Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vind je jezelf mooi?

+34
SuperGrover
Lilou
Merai
Lavendel
Wennebellah
Océane
Didi
bolus26
Mari
Arwyn
ButterflyEffect
Ambivalence
aniet
Sweety
Rapunzel
Pannetoet
Heavenly
TGR
Sterre
RYW
LoveMusic
Ringling
Blond
Lady4
Lotus
Sugarfall
Oasis
banjer49
minoessepoes
loura
Pussycat
Susan
Guus
Julia
38 plaatsers

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Ga naar beneden

Vind je jezelf mooi? - Pagina 14 Empty Re: Vind je jezelf mooi?

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 9:15

Ik heb wel eens aan mannelijke collega's gevraagd wat nou het verschil was tussen een mooie meid en een lekker wijf. Het antwoordt wat daat uit kwam was... een mooie meid daar zouden de mannen nog een relatie mee willen maar een lekker wijf ziet men meer als een eventueel seksobject.

Nou geef mij maar het eerste. Ik vind trouwens lekker wijf ook vreselijk om aan te horen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 9:29

Mijn gezicht is momenteel aardig opgeblazen, omdat ik hier en daar wat bij ben gekomen. Maar als ik dat opgeblazene kwijt ben, dan vind ik mezelf wel redelijk. Leuk genoeg, zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 9:31

Maple schreef: als ik dan bijvoorbeeld foto's van mezelf terugzie, en dan vooral de foto's die op een onverwacht moment gemaakt zijn, dan vind ik mezelf er echt beroerd uitzien.

Heeft niet iedereen dat? Ik in ieder geval wel hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 9:38

Cimic schreef:Ik heb wel eens aan mannelijke collega's gevraagd wat nou het verschil was tussen een mooie meid en een lekker wijf. Het antwoordt wat daat uit kwam was... een mooie meid daar zouden de mannen nog een relatie mee willen maar een lekker wijf ziet men meer als een eventueel seksobject.

Nou geef mij maar het eerste. Ik vind trouwens lekker wijf ook vreselijk om aan te horen.
Je kunt zelf bepalen hoe je je als vrouw neerzet. Een lekker wijf kan zich (in de meeste gevallen) in wat meer degelijke kleding, gemakkelijk omtoveren tot een mooie meid. In het dagelijks leven en op mijn werk probeer ik gewoon een leuke meid te zijn. Mezelf goed te verzorgen en me vrij degelijk te kleden, omdat ik gewoon aan t werk ben, maar het wel belangrijk vindt er goed uit te zien (voor mijn doen) Maar af en toe als ik uitga wil ik me best eens uitdagender kleden en heb ik er geen enkel probleem mee als iemand me zou zien als lekker wijf Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 9:40

Ik vind mezelf gewoon, en het ligt er ook maar net aan welke personen ik in mijn omgeving heb of ik me mooi voel. Ook maakt het uit hoe mijn haar zit, hoe ik me voel, wat voor kleren ik aan heb. Het hangt van heel veel factoren af. En daarbij, wat is mooi?

Gast
Gast

Bericht  bolus26 ma 31 jan 2011 - 9:42

toen ik slank was vond ik mijzelf echt wel een mooie meid.

voor een stevige dame ben ik in principe wel goed gelukt, tenminste als ik mn best doe, maar ik vind mijzelf nu niet meer mooi.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 9:43

Tea-Leaf schreef:
Maple schreef: als ik dan bijvoorbeeld foto's van mezelf terugzie, en dan vooral de foto's die op een onverwacht moment gemaakt zijn, dan vind ik mezelf er echt beroerd uitzien.

Nouja, die foto's was als voorbeeld. Ik merk namelijk dat het me ook wel enigzins belemmert in het dagelijks leven. Dat ik ineens mijn spiegelbeeld in het raam zie en dat ik dan ineens denk 'oh god, ben IK dat?' en dat ik mezelf dan ineens geen houding meer weet te geven ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 9:49

Ik krijg regelmatig te horen dat ik zo mooi zwanger ben maar zelf vind ik mezelf niet echt mooi op het ogenblik.
MIjn wangen vind ik te bol, mijn benen en heupen te dik, om over mijn bovenarmen nog maar te zwijgen.
Tel daarbij op dat ik positiekleding aanmoet waar ik me niet helemaal mezelf in voel.
Ik ben wel erg trots op mijn buik al vind ik hem dit keer minder mooi als van Ciske...

Normaal gesproken, als ik foto's van mezelf zie, vind ik mezelf soms wel oke. Niet mooi maar wel oke of leuk.
Soms ook niet maar dat hoort erbij.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 9:54

Maple schreef:
Tea-Leaf schreef:

Nouja, die foto's was als voorbeeld. Ik merk namelijk dat het me ook wel enigzins belemmert in het dagelijks leven. Dat ik ineens mijn spiegelbeeld in het raam zie en dat ik dan ineens denk 'oh god, ben IK dat?' en dat ik mezelf dan ineens geen houding meer weet te geven ofzo.

Ook herkenbaar. Mja, misschien moeten we toch maar meer relativeren. Want hoe vaak denk je dat van een ander? Zelden toch? Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 10:00

Ik ben wel tevreden met mezelf. Ik werk aan mijn minpuntjes, ik wil graag weer wat strakker worden. Ik zie hoe mensen (en mannen) op me reageren en weet dat veel mensen me mooi vinden. Ik vind mijn gezicht ook best mooi, maar ik heb dagen dat ik denk...help! Haha. Schoonheid komt uiteindelijk van binnenuit...Ik merk wel dat er vaak van me verwacht wordt dat ik een bitch ben (?) En dan zijn mensen heel verbaasd en vinden me heel aardig.

Zijn mooie mensen dan vaak zo bitchy ofzo?

Okee, eigenlijk voelt het helemaal niet goed om mezelf mooi te vinden en dat te bekennen hier....

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 10:03

Leaf, zelfverzekerheid wordt vaak aangezien voor arrogantie. Waarschijnlijk omdat die mensen die dat denken zelf onzeker zijn.

Wees gewoon trots op wie je bent!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 10:05

Ik vind mezelf niet mooi. Nu is dat wel algemeen bekend, geloof ik, maar ik heb dan ook gewoon een zeer negatief zelfbeeld. Niks aan mij is goed (vind ik). Mijn gezicht is lelijk door acnélittekens, mijn tanden zijn te geel, mijn haar is stom, mijn buik is te dik, mijn billen en bovenbenen zijn enorm en ik heb rare flubberarmen. En ik kan nog wel een aantal punten opnoemen waarom ik mezelf niet mooi vind.

Ondanks dat er al wel honderdduizend keer tegen me gezegd is dat ik een leuke, mooie, frisse, knappe meid ben wil het er niet in. Ik zie het ook gewoon echt niet. Hopelijk komt er een moment dat ik het wél zie, want echt gelukkig word ik er niet van.

Oh ja en ik vind mijn dochter overigens prachtig. Vanaf het moment dat ze geboren werd al. En of het voorkomt dat ouders hun kind niet prachtig vinden? Ja hoor, mijn moeder vond mij een lelijke baby en zegt regelmatig dat als ik in het ziekenhuis geboren was ze had gedacht dat ik omgewisseld was.

Gast
Gast

Bericht  Didi ma 31 jan 2011 - 10:11

En of het voorkomt dat ouders hun kind niet prachtig vinden? Ja hoor, mijn moeder vond mij een lelijke baby en zegt regelmatig dat als ik in het ziekenhuis geboren was ze had gedacht dat ik omgewisseld was. [/quote]

Wat raar van je moeder, of is het meer als grapje bedoeld?
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 10:13

Nee, dat was geen grapje. En als dat het wel was, zou het een hele slechte grap zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 10:13

Tea-Leaf schreef:Leaf, zelfverzekerheid wordt vaak aangezien voor arrogantie. Waarschijnlijk omdat die mensen die dat denken zelf onzeker zijn.

Maar moet het dat dan perse zijn? Mss heeft ze wel een harde uitdrukking op haar gezicht als ze het ontspannen heeft zeg maar. Ik schijn zelf ook nogal arrogant te kunnen kijken en ben me daar echt niet van bewust haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 10:14

Tea-Leaf schreef:Leaf, zelfverzekerheid wordt vaak aangezien voor arrogantie. Waarschijnlijk omdat die mensen die dat denken zelf onzeker zijn.

Klopt, en dat ben ik ook! Maar ik kan ook super onzeker zijn en dan juist zelfverzekerder lijken ofzo...Heel bizar.

En Alex, ja ik vind jou heel mooi! Maar dat wist je al;) Ik hoop dat je je negatieve zelfbeeld een positieve draai kan geven!

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 10:17

Heb ik dat, Lagom?

Overigens dacht mijn moeder dat ik een mongooltje was bij mijn geboorte, mijn ogen stonden heel raar door 'velletjes' naast/voor mijn ogen. Daar moet ik nu nog om lachen...daarnaast was ik dik en kaal....Geweldig:D

Gast
Gast

Bericht  Didi ma 31 jan 2011 - 10:19

@ Alex, stom van je moeder, ik had gehoopt dat ze een slecht gevoel voor humor zou hebben.
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 10:21

Mijn moeder vond mij trouwens ook niet mooi na mijn geboorte. Ze vond me wel erg grappig en lief maar niet mooi. Daar kreeg ze dan ook direct ruzie over met mijn vader (die zei dat ik op haar leek Very Happy ) en met de zuster (die haar een ontaarde moeder vond Laughing )

Ik vond Ciske wel meteen prachtig maar als ik foto's terugzie, kan ik me wel voorstellen dat anderen dat niet direct vonden.

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 10:23

_Leaf_ schreef:Heb ik dat, Lagom?

Overigens dacht mijn moeder dat ik een mongooltje was bij mijn geboorte, mijn ogen stonden heel raar door 'velletjes' naast/voor mijn ogen. Daar moet ik nu nog om lachen...daarnaast was ik dik en kaal....Geweldig:D

Ik was ook een heel lelijke baby. Eerste wat mijn moeder dacht toen ze mij zag 'Is dat mijn kind?' Maar het is helemaal goedgekomen :P.

Of je dat hebt, weet ik niet. Ik geef alleen maar aan dat het niet perse schoonheid hoeft te zijn waarom mensen er gelijk maar vanuit gaan dat je een bitch bent. Een eerste indruk heeft nooit alleen maar met alleen maar uiterlijk te maken. Ook met uistratling, hoe je je voelt, wat voor gezicht je trekt haha! Daarnaast is het ook maar net hoe iemand zich voelt. Als ik een bad-hairday heb kan ik best denken 'wat een trut' als iemand heel mooi haar heeft hahahaha. Niet dat ik het dan perse meen of vet jaloers ben. Tis slechts een eerste ingeving.

Gast
Gast

Bericht  Océane ma 31 jan 2011 - 12:16

Ik vind het nogal moeilijk om hier antwoord op te geven. Ik vond mezelf altijd wel 'te doen', maar sinds mijn zwangerschap vind ik mezelf niet meer mooi. Heel mijn lichaam is anders geworden en daar heb ik moeite mee. Ik heb een ander kapsel, het staat me ontzettend goed, maar toch voel ik me niet mooi... Komt ook omdat ik gewoon heel wit ben, in de zomer (dus als ik een kleurtje heb) vind ik mezelf mooier. En afgelopen zomer heb ik helaas bijna geen zon gezien, wegens zwangerschap en extreem veel vocht vasthouden en geboorte van mijn dochtertje. Zonnebank is geen optie, aangezien ik daar niet heen kan.
Océane
Océane
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 891
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Wennebellah ma 31 jan 2011 - 23:12

Nee, ik vind mezelf totaal niet mooi.
Ik ben in 2 jaar ontzettend veel aangekomen en daardoor lijk ik helemaal niet meer op de "oude" ik. Vroeger vond ik mezelf nog wel een knappe meid, maar nu walg ik soms echt van mezelf.

Ben wel hard bezig met sporten en afvallen smile dus het komt vast wel weer goed.

Wennebellah
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 225
Punten : 258
Registratiedatum : 16-01-11

Bericht  Gast ma 31 jan 2011 - 23:16

_Leaf_ schreef:Heb ik dat, Lagom?

Haha! Van mij dachten ze dat ik blind was en een wijnvlek had. Dit is later bijgetrokken, had gewoon een grote rode vlek door de bevalling. Mijn moeder zegt altijd 'maar toch hield ik van je hoor!'

Gast
Gast

Bericht  Lavendel ma 31 jan 2011 - 23:28

Op goede dagen vind ik mezelf mooi (en soms voor het stappen zelfs bijna een lekker wijf Wink) en op slechte dagen vind ik mezelf lelijk en veel te dik en heb alleen stomme kleren en flut haar etc etc.
Overigens vond ik mezelf als baby en peuter/kleuter wel heel mooi maar als puber was ik dan weer ontzettend lelijk.
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 1 feb 2011 - 1:47

Nee, ik vind mezelf niet mooi.
Er zijn zelfs momenten dat ik van mezelf walg.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 14 van 15 Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: