Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 38 Empty Re: Date-topic

Bericht  Bliss za 22 jan 2011 - 1:06

Bah bah bah, heb vannacht in bed al een potje liggen huilen en nu weer. Ben t ook gewoon echt helemaal zat! Heb er ook nog over gedroomd vannacht :s Ik snap gewoon niet waarom ie geen voorstel doet! Nu ben ik hier en ik gebruik mijn weekendje hier altijd om ff te socializen met allerlei mensen, maar nu heb ik vanavond steeds vrij gehouden en volgens mij kan er verder nu ook niemand meer... Wilde m eigenlijk al een geïrriteerde sms sturen, maar zal me dan maar wéér even inhouden. Wat vinden jullie bijv. van: "Hey, ik had eigenlijk wel gedacht/gehoopt dat ik je nog zou zien dit weekend..." En dan moet er nog een zin bij, maar ik kan geen goede bedenken. "Waarom nodig je me niet uit?" is zeker te zeikerig?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  ButterflyEffect za 22 jan 2011 - 1:18

ok ok, ik weet dat ik heb gezegd dat ik 3 dagen niet op het forum zal komen, maar ik kon het niet laten om even het datetopic te checken en ik wil toch graag even reageren Embarassed

Bliss ik ben het eens met wat VH zegt dat het beter is om nu toch wel even initiatief te nemen anders zit je straks door een eventuele miscommunicatie met een stom humeur in de trein naar huis. Misschien kan hij nu niet meer, maar dan heb jij iig je best ervoor gedaan. Die eerste zin is wel goed maar dan zou ik er wel een speelse draai aan geven daarna in de trant van: heb je nog een plekje voor mij in je drukke planning angel Ik weet dat het niet heel geemancipeerd over komt maar als je nu een leuk/enthousiast smsje stuurt heb je iig 1. een mindere sfeer tussen jullie vermeden en 2. een afspraak. Als hij dan hopelijk nog tijd heeft, kan je op die afspraak zelf face to face erover beginnen uitleggen waar je mee zit en zeggen dat je het fijn zou vinden als hij zelf een keer vraagt om wat met je af te spreken.

Zo zou ik het aanpakken denk ik. Succes meid en niet zo druk maken ik denk dat jeje een stuk beter voelt als jullie er even over hebben gepraat

*BE out* study

Laatst aangepast door ButterflyEffect op za 22 jan 2011 - 1:59; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 1:34

En ik ben het weer eens met BE!

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 22 jan 2011 - 1:36

Nou, ik heb het volgende gestuurd: "Hey, ik had eigenlijk wel gedacht/gehoopt dat ik je dit weekend nog zou zien... Spreken we (vanavond) nog wat af? X".

Ik SNAP gewoon NIET waarom het zo gaat. Elke keer als ik hem zie is ie echt leuk en lief en zegt ie dingen als: "ik mag morgen lekker naast jou wakker worden!" en dat vind ik dan echt schattig. En aan t eind zegt ie dat we weer af gaan spreken, maar vervolgens hoor ik niks over een afspraak. Maar het zit me nu zo hoog, dat ik wel zeker weet dat ik weer ga huilen als ik erover begin (ben dan ook een ontzettende huilebalk, mn hele leven al). Maar misschien wil ie wel niet afspreken en dan is de boodschap ook duidelijk. (?? nou ja, eigenlijk nog niet, want ik kan het niet rijmen met hoe hij doet als we bij elkaar zijn.)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 1:45

Ik zou als je hem ziet gewoon vragen iets in de trant van 'had je drukke plannen dit weekend dat je niks voorgesteld hebt om elkaar te kunnen zien?'

Of gewoon als grapje zeggen 'zeg, jij mag me ook wel eens een keer initiatief tonen hoor'.

Of als je lef hebt :-) 'zeg, vind je me nou leuk of niet want het initiatief om af te spreken komt steeds van mijn kant'. Heb je gelijk duidelijkheid!

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 22 jan 2011 - 1:53

Haha ja, ik zou hem ook wel door elkaar willen schudden en vragen: wat WIL je nou eigenlijk?? Wat is het probleem?!

Ik ben ook gewoon bang dat, mocht dit niks worden (waar t wel op lijkt), ik nooit meer iemand tegen kom die zo goed bij me past. Heb hier al 27 jaar op moeten wachten... We denken gewoon over zoveel dingen hetzelfde, hebben dezelfde interesses en humor en zitten op t zelfde niveau.. Kan me niet voorstellen dat ik dat nog een keer heb met iemand.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 2:29

Bliss schreef:Haha ja, ik zou hem ook wel door elkaar willen schudden en vragen: wat WIL je nou eigenlijk?? Wat is het probleem?!

Ik ben ook gewoon bang dat, mocht dit niks worden (waar t wel op lijkt), ik nooit meer iemand tegen kom die zo goed bij me past. Heb hier al 27 jaar op moeten wachten... We denken gewoon over zoveel dingen hetzelfde, hebben dezelfde interesses en humor en zitten op t zelfde niveau.. Kan me niet voorstellen dat ik dat nog een keer heb met iemand.

Nou ehmz. Ik wacht al 28 jaar en ik wil best nog even wachten op iemand die interesse heeft in mij en waarmee ik ook nog door één deur kan. Dus wees niet bang, hij komt wel. Deze jongeman is niet de enige op aarde die zo goed bij je past, er zijn er meer. Ik weet het zeker. Wink

Maar ehmz, schud hem eerst even door elkaar dan... Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Janelie za 22 jan 2011 - 4:55

Bliss, heb je al wat van hem gehoord? Jammer dat hij niet wat uit zichzelf heeft afgesproken, maar misschien is hij ook gewoon niet zo. Sommige mensen nemen minder het initiatief. De enige die het weet is hij en hij mag best eens flink door elkaar geschud worden hoor!

De angst dat je nooit meer iemand tegenkomt herken ik wel, maar je moet je echt niet anders opstellen of voor gaan doen omdat je bang bent om alleen te blijven. Ik hoop dat je hem vanavond nog ziet en dat je voor jezelf wat meer rust krijgt.. zo is verliefd zijn ook gewoon niet leuk hug
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bliss za 22 jan 2011 - 5:31

Nee, heb gewoon nog steeds niks gehoord en mn humeur is inmiddels onder het nulpunt gezakt Evil or Very Mad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roze Roos za 22 jan 2011 - 5:40

Wat raar Bliss! Misschien gewoon 1 x duidelijk zeggen wat je verwacht en hem anders in zijn sop gaar laten koken? Voor hem 10 anderen hoor! Leeftijd maakt niks uit, alleen blijven doe je toch niet!

En, hoe makkelijk ik dat ook kan zeggen, niet je humeur erdoor laten verpesten! Dat is dubbel zonde van je avond!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Janelie za 22 jan 2011 - 5:57

Wat stom zeg! Ik hoop echt dat het nog komt..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bliss za 22 jan 2011 - 6:23

Krijg net een sms: "Hé hé, dat was ook mijn bedoeling!! Daarom vroeg ik gisteren ook of jij zondag al terugging, had een beetje gehoopt dat je nee zou zeggen, dan hadden we morgenmiddag/avond wat af kunnen spreken! Vanavond kan ik namelijk niet, want ik heb een verjaardag! Sad had voor dit weekend al allerlei dingen afgesproken, omdat ik niet wist dat je in [plaats] zou zijn! Hoe laat ga je morgen terug dan?x".

Heb het volgende terug gestuurd: "Waarom zeg je dat dan niet? Ik dacht dat ik helemaal niks meer van je zou horen en zit de hele dag al te stressen :s ik wil je graag zien en ik dacht jij mij ook, maar ik moet zelf steeds het initiatief nemen en dat vind ik echt jammer... Ook al kun je niet, zég dat dan gewoon, dan kan ik nog iets anders afspreken. Nu heeft iedereen verder natuurlijk ook al plannen.. Tot hoe laat ga je naar die verjaardag dan? Ik weet nog niet hoe laat ik morgen naar DH ga, maakt niet zoveel uit. X"

Godver, wat een gezeik zeg. Tranen stromen alweer over mn wangen en ik heb knallende koppijn...!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 6:31

Bliss schreef: omdat ik niet wist dat je in [plaats] zou zijn!
En jij had nu bewust toch niet zo vroeg aangegeven dat je daar zou zijn? Blijkt dat hij dat dus wel weer graag wil... Misschien moet je gewoon bellen en niet smsen?

Gast
Gast

Bericht  Bliss za 22 jan 2011 - 6:36

Purple schreef:
Bliss schreef: omdat ik niet wist dat je in [plaats] zou zijn!
En jij had nu bewust toch niet zo vroeg aangegeven dat je daar zou zijn? Blijkt dat hij dat dus wel weer graag wil... Misschien moet je gewoon bellen en niet smsen?

Ja klopt, loopt lekker langs elkaar heen zo. Ben benieuwd naar zn reactie op mijn laatste sms...

Bellen zou misschien wel beter zijn ja, maar daar ben ik echt een schijterd in :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 6:39

Bliss schreef:Ja klopt, loopt lekker langs elkaar heen zo. Ben benieuwd naar zn reactie op mijn laatste sms...

Bellen zou misschien wel beter zijn ja, maar daar ben ik echt een schijterd in :shock:
Het is een duidelijk smsje maar je laat voor hem nog wel een deurtje open dus ik hoop voor je dat tie dat inziet en er gebruik van maakt. smile Dat tie interesse heeft is allang duidelijk maar het loopt gewoon niet makkelijk. Ik denk dat hij nu ook wel door heeft hoe je erover denkt en als je hem morgen ziet zou ik toch ter sprake brengen. Gewoon je gevoel op tafel leggen en dan maar horen wat tie denkt.

Gast
Gast

Bericht  Didi za 22 jan 2011 - 7:24

Bliss, ik lees altijd mee met je date avontuur maar als ik zijn laatste sms lees vind ik het niet negatief klinken.
Ik denk ook dat het wel een beetje man eigen is, tenminste dat is mijn ervaring!
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Bliss za 22 jan 2011 - 7:27

Didi schreef:Bliss, ik lees altijd mee met je date avontuur maar als ik zijn laatste sms lees vind ik het niet negatief klinken.
Ik denk ook dat het wel een beetje man eigen is, tenminste dat is mijn ervaring!

Vond ik op zich ook niet, maar omdat t zo lang op zich laat wachten steeds, was mijn irritatiegrens wel bereikt! Misschien is ie nu wel afgeknapt op mijn sms Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Didi za 22 jan 2011 - 7:31

Bliss schreef:
Didi schreef:Bliss, ik lees altijd mee met je date avontuur maar als ik zijn laatste sms lees vind ik het niet negatief klinken.

Vond ik op zich ook niet, maar omdat t zo lang op zich laat wachten steeds, was mijn irritatiegrens wel bereikt! Misschien is ie nu wel afgeknapt op mijn sms Wink

Ja tuurlijk begrijp ik, ik zou het zelf ook bloedirritant vinden. Ik hoop voor je dat je morgen met hem af kunt spreken
en dat je wat duidelijkheid krijgt! En zodra hij terug smst snel posten hoor, heb ik wat te lezen Laughing
Didi
Didi
Prater
Prater

Aantal berichten : 516
Punten : 609
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Sweety za 22 jan 2011 - 8:51

Je heb een goed smsje gestuurd naar hem Bliss. Ik vind wel dat als jullie elkaar morgen zien, je het wel bespreekbaar moet maken hoe je je eronder voel. Als je iedere keer huilt of niet lekker in je vel zit is dat niet goed. Je hoort juist blij en vrolijk te zijn. Zijn laatste sms vind ik niet verkeerd. Die komt positief over. Ik hoop dat je dat ook ziet. Hoop dat jullie elkaar morgen zien en dat je je gevoelens kan uiten naar hem toe. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Bliss za 22 jan 2011 - 9:01

Nou breekt mn klomp... Krijg net een sms: "Goedenavond! Ben je teleurgesteld, blijft zo stil? Wink x"... Dus ik dacht nu dat ie mijn sms niet had ontvangen. Stuur dus terug dat ik vanavond meteen al wat terug heb gestuurd en of ie dat dan niet heeft ontvangen. Toen bedacht ik me nog dat hij misschien daar wel weer op heeft gereageerd en dat ik dat misschien niet heb ontvangen... Dus dat vroeg ik hem, waarop hij zegt niks te hebben ontvangen!
Maar nu stuurt ie dat er ineens van alles binnen kwam, waaronder mijn sms, en dat ie m nu gaat lezen...

Gaat lekker zo via de sms :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 9:03

Daarom is bellen ook handiger, scheelt volgens mij een hoop frustraties Very Happy

Maar ik vind het positief hoe hij reageert!

Gast
Gast

Bericht  Zwoesj za 22 jan 2011 - 9:06

Bliss, hoe eng je het ook vind, ik zou hem bellen. Zo krijg je echt alleen maar misverstanden, en dat is toch zonde? Zoals ik het lees vinden jullie elkaar beiden leuk, maar pakken jullie het beiden op een andere manier aan. Plus woorden op 'papier' kunnen altijd verkeerd / anders opgevat worden dan hoe ze bedoeld zijn he..

Heeft hij al geantwoord?
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Bliss za 22 jan 2011 - 9:06

Jeezz nu zit ik weer in de stress, omdat ie mn sms nu pas leest dus...
Gelukkig heb ik toch nog ff met een vriendinnetje (en daar een vriendin van) afgesproken zo, ga over een uur even de stad in met ze. Afleiding zal me goed doen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss za 22 jan 2011 - 9:24

Hij stuurt: "Toe maar wat een verhaal! smile Tuurlijk hoef jij niet het initiatief te nemen, toen jij van de week liet weten naar [plaats] te komen zei ik toch ook al, dat we dan dit weekend maar eens even moesten kijken wanneer!Wink En vroeg gisteren niet voor niets naar zondag? Als je me gevraagd had naar zaterdag had ik je wel verteld van de verjaardag, reageerde niet voor niets met: "we moeten even kijken" omdat ik zaterdag weinig tijd had. Kon vandaag niet eerder reageren, ben vanaf 09:00 aan het klussen geweest en meteen daarna gesmst! Sorry als dat voor jou niet duidelijk was!x"

Nu heb ik gestuurd: "Haha, gaat lekker zo via de sms... Krijg je van die fijne miscommunicaties van Wink ik weet niet, had op een concreet voorstel gehoopt ofzo, maar misschien ben ik zelf ook niet echt duidelijk geweest? Hoe dan ook, wat nu? :P xx"

We wachten weer af...

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast za 22 jan 2011 - 9:28

Nou dat klinkt helemaal goed hoor Bliss! Volgende keer misschien toch maar even bellen? smile

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: