Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

+2
Beachgirl
TukTuk
6 plaatsers

Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  TukTuk zo 1 jan 2012 - 2:33

Ik heb hier vorige week voer voor mijn katten besteld, en las daarna helaas de slechte recensies over deze webshop.. Er zou niks geleverd worden etc.. Nu is het bijna een week geleden en ik heb nog steeds niks ontvangen, ik krijg geen reactie op mijn mail, telefoonnummer werkt niet..

Nu vroeg ik me af of er meiden zijn die ervaring met deze webshop hebben? Ik ben bang dat ik mijn geld kwijt ben namelijk.. Normaal controleer ik het altijd heel goed of een webshop betrouwbaar is, maar ik had nu wat haast en moest het even snel bestellen.. Helaas..
Ik hoop dus ergens dat er iemand hier ervaring heeft met deze webshop, hopelijk goede ervaringen.. En dat ik hopelijk gewoon nog even geduld moet hebben en dat het vanzelf wel geleverd wordt..

EDIT:
Na gister telefonisch contact te hebben gehad (zie bericht hier onder), is vandaag iig de zak Carocat afgeleverd!
Ik geef ze dus maar het voordeel van de twijfel,ben in ieder geval blij dat ik dit voer alvast binnen heb, omdat die zak toch bijna 40 euro kostte, ik wacht nu nog op een zakje ander voer van rond de 6 euro, maar ik vertrouw er op dat die ook binnen komt.
Die man vertelde dat ze wat achterlopen met de bestellingen en druk bezig zijn met een nieuwe site te maken. Ik heb ook eerlijk gezegd dat ik toch beetje bang werd van alle slechte recensies, ook op hun eigen site, en hij vond het heel raar omdat ze altijd leveren en anders het geld terug storten, volgens hem, en dat het soms ook wat langer kan duren omdat hij moet wachten op leveranciers en sommige producten niet meer leverbaar zijn. Heb dus maar gezegd dat het dan beter is even de klanten te mailen, ze op de hoogte te houden dat het wat langer duurt, omdat als je geen reacties op je eigen e-mails krijgt en je ze telefonisch niet te pakken krijgt, je toch uiteindelijk verder gaat zoeken en dus dan die negatieve reacties krijgt. Daar was hij het wel mee eens.

Of hij de waarheid sprak, dat weet ik niet.. Misschien is hij gewoon gister verrast door het feit dat ik hem op zijn huistelefoon belde en wilde hij gezeur voorkomen, misschien is het gewoon ongelukkige samenloop van omstandigheden en zijn hun intenties dus wel goed.
Mijn vriend kon ook al niet geloven dat hij dit schijnbaar al paar jaar doet, want je ziet berichten van 2009 ook terug waarin mensen hun spullen niet geleverd kregen, je zou toch niet verwachten dat iemand jaar in jaar uit dit kan blijven doen.
Ik weet het dus niet.. Ik weet wel dat ik voortaan niet meer hier bestel, gewoon uit voorzorg.


Laatst aangepast door AngelNyn op di 3 jan 2012 - 3:41; in totaal 3 keer bewerkt
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Beachgirl zo 1 jan 2012 - 9:17

Hebben ze niet toevallig vakantie? Dat je bestelling pas daarna verwerkt wordt?

Ik hoop voor je dat het goedkomt!
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Lejow zo 1 jan 2012 - 9:26

Dan moet dat op de site vermeldt staan denk ik zo Beachgirl...

Ik ken de site niet...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 9:34

Wij hebben er net voor de kerstvakantie wat besteld. Wel een mail gehad dat alles in behandeling is maar verder nog niet. Heb wel gehoord dat ze behoorlijk traag zijn met leveren. Zal er morgen eens achteraan proberen te gaan. Ben zeer benieuwd of wij nog wat krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Gast zo 1 jan 2012 - 9:49

Wow ik heb ook 's gegoogle'd; fijne zaak, zo te lezen...

Hoop dat 't goed komt voor jullie; ik ken die hele site niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Aziraphale ma 2 jan 2012 - 0:19

Ik geloof dat ik liever bij Zooplus blijf Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  TukTuk ma 2 jan 2012 - 0:23

Aziraphale schreef:Ik geloof dat ik liever bij Zooplus blijf Wink

Ja daar ben ik ook heel tevreden over, maar daar hebben ze helaas dat voer niet wat mijn katten eten:(
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Aziraphale ma 2 jan 2012 - 0:26

Oh, da's jammer! Jij geeft CaroCat, toch?
Ik heb altijd Sanabelle Sensitive, via Zooplus.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 0:38

Balen, AN! Hopelijk komt 't toch nog goed!
Kan je anders niet met zooplus contact opnemen of ze aan dit voer kunnen komen? Misschien dat er wel meer vraag naar is (geweest)? You never know!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  TukTuk ma 2 jan 2012 - 3:20

Bedankt allemaal!

Oreo, bedankt voor de tip, heb Zooplus gelijk gemaild of ze Carocat misschien aan hun assortiment willen toevoegen! Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  TukTuk ma 2 jan 2012 - 21:27

Heb ze gister nogmaals gebeld (Had een thuis nummer gevonden, aangezien het mobiele nummer telkens uit stond). En had wel het idee dat ze lichtelijk verrast waren. Kreeg eerst mede-eigenaar 1 aan de telefoon, ik rustig uitgelegd dat ik graag wilde weten wanneer ik mijn bestelling kon verwachten, omdat ik geen reactie op mijn e-mails kreeg, nou dat was al gek volgens hem, want zijn collega doet normaal de e-mail. Toen heb ik gezegd dat ik me toch wel een beetje zorgen maakte, (zonder gelijk verwijten te maken of een oordeel te uitten) omdat ik op internet allemaal slechte recensies las, dat bestellingen niet geleverd worden etc. Nou dat vond hij nergens op slaan, en heel oneerlijk en heel flauw blabla. Maarja die recensies staan ook op hun eigen website, maar ben die discussie verder niet aan gegaan.
Maar toen kreeg ik eigenaar nummer 2 aan de telefoon, hij handelt normaal de e-mails af. Nou hij m'n bestelling er bij gezocht, en toen vertelde hij dat hij het ene artikel al had liggen (was waar het mij ook om ging, 15kg zak, duur grapje, het andere artikel was een 1 kilo zak van een ander merk wat ik graag eens wilde proberen), maar dat hij dus nog wachtte op het andere artikel en die pas later deze week binnen zou komen, en daarom was de bestelling nog niet verzonden..
Hij heeft beloofd alvast die andere zak vandaag af te leveren want hij ging toch in de buurt andere bestellingen af leveren (ik woon in de regio waarbij je ook geen verzendkosten hoeft te betalen want dat komen ze zelf af leveren ipv via tnt)..

Ik geef ze dus nog even het voordeel van de twijfel, en wacht het even af.. Wel grappig dat het dan ineens wel kan. Hopelijk komt toch alles nog goed.
Maarja ook al levert hij het vandaag af, het feit blijft dat er dus veel meer mensen zijn die hun bestellingen niet geleverd krijgen..
Hij had het er ook over dat het soms wat langer kon duren als spullen niet op voorraad waren. Maarja áls dat echt zo is, hou je klanten dan op de hoogte.. Dat voorkomt ook een hoop gedoe..
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Stuiterbal ma 2 jan 2012 - 21:29

Zooplus daar ben ik enorm tevreden over !!!
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  TukTuk ma 2 jan 2012 - 21:36

Stella_ schreef:Zooplus daar ben ik enorm tevreden over !!!

Ja ik heb er wel vaker iets besteld, en inderdaad heel tevreden. Heb er toen een krabpaal besteld en wat ander voer, en had het altijd binnen 2 dagen in huis. Maar helaas verkopen ze daar dat voer niet.. En dat is het enige voer wat ik tot nu toe geprobeerd heb waar ze het goed op doen, mijn ene kat blijft wel kwakkelen met haar gezondheid, maar ze heeft ook op RC hypoallergeen gezeten enkele weken, maar dat hielp ook totaal niet. Ze doet het op dit voer misschien zelfs wel beter en op RC. Klein verschil alleen: RC hypoallergeen is 40 tot 50 euro voor 4,5 kilo ofzo, nu betaal ik 40 euro voor 15 kilo.
We willen niet weer een ander merk gaan proberen, maar misschien dat we dat toch moeten gaan doen binnenkort. Carocat heeft hun zakken veranderd plus de naam, heten tegenwoordig CaroCroc, en vorige week met een zak in mijn handen gestaan, maar de ingrediënten zijn heel anders als dat er op de oude zak stond.. Het percentage vlees ligt veel lager (5% ipv 20%) en nu staan er granen bij in de ingrediënten lijst, bij de oude niet.. Heb dus het idee dat het niet alleen een nieuwe naam en nieuwe zak is, maar ook nieuwe samenstelling. Of de oude ingrediënten lijst klopte gewoon niet.. Ben dus nog even in afwachting van een reactie van de leverancier.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Gast ma 2 jan 2012 - 21:43

Waarom probeer je Porta 21 niet? Is verkrijgbaar bij kattig.eu. Een hele goede shop die ook leverd.Wink Zit veel vlees in en geen granen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Aziraphale ma 2 jan 2012 - 22:08

Kijk ook eens naar de samenstelling van Sanabelle. Mijn kater heeft ook hypoallergeen voer gehad van RC en doet het heel erg goed op Sanabelle Sensitive gevogelte. Heel goed voer, 10 kilo voor €39,99 bij Zooplus.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  TukTuk ma 2 jan 2012 - 22:19

Aziraphale schreef:Kijk ook eens naar de samenstelling van Sanabelle. Mijn kater heeft ook hypoallergeen voer gehad van RC en doet het heel erg goed op Sanabelle Sensitive gevogelte. Heel goed voer, 10 kilo voor €39,99 bij Zooplus.

Ja ik had daar gister ook even naar gekeken inderdaad! Beide (ook porta 21) zien er wel goed uit smile Ben alleen zo bang om weer over te stappen.. Het stomme is ook dat ze altijd goed lijkt te reageren op nieuw voer (in het verleden), maar daarna het toch weer steeds slechter ging.
En op dit voer is ze stabiel.. De andere kat eet gewoon wat je hem voor zet, die heb ik nog nooit zien spugen of diarree, maar ben ook bang om de darmen en maagje van ons probleem gevalletje steeds zwakker te maken door telkens nieuw voer te proberen..
Zit dus constant in dubio..

Maarja als de samenstelling van Carocat idd veranderd is, OF als de oude ingredientenlijst niet klopte, ga ik denk ik wel overstappen.
Maarja het moet ook wel betaalbaar blijven, maar 10 kilo voor 40 euro is nog wel goed te doen, ik betaal nu 40 euro voor 15 kilo, maar als ze er uiteidnelijk ook minder van eten is het ook goedkoper. Plus ik doe nu sinds augustus ofzo met deze zak en die is nu pas op. En iedere dag worden de bakjes volledig bijgevuld.
Alleen de probeer zakjes zijn altijd zo duur in verhouding (1 kilo zakken), want om nou in 1x 10 kilo te kopen.. Straks eten ze het niet :P

TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Aziraphale di 3 jan 2012 - 3:10

Ik wil je ook wel wat voer sturen hoor, als proef Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  TukTuk di 3 jan 2012 - 3:15

Ah wat lief! Ik zal het iig in mijn achterhoofd houden, bedankt! Ik zit nog steeds te wachten hier.. Hoop echt dat ze vandaag langskomen..

Nou alsof je het over de duivel hebt:
Ik wilde op posten klikken, stopt er een auto voor de deur!

Kan nu iig weer paar maandjes vooruit met dit voer Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Aziraphale di 3 jan 2012 - 3:20

Oh, fijn zeg!
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  TukTuk di 3 jan 2012 - 3:56

Aziraphale schreef:Oh, fijn zeg!

Ja ik ben erg blij nu! Very Happy
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Beachgirl di 3 jan 2012 - 9:43

Fijn dat t toch goedgekomen is ondanks het gedoe.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  piene1983 di 3 jan 2012 - 22:28

Jumbopet (.nl) verkoopt ook carocat. Daar bestelde ik het altijd aangezien het hier in de buurt haast nergens verkocht wordt. Naast Sanabelle zou je ook eens kunnen kijken naar het voer van Prins petfoods. Dat geef ik sinds een van mijn katten last heeft gehad van blaasgruis. Ongeveer net zo duur.
piene1983
piene1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 573
Punten : 651
Registratiedatum : 10-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Gast di 3 jan 2012 - 23:10

AN, fijn dat ze toch nog komen bezorgen! Scheelt veel!
Als de samenstelling van het voer echt veranderd is, wil het nog wel eens helpen om contact op te nemen met de fabrikant. Ik weet dat mensen met konijnenvoer dat gedaan hebben en dat de fabrikant toen nog wat "oud voer" had liggen (dus de eerdere samenstelling) en dat hebben ze toen kosteloos opgestuurd. Wie niet waagt...

Overigens heeft zooplus ook Porta21. Ik heb dat ook een tijd gegeven. Ze hoeven er maar heel erg weinig van te hebben, maar bij ons ging de kattenbak te hard stinken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update Empty Re: Ervaring www.h.o.n.k.a.nl ? Opgelost! /Update

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum