google ik ook wel eens op aanfoto's of op lookbook om te kijken hoe andere het combineren.
Gast- Gast
Ik kijk naar types die een beetje op mij lijken, zodat ik kan afkijken. Zo zag ik laatste Four Weddings and a Funeral en toen viel de stijl van Kristin Scott Thomas me op. Soms als ik niet weet wat ik aan moet of als ik dub over m'n make-up denk ik aan haar als een soort ijkpunt. 't Is een erg mooie vrouw.
In de fillum.
Inspirerende foto's.
In de fillum.
Inspirerende foto's.
Gast- Gast
Make up heb ik geen inspiratie voor, ik draag ook geen zware make up, stel het een beetje af op mijn kleding en het weer.
Ik blog ook weleens en sla dan plaatjes op van leuke combinaties, lookbook inderdaad, mode tijdschriften, ik haal eigenlijk overal wel inspiratie vandaan Ik vind de mode van de jaren 50 heel mooi, maar ik heb nog niet heel erg veel van zulk soort jurkjes.
Ik vind Victoria Beckham, Kate Middleton en Sylvie van der Vaart altijd erg mooi gekleed.
Ik blog ook weleens en sla dan plaatjes op van leuke combinaties, lookbook inderdaad, mode tijdschriften, ik haal eigenlijk overal wel inspiratie vandaan Ik vind de mode van de jaren 50 heel mooi, maar ik heb nog niet heel erg veel van zulk soort jurkjes.
Ik vind Victoria Beckham, Kate Middleton en Sylvie van der Vaart altijd erg mooi gekleed.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben gek op fifties jurkjes, en ik heb er al heel veel. Maar ik draag net zo lief een combatbroek en een bandshirtje en kisten. Qua kapsel doe ik gewoon wat ik mooi vind en momenteel is dat zwart met rood. Verder heb ik bijna altijd rode lippenstift op en een fiftieslijntje boven mijn ogen of smokey eyes
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik haal mijn inspiratie overal vandaan eigenlijk. Sowieso koop ik gewoon wat ik mooi vind natuurlijk en ik vind het leuk om mode/beauty-blogs af te struinen naar leuke dingen. Ook vaak van televisie of tijdschriften. Ik heb mijn ogen nu bijvoorbeeld opgemaakt zoals Lorena gisteren in GTST en pas heb ik de oog make-up van Carice van houten na gedaan die ik in een tijdschrift zag.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Ik lees veel tijdschriften en bekijk met grote regelmaat celebrity-sites. Daar haal ik inspiratie vandaan voor kleding, haar en sieraden.
Gast- Gast
Van mijn zusje, die loopt altijd voor met de mode.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Make up doe ik gewoon wat ik leuk vind.
Wat kleding betreft kijk ik hier op het forum.
Wat kleding betreft kijk ik hier op het forum.
Gast- Gast
Make up doe ik toch wat ik zelf mooi vind. Vaak probeer ik iets na te maken, maar mij staat het dan niet..
Qua kleding vind ik Lauren Conrad en Kim Kardashian erg leuk, maar ook meiden van blogs bijvoorbeeld. Vaak haal ik daar veel inspiratie uit.
Qua kleding vind ik Lauren Conrad en Kim Kardashian erg leuk, maar ook meiden van blogs bijvoorbeeld. Vaak haal ik daar veel inspiratie uit.
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Ik kijk hiervoor nooit op sites/blogs of wat dan ook. Ik zie vanzelf wat er in de winkels hangt en waar mensen op straat in lopen. Ook hier op t forum komt natuurlijk van alles voorbij. Ik pik er gewoon de dingen uit die bij mij passen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Soortgelijke onderwerpen
» Vind je jezelf mooi?
» Wat vind je heel erg mooi
» welk liefdesliedje vind jij erg mooi
» eet je mooi
» wat voor muziek vind je mooi?
» Wat vind je heel erg mooi
» welk liefdesliedje vind jij erg mooi