Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

+20
GreenGrass
Paper Crown
kajaka88
Ella
Snoes
Sarah1985
silly-one
Caribbeanlover
Toet
Melis_je
Rush
mzcharlotte
Caro
*Troela*
May
Plien84
Roza
Sanne
Suus
Caramba
24 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 4 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Caramba di 18 sep 2012 - 2:31

Heeft toch nog weekje geduurd, kwam ook mede doordat schoonouders aan het meedenken waren, alleen die waren vrijdagavond pas terug van vakantie. Gister drukke dag gehad, dus bellen is erbij ingeschoten.

Vandaag CJIB nogmaals gebeld met de vraag of ik nu wel of niet moest betalen. Maar de beschikking is ingetrokken!Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 4 281626781
De gem. Nijmegen moet mij alsnog een bewijsschrift sturen, alleen daar deden ze vorige week nogal moeilijk over toen ik erom vroeg. Maar ben allang blij dat ik geen €350,- hoef te betalen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 4 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 2:38

Beter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 4 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Snoes di 18 sep 2012 - 21:55

Ah, wat fijn!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 4 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum