Date-topic
+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers
Pagina 24 van 40
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Re: Date-topic
Bliss, wat fijn dat je eindelijk wat gehoord hebt! Dat klinkt positief
En Feline, ik ben erg benieuwd naar je telefoongesprek
En Feline, ik ben erg benieuwd naar je telefoongesprek
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben ook erg benieuwd, feline..
Bij mij geen veranderingen, gister wel gezellig en lang op msn geklets. Maar geen dat o.i.d.
Bij mij geen veranderingen, gister wel gezellig en lang op msn geklets. Maar geen dat o.i.d.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Jammer Toetje, dat er niks is afgesproken! En Feline, heeft ie al gebeld???
Ik zag vanmorgen op t werk dat ik vrijdag een teamborrel heb (stond eerst voor volgende week op de agenda). Dus ik stuurde dat naar mijn date en ik zei erbij dat als hij toch meteen uit t werk besloot te komen, ik die borrel dan wel zou skippen. Toen stuurde hij terug: "Hoe zou je het vinden als ik zaterdags kwam? Kun jij je borrel vrijdag gewoon doen, en zondag hoef ik ook minder vroeg weg?". Nou prima verder, maaaar nu moest ik hem natuurlijk wel vertellen dat ik zaterdag die afspraak bij de tattooshop heb! Dus na even nagedacht te hebben, heb ik hem idd gestuurd dat ik zaterdag kan, MAAR dat ik al ruim drie maanden die afspraak heb staan, dat ik al jaren een tattoo op mn voet wilde maar nooit precies wat en dat ik het nu weet, dat ik het wel eng vind maar ook leuk. En dat ik hoop dat ie nog steeds wil komen
Ooh en nu ben ik weer zó zenuwachtig voor zijn antwoord! Ik wil die tattoo graag en ik wil hem ook graag Dus als hij het stom vindt, dan ga ik weer overal aan twijfelen enzo!
Ik ga nu ff de stad in, jullie lezen het wel weer...
Ik zag vanmorgen op t werk dat ik vrijdag een teamborrel heb (stond eerst voor volgende week op de agenda). Dus ik stuurde dat naar mijn date en ik zei erbij dat als hij toch meteen uit t werk besloot te komen, ik die borrel dan wel zou skippen. Toen stuurde hij terug: "Hoe zou je het vinden als ik zaterdags kwam? Kun jij je borrel vrijdag gewoon doen, en zondag hoef ik ook minder vroeg weg?". Nou prima verder, maaaar nu moest ik hem natuurlijk wel vertellen dat ik zaterdag die afspraak bij de tattooshop heb! Dus na even nagedacht te hebben, heb ik hem idd gestuurd dat ik zaterdag kan, MAAR dat ik al ruim drie maanden die afspraak heb staan, dat ik al jaren een tattoo op mn voet wilde maar nooit precies wat en dat ik het nu weet, dat ik het wel eng vind maar ook leuk. En dat ik hoop dat ie nog steeds wil komen
Ooh en nu ben ik weer zó zenuwachtig voor zijn antwoord! Ik wil die tattoo graag en ik wil hem ook graag Dus als hij het stom vindt, dan ga ik weer overal aan twijfelen enzo!
Ik ga nu ff de stad in, jullie lezen het wel weer...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Hoe kan hij dat nou stom vinden?! Ik kan het me niet voorstellen hoor. hij kent je nu goed genoeg om te weten dat je geen ordinaire del bent dus dan is die tattoo toch ook geen probleem? Wel leuk dat hij voorstelt om zaterdag te komen, zodat hij langer kan blijven! Klinkt wel positief:).
heeft hij al gebeld Feline?!
heeft hij al gebeld Feline?!
Gast- Gast
Hij stuurde terug dat ie benieuwd is wat het gaat worden en dat ie het nog steeds leuk vindt om langs te komen Heb hem nu gesmst wat voor tattoo het gaat worden, dus ik ben benieuwd of ik daar nog een reactie op krijg!
Bliss- Lady Post-a-lot
Nou, er is gebeld.. en dat was 't eigenlijk ook haha... Weinig nieuws.. Merk dat ik alweer afstandelijk ben geworden en dus niet echt concreet tot een afspraak kwam o.i.d. Weet niet zo goed wat ik ervan moet zeggen..
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Heb je niets gevraagd of gezegd Feline? Hoe deed hij?
Wat fijn dat hij zo reageerde Bliss, maar kon me ook niet echt iets anders voorstellen!
Wat fijn dat hij zo reageerde Bliss, maar kon me ook niet echt iets anders voorstellen!
Gast- Gast
Het was gewoon net als dat we zaterdag gebeld hebben.. 3 kwartier lang. Maar ik sloot af met iets als: als je een keer tijd hebt, laat je 't dan weten? (niet erg enthousiast dus) en hij zei ongeveer hetzelfde terug..
Zit nu te twijfelen of ik nog moet smsen dat ik vind dat ie maar heel snel tijd moet hebben.. o.i.d.
Zit nu te twijfelen of ik nog moet smsen dat ik vind dat ie maar heel snel tijd moet hebben.. o.i.d.
Feline- Kletskop
Ik heb een enorm flirterig smsje gestuurd.. Ben benieuwd!
Feline- Kletskop
Spannend!
Bliss- Lady Post-a-lot
Waarom doe ik dit ook alweer? Oja, omdat PB vond dat ik eens in 't diep moet springen.. Nou PB, ik vind er weinig aan! ('')
Feline- Kletskop
Ik ben benieuwd Feline! Heb je al wat gehoord?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Nee.. heel irritant. Zei al tegen Bliss dat 't voelt alsof ik een striptease-act opvoer maar dat hij me aan de kant duwt omdat er voetbal op is.
Nogal genant als je een 'geil' smsje stuurt en niets terug krijgt..
Nogal genant als je een 'geil' smsje stuurt en niets terug krijgt..
Feline- Kletskop
Ai ai ai ai... Dat is naar! Hopelijk komt er snel een leuk reactie! Wel super goed dat je actie ondernomen hebt!
Roze Roos- Ratel
Gelukkig dat hij gebeld heeft Feline! Maar je hebt dus ook niet gevraagd waarom hij ineens niets meer liet horen? Dat zou denk ik een van de eerste dingen zijn die ik had gevraagd
Dat is inderdaad een beetje pijnlijk als hij niet reageert op zo'n smsje, maar misschien is er een reden voor en reageert hij snel!
Bij jou gaat het nog steeds goed he Bliss! Ik ben benieuwd wat voor ontwikkelingen er zijn na het weekend
Dat is inderdaad een beetje pijnlijk als hij niet reageert op zo'n smsje, maar misschien is er een reden voor en reageert hij snel!
Bij jou gaat het nog steeds goed he Bliss! Ik ben benieuwd wat voor ontwikkelingen er zijn na het weekend
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Feline- Kletskop
Sukkelll! (hij).
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Inderdaad!! Maar vind je het jammer dat je geen duidelijkheid hebt na jullie telefoontje?
Roze Roos- Ratel
Nou, het gesprek was verder gewoon goed hoor.. Maar het is wel vreemd dat we er ineens zo omheen draaien terwijl we vorige week wél zulke smsjes naar elkaar stuurden. Maar heb nu besloten dat dit écht mijn laatste sms is geweest voorlopig.
Laatst aangepast door Feline op wo 5 jan 2011 - 10:21; in totaal 1 keer bewerkt
Feline- Kletskop
Oow ok, dat is wel vreemd ja! Fijn dat het in ieder geval wel een goed gesprek was!
Roze Roos- Ratel
Nouuuuu ik wacht nu alweer bijna zes uur op een sms... Heb dus als laatste gestuurd wat voor tattoo het wordt en nu hoor ik niks meer. Zenuwen!!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ooow daar wordt je zenuwachtig van he! Hopelijk hoor je snel wat!
Roze Roos- Ratel
Maak je toch niet zo zenuwachtig!! Hij vindt je echt wel leuk!!!!!!!Bliss schreef:Nouuuuu ik wacht nu alweer bijna zes uur op een sms... Heb dus als laatste gestuurd wat voor tattoo het wordt en nu hoor ik niks meer. Zenuwen!!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Pagina 24 van 40 • 1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40
Pagina 24 van 40
Permissies van dit forum: