Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind je jezelf mooi?

+34
SuperGrover
Lilou
Merai
Lavendel
Wennebellah
Océane
Didi
bolus26
Mari
Arwyn
ButterflyEffect
Ambivalence
aniet
Sweety
Rapunzel
Pannetoet
Heavenly
TGR
Sterre
RYW
LoveMusic
Ringling
Blond
Lady4
Lotus
Sugarfall
Oasis
banjer49
minoessepoes
loura
Pussycat
Susan
Guus
Julia
38 plaatsers

Pagina 1 van 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Vind je jezelf mooi?

Bericht  Julia ma 31 jan 2011 - 0:07

Op het viva forum las ik net een discussie over het feit dat een knappe vrouw het soms lastig vind om mooi te zijn. Mensen vielen hierover, je mag dan niet klagen en wie zegt dat je mooi bent etc. Nou ben ik wel benieuwd wie hier van zichzelf vindt dat hij mooi is en hoe je dat eigenlijk weet? En hoe ga je ermee om dat je mooi of minder mooi bent?
Ik heb zelf altijd het idee vrij gemiddeld te zijn en als ik echt mijn best doe er wel leuk/goed uit kan zien. Maar als ik een kamer binnnenkom en veel mensen kijken naar mij denk ik niet van, goh ze vinden me er leuk uitzien. Dan denk ik eerder, zie ik er moe/raar uit?
Ik ben benieuwd!
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:11

Tsja, wat is mooi.. Ik weet dat ik er leuk uit zie en dat veel mannen me aantrekkelijk vinden.. Zelf zie ik dat laatste dan weer niet zo, maar ik vind mezelf er wel gewoon leuk uitzien, zeg maar..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:12

Ik zit wel vaak te miepen over mn uiterlijk. Ik vind mijn neus lelijk, in vind mijn wangen te kakkerig (kakwangen), ik heb een onderkin. Dan nog m'n benen, die zijn te dik, en mn boobs zijn veeeel te klein.. Het is een soort ideaal beeld waar ik graag aan wil voldoen. Maar soms denk ik ook wel eens, stel nou dat mijn hele gezicht verbrand zou zijn.. Dat klinkt misschien heel raar maar wat zou ik dan graag willen dat ik er zo uit zag als nu. Dus dan vind ik dat ik niet eens mág zeuren.

Misschien een scheve beredenering, maar voor mij werkt het :P


Laatst aangepast door Brennuss op ma 31 jan 2011 - 0:13; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:13

Neuh ik ben niet mooi. Maar ik ben wel heel leuk Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:13

Ik vond mezelf altijd prima.. kreeg genoeg complimenten en aandacht. Maar ik ben de laatste jaren wat kilo's aan gekomen en vind mijn lichaam niet meer zo mooi. Mijn gezicht vind ik prima ( wel met make-up op).
Dus ik denk als ik zo'n 7 kilo kwijt ben, ik weer helemaal tevreden ben met mezelf.

Maar ik heb mezelf nooit als 'standaart lekker wijf' gezien, ik heb geen grote borsten, strakke kont etc. haha Laughing
Lijkt me trouwens wel erg vervelend als mannen je zo zien. Dan lijkt het mij inderdaad niet leuk om zo knap te zijn.


Laatst aangepast door Razz88 op ma 31 jan 2011 - 0:14; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:14

Inderdaad.. Standaard lekker wijf ben ik sowieso niet, haha..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Guus ma 31 jan 2011 - 0:15

ik vind mijzelf best mooi, heb niet heel veel te klagen eigenlijk...

nou vind ik mijzelf wel een stuk mooier als ik er mijn best op gedaan heb Wink
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Susan ma 31 jan 2011 - 0:15

Op het Vivaforum werd er niet over gevallen dat ze zichzelf mooi vond, maar meer dat ze alles daarop afschoof. Het is natuurlijk nooit zo dat iedereen je aardig, slim, getalenteerd, sympathiek en te gek vindt, het is niet zo dat als je mooi bent, dat alleen maar komt omdat mensen geïntimideerd en jaloers zijn en bang zijn dat je er met hun man vandoor gaat. Ze kunnen je ook gewoon simpelweg niet mogen of vinden dat je niet goed bent in je werk.

Maar goed, ik vind mezelf niet heel mooi. Ik vind mijn kinderen wel héél mooi.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:16

Ik ben wel tevreden met sommige delen van m'n lichaam maar m'n buik echt helemaal niet. Vooral door de zwangerschap en ik denk ook niet dat dit ooit nog goed komt. M'n gezicht gaat wel vind ik zelf smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:16

Susan schreef:
Maar goed, ik vind mezelf niet heel mooi. Ik vind mijn kinderen wel héél mooi.

Ik vind m'n kindje ook heel erg mooi angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:17

Susan schreef: Ik vind mijn kinderen wel héél mooi.

Zouden moeders hun kinderen écht lelijk kunnen vinden dan?


Gewoon een vraag hoor smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:17

Goochempie schreef:ik vind mijzelf best mooi, heb niet heel veel te klagen eigenlijk...

nou vind ik mijzelf wel een stuk mooier als ik er mijn best op gedaan heb Wink

Ja ik zag laatst een foto van je.. je hebt ook echt niets te klagen Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Pussycat ma 31 jan 2011 - 0:20

Razz88 schreef:Ik vond mezelf altijd prima.. kreeg genoeg complimenten en aandacht. Maar ik ben de laatste jaren wat kilo's aan gekomen en vind mijn lichaam niet meer zo mooi. Mijn gezicht vind ik prima ( wel met make-up op).
Dus ik denk als ik zo'n 7 kilo kwijt ben, ik weer helemaal tevreden ben met mezelf.

Maar ik heb mezelf nooit als 'standaart lekker wijf' gezien, ik heb geen grote borsten, strakke kont etc. haha Laughing
Lijkt me trouwens wel erg vervelend als mannen je zo zien. Dan lijkt het mij inderdaad niet leuk om zo knap te zijn.

Wat is een standaart lekker wijf? Ik bedoel is dat niet voor iedere man weer iets anders?
En hierbij denk ik dan eerder aan een lustobject dan aan een mooie vrouw.
Of is een mooie vrouw een lustobject?

Goed... ik vind mezelf een mooie vrouw. Dat wil niet zeggen dat ik tevreden met mezelf ben, want volgens mij heeft iedereen wel wat op zichzelf aan te merken. Maar ik mag er best zijn al zeg ik het zelf Very Happy
Alleen mag er wel een paar kilo's af, maar goed ik ben net bevallen dus dat is ook niet zo gek dat die er nog aanzitten.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  loura ma 31 jan 2011 - 0:20

Ik vind mezelf niet persee heel mooi, maar ook niet lelijk. Ik heb wel een leuke kleding stijl vind ik zelf en dat maakt dat ik er ook leuker uit zie. Ik heb denk ik een beetje een apart gezicht want ik word vaak aangestaard door mensen. Vraag me niet waarom hoor ik ben het wel gewend ondertussen smile
loura
loura
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Pussycat ma 31 jan 2011 - 0:20

Brennuss schreef:
Susan schreef: Ik vind mijn kinderen wel héél mooi.

Zouden moeders hun kinderen écht lelijk kunnen vinden dan?


Gewoon een vraag hoor smile

Dat denk ik niet. Tenminste ik was wel gelijk verliefd en ik vond mijn kindje gelijk mooi.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  minoessepoes ma 31 jan 2011 - 0:21

Ik vind mezelf niet mooi maar ook niet lelijk. Alles is gewoon in proportie, zowel in mijn gezicht als de rest van mijn lichaam. Ik denk dat ik een beetje een gewoon, niet opvallend uiterlijk heb.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Susan ma 31 jan 2011 - 0:21

Brennuss schreef:

Zouden moeders hun kinderen écht lelijk kunnen vinden dan?


Gewoon een vraag hoor smile

Geen idee, dat zou je aan moeders van lelijke kinderen moeten vragen. nerd
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  banjer49 ma 31 jan 2011 - 0:24

ik vind uiterlijk helemaal niet zo belangrijk, vind belangrijker dat mensen van binnen mooi zijn
banjer49
banjer49
Prater
Prater

Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:24

Ik kan er mee door, maar mezelf echt mooi vinden? Nee.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Julia ma 31 jan 2011 - 0:24

@ Susan, dat was idd het belangrijkste. Maar er zaten ook reacties tussen dat mensen niet begrepen waar ze dat uit kon afleiden dat ze zo mooi was. En dat het eigenlijk niet zo normaal is om dat maar te vinden van jezelf. En hoe weet je dat je mooi bent end..En natuurlijk vind je je kinderen mooi, ik vind mijn meisje het allermooiste dat er bestaat haha.
Ik denk niet dat je je eigen kinderen echt lelijk kan vinden, maar toen I. bv onder de babyacne zat,sja toen zag ik wel dat ze ff in een wat minder mooie fase zat zeg maar Wink
@ Brennus, dat is idd wel een goed middel om te relativeren!
@ Razz: Hier een ook ietswat blubber zebra buikje, maar ik heb toch wel goeie hoop dat dat goed komt hoor. Buikspieroefeningen en hardlopen.

En uiterlijk is idd niet het allerbelangrijkste, dat vind ik ook. Alleen lijkt het me wel belangrijk dat het goed genoeg voor je is.



Laatst aangepast door Julia op ma 31 jan 2011 - 0:27; in totaal 1 keer bewerkt
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:26

Soms.. soms vind ik mezelf helemaal de shit, en andere keren denk ik..pff!! NEEE!

Het valt me op dat mensen me vaak mooi vinden. Als ik met de collega's van mijn man ga eten (met hun vrouwen erbij ook) dan zegt mijn man daarna tegen mij dat zijn collega's altijd opmerkingen maken van jij hebt een mooie vrouw zeg!

Ik zie dat niet zo. Ik zie mijn grote neus, mijn wallen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:27

Pussycat schreef:
Brennuss schreef:
Susan schreef: Ik vind mijn kinderen wel héél mooi.

Zouden moeders hun kinderen écht lelijk kunnen vinden dan?


Gewoon een vraag hoor Vind je jezelf mooi? 561177

Dat denk ik niet. Tenminste ik was wel gelijk verliefd en ik vond mijn kindje gelijk mooi.

Nou maar ik zie wel eens kindjes dat ik denk, nee jij bent niet schattig!
Ik vind susan's kindjes wel mooi! I love you Ze zien er exotisch uit.. beide!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:27

Als ik me op een zaterdagavond mooi heb opgemaakt, mijn haar leuk heb zitten en mooie kleding aan heb vind ik mezelf zeker wel mooi. Helaas kom ik dan 's nachts thuis na een leuke stapavond, zie ik mezelf in de spiegel en denk ik: jeee, heb ik er zo bijgelopen? Dat kon ook wel beter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 0:27

Pussycat schreef:
Razz88 schreef:Ik vond mezelf altijd prima.. kreeg genoeg complimenten en aandacht. Maar ik ben de laatste jaren wat kilo's aan gekomen en vind mijn lichaam niet meer zo mooi. Mijn gezicht vind ik prima ( wel met make-up op).
Dus ik denk als ik zo'n 7 kilo kwijt ben, ik weer helemaal tevreden ben met mezelf.

Maar ik heb mezelf nooit als 'standaart lekker wijf' gezien, ik heb geen grote borsten, strakke kont etc. haha Laughing
Lijkt me trouwens wel erg vervelend als mannen je zo zien. Dan lijkt het mij inderdaad niet leuk om zo knap te zijn.

Wat is een standaart lekker wijf? Ik bedoel is dat niet voor iedere man weer iets anders?
En hierbij denk ik dan eerder aan een lustobject dan aan een mooie vrouw.
Of is een mooie vrouw een lustobject?

Goed... ik vind mezelf een mooie vrouw. Dat wil niet zeggen dat ik tevreden met mezelf ben, want volgens mij heeft iedereen wel wat op zichzelf aan te merken. Maar ik mag er best zijn al zeg ik het zelf Very Happy
Alleen mag er wel een paar kilo's af, maar goed ik ben net bevallen dus dat is ook niet zo gek dat die er nog aanzitten.

Ja ik bedoel meer zoiets als een lustobject.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Susan ma 31 jan 2011 - 0:28

Julia schreef:
Ik denk niet dat je je eigen kinderen echt lelijk kan vinden, maar toen Isabelle bv onder de babyacne zat,sja toen zag ik wel dat ze ff in een wat minder mooie fase zat zeg maar Wink

Dat is wel zo. Yrsa had net na haar geboorte een enorm bol gezicht, zat de eerste weken ook onder de rode pukkeltjes en zag nogal geel, toen zag ik ook wel dat ze minder mooi was dan Ezra als pasgeborene, want die was echt puntgaaf, maar op een gegeven moment met twee maanden was dat allemaal bijgetrokken, toen waren haar ogen ook al heel mooi donkerbruin met lange zwarte wimpers en toen vond ik opeens dat ze zo knap aan het worden was.


Laatst aangepast door Susan op ma 31 jan 2011 - 0:30; in totaal 1 keer bewerkt
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 15 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum