Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 20 van 40 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 20 Empty Re: Date-topic

Bericht  ButterflyEffect zo 2 jan 2011 - 23:39

Ok heb ik iets gemist over het stukje van Sweety? Ben nl niet zo lang single maar dit kan dus niet ofzo? Je moet toch gewoon doen waar je zelf een goed gevoel bij hebt..scratch

Feline, ik zou het een paar dagen laten rusten en dat wat van jouw kant laten horen. In the meantime, gewoon je eigen dingen doen, hoe moeilijk dat ook is :P

SF, wat tof dat je date (vriend? silent ) heeft voorgesteld om naar antwerpen te gaan! Als jij met de hotels komt weet hij in ieder geval dat je er enthousiast over bent, of dat was zeker al duidelijk? :P

Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 23:45; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Feline zo 2 jan 2011 - 23:44

.

Laatst aangepast door Feline op di 4 jan 2011 - 9:15; in totaal 2 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Sugarfall zo 2 jan 2011 - 23:45

..

Laatst aangepast door Sugarfall op vr 28 jan 2011 - 0:55; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sugarfall zo 2 jan 2011 - 23:47

Yay! Wat goed dat je iets gehoord hebt! Is het een beetje een lief smsje zodat je je weer beter voelt?! En inderdaad, nu kun jij even achteruit gaan zitten en hem vanmiddag weleens een keer terug smsen Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  ButterflyEffect zo 2 jan 2011 - 23:52

Feline schreef:Ja, BE.. Ik houd me nu ook even 'koest'. Merk nu wel hoe leuk ik 'm eigenlijk vind. Voel me echt heel onrustig. Heb gelukkig genoeg te doen, wel fijn om wat afleiding te hebben!
Ben 5 jaar vrijgezel geweest na een 'traumatische' relatie dus dit is allemaal nieuw voor me en daardoor extra onzeker..

Edit: en op 't moment dat ik dit bericht plaats krijg ik een smsje smile Nu gaat hij maar even lekker zitten wachten! :P

O geweldig! haha, heel goed lekker even laten wachten angel
Fijn dat je sowieso afleiding hebt! Dat van die relatie klinkt heftig en het zal vast moeilijker zijn voor je, maar misschien is het een troost dat wij ook allemaal onzeker zijn! Rolling Eyes
Heb je nu wel het gevoel dat je zo goed als over je 'trauma' heen bent? Maw klaar voor het daten? smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  Feline zo 2 jan 2011 - 23:54

.

Laatst aangepast door Feline op di 4 jan 2011 - 9:14; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  ButterflyEffect zo 2 jan 2011 - 23:58

Sugarfall schreef:
Oh echt heeeeerlijk die misverstanden! silent Zeker als je het gevoel had dat hij wel echt ja had gezegd voor die datum, maar ik denk dat je gewoon nog een keer moet afspreken en gewoon moet gaan, als het dan weer niet doorgaat zou ik er niet meer achteraan blijven zitten hoor! Na een tijdje houdt moeite doen toch ook gewoon op Wink Misschien had je het al verteld, maar wat willen jullie gaan doen als het wel doorgaat?
Ja dat ben ik dus precies zo met je eens! Hij zei ook wel sorry enzo en het gesprek zelf was ook leuk, alleen hoe moeilijk kan het zijn! Rolling Eyes haha

Sugarfall schreef:
Ik noem hem gewoon mijn bijna-vriend (alleen in mn eigen gedachten haha), het was inderdaad al duidelijk dat ik het leuk vond, maar anders krijgt hij misschien het gevoel dat alles van hem moet afkomen en dat is dus echt niet de bedoeling, (vinden wij vrouwen tenslotte ook HEEL irritant) vandaar dat ik vast al een beetje ben gaan zoeken. Ik hoop dat hij 't leuk vind!

Feline haha nee dat doe ik niet hoor! Ik ga er ook gewoon vanuit dat ik de kosten voor mezelf betaal, dus dat wil ik mezelf ook niet aandoen, en ik vind die hele dure hotels vaak ook niet eens echt gezellig, beetje stijf allemaal enzo, moet wel een beetje fun zijn! Laughing
O haha, nou de naam die je eraan geeft maakt ook niet heel veel uit maar het klinkt ook echt als een bijna-vriend hoe je jullie dates omschrijft, heel leuk! Ja en het is goed dat je dan ook samen met het plannen bezig bent, vond ik in ieder geval altijd leuk met mn ex. Inderdaad! Bij dure hotels voel ik me nooit op mn gemak! Embarassed

Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 23:47; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  Feline zo 2 jan 2011 - 23:59

ButterflyEffect schreef:
Feline schreef:Ja, BE.. Ik houd me nu ook even 'koest'. Merk nu wel hoe leuk ik 'm eigenlijk vind. Voel me echt heel onrustig. Heb gelukkig genoeg te doen, wel fijn om wat afleiding te hebben!
Ben 5 jaar vrijgezel geweest na een 'traumatische' relatie dus dit is allemaal nieuw voor me en daardoor extra onzeker..

Edit: en op 't moment dat ik dit bericht plaats krijg ik een smsje smile Nu gaat hij maar even lekker zitten wachten! :P

O geweldig! haha, heel goed lekker even laten wachten angel
Fijn dat je sowieso afleiding hebt! Dat van die relatie klinkt heftig en het zal vast moeilijker zijn voor je, maar misschien is het een troost dat wij ook allemaal onzeker zijn! Rolling Eyes
Heb je nu wel het gevoel dat je zo goed als over je 'trauma' heen bent? Maw klaar voor het daten? smile

Ja, onbewust heeft 't veel met me gedaan. Ben er vorig jaar voor in therapie gegaan omdat ik last had van paniekaanvallen. En die zijn nu een heel stuk minder. Merk ook dat ik dingen bagatelliseer, schuld op mezelf neem en 't opnam voor m'n ex en nu begrijp ik dat het niet normaal is wat ie allemaal deed.

Merk wel dat ik 't nu doodeng vind maar kan gewoon niet om m'n gevoel heen. Vreemde is dat ik totaal geen angst heb dat ik 'm niet zou kunnen vertrouwen. Enige waar ik heel veel moeite mee heb is iemand dichterbij te laten omdat ik weiger weer zo gekwetst te worden. Wil niet dat iemand mijn gevoel kan beheersen.. Is dat stom?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 0:01

Ik vind het zo leuk om al die date-verhalen te volgen. Moet er alleen toch niet aan denken dat ik er zelf midden in zit!

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect ma 3 jan 2011 - 0:03

Nee dat is helemaal niet stom! Het klinkt wel alsof het je echt heeft geholpen omdat het dus geen vertrouwenskwestie meer is. De angst dat iemand te dichtbij komt en veel voor je gaat betekenen heb ik ook ontzettend last van! Zou dus ook niet weten hoe ik daar iets zinnigs over moet zeggen.. Neutral
Wat ik wel wil zeggen is dat je er helaas niet omheen kan, omdat het alleen maar het nadeel is van een hechte band met iemand hebben, en laat dat nou net zijn wat je zoekt..
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  Feline ma 3 jan 2011 - 0:15

ButterflyEffect schreef:Nee dat is helemaal niet stom! Het klinkt wel alsof het je echt heeft geholpen omdat het dus geen vertrouwenskwestie meer is. De angst dat iemand te dichtbij komt en veel voor je gaat betekenen heb ik ook ontzettend last van! Zou dus ook niet weten hoe ik daar iets zinnigs over moet zeggen.. Neutral
Wat ik wel wil zeggen is dat je er helaas niet omheen kan, omdat het alleen maar het nadeel is van een hechte band met iemand hebben, en laat dat nou net zijn wat je zoekt..

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Janelie ma 3 jan 2011 - 0:18

@ Isa, ik denk dat hij de hint ook niet heeft opgepakt nee.. of hij dacht ja lekker zo'n steek onder water, laat ik daar maar niet op ingaan Wink Hebben jullie verder nog contact gehad of is het helemaal van de baan?

@ Sweety, ik vind je actie wel stoer hoor! Het is niet dat jullie elkaar net kennen. En zoals anderen al suggereerden het hem nu alleen om de seks gaat dan kom je daar snel genoeg achter. Je stond er zelf achter om met hem naar bed te gaan en hebt er vast goed over nagedacht. Nu maar kijken hoe het verder gaat toch? Weekendje weg is leuk! Alleen zou ik nu wel wat meer initiatief van hem uit laten gaan, aangezien jij er weer over begonnen bent.

@ BE, ik zou me inderdaad ook op 1 date richten. Ik heb ook een keer met twee jongens gedate, maar eigenlijk ging mijn gevoel vooral naar de één uit. Vervelend die misverstanden, één duidelijke datum is toch handiger. Msn is ook altijd zo irritant, alles kan zo anders overkomen en hij kan opeens weg zijn etc. Ik msn al heel lang niet echt meer, ook met name om die reden. Hebben jullie nog smscontact ofzo (of is zijn mobiel nog steeds stuk?)

@ Feline, dat is helemaal niet raar hoor! Geef het wat tijd, ook al is het nu 5 jaar geleden het is wel allemaal nog heel vers omdat je nu een ander moet gaan vertrouwen en je aan een ander over moet geven. En door je paniekaanvallen zit je er nu helemaal nog middenin. Sterkte meid!
Edit: hij is inderdaad echt super lief! Weet hij van je verleden?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  ButterflyEffect ma 3 jan 2011 - 0:18

Hij komt echt over als een goede jongen hoe je dat zo zegt! Lief van hem. Als hij je nu al zo leuk vindt terwijl je wat mindere tijden hebt qua gezondheid is dat toch alleen maar een goed teken smile

Laatst aangepast door ButterflyEffect op ma 3 jan 2011 - 3:16; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  ButterflyEffect ma 3 jan 2011 - 0:21

Janelie schreef:
@ BE, ik zou me inderdaad ook op 1 date richten. Ik heb ook een keer met twee jongens gedate, maar eigenlijk ging mijn gevoel vooral naar de één uit. Vervelend die misverstanden, één duidelijke datum is toch handiger. Msn is ook altijd zo irritant, alles kan zo anders overkomen en hij kan opeens weg zijn etc. Ik msn al heel lang niet echt meer, ook met name om die reden. Hebben jullie nog smscontact ofzo (of is zijn mobiel nog steeds stuk?)
Uhm, volgens mij haal je mijn verhaal met die van toetje in de war? Haar date's mobiel was stuk. En ik heb het de hele tijd over dezelfde jongen

Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 23:47; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  Feline ma 3 jan 2011 - 0:24

.

Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Janelie ma 3 jan 2011 - 0:25

AAAAAAAAAAAHH haha.. Sorry! Ik ben even helemaal de draad kwijt Sad
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 1:56

Edit

Laatst aangepast door Isa op ma 3 jan 2011 - 7:26; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall ma 3 jan 2011 - 2:04

Goed dat jullie het hebben uitgepraat Isa :-) Dat moet wel een beetje opluchten. Misschien kunnen jullie afspreken dat hij eerst zijn dingen op een rijtje krijgt waar hij aan wil werken, en daarna samen kijken of jullie dan nog steeds willen daten met elkaar? Wel fijn dat je het gevoel hebt dat hij dingen nu beter snapt zoals jij ze bedoelt. Toch een geluk dat je ''Stik maar in je nieuwe jaar'' wat je over hem dacht niet echt gestuurd hebt Wink
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Janelie ma 3 jan 2011 - 2:27

Fijn inderdaad dat jullie hebben gepraat Isa. Dat was ook wel nodig. Dat hij aan zijn eigen dingen moet werken snap ik wel, fijn juist dat hij over zijn eigen leven nadenkt. Hebben jullie het nog over jullie toekomst gehad of laten jullie alles op zijn beloop en bekijken jullie het over een tijdje nadat hij (en jij) beter in zijn(jouw) vel zit?
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Toet ma 3 jan 2011 - 2:34

Janelie schreef:
?

Dan zal ik maar even reageren he;)
Ik richt me ook op één, met de andere is ook nog nooit iets gebeurd hoor. Maar we hebben wel leuke gesprekken, die er op neer komen dat we elkaar wel een beetje leuk vinden. Zoals ik al zei is hij heel verlegen en ik heb weinig zin het initiatief te nemen zolang ik nog een andere date heb.
Dus even genoeg over optie 2. Ik hou het bij m'n eerste date. Sms/msn was de enige manier waarop we contact hadden, maar zijn telefoon is nog steeds kapot (echt waar, mannen? ik had allang een nieuwe telefoon gehaald) verder komen we elkaar regelmatig tegen met stappen maar aangezien het nu maandag is, duurd dat nog even.
Weetje, ik zie het wel. Ik heb weinig zin om me er druk over te maken. smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Bliss ma 3 jan 2011 - 5:51

Zooo, het datetopic is hot & happening! Moest ruim drie pagina's bijlezen sinds ik gisteren ging slapen!

@ Sweety: oeh, een gewaagde actie! Geloof ook niet dat ik dat zou doen bij een date, maar volgens mij heeft het voor jou goed uitgepakt toch? Ik vraag me ook nog steeds af of je hem nu echt leuk vindt of dit alleen graag wil omdat hij nu voor handen is... En hoe zit het met V. trouwens? Spreek je die ook nog of hoe is dat afgelopen?

@ BE: balen, die miscommunicatie! Hopelijk plannen jullie snel een nieuwe date!

@ toetje: irritant dat zijn telefoon kapot is, ik had ook allang een nieuwe gekocht! Misschien kom je hem komend weekend wel tegen met stappen.

@ SF: leeeeeeuk joh! Gaaf dat jullie een weekend weggaan en t is juist leuk als jij nu met wat hotelopties komt! Dit klinkt zeker als een bijna-vriend Wink

@ Feline: gelukkig heb je weer wat gehoord! Heb je al iets terug gestuurd inmiddels?

@ Isa: fijn dat jullie gepraat hebben & ik hoop dat jullie elkaar weer opzoeken als de tijd rijp is!

Volgens mij heb ik nu iedereen wel gehad zo ongeveer toch?? Lady & Marin, updaten als er nieuws is van het internetdatefront! Very Happy

Nog even over mijn date. Ik droom trouwens echt veel over hem de laatste dagen, het houdt me ook nogal bezig. Ik krijg een beetje gemengde signalen van hem. De ene keer stuurt ie leuke smsjes, maar soms ook stomme die alleen maar over hemzelf gaan. (ok, dit was vooral vorige week met dat voetbalkamp, maar gisteren ook weer eentje) Met oud en nieuw was ik met een vriendin in de kroeg en vlak voor twaalven stuurde hij al dat ie mij en [naam vriendin] alvast een heel gelukkig nieuwjaar wilde wensen. Vind het leuk dat ie haar er dan ook bij noemt en überhaupt al dingen en namen die ik vertel onthoudt (ik ben mannen gewend waar bij het het ene oor ingaat en het andere oor uit...). Toen hij ging slapen stuurde hij ook nog "sleep well beauty's", vond ik wel schattig smile En vanmorgen moest ik weer werken (ik sta voor de klas) na twee weken kerstvakantie en toen smste hij ook nog "even een steuntje in je rug voor je eerste dag!". Dus toen was ik weer blij Very Happy Maar goed, mijn gevoel gaat dus alle kanten op, vreselijk! En ondertussen heeft ie nog steeds niet gezegd of hij vrijdag zeker komt (en ik zit me er al wel op te verheugen)... Zucht.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Feline ma 3 jan 2011 - 5:58

Bliss.. geen idee waarom hij zulke gemengde signalen uitzendt. Al kunnen niet alle smsjes flirterig zijn denk ik? Wat ie vanochtend stuurde vind ik wel getuigen dat ie je leuk vindt. Bellen jullie nooit?

Laatst aangepast door Feline op di 4 jan 2011 - 9:12; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 5:59

Janelie schreef:Fijn inderdaad dat jullie hebben gepraat Isa. Dat was ook wel nodig. Dat hij aan zijn eigen dingen moet werken snap ik wel, fijn juist dat hij over zijn eigen leven nadenkt. Hebben jullie het nog over jullie toekomst gehad of laten jullie alles op zijn beloop en bekijken jullie het over een tijdje nadat hij (en jij) beter in zijn(jouw) vel zit?

Wij hebben het over de toekomst gehad, maar niet over een eventuele toekomst samen. Dat vind ik op dit punt ook niet zo belangrijk. Ik ben allang blij dat hij ervoor heeft gekozen om het hekelpunt van zijn leven de kop in te slaan. Dat is erg moeilijk voor hem, dat weet ik, en ik zal hem hierin de komende tijd behoorlijk vrij moeten laten. En misschien komt er dan bij mij iemand langs die ik wel erg leuk vind. Maar misschien gaat het naar verloop van tijd zo goed tussen ons, dat het wel wat wordt voor het leven. Het staat open en de toekomst staat open. smile

Dat ik er nu zelf weer zo nuchter insta, zegt niet dat ik de beslissing van mezelf erg leuk vind. Wink

Gast
Gast

Bericht  Bliss ma 3 jan 2011 - 6:08

Feline schreef:Bliss.. geen idee waarom hij zulke gemengde signalen uitzendt. Al kunnen niet alle smsjes flirterig zijn denk ik? Wat ie vanochtend stuurde vind ik wel getuigen dat ie je leuk vindt. Bellen jullie nooit?

Ik heb vanmiddag terug gesmst. Maar door die opmerking van jou vraag ik me af of ik te gesloten smsjes stuur. Ik vraag eigenlijk verder niets. Zit te twijfelen of ik hem vanavond moet bellen.. Het kan nu 2 kanten op gaan.. Of ik ga mijn best doen om te laten weten dat ik 'm leuk vind.. of ik neem de afwachtende houding aan omdat ik een heel naar voorgevoel heb.

Nee, maar over het algemeen zijn erg weinig smsjes tussen ons flirterig te noemen! Ik durf gewoon niet zo, omdat ik niet weet wat hij nou precies van me vindt... Heb m net in elk geval wel bedankt voor t steuntje in de rug en gezegd dat ik t lief vind smile We bellen idd nooit, dat durf ik echt niet! Ik bel sowieso bijna nooit, ook niet met vriendinnen, dus laat staan met een man Wink Heb hem trouwens een keer gebeld, maar dat was omdat we toen hadden afgesproken en ik niet wist waar hij nou precies stond, dus dat telt eigenlijk niet.

Hoezo heb je een naar voorgevoel?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Feline ma 3 jan 2011 - 6:53

Bliss schreef:
Feline schreef:

Nee, maar over het algemeen zijn erg weinig smsjes tussen ons flirterig te noemen! Ik durf gewoon niet zo, omdat ik niet weet wat hij nou precies van me vindt... Heb m net in elk geval wel bedankt voor t steuntje in de rug en gezegd dat ik t lief vind smile We bellen idd nooit, dat durf ik echt niet! Ik bel sowieso bijna nooit, ook niet met vriendinnen, dus laat staan met een man Wink Heb hem trouwens een keer gebeld, maar dat was omdat we toen hadden afgesproken en ik niet wist waar hij nou precies stond, dus dat telt eigenlijk niet.

Hoezo heb je een naar voorgevoel?

Ja, eng is dat dan he.. Zit ook te twijfelen of ik een flirtsmsje ga sturen.. of dat ik 'm gewoon even bel straks. Maar misschien moet je 't toch eens gewoon proberen.. een kleine flirt smile

Laatst aangepast door Feline op di 4 jan 2011 - 9:12; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud