Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 40 Empty Re: Date-topic

Bericht  Gast zo 23 jan 2011 - 9:58

Bliss schreef:Hebben een paar smsjes heen en weer gestuurd, maar ik besloot hem net toch even te bellen (na vijf minuten naar mn telefoon te hebben gestaard en met bonzend hart), neemt ie niet op! Aaaaaaargh.

Wat irritant zeg! Net nu je eindelijk de moed had om te bellen! Hopelijk weet je hem nog te bereiken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  klavertje zo 23 jan 2011 - 10:18

aargh irritant is dat dan he bliss, ik hoop dat je hem snel te spreken krijgt.. ben wel benieuwd hoe het af gaat lopen.
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Marsy28 zo 23 jan 2011 - 10:45

Ik ben ook benieuwd Bliss!

Ik heb intussen weer een "date" gepland. We gaan dinsdagavond even wat eten snel en dan naar saw 3.. Verder heeft hij deze week geen tijd dus wel leuk dat hij op zijn enige vrije avond in elk geval tijd met mij wil doorbrengen.
Enige waar ik van baal is dat hij vrij is de hele dinsdag, ik moet werken tot 15.00 uur, wat hij weet en dat hij dan toch pas om 20.00 wil afspreken..

Maar goed, ok... Kan nu wel overal een probleem van maken maar het is natuurlijk wel heel cool!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Bliss zo 23 jan 2011 - 21:40

Hij belde niet terug gisteravond en op een gegeven moment ging ik ook al vrij vroeg naar bed. Ik stuurde nog een sms waarin ik zei dat ik maar eens belde (ondanks mijn bel-angst), dat dat toch eigenlijk een stuk efficiënter is en dat we meteen ff bij konden praten dan en Boer zoekt vrouw evalueren smile Maar dat ie helaas niet opnam en dat ik nu ging slapen, omdat ik me niet lekker voelde. Stuurt hij terug dat ie net heeft gedoucht en mijn voorbeeld maar ging volgen en ook naar bed ging. En dat bellen idd vaak veel makkelijker is en misverstanden voorkomt.

That's it. En nu?? Waarom belt ie dan niet terug als ie dat makkelijker vindt? Ik durf hem in elk geval niet nog een keer te bellen, misschien wil ie me helemaal niet over de telefoon spreken... En hij zegt ook niks over een nieuwe afspraak. Ik wacht vandaag maar weer af, hoop eigenlijk dat hij nu eerst smst of dus gewoon belt!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady4 zo 23 jan 2011 - 22:37

Bliss schreef:Hij belde niet terug gisteravond en op een gegeven moment ging ik ook al vrij vroeg naar bed. Ik stuurde nog een sms waarin ik zei dat ik maar eens belde (ondanks mijn bel-angst), dat dat toch eigenlijk een stuk efficiënter is en dat we meteen ff bij konden praten dan en Boer zoekt vrouw evalueren Date-topic - Pagina 40 561177 Maar dat ie helaas niet opnam en dat ik nu ging slapen, omdat ik me niet lekker voelde. Stuurt hij terug dat ie net heeft gedoucht en mijn voorbeeld maar ging volgen en ook naar bed ging. En dat bellen idd vaak veel makkelijker is en misverstanden voorkomt.

That's it. En nu?? Waarom belt ie dan niet terug als ie dat makkelijker vindt? Ik durf hem in elk geval niet nog een keer te bellen, misschien wil ie me helemaal niet over de telefoon spreken... En hij zegt ook niks over een nieuwe afspraak. Ik wacht vandaag maar weer af, hoop eigenlijk dat hij nu eerst smst of dus gewoon belt!

Meid meid, wat een gedoe elke keer.. Ik hoop dat je het nu echt voor elkaar krijgt om af te wachten tot je wat van hem hoort. Je neemt het je elke keer voor en elke keer stuur jij uiteindelijk toch wat. Heel herkenbaar hoor, maar daardoor vraag je je wel continu af of hij weleens het initiatief zal nemen. Daar krijgt hij alleen niet zo heel veel kans voor. Laat hem maar even met rust, misschien gaat hij dan merken dat hij je mist en contact met je wil. Misschien duurt het een dag, misschien wel een week. Maar jij bent een hartstikke leuke meid en je bent véél te onzeker op het moment. Hij zal echt niet ineens niks meer van zich laten horen.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Lien zo 23 jan 2011 - 22:38

Hmm wat raar...hij moet het toch gezien hebben, je zou inderdaad zeggen dan bel je even terug maar tegenwoordig is dat niet meer zo normaal:P Ik hoop dat er vandaag wat van zijn kant komt!

@Marsy, leuk dat je weer een date hebt! Misschien heeft hij dinsdag overdag ook wel andere plannen en wil hij daarom wat later afspreken! Hij wil in ieder geval afspreken haha!

Ik heb misschien zaterdag een date, afgelopen zaterdag heb ik hem wel gezien op het voetbalveld en ook wel even gesproken maar we werden zo aangekeken door iedereen daar dat ik er ongemakkelijk van werd. Maar nu gaan we dus zaterdag wat drinken waarschijnlijk!
Lien
Lien
Prater
Prater

Aantal berichten : 559
Punten : 1229
Registratiedatum : 21-11-10

Bericht  Sweety ma 24 jan 2011 - 0:57

Goed van je dat je toch heb gebeld Bliss!
Jammer dat hij niet opnam maar je heb het gedaan dat is al een pluspunt voor jezelf. smile
Ik hoop dat jullie snel afspreken met elkaar en dat je kan vertellen wat je dwarszit en wat je precies verwacht van jullie "relatie". Je komt de laatste tijd onzekerder op me over terwijl dat in het begin niet zo was. Wat Lady ook zegt laat hem nu maar eens bellen. Hij heeft gezien dat je heb gebeld, plus je heb het nog gezegd ook, nu mag hij de stap nemen. smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Janelie ma 24 jan 2011 - 1:17

Ik sluit me bij de voorgaande dames aan Bliss. Ik vind het wel super stoer van je dat je gebeld hebt! Dat is alleen al een enorme overwinning op jezelf. Hij laat ook echt wel wat van zich horen hoor, alleen ik denk dat je wel even geduld moet hebben, omdat het nu wel zo is gegroeid dat jij het contact onderhoud. Niks mis mee, laat hem maar even moeite doen.

Ik hoop dat je niet ziek bent geworden. Beterschap.

@Marsy, leuk weer een date! Heb je voorgesteld om wat eerder af te spreken? Misschien denkt hij er wel niet eens aan dat jij eerder vrij bent. Dat zou ook echt iets voor mij zijn namelijk angel

@Reeza, waar ken je hem van? Veel plezier!

En ook klavertje veel plezier op je date. Ik snap dat inlichten helemaal, daar hield ik ook nooit zo van Wink
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Feline ma 24 jan 2011 - 1:23

Lien, veel plezier! Spannend, wat gaan jullie doen?

Sweety, jij hebt je date gister toch weer gezien? hoe was 't?

Lady, hoe gaan de vorderingen met je collega?

Bij mij is alles best goed eigenlijk. Gister hem eindelijk weer gezien. Hij kwam me ophalen en heeft me meegenomen naar iets wat ik al heel lang wilde.. Ontzettend lief. Lekker samen gegeten daar, mee zitten zingen in de auto en lekker klef gedaan. Bij 't afscheid verteld dat ie me onzeker maakt door zo weinig van zich te laten horen, etc.. Blijkt dat ie z'n vorige relatie nog niet verwerkt heeft (eerste vriendinnetje, is net paar maanden uit).. dus ik geef 'm maar wat tijd en ruimte. Kreeg vanochtend gelukkig wel een sms dat ie 't fijn vond en dat het 'm speet dat ie zo weinig had laten horen. (nadat ie gister ook al 4 keer z'n excuses aangeboden had) Ben wel blij dat die irritatie uit m'n lichaam is en ik zie wel hoe 't loopt..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  ButterflyEffect ma 24 jan 2011 - 2:05

Laatst aangepast door ButterflyEffect op vr 28 jan 2011 - 0:08; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sweety ma 24 jan 2011 - 2:13

Feline schreef:
Sweety, jij hebt je date gister toch weer gezien? hoe was 't?
Ja dat klopt! Hij was erg moe na een week snowboarden en hij had ook slecht geslapen die week. We zijn nog wel samen even naar de KFC gegaan want had toch wel honger gekregen rond 19.00. Mijn nichtje belde me even op en toen ik moest afrekenen gaf ik haar aan Disney. Haha.. ze hebben even gepraat met elkaar en ik dacht eerst nog die gaat er wat van zeggen als ik haar terug krijg maar helemaal niet. Ze vond hem wel leuk klinken. Very Happy
Nadat we hadden gegeten daar zijn we terug gegaan naar zijn huis en hebben we even op de bank thee gedronken en zijn was nog opgehangen. Hij was echt moe en dat zag je ook aan hem dus ik stelde voor om naar bed te gaan. Hij zei dat hij dat ongezellig vond voor me omdat ik er net was enz.. We zijn naar bed gegaan, even gepraat enz en daarna gaan slapen. Vanochtend ging de wekker vroeg en hij maakte even een ontbijtje. Daarna ging hij naar zijn werk toe en ben ik even gebleven. Net gesmst over Londen of we zaterdagochtend even samen naar een reisburo konden gaan om te boeken want op internet staat onder voorbehoud.. En dat vond hij een goed idee Very Happy

Wat goed van je dat je er wat van heb gezegd! Dat is ook weer een stress factor minder. Is er al iets nieuws gepland of nog niet? Wel fijn dat hij er eerlijk over is dat hij zijn vorige relatie nog niet helemaal verwerkt heeft.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Sweety ma 24 jan 2011 - 2:16

Wanneer krijg je je cijfer?

Wat leuk dat er een nieuwe date is gepland! En ik vind het helemaal niet stom klinken, juist leuk! Euhm.. Ik denk met een filmpje erbij en popcorn, drank ( zowel alcohol als non ). En al een idee wat je aan gaat doen?
Slaap lekker!

Laatst aangepast door Sweety op vr 28 jan 2011 - 1:05; in totaal 1 keer bewerkt
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Marsy28 ma 24 jan 2011 - 4:21

@Marsy, leuk weer een date! Heb je voorgesteld om wat eerder af te spreken? Misschien denkt hij er wel niet eens aan dat jij eerder vrij bent. Dat zou ook echt iets voor mij zijn namelijk angel

Nou ja.. Het gesprek op facebook ging op zich wel leuk. Hij verontschuldigde zich niks voor me te hebben meegenomen uit Duitsland (alsof ik me DAAR druk over maak haha, dat is nou juist iets waar ik me NIET druk over maak). Dat vond ik wel leuk. Ook wilde hij alles weten over mijn nieuwe outfit en nieuwe piercing. Dus wel geïnteresseerd. Hij liet niks doorschemeren over een ander meisje maar ook niet dat hij wilde afspreken.
Dus ik vroeg luchtig of hij saw 3d al heeft gezien. Zegt ie: nee, hoezo? Dus ik zeggen dat ik hem ook nog niet heb gezien. Hij reageerde met: ik denk niet dat ik deze week tijd heb om te gaan. Om vervolgens daarop terug te komen met: oh wacht, dinsdag zou nog kunnen.
Ik zei: cool, dat lukt wel. Wil je ook nog wat eten vantevoren, ik ben toch 15.00 uur vrij. Zegt ie: ik ben vrij dinsdag dus we kunnen wel even snackje halen vantevoren. Zullen we 20.00 uur afspreken?

Het gaat dus allemaal heel casual, snappen jullie wat ik bedoel? Meer vrienden..
En hij had makkelijk kunnen happen toen ik zei dat ik vroeg klaar zou zijn met lesgeven. Zeker omdat we elkaar een week niet hebben gezien en ik allemaal nieuw ondergoed heb gekocht. Dat zou toch juist een aanleiding moeten zijn?

Ik ga me in elk geval heel mooi maken (heb ik dan toch mooi de tijd voor smile ), hem even de ogen uitsteken en gek maken.
Maar langzaam word ik moe van die spelletjes en onzekerheid. Er zijn meiden die zeggen dat ik het moet benoemen. Maar dan rent hij weg. En hem helemaal kwijt zijn wil ik ook nog niet.

Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Toet ma 24 jan 2011 - 4:27

Ik heb al even niet meer gereageerd, want het stond op een laag pitje bij mij en als ik hier een paar dagen niet kijk kan ik jullie updates al niet meer bijhouden haha.
Maar vrijdag had ik nog super leuk met m'n date gesmst, heel lief allemaal. En nu smst hij in eens niet meer terug sinds zaterdag nacht. Nou moet ik zeggen dat mijn laatste smsje ook best lullig was (ik was geirriteerd omdat hij niks terug stuurde + dronken = dodelijke sms combinatie)
Maargoed, ik twijfel nu of ik hem moet smsen of moet afwachten tot hij mij smst.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Sweety ma 24 jan 2011 - 4:47

Oeh.. Dronken en geïrriteerd is inderdaad geen goede combinatie om te gaan smsen..
Was het een heel lullig smsje?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 6:44

Ik moet over een uur weg en ben echt vet zenuwachtig.. help! :shock: