Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

+20
GreenGrass
Paper Crown
kajaka88
Ella
Snoes
Sarah1985
silly-one
Caribbeanlover
Toet
Melis_je
Rush
mzcharlotte
Caro
*Troela*
May
Plien84
Roza
Sanne
Suus
Caramba
24 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  silly-one zo 9 sep 2012 - 8:10

Mijn ouders hebben dat ook een keertje gehad. Kregen een boete omdat ze te hard hadden gereden ergens in het oosten van het land terwijl ze daar totaal niet geweest waren. Hebben gebeld/ brief geschreven. Bleek dat de dame van de administratie bij het schrijven van de bijhorende brief een foutje had gemaakt in het overnemen van het kenteken. Een getal anders en de boete kwam op de naam van mijn ouders te staan. Boete is ook voor mijn ouders 'kwijt gescholden'.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  silly-one zo 9 sep 2012 - 8:11

Spetterdespat schreef:Morgen bel ik voor info. Nijmegen en Friesland (buurt van Heerenveen) is wel een erg groot verschil. Weet ook niet of gemeente Nijmegen foto's hiervan maakt, maar ga er werk van maken. Staat wel in de brief over foto idd. Hoor morgen wel wat ze erop te zeggen hebben.
Als het de parkeerwachters zijn geweest niet. Die lopen rond met een apparaatje en daarin voeren ze gelijk alles in.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 8:23

Ah k*t man! Hier zou ik echt van balen.

Hopelijk kun je ze van jouw gelijk overtuigen en anders dan toch maar voorkomen. Succes!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Caribbeanlover zo 9 sep 2012 - 10:47

Peachy schreef:Mijn vader heeft dit ook wel eens gehad. Een snelheidsboete in een plaats waar hij nooit komt. Hij heeft toen de gegevens opgevraagd en een bewijsbrief geschreven dat hij toen op het werk was. Het ging toevallig ook om dezelfde kleur en merk auto. Na héél veel gezeik en eindelijk de foto in mogen zien bleek dat er een letter anders op het kenteken was. Foutje! Maar het heeft hem echt veel energie gekost om dit op te lossen.

Lullig en dat door andermans stommiteit!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Sarah1985 zo 9 sep 2012 - 19:54

Ik hoop dat het goed opgelost word

Mijn tante kreeg ook een boete toen ze stervende was. Ze was ergens in Amsterdam geweest. Waar Ze niet geweest was. Ze hadden toen een deel van kenteken verkeerd gedaan. Want in de.computer ging het om een groene Audi en zij had een gele Renault.
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Caramba zo 9 sep 2012 - 20:10

Dit is ook wel weer fraai. Nu bel ik CJIB, maar die zeggen dat ik de politie nijmegen moet bellen, maar ja welke politie moet ik nu hebben? Er zijn er meerdere. Ach ja, probeer wel 1 van de zovele.

Edit: algemeen nummer.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Snoes zo 9 sep 2012 - 20:46

Nou, da's ook een heel bedrag inderdaad. Hopelijk kunnen ze je de foto + originele bon opsturen.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Caramba zo 9 sep 2012 - 21:01

Gebeld, alles komt over één :shock: !
Net alles thuis overhoop gehaald, maar derde deel ligt in de kluis! gelukkig. Hier komt écht verdomd veel gedoe achter weg!
Nu brief opstellen die moet naar Utrecht!

Zat net al te janken aan de telefoon. Mijn baas moet ook brief maken met bewijs erop dat ik aan het werk was! Gelukkig tref ik hem vandaag nog.

Er zijn geen foto's van gemaakt.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Ella zo 9 sep 2012 - 21:16

Raar joh, en ze hebben geen foto gemaakt?
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  kajaka88 zo 9 sep 2012 - 21:17

Dat is echt flink balen dan!

Succes met de verdere stappen!
kajaka88
kajaka88
Prater
Prater

Aantal berichten : 706
Punten : 735
Registratiedatum : 20-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Snoes zo 9 sep 2012 - 21:25

Wat balen dat alles overeen komt zeg. Hopelijk lukt het alsnog om dit om te lossen, het is wel erg veel geld natuurlijk.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Caramba zo 9 sep 2012 - 21:41

Mijn schoonouders denken al mee voor een goede brief, mijn baas moet meewerken, wat hij denk ik wel wil doen, maar dat weet ik vanmiddag pas.
Weet wel dat de ellende nu pas begint!
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Caramba zo 9 sep 2012 - 22:09

Toch politie Nijmegen gebeld. Die zeiden dat ik bij de gemeente moest zijn, aangegeven dat zij mij al van het kastje naar de muur sturen.
Politie vroeg of ik een geel papiertje onder de ruitenwisser heb gehad, nou nee, want ik ben daar nooit geweest!
Dat vond ze wel heel vreemd.

Nu is mevrouw de agente voor mij de gemeente aan het bellen en krijg straks telefoontje, hopelijk opgelost?
Word vervolgd...
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Rush zo 9 sep 2012 - 22:10

Spetterdespat schreef:Toch politie Nijmegen gebeld. Die zeiden dat ik bij de gemeente moest zijn, aangegeven dat zij mij al van het kastje naar de muur sturen.
Politie vroeg of ik een geel papiertje onder de ruitenwisser heb gehad, nou nee, want ik ben daar nooit geweest!
Dat vond ze wel heel vreemd.

Nu is mevrouw de agente voor mij de gemeente aan het bellen en krijg straks telefoontje, hopelijk opgelost?
Word vervolgd...

scratch Haha, het is voor hun ook maandag, maar dat is wel een domme vraag natuurlijk als je er nooit geweest bent haha!
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Gast zo 9 sep 2012 - 22:12

Wat een raar iets. Hopelijk is het zo opgelost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Caramba zo 9 sep 2012 - 22:18

Ben al gebeld. Dit is wat de politie mij vertelde:

Contact met de gemeente Nijmegen gehad. Gem. vond het heel raar dat de politie belde, zij (politie) heeft het verhaal uitgelegd, dat ik van kastje naar de muur werd gestuurd door de gemeente.
Nu moet de gemeente,van de politie, alles achterhalen en moeten zij mij terug bellen. Wachten weer rustig verder af.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Paper Crown zo 9 sep 2012 - 22:24

Ik zou heel goed de namen van de personen, tijden etc allemaal noteren.

Wel heel rot dit, maar helaas denk ik wel dat het als jij op je werk was, iemand anders met je auto in Nijmegen had kunnen zijn, in theorie dan. Hoe kan toch alles zo overeen komen?
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Rush zo 9 sep 2012 - 22:26

Paper Crown schreef:Ik zou heel goed de namen van de personen, tijden etc allemaal noteren.

Wel heel rot dit, maar helaas denk ik wel dat het als jij op je werk was, iemand anders met je auto in Nijmegen had kunnen zijn, in theorie dan. Hoe kan toch alles zo overeen komen?
Kentekens worden in batches opgekocht, die gaan dan dus (grote kans) op volgorde.

Als er 10 nieuwe zwarte VW Polo`s bij de dealer te koop staan, is de kans dus groot dat die kentekens hebben die maar 1 letter verschillen.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Caramba zo 9 sep 2012 - 22:31

Dit is een oude auto. Maar zal toen ook wel zo gegaan zijn, dat is met de jaren denk ik niet veranderd.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Rush zo 9 sep 2012 - 22:32

Spetterdespat schreef:Dit is een oude auto. Maar zal toen ook wel zo gegaan zijn, dat is met de jaren denk ik niet veranderd.
Je oude auto was ooit ook nieuw Wink. Dat is idd niet veranderd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Caramba zo 9 sep 2012 - 22:33

Vergat de knipoog Wink
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Rush zo 9 sep 2012 - 22:36

Haha okay, geen probleem. Wink

Maargoed, dat is het zure. Bij mij in de buurt rijden 3 bordeauxrode golfjes 3 en allemaal hebben ze HGLG in het kenteken, alleen het cijfer ervoor verschilt. Wanneer zo`n agent dan weinig kaas gegeten heeft van netjes schrijven kan je een 6 en een 8 bijv. zo verwarren als die de 6 wat enthousiast opgeschreven heeft. Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 394967. Zoiets zou idd gewoon met foto`s o.i.d. moeten gaan.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Caramba zo 9 sep 2012 - 22:40

Van een 9 kunnen ze ook een 8 hebben gemaakt, of anders om. Want van de letters kunnen ze niet veel veranderd hebben.

Ik wacht het af wat ze te zeggen hebben. Straks op mijn werk maar zeggen dat ik mijn telefoon bij mij moet houden, mochten ze dan nog niet gebeld hebben. Ik hoop echt dat het vandaag afgehandeld word.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Rush zo 9 sep 2012 - 22:47

Spetterdespat schreef:Van een 9 kunnen ze ook een 8 hebben gemaakt, of anders om. Want van de letters kunnen ze niet veel veranderd hebben.
Je kan je kenteken op RDW.nl opzoeken en dan van de 9 een 8 maken, dan zie je snel genoeg of dat ook een ****** is Wink
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  GreenGrass zo 9 sep 2012 - 22:48

Je kan toch bij RDW (site) checken bij welke combinatie het ook een auto van hetzelfde merk/type is?

Dan weet je gelijk ook hoe waarschijnlijk die gemaakte fout is en wat het nummerbord van de persoon die er wel was is!
GreenGrass
GreenGrass
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1786
Punten : 1891
Registratiedatum : 18-08-11
Woonplaats : Friesland

Terug naar boven Ga naar beneden

Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6 - Pagina 2 Empty Re: Boete!? OPGELOST! * update pag. 5 en 6

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum