Date-topic
+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Date-topic
Leuk van je date Sweety! Is het niet beter om gewoon niet meer contact met je ex te hebben of daar iig niet blijven slapen? Want dit helpt natuurlijk niet om vooruit te gaan, ook al kom je wel positief en nuchter over als je het vertelt, dus dat is dan wel iets.
Vanillivli, sommige jongens zijn gewoon niet zo smserig, hij is nu waarschijnlijk druk met kerst vieren dus laat misschien later wel wat van zich horen? En als het niet zo is zou ik zeggen: next! :-)
Veel plezier Bliss!
Fijne feestdagen iedereen!
Vanillivli, sommige jongens zijn gewoon niet zo smserig, hij is nu waarschijnlijk druk met kerst vieren dus laat misschien later wel wat van zich horen? En als het niet zo is zou ik zeggen: next! :-)
Veel plezier Bliss!
Fijne feestdagen iedereen!
Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 23:38; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Daar ben ik weer met een update! Zaterdag kwam ie me dus rond tienen ophalen en we zijn naar zijn huis gereden. Daar hebben we lekker een wijntje gedronken, gekletst en Buzz gespeeld op de Playstation (heel leuk spel, had ik ooit al eens gedaan, een soort quiz waarbij je tegen elkaar speelt, ik ben er fan van ). Op een gegeven moment naar bed gegaan en dat was ook weer leuk en relaxed. Ik baalde alleen gigantisch, want sinds vrijdag leek het erop of ik een soort blaasontsteking had ofzo, voelde niet helemaal lekker down under (whaha waarom zeg ik dit eigenlijk?? niet quoten aub ) en ik moest nog veel vaker naar de wc dan anders. Echt seksen leek me niet zo verstandig daarom en daar baalde ik echt enorm van, maar hij reageerde heel lief en begripvol en zei dat ik me daar niet druk om moest maken en dat dat natuurlijk niet de reden was dat ie me had uitgenodigd enzo. Omdat ik de vorige keer echt helemaal geen oog dicht had gedaan, had ik nu uit voorzorg maar oordoppen en Valdispert-tabletten meegenomen en met behulp daarvan heb ik uiteindelijk gelukkig nog een paar uurtjes slaap kunnen pakken. Gisteren zijn we heel lang in bed blijven liggen en op een gegeven moment ging hij nog ontbijt op bed maken. 's Middags weer Buzz gedaan en nog Oorlogswinter gekeken en hij had allerlei dingen gekocht voor het kerstdiner. Eerst hebben we carpaccio gegeten, later nog pasteitjes met ragout en als hoofdgerecht broccoli met rollade. Was lekker en vond het gewoon leuk dat ie dat allemaal had gekocht 's Avonds nog Boer zoekt vrouw gekeken en nog een keer Buzz gedaan en rond kwart over tien heeft ie me weer weggebracht, want om elf uur had ik alweer met een vriendin afgesproken om de kroeg in te gaan.
Ik had me eigenlijk voorgenomen om wat meer duidelijkheid te scheppen, maar wederom durfde ik gewoon niet te vragen waar ik nou aan toe ben Ik heb ook nog gevraagd of ie zin heeft om met oud en nieuw naar mij toe te komen, maar hij had helaas al andere plannen. Toen we nog in de auto zaten zei ik dat ik het gezellig vond en of ik hem snel weer zou zien en hij zei van wel. We hebben nog geen concrete afspraak gemaakt, maar ik denk dat ik van de week maar vraag of ie niet aanstaand weekend maar die week erop bij me langs wil komen. Pff ik vind het zo lastig! Daarbij zit mn moeder ook nog eens steeds te zeuren van 'wordt het nou wat? ben je verliefd op hem?' etc., heel irritant! Als hij gewoon in DH had gewoond ofzo, dan had ik haar er niks over verteld, maar omdat hij hier bij mn moeder in de buurt woont, weet ze ervan.
Ik weet zelf niet eens of ik verliefd ben; ik durf die gevoelens nog steeds niet echt toe te laten volgens mij. Hij geeft ook een beetje gemengde signalen; hij deed steeds heel leuk en lief, maar er waren ook een paar momenten dat ik wat meer afstand voelde ofzo. Kan ook aan mij liggen hoor, dat ik dingen verkeerd interpreteer. Maar goed, ik vind hem in elk geval wel leuk, maar wederom is het dus afwachten hoe het verder gaat!
Ben weer benieuwd naar reacties op mijn verhaal
Ik had me eigenlijk voorgenomen om wat meer duidelijkheid te scheppen, maar wederom durfde ik gewoon niet te vragen waar ik nou aan toe ben Ik heb ook nog gevraagd of ie zin heeft om met oud en nieuw naar mij toe te komen, maar hij had helaas al andere plannen. Toen we nog in de auto zaten zei ik dat ik het gezellig vond en of ik hem snel weer zou zien en hij zei van wel. We hebben nog geen concrete afspraak gemaakt, maar ik denk dat ik van de week maar vraag of ie niet aanstaand weekend maar die week erop bij me langs wil komen. Pff ik vind het zo lastig! Daarbij zit mn moeder ook nog eens steeds te zeuren van 'wordt het nou wat? ben je verliefd op hem?' etc., heel irritant! Als hij gewoon in DH had gewoond ofzo, dan had ik haar er niks over verteld, maar omdat hij hier bij mn moeder in de buurt woont, weet ze ervan.
Ik weet zelf niet eens of ik verliefd ben; ik durf die gevoelens nog steeds niet echt toe te laten volgens mij. Hij geeft ook een beetje gemengde signalen; hij deed steeds heel leuk en lief, maar er waren ook een paar momenten dat ik wat meer afstand voelde ofzo. Kan ook aan mij liggen hoor, dat ik dingen verkeerd interpreteer. Maar goed, ik vind hem in elk geval wel leuk, maar wederom is het dus afwachten hoe het verder gaat!
Ben weer benieuwd naar reacties op mijn verhaal
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Klinkt leuk Bliss! Alleen jammer dat het toch een beetje vaag blijft, dan weet je ook niet echt waar je aan toe bent. Laten we hopen dat die duidelijkheid binnenkort komt!
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Dat klinkt weer goed Bliss!
Jammer dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt, maar misschien zit hij daar ook een beetje mee, en deed hij daarom af en toe een beetje afstandelijk? Of misschien was jij er gewoon teveel mee bezig, en zag je dingen die er niet zijn Het is wel lastig wanneer en of je er nu zelf over moet beginnen of moet wachten tot hij uit zichzelf zegt wat hij nou wil. Maar als hij er ook zo over denkt en blijft afwachten dan gebeurd er natuurlijk nooit iets, moeilijk hoor!
Hebben jullie inmiddels alweer gesmst?
Jammer dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt, maar misschien zit hij daar ook een beetje mee, en deed hij daarom af en toe een beetje afstandelijk? Of misschien was jij er gewoon teveel mee bezig, en zag je dingen die er niet zijn Het is wel lastig wanneer en of je er nu zelf over moet beginnen of moet wachten tot hij uit zichzelf zegt wat hij nou wil. Maar als hij er ook zo over denkt en blijft afwachten dan gebeurd er natuurlijk nooit iets, moeilijk hoor!
Hebben jullie inmiddels alweer gesmst?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Wat leuk om te horen bliss! Alleen wel jammer om te horen dat je nog niet echt duidelijkheid heb. Terwijl je dat wel graag wil. Misschien voor in het nieuwe jaar met elkaa afspreken en dan praten met elkaar?
Bij mij gaat het rustig. Disney heeft voor mijn gevoel wat afstand genomen. Maar kan ook komen doordat ik dat denk terwijl het misschien niet zo is ik had vandaag zin om hem te zien. En ik wilde het hem graag vertellen. Dus heb dat ook gesmst naar hem. Ik smste dat het soms druk was op het werk en dat ik wilde zeggen dat ik hem wilde zien. Hij smste later dat het leuk was om dat te horen. En dat we elkaar op 2 januari zien. Daarna niks meer gehoord van hem ik weet dat hij vanavon een afspraak had maar hoop nog wel wat te horen van hem. En dat is weer een pluspunt toch? Dat ik hem eigenlijk graag wil zien...
@be: het is idd handiger al ik mijn ex voorlopig niet zie. Het is wel beter als ik er nog blij slapen. Maar het is makkelijk en ja als ik er ben is het toch verleidelijk. Terwijl ik weet dat het meer lust is voor hem dan dat het om mij gaat. Ondanks dat ik er fijn vind dat we dan een moment wee bij elkaar zijn houdt dat toch weer op.
Bij mij gaat het rustig. Disney heeft voor mijn gevoel wat afstand genomen. Maar kan ook komen doordat ik dat denk terwijl het misschien niet zo is ik had vandaag zin om hem te zien. En ik wilde het hem graag vertellen. Dus heb dat ook gesmst naar hem. Ik smste dat het soms druk was op het werk en dat ik wilde zeggen dat ik hem wilde zien. Hij smste later dat het leuk was om dat te horen. En dat we elkaar op 2 januari zien. Daarna niks meer gehoord van hem ik weet dat hij vanavon een afspraak had maar hoop nog wel wat te horen van hem. En dat is weer een pluspunt toch? Dat ik hem eigenlijk graag wil zien...
@be: het is idd handiger al ik mijn ex voorlopig niet zie. Het is wel beter als ik er nog blij slapen. Maar het is makkelijk en ja als ik er ben is het toch verleidelijk. Terwijl ik weet dat het meer lust is voor hem dan dat het om mij gaat. Ondanks dat ik er fijn vind dat we dan een moment wee bij elkaar zijn houdt dat toch weer op.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Bliss, wat leuuk! Als hij je niet echt leuk had gevonden dan had hij echt niet al die moeite voor je gedaan op tweede kerstdag! Klinkt veelbelovend als je het mij vraagt:).
Ik zou er ook niet zo goed tegen kunnen om niet te weten waar ik aan toe ben, dus ik zou het gewoon vragen als je hem weer ziet:). Doodeng als je niet echt weet waar je aan toe bent, maar wel de enige manier om er achter te komen toch!
Ik zou er ook niet zo goed tegen kunnen om niet te weten waar ik aan toe ben, dus ik zou het gewoon vragen als je hem weer ziet:). Doodeng als je niet echt weet waar je aan toe bent, maar wel de enige manier om er achter te komen toch!
Gast- Gast
@ SF: we hebben inmiddels alweer gesmst ja! Gisteravond stuurde hij meteen nog een berichtje om me veel plezier te wensen met mn vriendin in de kroeg en vanmiddag smste hij ook weer Heb jij jouw date ook weer gezien inmiddels, na de kerstboomdate?
@ PB: ja, ik moet het gewoon vragen. Maar wát vraag ik dan precies, dat is de vraag! Tips & tricks zijn welkom...
@ PB: ja, ik moet het gewoon vragen. Maar wát vraag ik dan precies, dat is de vraag! Tips & tricks zijn welkom...
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha ik probeer me een beetje te herinneren hoe dat met mijn vriend is gegaan. Volgens mij vroeg ik gewoon: hoe zit het nou tussen ons? hahaha. En toen zei hij nou je bent toch mijn vriendinnetje? Zoiets, haha wat knullig.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Haha ik probeer me een beetje te herinneren hoe dat met mijn vriend is gegaan. Volgens mij vroeg ik gewoon: hoe zit het nou tussen ons? hahaha. En toen zei hij nou je bent toch mijn vriendinnetje? Zoiets, haha wat knullig.
Ahh dat is echt schattig
Bliss- Lady Post-a-lot
Aangezien het me gevraagd werd door Bliss, meld ik me hier even.
Aankomende week ga ik daten met een oud bekende. Aangezien ik niet van het daten ben, het boodschappen doen bij een supermarkt al als date zie, wordt deze date besteed om wat inboedel voor mij te kopen.
Aankomende week ga ik daten met een oud bekende. Aangezien ik niet van het daten ben, het boodschappen doen bij een supermarkt al als date zie, wordt deze date besteed om wat inboedel voor mij te kopen.
Gast- Gast
Isa schreef:Aangezien het me gevraagd werd door Bliss, meld ik me hier even.
Haha hoe romantisch!! :-) Maar wel leuk, zo heb je in ieder geval wat te doen!
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Wat leuk! Hebben jullie nog meer op de planning staan?
Sweety- Ratel
@ Sweety: Weet je zeker dat je toe bent aan iets nieuws? Het is inderdaad goed als je Disney wil zien, wel is het denk ik goed om je af te vragen of dat is vanwege hem als persoon om omdat je het fijn vindt om met iemand samen te zijn.
@BE: Fijn dat het leuk was! Jammer wat betreft je broertje, fijn dat alles wel goed was!
Hoe is het nu verder met L? Gaan jullie mekaar snel zien? Wat voor cadeautje heb je gekregen?
@ Bliss: Wat leuk allemaal! Kun je het niet op de een of andere manier inpakken om te achterhalen of jullie een stel zijn?
@ Isa: Leuke date! Waar kennen jullie mekaar van?
@PB: Wat schattig!
Volgens mij is het wat rustiger bij iedereen qua dates of niet? Nog leuke updates etc?
@BE: Fijn dat het leuk was! Jammer wat betreft je broertje, fijn dat alles wel goed was!
Hoe is het nu verder met L? Gaan jullie mekaar snel zien? Wat voor cadeautje heb je gekregen?
@ Bliss: Wat leuk allemaal! Kun je het niet op de een of andere manier inpakken om te achterhalen of jullie een stel zijn?
@PB: Wat schattig!
Volgens mij is het wat rustiger bij iedereen qua dates of niet? Nog leuke updates etc?
Roze Roos- Ratel
- Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10
Bliss schreef:@ SF: we hebben inmiddels alweer gesmst ja! Gisteravond stuurde hij meteen nog een berichtje om me veel plezier te wensen met mn vriendin in de kroeg en vanmiddag smste hij ook weer Heb jij jouw date ook weer gezien inmiddels, na de kerstboomdate?
Ja, alweer best vaak eigenlijk! Ik heb toch wel gevoelens voor hem, ik mis hem ook echt als we niet samen zijn! Gisteren hebben we alleen een kleine ruzie gehad over iets wat hij helemaal verkeerd opvatte, maakt even niet uit wat want het was echt niets, maar daar voel ik me toch wel rot om, dus ik ga hem vanavond maar eens opbellen om het uit te praten aangezien we vrijdag bijna de hele avond samen zijn, en dan wil ik wel dat het gewoon leuk is Ik moest denk ik gewoon best wel heel erg wennen aan dat ik niet meteen heel erg verliefd was, maar eigenlijk vind ik zoals het nu gegaan is veel fijner. Duurde alleen even voordat ik dat besefte.
Isa met wie is dit nou precies dan?
Want af en toe kan ik ECHT niet meer volgen of je nou wel een vriend hebt, soms reageer je in topics over vriendjes van ''Ja die van mij'' en nu heb je een date? Of heb ik iets helemaal gemist?
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
@RR: Ik weet nog niet of ik weer toe ben aan iets nieuws. Mijn ex zit nog wel in mijn hoofd maar ik moet gewoon door. En dat is zonder hem. Het is wel dat ik Disney wil zien om hem. Vind het wel gezellig als ik er ben en voel me op mijn gemak bij hem. Maar ik wil ook weer niet te snel gaan. Ik ben dus lekker dubbel bezig.. Ik hoorde gister niks van hem en was wel beetje teleurgesteld. Kreeg vandaag wel sms maar was voor mijn gevoel met afstand. Maar ja dat kan ook aan mij liggen.
Sweety- Ratel
Lastig Sweety! Fijn dat je wel duidelijk hebt dat het om Disney zelf is! Hahaha noem je hem wel eens per ongeluk Disney? * Sorry, lol in mijn eentje*
Misschien moet je gewoon in het diepe springen en maar kijken hoe het dan gaat?
Misschien moet je gewoon in het diepe springen en maar kijken hoe het dan gaat?
Roze Roos- Ratel
Haha.. Nee noem hem geen disney. Heb wel verteld dat ik op een forum zat. Maar niet welke enz. Maar had toen wel bijna gezegd welke naam ik hem geef hier Ik zie hem op zondag de 2de weer. Heb een dvd voor hem gekocht van the muppets christmas carol. Hij had het daar vorige keer over. Plus ik ben nu steeds aan het kijken voor een weekend weg maar moet wel rustig aan doen met dat.
Sweety- Ratel
Dan is hij in ieder geval op de hoogte van zijn bijnaam! Waarom moet je rustig aan doen? Voor je eigen gevoel of voor dat van hem of jullie beiden?
Roze Roos- Ratel
Voor mijn eigen gevoel. Omdat ik nog met mijn ex in mijn hoofd zit wil ik Disney daar niet voor in de plaats zetten. Ik moet hem willen om hem en niet omdat ik niet alleen kan zijn of zodat ik dan niet aan mijn ex denk. Moet wel zeggen dat ik het wel leuk vind bij disney. Ben wel benieuwd wat het ons kan brengen. Maar juist doordat hij, naar mijn idee, niet enthousiast reageerde om mij te zien en hij vanochtend na 2 sms'jes stuurde: maar ik moet gaan, werkse. X! Van dat wordt ik dan beetje onzeker. Ik denk dat hij zichzelf probeert te beschermen. En door zijn sms'jes die ik op die manier interpreteer bescherm ik mezelf ook.
Sweety- Ratel
Hm... En je helemaal geven is lastig of begrijp ik dat verkeerd? Kan mij namelijk ook voorstellen dat hij door heeft dat jij er ergens een beetje terughoudend in bent. Wat goed is, juist omdat je hem wil willen vanwege hoe hij is enzo!
Roze Roos- Ratel
Nou ik wil dat wel ergens. Maar het is dan steeds meer een stap naar hem en verder bij mijn ex vandaan. Terwijl we al uit elkaar zijn! En ik ben ergensook bang om weer gekwetst te worden. Maar ja daar moet je je eigenlijk ook niet door laten leven. Hij heeft zijn huis ook te koop staan. En hij wil misschien weer verhuizen naar Utrecht toe. En ja.. Ik wil hier omgeving rdam blijven.
Sweety- Ratel
Maar los van alle angst en overwegingen, wat voel je als je echt voelt, dus vanuit je buik? Ok dit klinkt allemaal wat vaag maar goed, snap je wat ik bedoel?
Roze Roos- Ratel
Roze Roos schreef:
Wij waren bijna 4 jaar geleden collega's. We konden elkaar niet luchten of zien. Werden vrienden toen we beiden niet meer bij het bedrijf werkten. 3 jaar geleden zouden we gaan daten, maar dat hield ik af. En voor 2010 vind ik dat het moet kunnen. Hij vindt mij intrigerend, ik hem niet minder.
Gast- Gast
Haha.. we zijn lekker vaag bezig. Maar snap je wel.
Als ik kijk naar mijn buikgevoel, dan vind ik het leuk om hem te zien, bij hem te zijn en gezellige dingen te doen. ( denk aan shoppen, bios, uit eten. ) Begin hem wel leuk te vinden maar ben ( nog ) niet verliefd.
Als ik kijk naar mijn buikgevoel, dan vind ik het leuk om hem te zien, bij hem te zijn en gezellige dingen te doen. ( denk aan shoppen, bios, uit eten. ) Begin hem wel leuk te vinden maar ben ( nog ) niet verliefd.
Sweety- Ratel
[color=indigo]Pfff gelukkig hahaha, soms is zo'n forum wel lastig omdat je moet typen als het over gevoel beschrijven gaat enzo. Hm ok, dat is duidelijk maar is het niet zo dat als je een weekendje weg gaat dat je dan makkelijker in kan schatten of het leuker is of dat het zo blijft? Allebei weg uit je eigen omgeving enzo![
@ Isa: Aaaah dat is in ieder geval een goed begin voor je date!/color]
@ Isa: Aaaah dat is in ieder geval een goed begin voor je date!/color]
Roze Roos- Ratel
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Pagina 13 van 40
Permissies van dit forum: