Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 31 van 40 Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 35 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 31 Empty Re: Date-topic

Bericht  Marsy28 do 13 jan 2011 - 23:26

Wat een ontwikkelingen allemaal bij iedereen!

We nemen de stap niet omdat:
1) hij nog met zijn ex zit
2) hij geen relatie wil
3) hij heel erg twijfelt. Hij vindt me leuk, maar is het genoeg? Hij laat buiten facebook eigenlijk vrijwel niks horen..

4) ik nog met mijn ex zit
5) bang ben gekwetst te worden
6) ik er nog niet aan toe ben iemand anders voor te stellen als mijn vriend

Ik word echt gek dat ik hem niet kan zien. Normaal zagen we elkaar 3 keer in de week, nu al een week niet gezien. Hij moet ook veel stage lopen en is bezig met zijn tentamenweken maar dat vind ik geen reden hihi.. Eergister vroeg ik hem iets leuks met me te gaan doen. Hij had het superdruk en kon dus niet. Zegt ie later: had ik je nou toch maar even uitgenodigd (voor tussen de lakens zeg maar).
En het weekend moet hij eigenlijk 2 ochtenddiensten draaien dus ik dacht: ik zie hem weer niet. Ik heb een feestje dus nodigde hem toch uit. Zegt ie: oh nou ja, misschien kom ik toch wel even dan.
Ja misschien misschien. Dus nu heb ik hoop en ben ik bang dat hij me afzegt.

Nou ja, dit kennen jullie vast, dat hele irritante denken de hele tijd. Ben ik leuk/mooi genoeg? Wanneer zie ik hem weer? Vind hij me leuk of ben ik tussendoortje? Straks is hij op een feestje en komt hij een superleukmooi meisje tegen. Dan ben ik exit.. Het is namelijk een extreem mooie man (jongetje gna..) en een mooie man heb je nooit alleen.

En natuurlijk speel ik ergens hard to get (het is tenslotte een spelletje) dus ik ga hem niet lastigvallen met moeilijke zeurvragen. Ik ben een volwassen, zelfverzekerde dame. Ahum...

Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Roze Roos do 13 jan 2011 - 23:28

Sweety schreef:Haha.. Ja die sokken zaten er wel tussen Wink
Was iig wel leuk om even zo bezig te zijn.

BE?! Lig je nog in zijn bed of niet? :P

Hahaha misschien moeten we die achterover drukken bij onze dates en ritueel verbranden :P
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Janelie do 13 jan 2011 - 23:35

@ BE, hoe was het??

@ Sweety, het gaat echt goed tussen jou en Disney he Very Happy Leuk joh!!

@ Marsy, het klinkt alsof jullie allebei nu echt even geen relatie willen, maar dat jullie wel bang zijn om alleen te zijn..
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Roze Roos do 13 jan 2011 - 23:43

@ BE: Aarde!! Hoe was het? Ben je er nog steeds? Hoezo nieuwsgierig angel

@ Marsy: ik sluit mij bij Janelie aan!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Gast do 13 jan 2011 - 23:56

Sweety: klinkt alsof het goed gaat tussen jullie. Leuk!
Prosecco: zondag je tweede date? Misschien heb ik er over heen gelezen, maar waar ken je hem van?
BE: ben heel benieuwd hoe jouw date is verlopen.
Bliss: ben ook wel benieuwd hoe het nu tussen jou en je date gaat.

Gast
Gast

Bericht  Janelie vr 14 jan 2011 - 0:21

Yvaine schreef:Sweety: klinkt alsof het goed gaat tussen jullie. Leuk!
Prosecco: zondag je tweede date? Misschien heb ik er over heen gelezen, maar waar ken je hem van?

Ik ook! We need an up-date! Very Happy
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  ButterflyEffect vr 14 jan 2011 - 2:50

meiden! Haha ben nu met mn telefoon op het yesforum en het gaat zo langzaam!
Ben super druk maar vanmiddag krijgen jullie een update hoor :p
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Roze Roos vr 14 jan 2011 - 3:55

Je houdt het wel spannend BE!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Bericht  Janelie vr 14 jan 2011 - 4:57

Roze Roos schreef:Je houdt het wel spannend BE!

Oe, nu ben ik ook nieuwsgierig!! Whaha, straks post je straks dat het niet doorging, omdat hij ziek was :P
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Prosecco vr 14 jan 2011 - 6:47

Yvaine schreef:Sweety: klinkt alsof het goed gaat tussen jullie. Leuk!

Ik ken hem van Paiq
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast vr 14 jan 2011 - 7:02

Prosecco schreef:

Ik ken hem van Paiq

Daar zijn hele leuke jongens te vinden hoor I love you

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall vr 14 jan 2011 - 7:27

BE ik wacht ook op de update :P

Bliss hoe is het met jou?

Ik ga dit weekend niet naar Antwerpen, ik voel me echt zo gaar, misschien volgende week als ik me beter voel. Ik baal er wel heel erg van, maar hij komt wel langs en morgen ook nog even dus ik zie hem in ieder geval wel :-)
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  ButterflyEffect vr 14 jan 2011 - 7:54

Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 23:57; in totaal 2 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  ButterflyEffect vr 14 jan 2011 - 8:16

Ohh minder Sweety! Hoe lang blijft hij weg?

Marsy, zijn jullie dan toch een soort van friends with benefits? Ik denk dat er niet zoveel problemen zijn als jij opnoemt hoor en de overige 'punten' weg zullen vallen als hij niet meer zal twijfelen. Let je wel op dat je jezelf juist niet kwetst door op deze manier met hem om te gaan? Niet dat ik er commentaar op heb, maar wil gewoon zeggen dat je je er wel prettig bij moet voelen want zo komt het nu niet echt over door de onzekerheid enzo.

Jammer Sugarfall! Maar wel leuk dat je hem nog even ziet en misschien is het volgende week wel beter weer dan dat hondenweer nu smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Bericht  Bliss vr 14 jan 2011 - 8:42

BE: dat klinkt goed! Ook fijn dat hij er hetzelfde over dacht als jij toen jullie in bed lagen toch?
Sweety: jammer dat ie op vakantie gaat, maar wel een goed teken dat je dat niet leuk vindt! En t weerzien is straks extra leuk smile
Prosecco: wat ga je nu uiteindelijk doen zondag? Veel plezier!!
SF: leuk dat ie sowieso nog langs komt dit weekend! Dan kun je beter een ander weekend gaan idd, als je je niet echt top voelt. Was nog wel benieuwd naar jouw reactie op mijn dateverhaal van vorige week smile

Met mij gaat t momenteel ff wat minder, gisteren voelde ik me al helemaal niet lekker. Echt oververmoeid, keelpijn en hoesten. Vannacht enorm liggen zweten in bed, toch gaan werken en t ging op zich wel. Maar net heb ik twee uur geslapen en sindsdien voel ik me alleen maar slechter Sad
Met mijn date is t wel ok, we hebben gewoon weer gesmst deze week. Nog geen nieuwe afspraak gemaakt, maar ik ben van plan om volgend weekend naar mijn hometown in de Achterhoek te gaan, dus hoop dat ik dat kan combineren met een bezoek aan hem! Tot zover mijn update eigenlijk Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Marsy28 vr 14 jan 2011 - 11:42

BE: wat goed verwoord! Het is natuurlijk nu nog wel spannender...

Bliss: hopelijk voel je je snel wat beter..

Jullie hebben wel gelijk dat ik niet zo moet wachten maar ik kan er niks aan doen. Hij is nu weer niet online en is vast en zeker naar een feestje en daar leert hij ongetwijfeld leuke meiden kennen.. Daar word ik dus helemaal panisch van en kan het niet loslaten. Geen contact opgenomen verder. Hij dus ook niet. Ik ben benieuwd of hij me canceled voor het feestje morgen (als hij vanavond al weg is, morgen vroeg moet werken, dan mijn evt feestje en dan zondag weer vroeg werken). Ik wil het gevoel hebben dat hij me graag ziet.
Bah bah bah
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  Sugarfall vr 14 jan 2011 - 11:48

Bliss, huh heb ik mijn reactie op je update helemaal niet meer geplaatst? Dan ben ik dat vergeten want ik had hem in wordpad getypt, vergeten te plakken blijkbaar!
Ik heb het nog even terug gelezen en ik vind je date heel positief klinken, ik kan me voorstellen dat je je toch een beetje ongemakkelijk voelt als je ineens heel emotioneel wordt, maar ik vind het echt een goed teken dat hij dat gewoon kan hebben en je ook een beetje kon troosten. Ik vind het ook niet raar dat je moest huilen, je bent de hele tijd onzeker, en wanneer je hem dan eindelijk om zekerheid vraagt (heel knap vind ik trouwens!) dan krijg je niet het bevestigende antwoord waar je misschien wel zo erg op gehoopt had! Ik vind het trouwens echt niets zeggen dat hij niet meer naar de bios wilde, ik moet er eerlijk gezegd ook niet aan denken om dat savonds nog te doen nadat ik gewerkt heb en een autorit achter de rug heb! Daardoor moet je echt niet gaan twijfelen hoor!
Over de afstand, ik ben het eens met wat de anderen al gezegd hebben, als hij je echt leuk vind dan moet hij er gewoon voor gaan! Hebben jullie het erover gehad hoe hij eventueel over een weekend-relatie zou denken of nog helemaal niet? Hoe denk jij zelf over de afstand nu je er nog een paar dagen over na hebt kunnen denken? Zoals de rest ook zegt, ik zou zoiets hebben van, we zien wel hoe het loopt. Ik vind wel dat als je elkaar leuk vind het gewoon moet proberen, 150 km is echt niet zoooo ontzettend ver! (maar dat is voor iedereen anders natuurlijk).
Wel leuk dat jullie nog steeds zo met elkaar smsen! Klinkt goed dat je hem misschien volgende week alweer gaat zien! Begint hij eigenlijk zelf weleens over een dag waarop jullie elkaar weer kunnen zien of moet dat iedere keer een beetje van jou afkomen? Ik vind dat hij daarmee ook wel een beetje iniatief mag nemen! Dat zou leuk zijn Wink Oh en beterschap he!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sugarfall vr 14 jan 2011 - 11:52

Marsy ik herken je gevoel wel hoor! In het begin wil ik ook altijd het gevoel hebben alsof hij de hele tijd bij me wil zijn, het hoeft dan niet eens echt te gebeuren maar ik vind die zekerheid dat hij het graag zou willen zo fijn. Ik word ook onzeker als ik die niet krijg, ga ik me allemaal dingen in mijn hoofd halen. Je moet proberen je niet te druk te maken, wat als hij een ander meisje tegenkomt? Dan is dat echt heel kut en ben je verdrietig, maar daar kom je ook echt wel overheen en dan was het blijkbaar ook niet ''meant to be'' (ik geloof in dat soort dingen Wink) maar ik denk echt dat het meer je eigen onzekerheid is dan dat de kans echt heel erg aanwezig is dat hij morgen ineens zegt, weetje, ik heb een ander meisje leren kennen, doei! Dat zie ik niet zo snel gebeuren. Goh daten en al dat soort dingen kunnen best vermoeiend zijn he :cyclops:
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss vr 14 jan 2011 - 12:02

Thanks voor je uitgebreide reactie! We hebben het niet gehad over een weekendrelatie of wat dan ook. Ik zou dat best zien zitten geloof ik, maar ja, it takes two to tango! Van die bios kon ik me ergens ook wel voorstellen hoor, maar vond het toen gewoon even jammer omdat we dat eerst wel hadden afgesproken. Maar zoek daar verder ook niks achter.
Ik kom idd wel vaak met een voorstel om wat af te spreken en vind ook dat hij daarin wel wat initiatief mag tonen (heb ik hem toen ook een keer gezegd, waarop hij met het kerst-voorstel kwam). Het probleem is alleen dat ik graag dingen van tevoren plan, ik heb vaak weken van tevoren al allerlei dingen in mn agenda staan. Vind ik niet altijd prettig, maar t moet bijna wel, wil ik mijn sociale contacten een beetje fatsoenlijk blijven onderhouden. Ik weet nu al dat ik volgend weekend die kant op ga, maar misschien denkt hij nog niet zo ver van tevoren na over wat ie in t weekend gaat doen. Hoe dan ook, ik zit nu een beetje in tweestrijd: aan de ene kant wil ik nog niet zeggen dat ik volgend weekend daarheen ga en kijken of hij zelf nog met een voorstel komt, maar aan de andere kant wil ik het wel zeggen, omdat ik bang ben dat ie anders al andere plannen heeft gemaakt en niet met mij af kan spreken... Ik wacht dit weekend nog even af denk ik en anders zeg ik het maandag wel ofzo.

Is jouw date nog bij je geweest vanavond? Hoe was het?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Prosecco vr 14 jan 2011 - 12:06

Als hij je graag wil zien dan zorgt hij wel dat hij tijd maakt om je te zien smile
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Sugarfall vr 14 jan 2011 - 12:12

Ja ik begrijp je heel goed daarin, ik vind spontane dingen leuk maar ondertussen plan ik ook alles Wink Ik zou het ook nog heel even afwachten en het dan inderdaad maandag eens tegen hem zeggen. Zou inderdaad een beetje jammer zijn als je daar dan toch bent en hij heeft al andere plannen gemaakt! Ik zou het echt heel erg stom vinden als hij het niet eens zou willen proberen vanwege de afstand, maar nu denk ik voor hem, misschien ziet hij het toch wel gewoon zitten, kan toch haast niet anders, jullie hebben het zo leuk samen!

Mijn date is vanavond nog geweest maar niet zo heel lang. Ik zie er ook echt beroerd uit dus ik ben er niet heel rouwig om :P Verder hebben we het leuk gehad Very Happy Hij vroeg wat mijn plannen voor de zomervakantie waren, en ik zei, nou dat weet ik nog niet, meestal boek ik een vakantie een maandje van tevoren in de zomer, hoezo? Toen zei hij, nou ik neem aan dat we ook nog wel ergens samen heen gaan toch? Wink Dat vond ik wel lief! Maar verder nog niet echt over gehad. En nu heb ik hem net nog even een smsje gestuurd maar nog niks teruggehad, maar hij is met zijn vrienden op stap dus daar zal het wel door komen!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss vr 14 jan 2011 - 12:18

Kijk, zo kan het dus ook! Jouw date kijkt al vooruit tot aan de zomervakantie!! Hij ziet het wel zitten dus, dat is duidelijk smile En euhh, kan me echt niet voorstellen dat jij er beroerd uitziet hoor!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Sugarfall vr 14 jan 2011 - 12:22

Haha ja, en ik vind het wel fijn omdat het een soort van bevestiging is, maar aan de andere kant ben ik nu degene die denkt, ja eerst maar eens zien hoe het tegen die tijd gaat, maar dat is misschien gewoon ook een soort van onzekerheid! silent

Je kan me beter wel geloven, ik zie echt niet normaal bleek! Ik ga zo maar eens slapen, ik moet morgen nog naar Noord-Holland waar ik een heel leuk tafeltje ga halen die ik van Marktplaats heb! : :-)
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marsy28 vr 14 jan 2011 - 22:43

Prosecco schreef:Als hij je graag wil zien dan zorgt hij wel dat hij tijd maakt om je te zien smile

Het is echt bizar hoe mijn gedachten op de loop gaan. Ik heb besloten dat als hij vanavond afsmst, waar ik een beetje vanuit ga gezien zijn drukke schema en het feit dat hij dus wel telkens elk vrij minuutje onderweg was, ik bij hem langsga.
Ik ga hem zeggen dat ik geen zin heb om van een zeker naar een onzeker meisje te gaan. Ook al is het een friends with benifits things, ik wil nog steeds het gevoel hebben dat hij me leuk vindt. Zelfs al waren we alleen vrienden geweest dan nog had ik dit niet leuk gevonden. De eerste 3 maanden elkaar 3 keer in de week zien en nu opeens bijna geen contact, dat vind ik in geen enkel geval leuk. Ook de onzekerheid dat hij een leuker meisje tegen kan komen..

Ik besef me meer en meer dat als hij me ECHT leuk had gevonden hij wel meer moeite had gedaan. En geloof ook wel dat hij, als hij me ziet, het gezellig met me vindt maar niet meer dan dat. Hij heeft ook wel eens benoemd dat hij bang is dat ik hem leuker vindt dan hij mij..
Daar heb ik hem toen smakelijk om uitgelachen maar misschien is het wel zo.
Ik geniet zo erg van zijn aandacht dat het een verslaving is. Ik wil gewoon iemand die mijn arm aait en mijn hand vasthoudt. Maar dan wel regelmatig en niet eens af en toe als meneer eens tijd voor me heeft.
Aan de andere kant weet hij dat als ik langskom ik niet eventjes blijf, dus misschien dat hij er daarom niet voor kiest.
In elk geval wil ik hem vandaag laten weten dat ik het prima vindt zo, maar wel iets meer input van zijn kant verwacht als hij me leuk vindt. Zo niet, dan liever terug naar vrienden want ik maak mezelf helemaal gek zo.
Ik wil niet het hele plaatje, maar ik wil wel meer dan dit.
Moeilijke mensen zijn we toch!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Bericht  Sweety vr 14 jan 2011 - 23:16

Roze Roos schreef:
Sweety schreef:Haha.. Ja die sokken zaten er wel tussen Wink
Was iig wel leuk om even zo bezig te zijn.

BE?! Lig je nog in zijn bed of niet? :P

Hahaha misschien moeten we die achterover drukken bij onze dates en ritueel verbranden :P
Ik zeg dat combineren we met het avondje dat we naar je buurman gaan kijken, wijntje drinken en het spel gaan spelen. ( we hebben een drukke avond voor de boeg denk ik zo :P )

@ Janelie: Ja het gaat echt goed. Vind het nog steeds leuk.

Sugarfall schreef:?
Ik ga dit weekend niet naar Antwerpen, ik voel me echt zo gaar, misschien volgende week als ik me beter voel. Ik baal er wel heel erg van, maar hij komt wel langs en morgen ook nog even dus ik zie hem in ieder geval wel :-)
Wat jammer dat het niet doorging. Kan me goed voorstellen dat je ervan baalt. Maar wel erg leuk dat hij toch nog is langsgeweest.

Sugarfall schreef:J Hij vroeg wat mijn plannen voor de zomervakantie waren, en ik zei, nou dat weet ik nog niet, meestal boek ik een vakantie een maandje van tevoren in de zomer, hoezo? Toen zei hij, nou ik neem aan dat we ook nog wel ergens samen heen gaan toch? Wink Dat vond ik wel lief!
Wat leuk dat hij dat zei! Gaan jullie straks samen op vakantie! Leuk leuk.

@ BE: Klinkt als een geslaagde date!! cheers En ik ben trots op je dat je zelf al zoiets had van: wil ik dit nu wel? En dat je het er met hem over wilde hebben. Goed dat je niet over je grenzen bent gegaan. En erg leuk dat hij nu met een initiatief kwam om wat te gaan doen! Ben blij voor je!
Oh en mijn date komt volgend weekend weer terug. We zullen elkaar dan nog niet gelijk zien ( denk ik ). Maar ik kijk er wel weer naar uit.

ButterflyEffect schreef:
Marsy, zijn jullie dan toch een soort van friends with benefits? Ik denk dat er niet zoveel problemen zijn als jij opnoemt hoor en de overige 'punten' weg zullen vallen als hij niet meer zal twijfelen. Let je wel op dat je jezelf juist niet kwetst door op deze manier met hem om te gaan? Niet dat ik er commentaar op heb, maar wil gewoon zeggen dat je je er wel prettig bij moet voelen want zo komt het nu niet echt over door de onzekerheid enzo.
Ben ik het mee eens. Pas idd wel op dat je jezelf niet voorbij gaat lopen en dat je iets gaat vervangen omdat je het mist. (zeg ik heel makkelijk silent ) Wel goed dat je er iets van gaat zeggen. Ben benieuwd wat hij erop zal zeggen.

@ Prosecco: Veel plezier morgen!

@ Bliss: Beterschap! :flower: En ik herken dat wel dat je graag afspraken ver van tevoren maakt. Dat heb ik zelf ook dan weet je tenminste wanneer je nog tijd heb om met iemand anders af te spreken of om wat te gaan voor jezelf.

Gister heb ik tegen mijn ex verteld over mijn date en mij. ( hele verhaal staat in topic : vanaf wanneer vertel je het ). Gister was ik nog overstuur door alles en ik had even zoiets van.. Ga ik niet te snel, wil ik dit allemaal wel, mis ik hem en verplaats ik mijn date daarvoor enz.. Vanochtend werd ik wakker en ik dacht aan mijn date. Dan merk ik dat als ik wakker wordt en aan hem denk dat het wel goed zit. Tuurlijk hou ik nog van mijn ex en dat zal ook niet 123 verdwijnen maar dat wordt minder. Vanochtend kwam ik op de hyves van mijn ex en zag dat hij de foto's waar ik op stond had verwijderd. Ergens stak het me wel maar ik heb het ook los kunnen laten. Ben nu weer aan het kijken voor leuke dingen in Londen om te gaan doen met mijn date. Dus ik ben voor mezelf er wel van overtuigd dat ik de goede kant op ga. Soms even een uitstapje naar Verdrietigheidland maar daar ook weer snel uit. Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud