Date-topic
+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Date-topic
Hij vindt je leuk en wil je zien dat is duidelijk. Als hij dat niet had gewild had hij waarschijnlijk iets gehad van zucht, daar heb je weer zo'n zeikwijf (zoals veel mannen kunnen denken). Maar hij wil toch echt met je afspreken Gewoon voor gaan nu meid, maak een afspraak voor morgen en de lucht is weer geklaard
Zwoesj- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10
Ok, afspraak is gemaakt: hij haalt me morgen om 12:30 op, dan gaan we ff een rondje wandelen bij zo'n recreatieplas hier in de buurt en daarna naar zijn huis. Daarna zet ie me ergens op de trein. Morgenavond horen jullie wel weer een update, in elk geval wederom bedankt voor de steun
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Geniet ervan Bliss. Goed dat hij heeft gereageert op je sms. Ik zou het eventueel ( als je dat zelf wil ) nog een keer bespreken met hem wat het allemaal met je doet. Ik vind nog steeds dat hij positief overkomt in zijn sms'jes. Nogmaals veel plezier en ben benieuwd naar je update!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Veel plezier, Bliss! Ik vind leuk om te lezen dat je een afspraak met hem hebt!
Gast- Gast
Lastig eigenlijk, gesprekken via sms. Gelukkig heb je een afspraak met hem, Bliss, veel plezier vanmiddag!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Suus schreef:Lastig eigenlijk, gesprekken via sms. Gelukkig heb je een afspraak met hem, Bliss, veel plezier vanmiddag!
+1
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
^&*@#$^(*&*@#@!!!
Dit ga je niet geloven: krijg net een sms: "Goedemorgen feestganger! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik kan vanmiddag niet! mijn neef staat nu aan de deur, om naar mijn peetoom in het ziekenhuis te gaan! Weet niet waarvoor ik me meer schaam, afmelden bij jou, of mijn oom vergeten zijn! x"
GVD dit ga je niet menen gewoon! Ik heb terug gestuurd: "Oh jee... Wat heeft je oom? Maar je gaat toch niet de hele middag naar t ziekenhuis neem ik aan? X"
Stuurt ie terug: "Nou, dat is het probleem! Ziekenhuis staat in boxmeer. En kunnen alleen terecht tijdens bezoekuren uiteraard! Nog niet bekend wat hij precies heeft, wel hebben ze van de week een abces in zijn buik weggehaald!".
Nou, tot zover mijn date van vandaag dus... Voel me echt kut, ben teleurgesteld en verdrietig. Ik ga zo maar terug naar Den Haag, het enige voordeel is dat ik dan nog naar zumba kan straks, dat had ik anders morgenavond ingehaald. Ik stuur ook ff niks meer terug, lullig van zn oom, maar ben er even klaar mee geloof ik.
Dit ga je niet geloven: krijg net een sms: "Goedemorgen feestganger! Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik kan vanmiddag niet! mijn neef staat nu aan de deur, om naar mijn peetoom in het ziekenhuis te gaan! Weet niet waarvoor ik me meer schaam, afmelden bij jou, of mijn oom vergeten zijn! x"
GVD dit ga je niet menen gewoon! Ik heb terug gestuurd: "Oh jee... Wat heeft je oom? Maar je gaat toch niet de hele middag naar t ziekenhuis neem ik aan? X"
Stuurt ie terug: "Nou, dat is het probleem! Ziekenhuis staat in boxmeer. En kunnen alleen terecht tijdens bezoekuren uiteraard! Nog niet bekend wat hij precies heeft, wel hebben ze van de week een abces in zijn buik weggehaald!".
Nou, tot zover mijn date van vandaag dus... Voel me echt kut, ben teleurgesteld en verdrietig. Ik ga zo maar terug naar Den Haag, het enige voordeel is dat ik dan nog naar zumba kan straks, dat had ik anders morgenavond ingehaald. Ik stuur ook ff niks meer terug, lullig van zn oom, maar ben er even klaar mee geloof ik.
Bliss- Lady Post-a-lot
Aaaah dat is wel ronduit kut! Helemaal nadat jullie na al je smsverkeer wel een date hadden! Helaas is vergeten menselijk, maar wel naar zo! Vind wel dat ie lieve smsjes stuurt!
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Dat mag hij dan gooedmaken door komende week naar jou te gaan!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Ja inderdaad! Laat het maar mooi van zijn kant komen nu.. :oProsecco schreef:Dat mag hij dan gooedmaken door komende week naar jou te gaan!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Pff mannen! Wat rot voor je Bliss dat je je helemaal had voorbereid om hem eindelijk te zien dat er dan zoiets tussenkomt! Wat zal jij een baaldag hebben vandaag!
Lien- Prater
- Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10
Nou, ben inmiddels weer thuis. Niks meer gehoord of gestuurd verder. Ik zit erover te denken om hem vanavond toch maar eens te bellen ofzo. Ik vind ook dat hij nu heel snel naar mij mag komen en zélf met dit idee moet komen! Iets vergeten is idd menselijk, maar t komt wel verdomd lullig uit zo, net na die hele toestand van gisteren.
Bliss- Lady Post-a-lot
Echt ongelofelijk kut Bliss! Ik hoop écht dat hij nu begrijpt dat hij snel zelf met een idee moet komen, en het niet weer van jou kan laten afhangen. Ik snap best dat hij naar zijn oom gaat, als hij maar snel met het iniatief komt voor een nieuwe dag!
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
ik moest ff een heel eind bijlezen hoor dames haha..
Bliss, wat ontzettend lullig is dat voor je afgelopen zeg.. ik hoop echt dat het initiatief nu eindelijk vanuit hem gaat komen. he bah.. maar hij stuurt inderdaad wel lieve smsjes! Lastig!!
Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.
Update over mijn date, we zijn dus vorige week zondag wat gaan drinken, was erg gezellig.. van de week erg druk geweest waardoor ik geen update kon geven.. maar vrijdag zijn we dus naar de film geweest!
Ook heel erg gezellig! Na de film nog wat gedronken en we kunnen eigenlijk niet wachten elkaar weer te zien..
ik had echt niet verwacht dat het zo gezellig zou zijn en zo goed zou klikken!
Liefs
Bliss, wat ontzettend lullig is dat voor je afgelopen zeg.. ik hoop echt dat het initiatief nu eindelijk vanuit hem gaat komen. he bah.. maar hij stuurt inderdaad wel lieve smsjes! Lastig!!
Ben benieuwd hoe het verder gaat lopen.
Update over mijn date, we zijn dus vorige week zondag wat gaan drinken, was erg gezellig.. van de week erg druk geweest waardoor ik geen update kon geven.. maar vrijdag zijn we dus naar de film geweest!
Ook heel erg gezellig! Na de film nog wat gedronken en we kunnen eigenlijk niet wachten elkaar weer te zien..
ik had echt niet verwacht dat het zo gezellig zou zijn en zo goed zou klikken!
Liefs
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Zo ben ik weer even.. Ik volg dit topic nog steeds hoor Maar had zelf geen dates meer gehad, of nouja, nog wel met mn vorige date maar dat telt niet, dat was niet echt een date meer But anyway.. morgen heb ik dus wél een date. Ik wil gewoon echt niet zenuwachtig zijn maar ik ben het al wel. Zo irritant! Zo leuk vind ik hem niet qua uiterlijk denk ik, maarja het is het proberen waard denk ik We gaan wat drinken in Amsterdam, ik ga hem meesleuren naar mn favo tent dan voel ik me hopelijk al iets meer op mn gemak haha. Maargoed, ik zie wel hoe het loopt..
Ik ga nog even een paar pagina's terug lezen, dan ben ik weer helemaal op de hoogte!
Ik ga nog even een paar pagina's terug lezen, dan ben ik weer helemaal op de hoogte!
Gast- Gast
Jeetje Bliss, wat een tegenvaller...
Ook al is het natuurlijk een legitieme reden om af te zeggen, het komt inderdaad wat lullig over omdat het al zo moeizaam ging om wat af te spreken. Ik denk wel dat hij nu beseft dat hij er wat meer moeite voor moet doen hoor..
Misschien moet je even afwachten.. Ik vind zelf bellen doodeng, dat doe ik echt vrijwel nooit. Ja, om te zeggen dat ik voor de deur sta.. De rest is chat en sms! Dus als je het durft en weet wat je wilt zeggen, doen. Maar als je net zo'n stuntel bent als ik, zou ik het toch afwachten wat nu van zijn kant komt. Want goedmaken zal ie!
Ook al is het natuurlijk een legitieme reden om af te zeggen, het komt inderdaad wat lullig over omdat het al zo moeizaam ging om wat af te spreken. Ik denk wel dat hij nu beseft dat hij er wat meer moeite voor moet doen hoor..
Misschien moet je even afwachten.. Ik vind zelf bellen doodeng, dat doe ik echt vrijwel nooit. Ja, om te zeggen dat ik voor de deur sta.. De rest is chat en sms! Dus als je het durft en weet wat je wilt zeggen, doen. Maar als je net zo'n stuntel bent als ik, zou ik het toch afwachten wat nu van zijn kant komt. Want goedmaken zal ie!
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Oe, klavertje, wat leuk! Heeft hij ook wat losgelaten over hoe hij het vond en wanneer zie je hem weer?
En Reeza.. Je kent hem dus al? Nou ja, wie weet verandert je mening als je zijn innerlijk leert kennen.
Ik heb trouwens geen update. Hij is dus nog steeds in Duitsland op stap. Komt waarschijnlijk vanavond laat weer thuis en dan begint het spelletje weer: wanneer is hij online, spreken we wat af en wanneer.. Zucht. En natuurlijk altijd de spanning of hij niet een supermooie meid die hem wil tegen het lijf is gelopen afgelopen nacht.
En Reeza.. Je kent hem dus al? Nou ja, wie weet verandert je mening als je zijn innerlijk leert kennen.
Ik heb trouwens geen update. Hij is dus nog steeds in Duitsland op stap. Komt waarschijnlijk vanavond laat weer thuis en dan begint het spelletje weer: wanneer is hij online, spreken we wat af en wanneer.. Zucht. En natuurlijk altijd de spanning of hij niet een supermooie meid die hem wil tegen het lijf is gelopen afgelopen nacht.
Marsy28- Prater
Marsy28 schreef:
Nee ik ken hem nog niet IRL.. Maar heb wel veel foto's gezien op zijn hyves, we hebben vaak gecamd en gebeld (via cam en via telefoon). Maarja, daarom zeg ik ook 'denk ik' want IRL kan het altijd anders zijn natuurlijk
Gast- Gast
Nee ik ken hem nog niet IRL.. Maar heb wel veel foto's gezien op zijn hyves, we hebben vaak gecamd en gebeld (via cam en via telefoon). Maarja, daarom zeg ik ook 'denk ik' want IRL kan het altijd anders zijn natuurlijk
Wel heel spannend! Misschien heeft hij wel een enorme uitstraling! Ik ben heel erg benieuwd, morgen wanneer zie je hem?
Wel heel spannend! Misschien heeft hij wel een enorme uitstraling! Ik ben heel erg benieuwd, morgen wanneer zie je hem?
Marsy28- Prater
Hmm..
Mijn date kwam net 3 seconden op facebook, zei niks en is nu weer in het niets verdwenen.. Dat maakt me meteen onzeker want dat doet hij eigenlijk nooit..
De laatste keer dat hij me "negeerde" was toen hij een ander meisje had gezoend op een schoolfeest. Toen kenden we elkaar net. En durfde hij het me niet te vertellen dus negeerde hij me maar even. Getver, ik stress ervan!
Edit: ok, hij praat intussen met me. Verontschuldigt zich dat hij geen cadeautje voor me heeft kunnen vinden omdat ze niet in een winkel waren en rept met geen woord over een andere vrouw, nog..
Ik moet echt even leren om mezelf in bedwang te houden wat deze gozer betreft..
Mijn date kwam net 3 seconden op facebook, zei niks en is nu weer in het niets verdwenen.. Dat maakt me meteen onzeker want dat doet hij eigenlijk nooit..
De laatste keer dat hij me "negeerde" was toen hij een ander meisje had gezoend op een schoolfeest. Toen kenden we elkaar net. En durfde hij het me niet te vertellen dus negeerde hij me maar even. Getver, ik stress ervan!
Edit: ok, hij praat intussen met me. Verontschuldigt zich dat hij geen cadeautje voor me heeft kunnen vinden omdat ze niet in een winkel waren en rept met geen woord over een andere vrouw, nog..
Ik moet echt even leren om mezelf in bedwang te houden wat deze gozer betreft..
Marsy28- Prater
Marsy28 schreef:Oe, klavertje, wat leuk! Heeft hij ook wat losgelaten over hoe hij het vond en wanneer zie je hem weer?
ik zie hem hopelijk volgend weekend weer! moet misschien mn ouders maar es in gaan lichten, dan wordt het iets makkelijker afspreken.. maar ik vind dat zo lastig!
Ik woon vlak in de buurt bij mn ouders en ik ben ook nog wel veel bij mn ouders.. en daarbij is mn moeder er zo een die echt alles moet weten. ik heb ook nog niet bij mij thuis afgesproken, gewoon domweg omdat ik dat niet durf en toch eerst de kat uit de boom wilde kijken. maar het wordt er natuurlijk wel een stuk makkelijker van als ze ervan afweten en niet alles "in het geheim" hoeft..
klavertje- Prater
- Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10
Marsy28 schreef:Jeetje Bliss, wat een tegenvaller...
Ja ik vind bellen dus ook echt doodeng, heb echt belangst. Bij mij loopt ook bijna alles via sms/Facebook/Hyves Ik weet idd niet helemaal precies wat ik nu wil zeggen, dus ik denk dat ik je advies maar even opvolg en het van hem uit laat komen (als ik me kan bedwingen). Heb verder nog niks gehoord vanmiddag, dus ik ben erg benieuwd.
@ klavertje: leuk zeg!! Klinkt echt goed, veel plezier op je volgende date!
@ Reeza: spannend, veel plezier en succes morgen!
Bliss- Lady Post-a-lot
@ Bliss, ik zou vanavond toch even bellen/smsen. Vragen hoe het met z'n oom is. Uiteindelijk was dat van gisteren natuurlijk een misverstand, ontstaan doordat jullie elkaar verkeerd begrepen, en dat van vandaag is lullig maar kan gebeuren.. Dus om hem nou te 'negeren' vind ik niet helemaal fair.
En ik heb ook het idee dat je er een beetje instaat met het idee 'hij vindt me toch niet leuk' en dat hij het tegendeel moet bewijzen door middel van dingen die voor jou als bewijs gezien kunnen worden dat hij je wel leuk vindt. Maar als je er zo instaat, is het voor die jongen natuurlijk al heel lastig. Ten eerste weet hij niet dat hij jou moet overtuigen en ten tweede weet hij ook niet wat jij aan 'bewijsmateriaal' verwacht.
Als je de gedachte nou eens omdraait. Ga ervan uit dat hij jou wel leuk vindt. Wat voor bewijs heb je dat dat niet het geval zou zijn?
En zijn dat dingen die je echt zo kan opvatten of zijn dat dingen die niet aan jouw verwachtingspatroon voldoen maar waarvan hij verder niks mee bedoelt?
En ik heb ook het idee dat je er een beetje instaat met het idee 'hij vindt me toch niet leuk' en dat hij het tegendeel moet bewijzen door middel van dingen die voor jou als bewijs gezien kunnen worden dat hij je wel leuk vindt. Maar als je er zo instaat, is het voor die jongen natuurlijk al heel lastig. Ten eerste weet hij niet dat hij jou moet overtuigen en ten tweede weet hij ook niet wat jij aan 'bewijsmateriaal' verwacht.
Als je de gedachte nou eens omdraait. Ga ervan uit dat hij jou wel leuk vindt. Wat voor bewijs heb je dat dat niet het geval zou zijn?
En zijn dat dingen die je echt zo kan opvatten of zijn dat dingen die niet aan jouw verwachtingspatroon voldoen maar waarvan hij verder niks mee bedoelt?
Gast- Gast
Ik zat ook al te denken dat ik even naar zn oom moest vragen, dus heb nu net gestuurd hoe het met hem gaat. Wat je verder zegt klopt misschien wel ja... Ik wacht eerst maar eens af of er nu nog een reactie komt.
Voel me trouwens ineens helemaal niet lekker, ijskoud en moe en mn gezicht gloeit helemaal. Hoop dat het gewoon vermoeidheid is door dat hele gedoe en dat ik niet wéér ziek word!!
Voel me trouwens ineens helemaal niet lekker, ijskoud en moe en mn gezicht gloeit helemaal. Hoop dat het gewoon vermoeidheid is door dat hele gedoe en dat ik niet wéér ziek word!!
Bliss- Lady Post-a-lot
Hebben een paar smsjes heen en weer gestuurd, maar ik besloot hem net toch even te bellen (na vijf minuten naar mn telefoon te hebben gestaard en met bonzend hart), neemt ie niet op! Aaaaaaargh.
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: