Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 37 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 37 Empty Re: Date-topic

Bericht  ButterflyEffect do 20 jan 2011 - 7:32

Weetje, ik heb het idee dat je toch wel met hem moet praten erover. Ik snap dat je het tegenstrijdig vindt door het gesprek vorige maand, maar je kan toch veranderen van mening? Er zijn gewoon dingen gebeurd in die maand waardoor jij er anders over bent gaan denken. Zolang je eerlijk blijft en aan hem uitlegt waar jij mee zit en wat je van hem verwacht zal hij dat heus wel begrijpen. Ik wil niet zeggen dat hij dan meteen maar geeft wat je wilt maar hij zal het sowieso respecteren dat je eerlijk bent en dat je hem ervan op de hoogte stelt hoe het echt zit voordat dit escaleert. Want als jij zegt 'als hij met een ander zoent is het over' betekent het toch dat jullie scheve verwachtingen hebben van elkaar.
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Bliss do 20 jan 2011 - 7:55

ButterflyEffect schreef:Weetje, ik heb het idee dat je toch wel met hem moet praten erover. Ik snap dat je het tegenstrijdig vindt door het gesprek vorige maand, maar je kan toch veranderen van mening? Er zijn gewoon dingen gebeurd in die maand waardoor jij er anders over bent gaan denken. Zolang je eerlijk blijft en aan hem uitlegt waar jij mee zit en wat je van hem verwacht zal hij dat heus wel begrijpen. Ik wil niet zeggen dat hij dan meteen maar geeft wat je wilt maar hij zal het sowieso respecteren dat je eerlijk bent en dat je hem ervan op de hoogte stelt hoe het echt zit voordat dit escaleert. Want als jij zegt 'als hij met een ander zoent is het over' betekent het toch dat jullie scheve verwachtingen hebben van elkaar.

Precies wat ik bedoel ja!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast do 20 jan 2011 - 8:28

Bliss schreef:Dat herken ik wel ja! Ik heb dat ook, als we 's morgens in bed liggen en mn haar zit gigantisch in de knoop, make-up is half verdwenen en ik heb mn tanden nog niet gepoetst... Dan voel ik me echt lelijk en bleghh, maar hij doet dan toch nog lief, dus ik ben dan heel hard aan t proberen om daar niet aan te denken en me normaal te gedragen, wat op zich nog redelijk lukt dan. Heb het niet uitgesproken in elk geval en wil dat ook niet doen eigenlijk. Ik ben héél onzeker, maar probeer dan te denken: dit ben ik nu eenmaal, deal with it! Inmiddels heeft ie me meerdere keren zo gezien en is nog niet gillend weggerend, dus kennelijk zit ie er niet zo mee (en daarbij heeft hij zn tanden ook nog niet gepoetst Wink).

Het klinkt trouwens wel echt alsof je hem leuk vindt en wel een relatie met hem zou willen, dit is niet zomaar iets voor de lol volgens mij. Ik zou er toch eens een gesprek over aanknopen binnenkort, over hoe hij er nou over denkt (misschien is ie ook wel van gedachten veranderd!).

Herkenbaar! De eerste weken hield ik gewoon mijn waterproof mascara 's nachts op. Later kwam hij een keer op een zondag langs, toen dacht ik 'weet je wat, ik ga me gewoon niet opmaken, lijk wel gek!' Toen kwam hij en ik zei 'ik wil je even wat zeggen' (Hij schrok, 'wil ze niet meer?' haha) ik zei 'ik heb besloten vandaag geen make-up op te doen, zo ben ik ook' Tjee wat een drama maakte ik ervan, dat ik dat helemaal zo wilde vertellen Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Feline do 20 jan 2011 - 8:35

Whahaha.. en ik heb dan weer vreselijk last van 't struisvogeleffect. Ik heb -5 qua lenzen en dus zie ik 's ochtends geen moer. Maar doordat ik hem dan niet zie denk ik ook dat hij mij niet kan zien.. Dus ik ben alleen maar onzeker over m'n slaapgeur angel

Bovendien heeft mijn 'date' (wat ie eigenlijk niet meer is) me binnen een week zonder make-up gezien omdat ie als verrassing langs kwam. Ik durfde 'm niet eens aan te kijken. Sindsdien heb ik 'm niet meer gezien. Dat zegt misschien wel genoeg over mijn make-uploze ik. nerd
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Marsy28 do 20 jan 2011 - 9:04

Ik durf alleen niet :shock:
Ik heb hem afgelopen weekend gezegd dat hij me maar eens mee moet nemen op een echte date. Dus niet de poolafspraakjes en eetafspraakjes die we al gehad hebben maar daadwerkelijk een date. Ik heb nl de hele tijd volgehouden, hardop, dat wat wij aan het doen waren alleen maar vriendschappelijk was en ECHT geen date.

Met als gevolg dat de eerste zoen bij hem thuis was tijdens een avondje "gewoon" film kijken.

Nu komt volgende week de film Tron uit. En ik hoop dat hij me dan meeneemt op een echte date. Tenminste, daar hint hij wel wat meer naar.
En dan zou ik altijd na die echte date een beetje kunnen sturen op het feit dat we dus nu wel echt daten en misschien daar een gesprek uit afleiden..
Want out of the blue beginnen durf ik echt niet!

Is dat een idee?

En opeens bedenk ik me dat ik afgelopen zaterdag grappig heb gezegd dat ik verbaasd ben dat hij me nog niet heeft ingeruild voor een ander. En toen zei hij: "there is not going to be anyone else for a while" . Wat nog steeds niet veel zegt maar ook weer wel.

En oh ja, ik heb ook lenzen, dat gaat nog wel. Maar ik heb ook oordoppen (hij snurkt) en dat is echt onsexy!

Worden jullie al moe van me hahaha?

ps. ik heb wel heel veel aan jullie reacties.. word er rustiger van op een rare manier, dus bedankt!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Feline do 20 jan 2011 - 9:10

Haha.. snurken word ik echt agressief van. Das wel weer een goede reminder.. Voortaan voordat ik verliefd word eerst met persoon slapen om m'n checklist af te werken.. Snurken? Check! Rughaar? Check! Wit strak onderbroekje? Check! FYI.. dan gaat 't 'm dus NIET worden he Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marsy28 do 20 jan 2011 - 9:13

Feline schreef:Haha.. snurken word ik echt agressief van. Das wel weer een goede reminder.. Voortaan voordat ik verliefd word eerst met persoon slapen om m'n checklist af te werken.. Snurken? Check! Rughaar? Check! Wit strak onderbroekje? Check! FYI.. dan gaat 't 'm dus NIET worden he Wink

whahahahahaha..
Mijn FWBtje heeft echt overal haar.. Dat vond ik echt verschrikkelijk voordat ik hem leerde kennen, nu ben ik echt tot hem aangetrokken en kan het niks meer schelen! Gelukkig geen strakke witte onderbroek!
En ik heb nog geen man getroffen die NIET snurkt!
Dat is nogal een eisenpakket trouwens...
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  Feline do 20 jan 2011 - 9:16

Oe.. ik weet niet of ik dat zou kunnen hoor.. heel veel haar accepteren. Maar goed.. ik zeg dit nu zonder gevoelens. Lekker makkelijk. En dat witte broekje kan gelukkig vervangen worden door een zwarte boxer. Maar snurken is wel even een dingetje. Dat trek ik echt slecht.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marsy28 do 20 jan 2011 - 9:18

Maar toch liever snurken als haar mag ik hopen?
Oordoppen werken prima, alles harsen is echt onmogelijk. Op het moment dat je met het laatste stukje bezig bent begint het vooraan weer te groeien haha..
Het zijn allemaal lieve zwarte krulletjes dus ergens kroelt het wel lekker Very Happy
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  Bliss do 20 jan 2011 - 9:20

Feline schreef:Whahaha.. en ik heb dan weer vreselijk last van 't struisvogeleffect. Ik heb -5 qua lenzen en dus zie ik 's ochtends geen moer. Maar doordat ik hem dan niet zie denk ik ook dat hij mij niet kan zien.. Dus ik ben alleen maar onzeker over m'n slaapgeur angel

Hahaha ja, ik heb -7 en vergeet soms ook dat anderen wel gewoon kunnen zien Wink Mijn date heeft -2 ofzo, dus dat stelt weinig voor. Maar als we dicht bij elkaar liggen zie ik hem gelukkig nog wel Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marsy28 do 20 jan 2011 - 9:21

-7, jeetje..

Ik heb -3 en ik vind dat ik al heel slecht kan zien..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  Feline do 20 jan 2011 - 9:24

Marsy28 schreef:Maar toch liever snurken als haar mag ik hopen?
Oordoppen werken prima, alles harsen is echt onmogelijk. Op het moment dat je met het laatste stukje bezig bent begint het vooraan weer te groeien haha..
Het zijn allemaal lieve zwarte krulletjes dus ergens kroelt het wel lekker Very Happy

Geen idee.. Waarschijnlijk is m'n eerste nieuwe liefde iemand die alle 3 eigenschappen bezit haha.. Weet je.. alles is rationeel. Dingen die ik normaal als afknapper bestempel vind ik bij een leuke jongen totaal niet erg..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss do 20 jan 2011 - 9:25

Marsy28 schreef:-7, jeetje..

Ik heb -3 en ik vind dat ik al heel slecht kan zien..

Ja kun je nagaan, ik ben echt blind nerd

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marsy28 do 20 jan 2011 - 9:32

Kijk Feline, DAT is het antwoord..

Gewoon slechte ogen, dan vallen de witte onderbroeken en het haar niet zo meer op 👅
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  Prosecco vr 21 jan 2011 - 8:29

Oh... Ik geloof dat ik er echt niet voor gemaakt ben om te daten. Ik heb een ontzettend leuke jongen als date, lief, galant enz. En ik gedraag me als een debiele puber. En dan niet eens positief in de zin van laten merken dat ik hem leuk vind. Ik vind het gewoon allemaal eng, ik ben gewoon bang dat het straks serieuzer wordt.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Marsy28 vr 21 jan 2011 - 9:22

Nou ja, jij voelt je waarschijnlijk een puber maar zal hij dat ook echt zien?
Ik vraag me dat namelijk ook wel eens af. Ik ben echt een praatgraag en een gangmaker maar naast hem echt heel rustig. Bang dat hij me een aansteller zal vinden..
Maar terwijl ik me daar druk over maak, vind hij me toch leuk..
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  Bliss vr 21 jan 2011 - 9:32

Blegh heb ff een dip. Zit nu bij mn moeder op de bank The Voice te kijken en ben dus bij hem in de buurt, maar heb verder helemaal niks meer gehoord over een afspraak. Ik wil eigenlijk graag morgenavond naar hem toe en dan daar slapen, maar ik weiger om er nu zelf nog een keer over te beginnen! Ben echt bang dat dit het gewoon was, bluhhh Mad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Julia vr 21 jan 2011 - 9:37

Balen voor je Bliss. Misschien smst hij nog smile En zo niet...misschien is het dan ook maar goed dat je er nu achterkomt dan over een tijdje wanneer je echt al helemaal gek op hem bent.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Bliss vr 21 jan 2011 - 11:38

Inmiddels wel een sms gehad, paar smsjes heen en weer. In de laatste vroeg ie of ik zondag weer terug ga, dus ik dacht: dan doet ie vast een voorstel daarna. Maar nu blijft het weer stil :shock:

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx vr 21 jan 2011 - 13:21

Prosecco schreef:Oh... Ik geloof dat ik er echt niet voor gemaakt ben om te daten. Ik heb een ontzettend leuke jongen als date, lief, galant enz. En ik gedraag me als een debiele puber. En dan niet eens positief in de zin van laten merken dat ik hem leuk vind. Ik vind het gewoon allemaal eng, ik ben gewoon bang dat het straks serieuzer wordt.

als het serieuzer word is het ook eng. Maar ga los, je komt er snel genoeg achter als hij het niet is.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 13:29

Fairytale schreef:
Prosecco schreef:Oh... Ik geloof dat ik er echt niet voor gemaakt ben om te daten. Ik heb een ontzettend leuke jongen als date, lief, galant enz. En ik gedraag me als een debiele puber. En dan niet eens positief in de zin van laten merken dat ik hem leuk vind. Ik vind het gewoon allemaal eng, ik ben gewoon bang dat het straks serieuzer wordt.

als het serieuzer word is het ook eng. Maar ga los, je komt er snel genoeg achter als hij het niet is.
Haha, Prosecco en losgaan... Hmzz.. dat zie ik niet voor me.

Gast
Gast

Bericht  Prosecco vr 21 jan 2011 - 20:38

Bliss schreef:Inmiddels wel een sms gehad, paar smsjes heen en weer. In de laatste vroeg ie of ik zondag weer terug ga, dus ik dacht: dan doet ie vast een voorstel daarna. Maar nu blijft het weer stil :shock:

Zucht... Wat een ei is die vent van jou Sad Kan me voorstellen dat je er van baalt!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Sweety vr 21 jan 2011 - 21:30

Bliss schreef:Inmiddels wel een sms gehad, paar smsjes heen en weer. In de laatste vroeg ie of ik zondag weer terug ga, dus ik dacht: dan doet ie vast een voorstel daarna. Maar nu blijft het weer stil :shock:
Al wat gehoord van hem Bliss?

Mijn date komt vandaag weer terug. Ik had hem gister nog gesmst hoe het was en wanneer hij weer terug kwam enz. Toen kreeg ik van hem dat hij zaterdag weer terug komt dus dat ik zondag kan langskomen! Very Happy
Nu heb ik morgen eerst een meeting van het forum ( waar ik naar uit kijk ) en daarna ga ik naar hem toe en misschien blijf ik slapen als hij dat ook leuk en goed vind.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gast vr 21 jan 2011 - 22:00

Prosecco schreef:

Zucht... Wat een ei is die vent van jou Sad Kan me voorstellen dat je er van baalt!

Ik weet natuurlijk niet hoe hij is maar misschien durft hij het niet voor te stellen? Omdat hij in eerste instantie al gereageerd had met 'dan moeten we zeker wat afspreken' en jij daar niet op hebt gereageerd (tenminste niet met een concrete afspraak) en je na zijn smsje niet iets hebt gezegd van 'ja, dus heb je morgen nog tijd?' (ofzoiets).

Misschien denkt hij nu omdat je vaag blijft dat je niet wil afspreken omdat je eerder wel directer was. Mannen snappen dit soort 'spelletjes' niet altijd.

Ik zou hem er denk ik gewoon mee confronteren omdat ik de situatie nu helemaal zat zou zijn. Ik zou iets sturen van ' je weet dat ik in de buurt ben, waarom neem je geen initiatief om iets leuks samen te doen?' Of iig aangeven dat je het jammer vindt dat hij niks heeft voorgesteld. Anders zit je morgen helemaal gefrustreerd in de trein, heb je nergens antwoord op en blijf je erover piekeren/nadenken en dat is natuurlijk niet bevorderlijk voor je humeur smile .

Gast
Gast

Bericht  Julia vr 21 jan 2011 - 22:55

vruchtenhagel schreef:
Prosecco schreef:

Ik weet natuurlijk niet hoe hij is maar misschien durft hij het niet voor te stellen? Omdat hij in eerste instantie al gereageerd had met 'dan moeten we zeker wat afspreken' en jij daar niet op hebt gereageerd (tenminste niet met een concrete afspraak) en je na zijn smsje niet iets hebt gezegd van 'ja, dus heb je morgen nog tijd?' (ofzoiets).

Misschien denkt hij nu omdat je vaag blijft dat je niet wil afspreken omdat je eerder wel directer was. Mannen snappen dit soort 'spelletjes' niet altijd.

Ik zou hem er denk ik gewoon mee confronteren omdat ik de situatie nu helemaal zat zou zijn. Ik zou iets sturen van ' je weet dat ik in de buurt ben, waarom neem je geen initiatief om iets leuks samen te doen?' Of iig aangeven dat je het jammer vindt dat hij niks heeft voorgesteld. Anders zit je morgen helemaal gefrustreerd in de trein, heb je nergens antwoord op en blijf je erover piekeren/nadenken en dat is natuurlijk niet bevorderlijk voor je humeur smile .

Helemaal mee eens.
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud