Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic 4

+28
Lavendel
bolus26
sonly
Arwyn
Teddyaapje
Mermaid
Antibes
Snoes
FireButterfly
Jasmine
Gizmo
Rose
Rush
Poubelle
Shy
Caroow
Twellie
Marin
nina
Susan
Caro
Raindrop
SuperGrover
Curious
mzcharlotte
Jerry
Ella
RYW
32 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 6:09

**


Laatst aangepast door Zelda op zo 9 sep 2012 - 6:39; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 6:11

RYW schreef:
Maple schreef:Ik heb eigenlijk geen zin om mezelf te verdedigen hierover...



Goh, dat hoeft toch ook helemaal niet? Even lullig gezegd, maar niemand slaapt er toch een seconde minder over wat voor anticonceptie jij gebruikt? Het wordt als advies gegeven door mensen die ervaring hebben met het gebruik ervan, en dan kan je zelf kiezen wat je ermee doet, het advies opvolgen of het zo laten. Jouw keuze hoor, en ik vind niet dat je wordt aangevallen dus hoef je je wat mij betreft ook niet te verdedigen.
Ik denk dat het vooral ook het onderwerp is. Gaat het nou om welk soort allesreiniger je gebruikt dan vind ik het toch wel makkelijker om erover te praten en om het hoe en waarom toe te lichten als wanneer het om ene laag libido gaat wat waarschijnlijk door pilgebruik komt. Zoals ik al zei, het maakt ook mij onzeker en daarom zie ik al die ongetwijfeld goed bedoelde adviezen al snel als een 'zie je wel, misschien ligt het tóch gewoon aan mij'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  RYW zo 9 sep 2012 - 6:26

Jeetje Zelda, ik kan me wel goed voorstellen dat dat enorm rot voelt. Terwijl het natuurlijk een wisselwerking tussen jullie beiden is. Hoe meer druk hij zet, hoe minder zin jij hebt. Maar ja, zijn behoefte is natuurlijk op zich ook heel reel en logisch, en niet zo makkelijk weg te duwen voor hem. Dus ik snap dat dat enorm moeilijk te doorbreken is.. Gebruik jij dan nu helemaal geen anticonceptie? Hoe doen jullie dat dan? Of is het zegmaar geheelonthouding?

Maple, dat klinkt wel logisch wat je zegt. Ik snap wel dat je je daar onzeker over voelt. Ik hoop dat je je niet extra schuldig voelt nu, maar ik kan me ook niet voorstellen dat iemand hier denkt 'ja, eigen schuld van die Maple, moet ze maar niet zeuren'... Dus ik hoop dat jij dat ook niet denkt smile

Het lijkt me een lastige kwestie, meiden. Sterkte ermee..
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 6:35

**


Laatst aangepast door Zelda op zo 9 sep 2012 - 7:33; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  RYW zo 9 sep 2012 - 6:43

Ah jeetje Zelda, wat vind ik het rot om te lezen dat je er zo verdrietig onder bent. Het lijkt wel alsof hij denkt dat je het leuk vindt of zo, om hem af te wijzen. Alsof je dat voor je lol doet of om hem te pesten.

Heb je hem wel een uitgelegd dat hij alleen maar verder van huis raakt door je zo vijandig en beschuldigend te benaderen? Dat je daar nou niet bepaald geil door wordt? En dat wil dan niet gelijk zeggen dat hij het maar moet afwachten allemaal, want zijn behoefte moet ook serieus genomen worden, maar dit is totaal niet constructief.

Ik vind het ook erg om te lezen dat je bang bent dat hij beter af is bij een ander... Als jullie dit kunnen doorbreken door beide niet alleen naar de ander maar ook naar jezelf te kijken en daar ook een goed gesprek over te hebben (dus zonder de verwijten maar in de oplossende sfeer), dan valt hier vast wel uit te komen. Maar dan moet er bij hem wel de bewustwording zijn dat jij dit niet voor je lol hebt, zeg maar...
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 6:46

Zelda, ik heb je vorige bericht niet gelezen maar begrijp ik goed dat het niet lukt/pijn doet?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  nina zo 9 sep 2012 - 6:47

Maple schreef:Ik heb eigenlijk geen zin om mezelf te verdedigen hierover...
Ook van mijn kant sorry dat je het gevoel kreeg dat je je moest gaan verdedigen.
Dat was totaal niet de bedoeling...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Susan zo 9 sep 2012 - 6:47

RYW schreef:
Maple schreef:Ik heb eigenlijk geen zin om mezelf te verdedigen hierover...



Goh, dat hoeft toch ook helemaal niet? Even lullig gezegd, maar niemand slaapt er toch een seconde minder over wat voor anticonceptie jij gebruikt? Het wordt als advies gegeven door mensen die ervaring hebben met het gebruik ervan, en dan kan je zelf kiezen wat je ermee doet, het advies opvolgen of het zo laten. Jouw keuze hoor, en ik vind niet dat je wordt aangevallen dus hoef je je wat mij betreft ook niet te verdedigen.

Eens, ik snap je reactie ook niet zo goed. Het zal mij verder een biet zijn wat jij doet, ik vertel alleen wat ik zelf vind.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 6:49

Susan schreef:
RYW schreef:
Maple schreef:Ik heb eigenlijk geen zin om mezelf te verdedigen hierover...



Goh, dat hoeft toch ook helemaal niet? Even lullig gezegd, maar niemand slaapt er toch een seconde minder over wat voor anticonceptie jij gebruikt? Het wordt als advies gegeven door mensen die ervaring hebben met het gebruik ervan, en dan kan je zelf kiezen wat je ermee doet, het advies opvolgen of het zo laten. Jouw keuze hoor, en ik vind niet dat je wordt aangevallen dus hoef je je wat mij betreft ook niet te verdedigen.

Eens, ik snap je reactie ook niet zo goed. Het zal mij verder een biet zijn wat jij doet, ik vertel alleen wat ik zelf vind.
Zie vorige post.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 9:55

Tjee Zelda wat vreselijk om te lezen. Jij lijdt daar echt onder en dat maakt het alleen maar erger volgens mij. Je kunt gewoon niet libido opwekken, hoewel soms een klein zetje wel kan werken misschien. Maar eigenlijk klinkt het alsof hij de verkeerde dingen zegt tegen je als hij zijn frustraties uit naar jou. Dat werkt alleen maar averechts. Lastig, want ik snap zijn kant ook wel juist omdat ik meer aan die kant sta, maar het is zo kwetsend voor jou om te horen. Zoiets zou ik nooit tegen mijn vriend willen zeggen. Ik hoop echt niet dat het er ooit van komt bij ons dat het zo'n groot issue wordt. Heel veel sterkte er mee en hopelijk kan je er goed en open met hem over praten op een manier waarbij hij jou niet alleen maar verwijt.

In mijn geval heb ik niet het idee dat mijn vriend er onder lijdt dat ik vaker wil en dat hij zich schuldig voelt, maar heb eerder het idee dat ik er onzeker van wordt doordat hij niet wil. Ik vind het gewoon een verdomde lastige situatie. Hoe open je er ook over bent, het blijft een rotgevoel en haast onoplosbaar. Dat verschil zal misschien altijd wel blijven.

Maar ik moet zeggen: Vandaag kwam het er met wat toespeling van mij dan toch van en daar ben ik dan wel weer trots op. Het laatste wat ik wil is in zo'n negatieve cirkel terecht komen waardoor het allemaal groter lijkt dan dat het is. Daarom ben ik toch blij dat ik het even kwijt kon hier, want ik zat er vanochtend na een afwijzing best heel erg mee en was het gewoon echt even zat, maar uiteindelijk is het voor nu toch wel weer even goed gekomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 22:20

Ik ben bang dat ik zwanger ben, en als dat zo is, dan wil ik het laten weghalen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Caroow zo 9 sep 2012 - 22:26

Waarom denk je dat je zwanger bent?

Staat je vriend/man/sekspartner achter je keuze? Of ga je het niet vertellen?
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Shy zo 9 sep 2012 - 22:26

Zwanger biechtje, waarom wil je het dan weg laten halen? Ben je er zelf nog niet aan toe om kinderen te krijgen?
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 22:32

.


Laatst aangepast door Biechtje01 op zo 9 sep 2012 - 23:27; in totaal 2 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Caroow zo 9 sep 2012 - 22:38

Wat een nare situatie! Ik kan je geen tips geven, ik zou wel je man hierin betrekken, maar ik snap ook wel waarom je dit niet zou willen.. Wat enorm vervelend!
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 18:22

Luce schreef:
Maple schreef:Condoom vind ik écht niets, zo'n enorme sfeerverpester tijdens de seks, en los daarvan doet seks met condoom bij mij ook pijn.

Ligt dat er ook niet aan welke je gebruikt? Ik heb dat ook bij verschillende soorten, maar bij anderen absoluut weer niet. Ik wil je wel even tippen in pm?

Mag ik ook een pm? Wij gebruiken ook condooms maar heb nog niet fijne gevonden..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast ma 10 sep 2012 - 18:25

@ misschien zwanger biechtje, heb de reden niet gelezen maar aan caroow's reactie te lezen is het een rot situatie, heel veel sterkte!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 3:02

Ik wil de namen later weer weg kunnen halen maar hoor graag een eerlijke mening. Wat vinden jullie van de naam Philip en dan als roepnaam Flip? Of is het leuker/handiger om een kind Filip te noemen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Poubelle di 11 sep 2012 - 3:04

Ik vind het allebei verschrikkelijke namen. Maar zeker Flip zou ik een kind niet als naam geven.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Marin di 11 sep 2012 - 3:06

Flip vind ik niet leuk. Filip ook niet. Philip nog het leukste dan.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 3:06

Ok, dat is eerlijk Wink waarom vind jij dat sowieso geen leuke naam?

Marin, dat wordt het sowieso niet. Ik vind met de f leuk als roepnaam namelijk.

Maar ik vroeg het ook omdat wij het wel erg leuk vinden maar je misschien met de naam Flip wel eerder gepest wordt, en dat is natuurlijk niet de bedoeling.


Laatst aangepast door Biechtje01 op di 11 sep 2012 - 3:08; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gast di 11 sep 2012 - 3:07

Ik vind Philip heel erg leuk en Flip ook wel leuk! Mijn opa heet Philippus dus misschien vind ik het daarom ook wel extra leuk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Rush di 11 sep 2012 - 3:13

Ik had een Flip in de klas. Dat is uiteindelijk een enorm knappe vent geworden.

Uhm de naam. Ik weet niet, hij is er niet echt mee gepest geloof ik, maar echt leuk? Nee. No
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Marin di 11 sep 2012 - 3:13

Haha ja ik gebruik Flippie altijd als een soort sukkel, zo van 'oh flippie' als m'n vriend iets sufs doet ofzo. Dus misschien vind ik t daarom stom.

Maar vind roepnaam Flip en dan met Ph de volledige naam ook wel kunnen hoor. Hoeft niet persé met een F. Net als dat ik Olivier als volledige en Ollie als roepnaam super leuk vind, dan schrijf je ook niet Olie ;-)

Maar als jullie dat toch een leuke naam vinden, dan moet je dat toch gewoon doen. Mensen hebben toch altijd een mening.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Rose di 11 sep 2012 - 3:15

Ik noem mijn vriend wel eens Flip fluitketel als hij niet wil luisteren/ mij niet hoort. Laughing
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic 4 - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic 4

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum