Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 21 Empty Re: Date-topic

Bericht  Toet ma 3 jan 2011 - 9:40

Feline schreef:
Bliss schreef:
Feline schreef:

Nee, maar over het algemeen zijn erg weinig smsjes tussen ons flirterig te noemen! Ik durf gewoon niet zo, omdat ik niet weet wat hij nou precies van me vindt... Heb m net in elk geval wel bedankt voor t steuntje in de rug en gezegd dat ik t lief vind smile We bellen idd nooit, dat durf ik echt niet! Ik bel sowieso bijna nooit, ook niet met vriendinnen, dus laat staan met een man Wink Heb hem trouwens een keer gebeld, maar dat was omdat we toen hadden afgesproken en ik niet wist waar hij nou precies stond, dus dat telt eigenlijk niet.

Hoezo heb je een naar voorgevoel?

Ja, eng is dat dan he.. Zit ook te twijfelen of ik een flirtsmsje ga sturen.. of dat ik 'm gewoon even bel straks. Maar misschien moet je 't toch eens gewoon proberen.. een kleine flirt smile

Ja, ik weet niet.. zit me gewoon niet lekker dat ie ineens niets van zich laat horen. Het is ineens van ontzettend veel contact naar bijna radiostilte gegaan..

Dat lijkt me ook heel vervelend, maar ik zou nu zeker proberen het initiatief te nemen. Een flirterig smsje kan echt werken!
En blijft hij dan terughoudend, het gesprek aan gaan, om duidelijkheid vragen.
Ik denk dat je nu met een afwachtende houding weinig bereikt, alleen maar dat het nog minder word en uiteindelijk helemaal verwaterd.

Bliss, n.a.v. jou laatste update (ik volg het topic nog niet zo lang) Jou date klinkt echt heel lief, ik vind dat hij echt leuke/lieve smsjes stuurt!
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Feline ma 3 jan 2011 - 9:57

.

Laatst aangepast door Feline op di 4 jan 2011 - 9:13; in totaal 1 keer bewerkt
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Sweety ma 3 jan 2011 - 10:09

@ BE: stoer he. Het kwam omdat we al een tijdje sms'en met elkaar en ik dit eens had gesmst naar hem. Zoiets als in een verhaal. Toen smsten we met o&n en ik gaf aanzat ik er maar eens eentje waar moest maken.  Misschien dat ik er niet diep op inga metijn berichten maar dat komt omdat ik via de iPhone bericht en dat is niet altijd zo makkelijk. Maar ik genoot gister! Vond het fijn om samen hand in hand te lopen met hem over de boulevard en in den haag. Vond het echt leuk. We hebben gelachen met elkaar, goed gepraat, lol gemaakt. Ik merkte dat ik soms naar hem keek en dacht: dit is zo leuk! Dit moet ik hebben.  En over jou date kan ik me voorstellen dat je teleurgesteld ben. Ook al is het maar een beetje. Hoop wel dat jullie afspreken. 

@ feline: hij klinkt wel erg leuk! Houden die jongen. 

@ gizmo: ik schrok een beetje van je reactie. Zelf heb ik niet het idee dat ik me voorzijn voeten werp. We kennen elkaar al een jaar en sinds een half jaar sms'en we elke dag met elkaar. En sinds een tijdje spreken we ook met elkaar af. Ik heb niet het idee dat het alleen maar voor de seks is geweest. Ook omdat hij heeft gezegd dat hij een relatieman is ipv een one night stand man. We zijn zondag een hele dag samen geweest. Lijkt me dus niet dat het alleen om de seks gaat.

@ SF: ik zou ook graag naar Londen willen. Ben benieuwd of en wanneer we dan zouden gaan. Hij gaat eerst nog op skivakantie dus deze maand gaat het niet meer worden.  Maar we geven de moed niet op.  Zou wel grappig zijn als we elkaar in Antwerpen tegen zouden komen! Welk hotel of hotels heb je gezien? En het is juist leuk dat je ermee bezig bent daarmee laat je zien dat je er echt zin in heb.

@Lady4: heb je al een berichtje?

@ janelie: thanks dat je mijn actie stoer vond. 
We kennen elkaar idd al langer en ik had er goed over nagedacht of ik het wel echt wou. En dat wilde ik wel heel graag. Ik heb ook besloten om nu wat meer vanuit hem uit te laten komen. Anders kom ik misschien zo opdringerig over.

@ isa: ik heb je verhaal niet gelezen maar zo te lezen van de andere reacties is het goed dat je heb gesproken met hem. Ben benieuwd of er nog een date komt.

@ bliss: heb ik nog niet over V verteld?  Met hem heb ik gebroken. Het ging niks worden tussen ons dus dat heb ik ook maar eerlijk gezegd. Heb een sms gehad en gestuurd met o&n maar dat was ook alles. En vind het wel goed zo. En Disney begin ik steeds leuker te vinden. Ik krijg ook echt een grote lach op mijn gezicht als ik een sms ontvang. Ik genoot zo van gister, was echt blij en vrolijk.
En vervelend dat je nog niks weet over vrijdag! Hoop dat je snel wat hoort erover. De week is nog maar net begonnen dus het kan nog altijd. 
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lady4 ma 3 jan 2011 - 10:16

Nee, (nog) geen berichtje terug. Sad
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 10:22

Sweety schreef:
@ isa: ik heb je verhaal niet gelezen maar zo te lezen van de andere reacties is het goed dat je heb gesproken met hem. Ben benieuwd of er nog een date komt.

Volgens mij heb ik hem iets te snel weggehaald. Het komt erop neer dat we eerst aan onszelf werken, we elkaar blijven zien, maar dat we, ik in dit geval, niet denk aan een liefdesrelatie. En als ik dat dan weer eens koeien in de kont kijk, dan was dit ook precies hetgeen wat ik met mezelf heb afgesproken destijds. Hij moet zichzelf op de rails krijgen en dat moet ik ook. smile

En het verhaal kan ik niet terugplaatsen, omdat ik het vanmiddag snel getikt heb in een word document op het werk. En het vanmiddag verwijderd heb. Wink

Trouwens, kan het forum niet een ietwat serieuser uitstraling krijgen? Ik moet hem nu wegklikken, omdat er in koeienletters YESFORUM boven staat. :P En het rozeeeeee is.... :P

Edit: Ik beloof dat ik morgen alle verhalen even lees, op het werk, en dat ik morgenavond even op iedereen een reactie geef. Ik merk dat ik heel erg egocentrisch zelf continu post, maar nooit op iemand reageer. Shame on me! Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Janelie ma 3 jan 2011 - 10:29

toetje_ schreef:
Janelie schreef:
@ BE, ik zou me inderdaad ook op 1 date richten. Ik heb ook een keer met twee jongens gedate, maar eigenlijk ging mijn gevoel vooral naar de één uit. Vervelend die misverstanden, één duidelijke datum is toch handiger. Msn is ook altijd zo irritant, alles kan zo anders overkomen en hij kan opeens weg zijn etc. Ik msn al heel lang niet echt meer, ook met name om die reden. Hebben jullie nog smscontact ofzo (of is zijn mobiel nog steeds stuk?)
?

Dan zal ik maar even reageren he;)
Ik richt me ook op één, met de andere is ook nog nooit iets gebeurd hoor. Maar we hebben wel leuke gesprekken, die er op neer komen dat we elkaar wel een beetje leuk vinden. Zoals ik al zei is hij heel verlegen en ik heb weinig zin het initiatief te nemen zolang ik nog een andere date heb.
Dus even genoeg over optie 2. Ik hou het bij m'n eerste date. Sms/msn was de enige manier waarop we contact hadden, maar zijn telefoon is nog steeds kapot (echt waar, mannen? ik had allang een nieuwe telefoon gehaald) verder komen we elkaar regelmatig tegen met stappen maar aangezien het nu maandag is, duurd dat nog even.
Weetje, ik zie het wel. Ik heb weinig zin om me er druk over te maken. smile

Ik had ook allang een nieuwe gehaald ja! Ik kan mijn mobiel zo een dag in mijn tas laten zitten, maar als ik weet dat hij er niet is als ik hem wil hebben, dan voel ik me helemaal ontheemd! :S Jammer dat het contact nu helemaal weg is even. Gewoon aankijken inderdaad en misschien met stappen Very Happy Het is al bijna dinsdag he!
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Sweety ma 3 jan 2011 - 10:30

Een korte uitleg ervan is ook helemaal prima hoor Wink

Wel goed dat je aan jezelf gaat werken en dat hij dat ook doet. En zolang jullie er allebei duidelijk over zijn is dat goed toch?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Prosecco ma 3 jan 2011 - 10:30

Lady4 schreef:Nee, (nog) geen berichtje terug. Sad

Misschien komt hij er niet zo vaak? Of misschien wil hij een heel leuk berichtje terug sturen maar moet hij daar even over nadenken?

Als dat het niet is, is hij jou niet waard en kun je wel beter krijgen. Je lijkt me een ontzettend leuke en lieve meid!
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 10:33

Sweety schreef:Een korte uitleg ervan is ook helemaal prima hoor Wink

Wel goed dat je aan jezelf gaat werken en dat hij dat ook doet. En zolang jullie er allebei duidelijk over zijn is dat goed toch?

Daarom. Op het eind komt het altijd goed. Of het nu met hem is of hij met mij of dat we beiden iemand anders vinden. smile

Gast
Gast

Bericht  Janelie ma 3 jan 2011 - 10:36

@ Isa, deze beslissing is inderdaad niet zo leuk nee. Maar misschien wel het beste. Ik weet natuurlijk niet waar hij aan gaat werken, maar aan jouw verhaal te zien is het wel echt nodig. Je kan alleen maar afwachten en verder gaan met je leven. Succes! hug

@ Sweety, ik vind het allemaal best goed klinken hoor! I love you Jij groeit ook steeds meer naar hem toe he.. Lekker genieten en trouw blijven aan je eigen gevoel Very Happy Als het opeens niet meer groeit dan moet je ermee stoppen, maar voor nu gaat het prima toch?

@ Sugarfall, ik had helemaal niet op jou gereageerd, maar ik vind het juist leuk dat je de hotels uitzoekt ja! Hij vindt het vast ook leuk! Leuk al die mensen die direct een weekendje weggaan.

@ Bliss, wat een lieve smsjes ja! Heb je nog een keer concreet naar vrijdag gevraagd? Laat je niet gek maken he hug hug Misschien ben jij voor hem wel net zo onduidelijk, hij is ten slotte ook een mens met onzekerheden he!

@ Feline, jij kan ook alleen maar afwachten haha. Wel fijn dat hij alsnog gesmst heeft Very Happy

@ Lady4, kan je op e-matching niet zien of hij het berichtje gelezen heeft? Dat kan je op relatieplanet wel geloof ik. Anders zou het wel balen zijn als hij niks meer van zich laat horen! Maar dan moet je met je abo maar een leuke andere man uitzoeken Wink
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Sweety ma 3 jan 2011 - 10:44

Janelie schreef:
@ Sweety, ik vind het allemaal best goed klinken hoor! I love you Jij groeit ook steeds meer naar hem toe he.. Lekker genieten en trouw blijven aan je eigen gevoel Very Happy Als het opeens niet meer groeit dan moet je ermee stoppen, maar voor nu gaat het prima toch?

Ja toch?! Ik kreeg net ( 2 uur geleden ) nog een sms van hem dat hij bij een vriend zat. En dat die vriend mij graag zou willen ontmoeten en dat hij me super vind! ( die vriend dan.. Wink ) Heb gezegd dat ik hem ook graag zou willen ontmoeten en dat Disney maar een afspraak moet maken. Tot nu toe nog niks gehoord... Even afwachten dus.

Edit: ik krijg net een sms van hem met de vraag of ik het leuk zou vinden om met R ( die vriend ) en zijn vriendin te gaan discobowlen. cheers cheers Leuk leuk!!!
Heb gestuurd dat het me erg leuk lijkt en wanneer. Wilde er eigenlijk nog bijzetten: jij gaat niet mee? ( maar dat is gewoon te flauw voor woorden dus heb het maar niet gedaan... wordt al later voor me dus dan worden mijn geintjes ook te flauw.. :shock: )
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 ma 3 jan 2011 - 23:01

Prosecco schreef:
Lady4 schreef:Nee, (nog) geen berichtje terug. Sad

Misschien komt hij er niet zo vaak? Of misschien wil hij een heel leuk berichtje terug sturen maar moet hij daar even over nadenken?

Als dat het niet is, is hij jou niet waard en kun je wel beter krijgen. Je lijkt me een ontzettend leuke en lieve meid!

Wat lief, dank je wel.

Weet je, ik ken die hele jongen niet. Heb alleen een paar leuke foto's van hem gezien, die me overigens echt aanspreken. Dus hoor ik niks, dan zal ik er niet wakker van liggen. Maar toch zou het leuk zijn.

Janelie, nee ik heb niet kunnen ontdekken dat je dat kunt checken..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 3 jan 2011 - 23:42

Ik heb al een poosje niet meer gereageerd, maar er zijn veel dingen gebeurd. Leuk hoor!

Bliss: volgens mij moet je echt niet zo onzeker zijn! Dat hij je leuk vindt is wel duidelijk. Dat hij soms alleen smsjes over zichzelf stuurt lijkt mij juist goed, hij laat je deel uitmaken van zijn leven (ok een beetje overdreven misschien haha, maar je snapt denk ik wel wat ik bedoel). Dat hij nog niet terug is gekomen over vrijdag, is idd vervelend, maar dat geeft volgens mij niet aan dat 'ie niet geintersseerd is. Om het voor jezelf wat makkelijker te maken zou ik echt een gesprek met hem aangaan over hoe jullie er in staan.
Verder heb ik je maar 1 keer gezien en kan ik er misschien niet heel veel over zeggen, maar volgens mij ben je een hele lieve, leuke, vrolijke, aardige en spontane meid, hij zou wel gek zijn als hij jou niet zou willen.

BE: staat er al een nieuwe date?

Feline: hoezo ben je het even zat naar zijn smsje. Stond er iets raars in? Of was het meer omdat je zo lang niets van hem gehoord hebt?

SF: klinkt goed een weekendje weg! Zijn er al concrete plannen gemaakt?

Sweety: Zo wat een gewaagde actie!! Ik ben benieuwd hoe het verder gaat lopen, klinkt wel goed dat hij wil dat jij zijn vrienden ontmoet

Lady4: spannend is dat he iemand een berichtje sturen. Ik heb het laatst ook gedaan op e-matching toen ik nog gratis lid was. Ik kreeg een berichtje terug, maar dat was echt nietszeggend,volgens mij was hij niet echt geinteresseerd. Vond het iig wel leuk, dat hij wat terug stuurde. Heb je ondertussen al wat van hem gehoord, of iets anders leuks gespot?

Hier is het nog steeds erg rustig. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het met O&N wel een beetje moeilijk had. Ik zat tussen heel veel stelletjes en voelde mezelf wel een beetje zielig. Zo wil ik helemaal niet zijn, want ik heb verder een leuk leven. Gelukkig is dat gevoel wel weer weggezakt, maar ik merk echt aan mezelf dat ik wel weer toe ben aan daten. Ik ben helaas nog geen leuke of eigenlijk geen jongens tegengekomen. Ik heb nu wel weer een paar avonden op paiq gezeten, maar op 1 of andere manier tref ik daar nu ook alleen maar types waar ik niet zoveel mee kan.
Ik vind het vooral vervelend dat sommige mensen in mijn omgeving zoveel zeuren over het feit dat ik single ben. Als er een vrijgezelle jongen in de buurt is dan wordt er al snel gezegd: 'is dat niet wat voor jou?' Ik begin daar behoorlijk van te balen, heb het ook al aangegeven, maar ze blijven het doen. Hebben de andere 'vrijgezelle dames' daar ook last van?

Gast
Gast

Bericht  Lady4 ma 3 jan 2011 - 23:56

Ja, dat laatste is wel herkenbaar Yvaine. Ik zeg dan wel eens "Jij valt toch ook niet op elke man die je tegenkomt? Ik val ook niet op elke man die ik tegenkom". Meestal helpt dat, al is het vaak maar voor even haha.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss di 4 jan 2011 - 3:18

Ah wat lief van je Yvaine! smile
Ik zit weer lekker in spanning. Gisteren hadden we een sms-wisseling, ik vroeg of hij ook al zn collega's had gezoend ivm nieuwjaar. Hij stuurde dat ie daar maar niet aan begon, omdat ie alleen op zijn afdeling al 80 collega's had, dat ie dan droge lippen zou krijgen en dat nou nét zn Labello op was. Ik ben namelijk verslaafd aan Labello en daar weet hij inmiddels ook alles van, aangezien ik behoorlijk vaak zit te smeren smile Daarbij noemde ik hem laatst al voor de gein 'mijn levende Labello', aangezien hij mijn lippen toen ook aan het bevochtigen was Wink
Ik heb toen het volgende teruggestuurd, gisteravond dus: "Hè, dat is vervelend! Als je vrijdag hier komt, mag je mijn Labello lenen, ok? Wink (en tevens weer voor levende Labello spelen... :P) Deal? Ik ga slapen nu, slaap zacht Wink xx"
Ik ben dus zelf weer over vrijdag begonnen en zit werkelijk al de hele dag elke tien minuten op mn telefoon te kijken, maar nog geen reactie! Aaaaaaaargh zo frustrerend! Hoop echt dat ie komt.

Ok ik moet weer ff verder met werken... Hopelijk later een update!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Feline di 4 jan 2011 - 3:57

Yvaine.. ik zit deze week gewoon even in een enorme dip.. En zou júist die aandacht nu zo goed kunnen gebruiken. Wil dat gestress om een sms er helemaal niet bij hebben. Wil 'm heel graag bellen maar ben zo bang voor een teleurstelling, vooral omdat ie nog steeds eigenlijk niets laat horen.

Bliss.. wat irritant zeg! Wel een leuk flirterig smsje smile Goed zo! Wink En ineens weet ik hoe je je voelt! Verwend kind dat ik was Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss di 4 jan 2011 - 4:08

Haha ja, ik dacht: laat ik maar eens een enigszins flirterige tactiek toepassen, misschien helpt het Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Julia di 4 jan 2011 - 4:57

* Breekt even in *
Bliss, ik lees al een tijdje mee en ik vind het zo sneu voor je dat je steeds zo onzeker bent en daardoor in spanning zit. Als snap ik nu wel weer dat je nu in spanning zit om het smsje. Is het geen idee om hem een x om duidelijkheid te vragen? Bv vrijdag? Sorry dat ik me ertegen aan bemoei hoor, maar ik vind dat je er nu echt eens wat aan moet doen Wink
Breekt weer uit angel
Julia
Julia
Prater
Prater

Aantal berichten : 966
Punten : 1244

Bericht  Bliss di 4 jan 2011 - 5:12

Julia schreef:* Breekt even in *
Bliss, ik lees al een tijdje mee en ik vind het zo sneu voor je dat je steeds zo onzeker bent en daardoor in spanning zit. Als snap ik nu wel weer dat je nu in spanning zit om het smsje. Is het geen idee om hem een x om duidelijkheid te vragen? Bv vrijdag? Sorry dat ik me ertegen aan bemoei hoor, maar ik vind dat je er nu echt eens wat aan moet doen Wink
Breekt weer uit angel

Haha, thanks voor je reactie smile Zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic, ben ik ook van plan om vrijdag (als ie tenminste komt) om duidelijkheid te vragen. Hoewel, als ie blijft slapen, vraag ik t zaterdag pas denk ik. Stel dat ik geen leuk antwoord krijg, dan kan ik m daarna tenminste meteen de deur uit werken Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:20

Bliss schreef:Haha, thanks voor je reactie smile Zoals ik al eerder heb gezegd in dit topic, ben ik ook van plan om vrijdag (als ie tenminste komt) om duidelijkheid te vragen. Hoewel, als ie blijft slapen, vraag ik t zaterdag pas denk ik. Stel dat ik geen leuk antwoord krijg, dan kan ik m daarna tenminste meteen de deur uit werken Wink

Haha! Je kunt hem ook vrijdagavond al de deur uitwerken als het antwoord je toch niet zo bevalt hoor. Maak je meteen een statement;).
Wel stom dat hij niet reageert op je uitnodiging! Al wat gehoord?

Feline, het komt vast goed als je hem vanavond belt:). Echt!

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 4 jan 2011 - 5:31

Haha ja, maar ik denk dat ie vanuit zn werk met de trein komt en als die dan 's avonds niet meer rijdt, is het ook zo lullig als ik hem op straat zet Very Happy Maar goed, voorlopig ben ik nog in afwachting... Ik ga gelukkig straks een proefles streetdance doen en ik neem mn telefoon maar eens niet mee denk ik, even rust in mn hoofd :P

Oh, trouwens! Ik hoorde uitgerekend vanmorgen op de radio iets over een onderzoek van een datingsite naar afknappers bij mannen en vrouwen en wat stond er op nummer 1 als afknapper bij vrouwen? Een tatoeage! Aaaaaaaaaargh.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:37

Wat een onzin, ik vind tattoeages geen afknapper! Je hebt natuurlijk tattoo's en tattoo's. Ik heb ook een tattoo, maar ik heb nog nooit iemand gehoord die daar op afknapte. Al zeggen ze dat dan waarschijnlijk niet:P.

Maar ik vind het wel wat anders als je gewoon een mooie smaakvolle tattoo op een mooi plek hebt dan een enorm aarsgewei of tweety op je rechter schouder.

Gast
Gast

Bericht  Janelie di 4 jan 2011 - 5:40

@ Feline, ik zou gewoon bellen hoor Very Happy Het veranderd toch niks aan zijn gevoel als hij je niet leuk vindt. Je weet het alleen dan pas later...

@ Bliss, balen dat je nog geen reactie hebt gehad! Ik hoop voor je dat je die nog krijgt vanavond. Veel plezier met je streetdance les. Ik moest wel even lachen om je het onderzoek over tattoo's..! Is altijd zo he, als je daar zo mee bezig bent dan hoor je altijd wel zoiets! Maar lekker zetten hoor Very Happy Hij is super mooi en ook al vindt hij het niks, dan vindt hij dat stukje van je lichaam maar gewoon iets minder mooi toch? clown
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Bericht  Feline di 4 jan 2011 - 5:43

Ik ga ook bellen.. eerst even etenstijd afwachten smile Als ik uberhaupt zelf iets weg krijg..

Bliss.. hij knapt echt niet af op een tattoo als ie verliefd op je is. Dan vergeet je ineens alle voormalige afknappers.. Die chemie is vrij zeldzaam, die laat je niet lopen om een stomme (mooie Wink) tattoo..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Bericht  Gast di 4 jan 2011 - 5:48

Feline schreef:
Bliss.. hij knapt echt niet af op een tattoo als ie verliefd op je is. Dan vergeet je ineens alle voormalige afknappers.. Die chemie is vrij zeldzaam, die laat je niet lopen om een stomme (mooie Wink) tattoo..

Eens!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: