Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 23 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 23 Empty Re: Date-topic

Bericht  Feline di 4 jan 2011 - 9:20

Roze Roos schreef:
Feline schreef:Niet meer gebeld..

Waarom niet meisje?

Nou, volgens mij kan ie heel goed zien dat ie een gemiste oproep heeft.. Vind 't wel best zo..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Sugarfall di 4 jan 2011 - 9:25

Ik ben ook benieuwd Bliss, en ik hoop dat jouw ''date'' ook snel terugbelt Feline!!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 9:28

Aaah ok Feline, maar dacht dat jullie mekaar erg leuk vinden? Of gaat er wat mis?

Haha Bliss, dat kan met je date toch ook wel? Boeiend dat hij het er niet zo mee eens is!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:28

Roze Roos schreef:
@ Isa: Volgens mij heb ik het een beetje gemist maar hoe zit het nou? Gaan jullie mekaar wel of niet zien en dan?

We zullen elkaar binnenkort wel weer zien. In dit topic heb ik het nooit gemeld, maar wij deden een poging tot reversed daten. Wat inhoudt dat we regelmatig bij elkaar in bed te vinden zijn, maar beiden tot de conclusie waren gekomen, dat we niet alleen met elkaar in bed willen liggen, maar elkaar ook buiten het bed willen leren kennen.

Dit is iets voor de toekomst. En wellicht gaat dit niet meer gebeuren. Maar dat zullen we vanzelf zien.

BE Thanks voor jouw reactie. Ik zag het negatiever in, haha. Maar zo kan het ook. smile

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 9:37

Je houdt het wel spannend zo Isa! Heb wel weer wat geleerd, beetje omgekeerde FWB bijna;)
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 9:43

Roze Roos schreef:Je houdt het wel spannend zo Isa! Heb wel weer wat geleerd, beetje omgekeerde FWB bijna;)

We doen alles reversed. Eerst mochten we elkaar niet, toen werden we vrienden. Daarna zouden we daten, maar belandden jaren later bij elkaar in bed. Volgens mij gaat het in de liefde toch wel iets anders dan bovenstaand. Toch ben ik altijd al anders geweest dan anderen, dus wie weet werkt het op deze manier. :P

Gast
Gast

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 9:45

Hahaha ach als dit voor jou de manier is! En je weet het he... Haat en liefde liggen dicht bij elkaar :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss di 4 jan 2011 - 9:56

Ok, ik heb een reactie: "Hé! Tuurlijk heb ik je sms van gisteren ontvangen! Nou ja, vanmorgen dan, was gisteren meteen vertrokken! smile je bedoelde die levende labello toch? Wink I like! Probleem is alleen dat je niet echt naast de deur woont!(maar achter je deur) Wink ben dus nog aan het kijken of ik meteen na het werk kom, of avonds later etc! Maar moet je idd wel op de hoogte houden!x"

Heb terug gestuurd: "Graag ja, dan weet ik ook waar ik aan toe ben smile ik zou gewoon vanuit [plaats waar hij werkt] komen als ik jou was, anders is t zonde joh, dan blijf je heen en weer reizen! Maar goed, zie maar eens en dan hoor ik t wel Wink [en dan nog wat over mn werk, niks bijzonders verder] x"

Wat denken jullie ervan?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Feline di 4 jan 2011 - 9:58

Positief toch? (jij hoort tenminste iets Wink) Als vrijdag alles goed voelt kun je misschien aangeven dat je een beetje onzeker bent en dat je daarom soms gewoon om wat meer duidelijkheid vraagt.. Ik vind 't een leuk smsje!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss di 4 jan 2011 - 10:00

Ja ben ook wel weer een beetje opgelucht nu, maar dit kan zo echt niet langer doorgaan. Ik maak mezelf werkelijk gek :s En ik vind dat ie sowieso wel ff had kunnen reageren, maar dat vind ie dus kennelijk zelf ook. We wachten het weer af........

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Feline di 4 jan 2011 - 10:00

Oh, en gooi mij maar weer uit dit topic hoor.. Hij reageert nergens op.. smsje niet, telefoontje niet.. Ben behoorlijk kwaad! Dat je 't ineens niet meer ziet zitten ok.. maar ik verdien nog wel dat beetje respect om 't dan ook eerlijk te horen. En niet één of andere negeerstand! Big turn-off.. Hij was net gewoon online op FB en zei daar ook niets.. Gadver..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 10:01

Feline schreef:Positief toch? (jij hoort tenminste iets Wink) Als vrijdag alles goed voelt kun je misschien aangeven dat je een beetje onzeker bent en dat je daarom soms gewoon om wat meer duidelijkheid vraagt.. Ik vind 't een leuk smsje!

+ 1!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 10:02

Feline schreef:Oh, en gooi mij maar weer uit dit topic hoor.. Hij reageert nergens op.. smsje niet, telefoontje niet.. Ben behoorlijk kwaad! Dat je 't ineens niet meer ziet zitten ok.. maar ik verdien nog wel dat beetje respect om 't dan ook eerlijk te horen. En niet één of andere negeerstand! Big turn-off.. Hij was net gewoon online op FB en zei daar ook niets.. Gadver..

Maar hoe kan dat dan? Is er wat voorgevallen? Heb je het hem gevraagd? Hoe lang is het al anders? Hopelijk is er een verklaring voor! hug voor je!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Feline di 4 jan 2011 - 10:05

Ik kan 't hem niet vragen omdat ie z'n telefoon niet beantwoord. En qua sms doe ik niet.. daar heb ik een hekel aan. Geen idee wat er is voorgevallen.. enige wat ik kan bedenken is dat er iemand anders is. Maar dan nog, trek je bek open en vertel 't me.. Ik hoef echt niet plat gesmst te worden.. en als dit altijd al zo was dan hoor je me niet. Maar hij stond zaterdagavond nog met een cadeautje voor de deur.. alleen om dat cadeautje te brengen, hij had amper tijd.. Daarna nog gesmst en sinds zondag 2 smsjes..
Snap er echt geen f*ck van!
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 10:10

Ik snap dat je er niks van snapt! Dit is inderdaad ook wel erg raar! Misschien gewoon ff in zn sop gaar laten koken? Ik denk niet dat hij zo snel een ander heeft als hij je zaterdag nog een cadeautje kwam brengen....
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Feline di 4 jan 2011 - 10:13

Ja, maar iets anders kan ik niet bedenken. Voorlopig doe ik ook niets meer.. Heb nog wel een beetje eer aan mezelf..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Lady4 di 4 jan 2011 - 10:14

Hartstikke positief Bliss! Onzeker tutje! Date-topic - Pagina 23 699888
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 10:17

Feline schreef:Ja, maar iets anders kan ik niet bedenken. Voorlopig doe ik ook niets meer.. Heb nog wel een beetje eer aan mezelf..

Hmmmm nee kan ik mij voorstellen, maar zo wel vreemd zijn! Ik kan mij voorstellen dat je er geen initatief meer in neemt, logisch ook!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Sweety di 4 jan 2011 - 11:19

Roze Roos schreef:
@ Sweety: Wooow wat een actie zeg, lef! Ben je blij dat je het gedaan hebt? Wel opvallend dat ie zelf begon over zijn "zaakje".

Ik ben inderdaad blij dat ik het heb gedaan. Merk dat ik hem steeds leuker begin te vinden. En dat ik ook ga lachen als ik een sms ontvang van hem Very Happy
Inderdaad opvallend. Waarschijnlijk dacht hij al dat ik hem kleiner vond. ( had er niks over gezegd maar ik denk dat hij van zichzelf wel weet dat hij niet groot geschapen is. ) Ben er wel eerlijk over geweest door te zeggen dat hij kleiner is dan gemiddeld maar dat de seks wel goed was. Wel fijn dat we er open over kunnen praten.

@ Feline: Vervelend dat je nog steeds niks heb gehoord! Hoop voor je dat hij nog smst of belt. Vind het wel raar dat hij zaterdag met een cadeautje aankomt en nu niks laat horen van zichzelf. Hoe bedoel je ik zend verschillende signalen?? Suspect
Maar lijkt me niet dat dat fout kan zijn gegaan toch? Want hij komt wel met een cadeautje dus dat betekend wel wat. Tenminste in mijn ogen.. En logisch dat je nu geen initiatief neemt.

@ Bliss : goed dat je dat smsje heb gestuurd! Hij mag er inderdaad wel sneller op reageren. Stel je dacht nou hij komt niet en je had wat anders gepland stond hij voor je deur. :shock: En vrijdag om duidelijkheid vragen. Of zaterdag. Doen wat je zelf wil en wat je gevoel erover zegt.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 11:20

@ Sweety: Mooi dat je er blij mee bent en hem steeds leuker begint te vinden! En dat de sex goed was, ondanks de verwachtingen wellicht? Ja wrs dat ie zelf ook wel weet het het zit, tenminste dat denk ik wel als hij zelf erover begint!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Sweety di 4 jan 2011 - 11:27

Het was wel wennen de eerste keer. Leek wel alsof hij niet goed zat Embarassed
Maar dat was na een minuut verholpen. Ik had inderdaad verwacht dat het of minder zou voorstellen of dat het niks zou zijn. En dan valt het eigenlijk allemaal juist mee! Ik gaf hem zondag nog een tip ( over wat ik lekker vond in bed want dat vroeg hij ) en tijdens de seks deed hij wat met mijn tip. Dat kon en kan ik wel waarderen. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 11:36

Goede compensatie dus Very Happy! Fijn dat hij iets doet met de tips die je geeft of met je aanwijzingen!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Toet di 4 jan 2011 - 12:48

Grrrrw!!! Mijn 'schaats-date' komt net online en begint tegen me te lullen alsof er niks gebeurd is Evil or Very Mad
(Met als gevolg dat ik er nu niet meer over durf te beginnen.)
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Feline di 4 jan 2011 - 20:29

Ik kreeg gisteravond laat een sms dat ie me vandaag even belt.. Ben benieuwd..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Roze Roos di 4 jan 2011 - 21:10

Aaah zonde Toetje, misschien de volgende keer?

Ben benieuwd Feline!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud