Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

+41
CCC
Merai
Marin
Julia
mystery mom
Rapunzel
luenca
Esperanza
Mariposa
Alex
Bliss
Kowalski
Paper Crown
Sterre
Feline
Primrose
Ilargi
Tazz
Suus
Ibbeltje
bolus26
Polly
Star007
Chocoholic
SuperGrover
Lonely Goatherd
Susan
Parisienne
Poubelle
Bazinga
Lavendel
Makamba
Caro
_Lacey_
mzcharlotte
Blond
Jeanette
Antibes
RYW
_Nina
Lousanne
45 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Lousanne za 21 jul 2012 - 5:03

Nav het topic over voor- en nadelen van mooi zijn, waarin bijv. RYW zichzelf mooi vindt, en bijv. Polly zichzelf als gemiddeld, vroeg ik me af: vinden jullie jezelf bovengemiddeld mooi, gemiddeld, of onder gemiddelijk mooi.. En denk je dat zelf, of heb je dat ook weleens van anderen gehoord? En waarom vind je jezelf mooi/gemiddelijk/minder mooi.

Ik vind mezelf denk ik gemiddeld mooi: mijn figuur is redelijk en ik heb leuk haar, maar mijn huid is minder mooi en ik heb een lelijke neus.. Ik hoor nooit van iemand dat ik heel knap ben (behalve van mijn vriend, maar die telt niet;)), maar ik hoor ook nooit dat ik lelijk ben (niet dat mensen dat snel tegen je zeggen).. Maar toch, ik denk gemiddeld..


Laatst aangepast door Lousanne op za 21 jul 2012 - 5:18; in totaal 1 keer bewerkt
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 5:06

Ik vind mezelf ook gemiddeld. Ik ben geen beauty maar ik ben ook niet lelijk. Ik ben gewoon gewoon :-).


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  _Nina za 21 jul 2012 - 5:07

Ligt eraan hoe ik me voel. Van m'n figuur walg ik sowieso, en qua gezicht vind ik soms best wel dat die er mag wezen. Maar dat hangt echt van de dag af. Zoals vandaag, droge, vlekkere huid en een ontstoken ook e oogleden ook rood, dan verschuil ik me liever in een grot Embarassed
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  RYW za 21 jul 2012 - 5:08

Haha, die MOET ik even nuanceren, hoor Wink

Ik vind mezelf niet extreem supermooi of zo, ik ben echt geen supermodel en heb echt mijn mindere dingetjes. Maar over het algemeen ben ik wel tevreden met mezelf en ga mezelf steeds mooier vinden. Of ik dat ook echt ben weet ik niet, misschien word ik wel minder veeleisend Wink die mening heb ik gevormd op basis van mijn eigen oordeel, dat is het belangrijkste, maar ik hoor ook dingen van anderen, natuurlijk.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Antibes za 21 jul 2012 - 5:09

Statler schreef:Ligt eraan hoe ik me voel. Van m'n figuur walg ik sowieso, en qua gezicht vind ik soms best wel dat die er mag wezen. Maar dat hangt echt van de dag af. Zoals vandaag, droge, vlekkere huid en een ontstoken ook e oogleden ook rood, dan verschuil ik me liever in een grot Embarassed

Haha, +1.. Figuur is sowieso niet je van het, maar qua representatief zijn kom ik daar nog wel mee weg. Qua gezicht verschilt het, soms denk "joh, bovengemiddeld leuk koppie" en soms (vandaag) als ik slecht geslapen heb, niet fit ben, dan heb ik een opgezwollen, pafferige, vlekkerige rotkop en vind ik mezelf echt monsterlijk lelijk..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Lousanne za 21 jul 2012 - 5:13

RYW schreef:Haha, die MOET ik even nuanceren, hoor Wink

Ik vind mezelf niet extreem supermooi of zo, ik ben echt geen supermodel en heb echt mijn mindere dingetjes. Maar over het algemeen ben ik wel tevreden met mezelf en ga mezelf steeds mooier vinden. Of ik dat ook echt ben weet ik niet, misschien word ik wel minder veeleisend Wink die mening heb ik gevormd op basis van mijn eigen oordeel, dat is het belangrijkste, maar ik hoor ook dingen van anderen, natuurlijk.

Haha voor mij hoef je dat niet te nuanceren hoor.. Hartstikke fijn dat je tevreden bent met jezelf, en als je het ook van anderen hoort dat je mooi bent dan zal je dat ook vast wel zijn toch? (wat ik al zei, ik hoor nooit dat mensen mij mooi vinden). Was benieuwd hoe andere mensen dat over zichzelf zien!
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Jeanette za 21 jul 2012 - 5:13

Dat ligt aan mijn stemming. Soms denk ik 'Sjee, ziet er goed uit vandaag', maar soms zou ik het liefst een zak over mezelf heen trekken. Ik vind mezelf meer gewoon.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Blond za 21 jul 2012 - 5:17

Ligt aan mijn dag en bui. Ik vind mezelf wel gemiddeld. Zit nu weer wat beter in mijn vel (ben iets afgevallen en ook al zie je het niet, het voelt beter). Paar maanden geleden was ik best ongelukkig en vond ik mezelf ook echt niet mooi. Nu loopt alles weer beter en kan ik mezelf beter waarderen.

Ik ben in ieder geval geen natural beauty, die zonder make-up de deur uit kan en er stralend uitziet.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Lousanne za 21 jul 2012 - 5:20

Grappig dat dit topic wordt verplaats naar persoonlijk, en het topic over voor- en nadelen voor mooie mensen niet.. ik zie niet zoveel verschil..NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? 561177
Lousanne
Lousanne
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 661
Registratiedatum : 29-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 5:25

Nee. Met kleren aan kan mijn figuur er wel mee door, zonder kleren is het een ramp. Mijn hoofd ben ik verre van blij mee, heb een slechte huid, rare neus en geen mooie witte tanden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  RYW za 21 jul 2012 - 5:25

Lousanne schreef:Grappig dat dit topic wordt verplaats naar persoonlijk, en het topic over voor- en nadelen voor mooie mensen niet.. ik zie niet zoveel verschil..NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? 561177

Inderdaad, en als het dan al verplaatst werd, waarom dan niet naar de Beautypeiler en die voor-en nadelen gingen eigenlijk vooral over de werkvloer, dus die zou misschien beter in Werk&Studie passen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  mzcharlotte za 21 jul 2012 - 5:45

Ik ben geen gedrocht ofzo, maar ik vind mezelf minder dan gemiddeld mooi.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 5:50

Ik vond mezelf best te doen maar nu vind ik mezelf echt zum kotzen. Ik vraag me soms af waarom mijn man nog met me wil knuffelen en ik weet tegelijkertijd dat dat echt vreselijk ondankbaar en oppervlakkig klinkt. Máár....gaan we hard aan werken binnenkort om weer 'recht te trekken' zover dat mogelijk is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 5:52

Gemiddeld, ik heb best een leuk gezichtje maar de rest is flut laughcry ik vind mezelf echt niet uitzonderlijk knap ofzo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Antibes za 21 jul 2012 - 5:53

RYW schreef:
Lousanne schreef:Grappig dat dit topic wordt verplaats naar persoonlijk, en het topic over voor- en nadelen voor mooie mensen niet.. ik zie niet zoveel verschil..NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? 561177

Inderdaad, en als het dan al verplaatst werd, waarom dan niet naar de Beautypeiler en die voor-en nadelen gingen eigenlijk vooral over de werkvloer, dus die zou misschien beter in Werk&Studie passen Wink

Haha, ik was ook aan het zoeken.. Eerst in beauty in mode (ik dacht vast verplaatst vanwege mooi).. Toen checkte ik werk en studie en toen pas zag ik hem staan bij persoonlijk... :')
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  _Lacey_ za 21 jul 2012 - 5:54

Ik walg van mezelf en dan voornamelijk van mijn dikke plofkop. Echt overal val ik af, maar mijn gezicht blijft pafferig. Bah bah bah.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Caro za 21 jul 2012 - 6:03

Ik begin steeds tevredener te worden. Ik weet dat ik net zo goed in een gat kan vallen zonder dat iemand het ziet als ik naast Carrie sta, maar over het algemeen denk ik niet dat ik extreem lelijk ben. Ik hoor de laatste tijd veel positieve geluiden en die doen goed. MIjn figuur mag nog steeds aan gewerkt worden maar ik heb me erbij neergelegd dat ik nooit heel erg slank zal zijn. Ik heb nu eenmaal heupen en vrouwelijke vormen, niks mis mee.

Maar goed: als ik een hele stomme bui heb dan vind ik mezelf ook echt zum kotsen hoor. En dan geloof ik daadwerkelijk dat niemand mij ooit meer wil aanraken..
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Makamba za 21 jul 2012 - 6:04

Vind mezelf niet mooi, nooit gevonden ook! Héél af en toe denk ik wel eens, ziet er goed en leuk uit... maar acht van de tien keer is het weer eens raak en vind ik mezelf vreselijk.


Laatst aangepast door Makamba op za 21 jul 2012 - 6:42; in totaal 1 keer bewerkt
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 6:08

Caro schreef:Ik begin steeds tevredener te worden. Ik weet dat ik net zo goed in een gat kan vallen zonder dat iemand het ziet als ik naast Carrie sta, maar over het algemeen denk ik niet dat ik extreem lelijk ben. Ik hoor de laatste tijd veel positieve geluiden en die doen goed. MIjn figuur mag nog steeds aan gewerkt worden maar ik heb me erbij neergelegd dat ik nooit heel erg slank zal zijn. Ik heb nu eenmaal heupen en vrouwelijke vormen, niks mis mee.

Maar goed: als ik een hele stomme bui heb dan vind ik mezelf ook echt zum kotsen hoor. En dan geloof ik daadwerkelijk dat niemand mij ooit meer wil aanraken..
lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 6:14

Nee, ik vind mezelf echt niet mooi. Krijg daarentegen erg veel complimenten over mijn uiterlijk van zowel mannen als vrouwen, wat soms wel goed is voor m'n (vertekende) zelfbeeld. Heb geprobeerd er wel iets aan te veranderen, door af en toe mee te werken aan een fotoshoot, maar alsnog zie ik dan niet wat anderen wel lijken te zien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Lavendel za 21 jul 2012 - 6:32

Ik vind mezelf gemiddeld mooi. Ik ben geen fotomodel maar ik ben ook niet lelijk. Op sommige dagen vind ik mezelf wel echt mooi, dan zit mijn haar en make-up goed en heb ik leuke kleren aan. Op andere dagen vind ik mezelf echt een lelijke saaie te dikke muts.

Ik krijg in het echt nooit te horen dat ik mooi ben, op het forum na het plaatsen van foto's wel soms. Maar dat zijn uiteraard goed gekozen foto's smile
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Caro za 21 jul 2012 - 6:36

Mermaid Forest schreef:
Caro schreef:Ik begin steeds tevredener te worden. Ik weet dat ik net zo goed in een gat kan vallen zonder dat iemand het ziet als ik naast Carrie sta, maar over het algemeen denk ik niet dat ik extreem lelijk ben. Ik hoor de laatste tijd veel positieve geluiden en die doen goed. MIjn figuur mag nog steeds aan gewerkt worden maar ik heb me erbij neergelegd dat ik nooit heel erg slank zal zijn. Ik heb nu eenmaal heupen en vrouwelijke vormen, niks mis mee.

Maar goed: als ik een hele stomme bui heb dan vind ik mezelf ook echt zum kotsen hoor. En dan geloof ik daadwerkelijk dat niemand mij ooit meer wil aanraken..
lol!

Hahaha en toch is het zo. Ik heb nog zo'n vriendin die bloedmooi is en dat is hetzelfde.. Geen man ziet mij nog staan als ik naast hun sta. Het is dat ze lief zijn, want anders... ;-).
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Gast za 21 jul 2012 - 6:49

Haha, herkenbaar Caro!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Bazinga za 21 jul 2012 - 7:02

Nee, mooi ben ik niet, maar wel leuk :P
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Poubelle za 21 jul 2012 - 7:06

Lavendel schreef:Ik vind mezelf gemiddeld mooi. Ik ben geen fotomodel maar ik ben ook niet lelijk. Op sommige dagen vind ik mezelf wel echt mooi, dan zit mijn haar en make-up goed en heb ik leuke kleren aan. Op andere dagen vind ik mezelf echt een lelijke saaie te dikke muts.

Dit denk ik ook.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi? Empty Re: NAV mooie mensen: vind jij jezelf mooi?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum