Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vond jij jezelf mooi na de bevalling?

+28
Bloem86
CCC
Parisienne
koNijntje
Niene
liesje
Steep
Flower_L
Teddyaapje
Novalee
Aggi
Purpleflower
Theeleut
Happydobby
loesje
Floor
Printje
_Lana_
Susan
PapillonRose
Star007
kwak
Liadan
pindaatje
Sanne
Annemie
Linda
Viva
32 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Vond jij jezelf mooi na de bevalling? Empty Vond jij jezelf mooi na de bevalling?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 5:52

Ik zit eens wat fotos te bekijken. En kan niet echt zeggen dat ik mezelf erg charmant vond na de bevalling en de weken erna lol! heb echt een plofkop, flinke onderkin, spekrandjes in mijn nek hahaha.. Herken mezelf gewoon bijna niet.. Vond jij jezelf mooi na de bevalling? 1578173417

Jullie dan?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Vond jij jezelf mooi na de bevalling? Empty Re: Vond jij jezelf mooi na de bevalling?

Bericht  Viva do 28 jun 2012 - 5:56

Oh nee, ik vond mezelf absoluut niet mooi, echt zo'n vieze buik die je dan heb, puddingbuik, en volgens mij een aantal puistjes.
Nee, ik vond mezelf niet mooi.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Vond jij jezelf mooi na de bevalling? Empty Re: Vond jij jezelf mooi na de bevalling?

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:00

Op mijn dikke kop na was ik redelijk snel weer in oude vorm! En daar was ik wel blij mee en vond me wel mooi.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:03

Dat lijkt me ook fijn zeg! Was je ook veel aangekomen?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:04

Ik weet niet precies hoeveel, maar als ik vergelijk met nu zal het niet veel zijn geweest, zit nu ook nog maar op 5kg. Y. was 2610 en mijn placenta 500-750 gram, vrij groot, zwaar en dik dus. Ik denk misschien MAX 10 kg.

Gast
Gast

Bericht  Linda do 28 jun 2012 - 6:12

M'n gezicht ging wel, ik had tijdens de zwangerschap mooi haar, maar wel een dikke kop. Dat lijf was wel vreselijk! Ik was nog bijna net zo dik.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:12

Nee. En nu 7 maanden later, nog steeds niet. Vond jij jezelf mooi na de bevalling? 394967

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:13

Ik was gelijk weer mezelf eigenlijk. Op die buik na dan.. Ik had tijdens mijn zwangerschap ook niet echt een dikke kop of dikke onderbenen oid. Alleen vocht bij m'n voeten en had echt een huge buik. M'n borsten waren ook niet echt gegroeid

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:13

Ben benieuwd hoe het zich nu zal verlopen..Nov weet ik het Vond jij jezelf mooi na de bevalling? 394967 denk dat ik er dan niet zo geweldig meer uit zal zien?

Gast
Gast

Bericht  Linda do 28 jun 2012 - 6:15

Parel schreef:Nee. En nu 7 maanden later, nog steeds niet. Vond jij jezelf mooi na de bevalling? 394967

Volgens mij moet jij wat aan je zelfbeeld doen. Van wat ik op foto's heb gezien ben jij hartstikke leuk!

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:20

Parel schreef:Nee. En nu 7 11 maanden later, nog steeds niet. Vond jij jezelf mooi na de bevalling? 394967
+1

Gast
Gast

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:26

Nee en nu nog steeds niet.

Gast
Gast

Bericht  Annemie do 28 jun 2012 - 6:39

Nee, ik zag er niet uit, de kraamhulp zag foto's van mij in huis staan, ze herkende me gewoon niet op de foto's, omdat ik toen zo'n dikke kop had tijdens de kraamweek, gelukkig was die snel weer vrij normaal, alleen kon pas na 9 maanden weer de oude kleren aan.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Sanne do 28 jun 2012 - 6:39

Ja, mooier zelfs. Voor de bevalling vond ik mezelf vaak niet mooi, teveel onzekerheid. Een dag na de bevalling had ik mijn oude figuur alweer terug. Ik heb mijn lichaam door de zwangerschap en bevalling veel meer leren waarderen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  pindaatje do 28 jun 2012 - 6:42

Watermeloen schreef:Nee en nu nog steeds niet.

+1

pindaatje
Prater
Prater

Aantal berichten : 888
Punten : 974
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 6:46

Linda schreef:
Parel schreef:Nee. En nu 7 maanden later, nog steeds niet. Vond jij jezelf mooi na de bevalling? 394967

Volgens mij moet jij wat aan je zelfbeeld doen. Van wat ik op foto's heb gezien ben jij hartstikke leuk!

Dat is heel lief, dat je dat zegt.
Ik snap misschien ook wel waar je vandaan komt, maar als je ooit veel beter was, is een stap terug (ook al heb ik een kind gekregen) moeilijk te accepteren & relativeren.

Ik vond mezelf in het begin van mijn zwangerschap wel heel leuk!

Gast
Gast

Bericht  Liadan do 28 jun 2012 - 6:48

Ik vind mezelf op foto's van na de bevalling wel mooi, vooral omdat ik zo straal.
Dat houdt alleen niet in dat ik ook tevreden ben met mijn lijf, want daar mag nog wel het een en ander aan veranderen...

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  kwak do 28 jun 2012 - 6:50

ik straal, dat is mooi verder vond ik mezelf niet mooi.
vreselijk onzuivere huid en borsten waar je u tegen zegt vind ik nou niet bepaald mooi.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Star007 do 28 jun 2012 - 6:50

Direct na de bevalling niet. 2 weken later, zag ik er weer beter uit. Ik was al heel veel afgevallen, dus ik zag er zeker beter uit als in de laatste weken van de zwangerschap , met al dat vocht toen.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 7:00

Star007 schreef:Direct na de bevalling niet. 2 weken later, zag ik er weer beter uit. Ik was al heel veel afgevallen, dus ik zag er zeker beter uit als in de laatste weken van de zwangerschap , met al dat vocht toen.

Zo is het bij mij ook wel. Maar moet ook eerlijk bekennen dat toen ik een beetje was bijgekomen van de bevalling (ongeveer weekje of 2) dat ik mezelf daarna ook weer pas begon op te maken enzo. Vlak na de bevalling had ik er écht geen zin/energie voor.

Gast
Gast

Bericht  PapillonRose do 28 jun 2012 - 7:02

Als ik foto's bekijk van direct na de bevalling schrik ik me rot laughcry Een knalrode verlepte plofkop laughcry Maar ik was wel heel blij en gelukkig, dat vind ik wel mooi.

Ook de eerste tijd na de bevalling zag ik er nog niet echt goed uit. Hele onzuivere huid (had ik tijdens de zwangerschap gekregen) en ontzettend bleek. Ik ben al heel bleek van mezelf, maar toen was ik echt net een spook. Dat trok na een paar weken weer langzaam bij.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Susan do 28 jun 2012 - 7:08

Ik had tijdens de zwangerschap van Ezra echt een heel vlekkerige, schrale huid en toen de bevalling net begon, was het echt heel erg. Knalrode, droge, ruwe plekken in mijn gezicht, als ik achteraf de foto's zie waar ik enigszins in close-up opsta schrik ik me dood. De ochtend na mijn bevalling was mijn huid helemaal gaaf en egaal. Kennelijk toch iets met hormonen.

De huid op mijn buik vond ik toen wel lelijk, net dat spul waar ze van die hoesjes van maken die over de hoofdsteunen in een touringcar zitten, zo ribbelig en uitgelubberd. Dat is gelukkig wel weer bijgetrokken.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  _Lana_ do 28 jun 2012 - 7:10

Toen nog wel, nu niet meer Vond jij jezelf mooi na de bevalling? 1578173417 ....

Ik was bijna niet aangekomen en heel veel afgevallen.
Nu zit er dus inmiddels weer het nodige aan, helaas.
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Bericht  Star007 do 28 jun 2012 - 7:18

Dolcis_ schreef:
Star007 schreef:Direct na de bevalling niet. 2 weken later, zag ik er weer beter uit. Ik was al heel veel afgevallen, dus ik zag er zeker beter uit als in de laatste weken van de zwangerschap , met al dat vocht toen.

Zo is het bij mij ook wel. Maar moet ook eerlijk bekennen dat toen ik een beetje was bijgekomen van de bevalling (ongeveer weekje of 2) dat ik mezelf daarna ook weer pas begon op te maken enzo. Vlak na de bevalling had ik er écht geen zin/energie voor.

Ik lag in het ziekenhuis met een catheter en nog een drain en heb me toen zelfs wat opgemaakt Vond jij jezelf mooi na de bevalling? 394967 Maar ik voelde me prima en ik vind het echt heel erg als ik bezoek moet ontvangen zonder make-up. Ik ben super bleek, heb pigmentkringen (bruinig) om mijn ogen, dus tja..
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Gast do 28 jun 2012 - 7:34

Het kon mij allemaal niks meer schelen eigenlijk. Was zo onder de indruk van alles. Volgens mij heb ik een week stil gestaan in het ziekenhuis :P Ben wel van plan om weer eerder tot leven te komen na deze bevalling.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: