Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic

+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers

Pagina 11 van 40 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic - Pagina 11 Empty Re: Date-topic

Bericht  Roze Roos wo 15 dec 2010 - 8:32

Sugarfall schreef:Leuk dat je nog steeds aan het daten bent met hem Roze Roos! Veel plezier alvast zondag smile

Dank je:)

@ Marin: Hebben jullie mekaar al gesproken of gezien?
@ Sugarfall: Dat klinkt leuk!!
@ Bliss: Leuk dat er nog steeds contact is!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 22:56

Roze Roos schreef: @ Marin: Hebben jullie mekaar al gesproken of gezien?

Haha welnee joh. Daar hou ik ook helemaal niet van. Ik ben ook eigenlijk niet echt op zoek, maar het was wel heel leuk om zomaar een berichtje te vinden van een leuke jongen! Maar ik ben best erg...Ik weet gewoon dat ik 'm te jong vind, ook al heb ik 'm helemaal nog niet in 't echt gezien. Maar ja, van 41 naar 22 is toch best een grote overgang, dat kan ik niet aan hoor.. Wink

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall wo 15 dec 2010 - 23:36

Haha dat is inderdaad veel Marin. En tja misschien is het heel kortzichtig van mij, maar voor mij zou het ook niet werken. Ik ben 23 en ik wil gewoon een man van boven de 23, jonger wil ik sowieso niet!

Toen ik nog op Knuz zat vroegen sommige mannen na 2 mailtjes (of echt heel weinig) al of ze me eens mochten bellen, ik vind dat zo erg, toen heb ik het ook steeds afgekapt. Heeft nog iemand dat of ben alleen ik dat? :P Ik vind het zelfs nu nog niet eens heel erg fijn om met mijn date te bellen en daar heb ik al heel vaak mee afgesproken..
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast wo 15 dec 2010 - 23:38

Haha ik bel alleen met mensen die ik echt goed ken, en zelfs dan vind ik 't nog niet erg prettig. Alleen met m'n moeder kan ik echt fijn bellen.

Dus nee, je bent niet raar. Ik vind dat ook niet prettig, en zeker niet al zo snel. Maar zo'n knuz persoon op msn toevoegen doe ik ook niet snel meer. (nou zit ik zelf ook nooit meer op msn maar goed).

Edit: En nee, stom is dat, ik zou ook niet snel voor een jongere jongen gaan. Ik val echt niet perse op oudere mannen, maar de laatste tijd toch wel 30+. Ik vond het heel prettig eigenlijk om met iemand te gaan die zo veel ouder was. Voelde ik me wel prettig bij, al is het natuurlijk geen vereiste. Bovendien zou ik bij een volgende relatie toch redelijk gauw willen settelen en dat zie ik een 22 jarig broekie minder snel doen dan een 35jarige man. Uitzonderingen daargelaten natuurlijk.

Gast
Gast

Bericht  Sugarfall wo 15 dec 2010 - 23:46

Ja haha, dat is inderdaad ook wel iets. Maar je hebt hem toch op Facebook nu? Hoe komt hij dan over, echt als 22 of zou hij wel ouder kunnen zijn?
Ik zou alleen al geen jongere man willen omdat ik dat echt helemaal geen sexy idee vind Embarassed Haha dat is eigenlijk wel heel erg.

Ik vond het best leuk om een tijdje op Knuz rond gekeken te hebben (was ook best wel een eye opener dat er eigenlijk best leuke mannen op een datingsite kunnen zitten), maar toen ik vergat om in te loggen was het tijd om mn profiel te verwijderen!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss do 16 dec 2010 - 9:19

Nee, ik val ook echt niet op jongere jongens! Heb liever iemand van tien jaar ouder dan iemand van een paar jaar jonger...

Ooh ik heb weer een onzekerheidsaanval hoor... Heb vandaag nog niks gehoord van hem en ik heb gisteren ook het laatste smsje gestuurd. Hij had vanmiddag een borrel van zijn werk en vanavond een feestje bij de voetbalclub ofzo. Nu zit ik me alweer van alles in mn hoofd te halen, dat een leuke vrouw is tegengekomen bij één van die gelegenheden of dat soort dingen :shock: Heb drie kwartier geleden een (kort) berichtje gestuurd en blijf nu weer naar mn telefoon staren! Cry Kan iemand dit even relativeren voor me?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Lady4 do 16 dec 2010 - 10:23

Bliss schreef:Nee, ik val ook echt niet op jongere jongens! Heb liever iemand van tien jaar ouder dan iemand van een paar jaar jonger...

Ooh ik heb weer een onzekerheidsaanval hoor... Heb vandaag nog niks gehoord van hem en ik heb gisteren ook het laatste smsje gestuurd. Hij had vanmiddag een borrel van zijn werk en vanavond een feestje bij de voetbalclub ofzo. Nu zit ik me alweer van alles in mn hoofd te halen, dat een leuke vrouw is tegengekomen bij één van die gelegenheden of dat soort dingen :shock: Heb drie kwartier geleden een (kort) berichtje gestuurd en blijf nu weer naar mn telefoon staren! Cry Kan iemand dit even relativeren voor me?

Niet zo onzeker! Je geeft zelf al aan dat hij een drukke dag heeft, vol sociale acitiveiten. Hij komt er gewoon niet aan toe om je te smsen. Val jij tijdens elke sociale gelegenheid op een andere man? Nee, nou hij dus ook echt niet! Wink

Je bent leuk, good looking, sociaal, komt echt wel goed!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Bliss do 16 dec 2010 - 10:28

Lady4 schreef:
Bliss schreef:Nee, ik val ook echt niet op jongere jongens! Heb liever iemand van tien jaar ouder dan iemand van een paar jaar jonger...

Niet zo onzeker! Je geeft zelf al aan dat hij een drukke dag heeft, vol sociale acitiveiten. Hij komt er gewoon niet aan toe om je te smsen. Val jij tijdens elke sociale gelegenheid op een andere man? Nee, nou hij dus ook echt niet! Wink

Je bent leuk, good looking, sociaal, komt echt wel goed!

Haha thanks, lief van je! Wanneer gaan wij eens een keer een avondje stappen/ons bezatten aan de bar? Lijkt me beregezellig Very Happy

Ik heb mijn telefoon uitgezet trouwens en wil proberen dit vol te houden tot ik wakker word morgen, maar ik weet niet of ik de neiging om hem aan te zetten tot die tijd kan onderdrukken... Mad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Zwoesj do 16 dec 2010 - 10:32

Bliss, het is een man en zoals je weet, die kunnen geen 2 dingen tegelijk. Je zit vast wel in zijn hoofd, en morgen of misschien vanavond wel hoor je hem vast wel weer smile je bent een topwijf dus vertrouw in hem en jezelf smile
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Sugarfall vr 17 dec 2010 - 0:06

En heb je je telefoon uit kunnen laten Bliss? Al wat gehoord?!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss vr 17 dec 2010 - 0:40

Sugarfall schreef:En heb je je telefoon uit kunnen laten Bliss? Al wat gehoord?!

Ja er zijn ontwikkelingen! Wilde er vanmorgen al over posten, maar toen lag het forum eruit. Heb mn telefoon van gisteren 22:30 tot vanmorgen 7:30 uit weten te houden. Met bonzend hart zette ik hem weer aan, haha, en had toen twee smsjes. Hij zou heel misschien vandaag ook vrij hebben (en ik ook) en hij stuurde o.a.: "Wilde eigenlijk als ik morgen vrij was, vragen of ik vanavond nog welkom was in den haag? Of geen leuke verrassing?" Hij kon alleen helaas toch geen vrij krijgen en is naar huis gegaan (met moeite, want de treinen reden niet meer en hij moest uiteindelijk halverwege opgehaald worden samen met een collega. Maarrr ik was echt blij dat ie dat stuurde! Dus toen stuurde ik terug dat ik dat heel leuk had gevonden en dat ik het zó lang vind duren tot het tweede kerstdag is. Daarna stuurde hij ook nog: "Vond het zelf ook wel een heel goed idee, zag me me ook al heerlijk nog een keertje naast je omdraaien en uitslapen, totdat ik toch moest werken, dat wilde ik je niet aandoen! Sad". En nu heb ik gestuurd dat ik zondag alweer zijn kant op kom (blijf daar tot na kerst) en dat ik misschien 's avonds nog wel even langs kan komen en dat we dan samen Boer zoekt vrouw kunnen kijken Very Happy (scheelt een hoop smsen) Nu wacht ik een reactie af, maar misschien zie ik hem dus toch nog eerder bounce

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Suus vr 17 dec 2010 - 1:27

Oh, Bliss, dat klinkt goed! Toch fijn, die bevestiging dat hij jou ook eerder wil zien Very Happy
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 2:06

Wat leuk, Bliss!

Gast
Gast

Bericht  Bliss vr 17 dec 2010 - 3:26

Yay ik heb zondag een "Boer zoekt vrouw"-date!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 3:57

Sounds like a good date to me!

Edit: Zaterdag maar niet al te veel drinken dan he...

Gast
Gast

Bericht  ButterflyEffect vr 17 dec 2010 - 4:03

Leuk Bliss!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075

Bericht  Bliss vr 17 dec 2010 - 5:06

Marin schreef:Sounds like a good date to me!

Edit: Zaterdag maar niet al te veel drinken dan he...

Ik kan niks beloven angel (moet wel ff goed de vakantie inluiden!)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Roze Roos vr 17 dec 2010 - 9:19

Wat leuk Bliss!!
Roze Roos
Roze Roos
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3090
Punten : 3391
Registratiedatum : 20-11-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:26

Jeej Bliss!! Kun je nu dan eindelijk geloven dat hij je ook echt wel ziet zitten Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Sweety vr 17 dec 2010 - 10:32

Wat leuk om te horen Bliss!

Ik ga zondagavond nog even een bakkie doen bij Disney thuis. Hij vroeg me zondag nog wanneer we elkaar zouden zien en ik dacht pas na de kerst omdat ik het erg druk heb. Maar we hebben toch nog voor zondag avond kunnen afspreken. Als er tenminste niks tussenkomt.
Maandag sprak ik hem aan de telefoon en toen riep mijn ma hard " Dag Disney". Toen zei hij van geef je moeder eens. Dat heb ik niet gedaan want ik vond dat te dichtbij komen. Omdat we nog geen relatie hebben..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lady4 za 18 dec 2010 - 0:33

Wat een leuke ontwikkelingen Bliss!

Die borrel komt wel, lijkt me hartstikke leuk! Al moet ik op dit moment echt even niet aan alcohol denken.. Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  ButterflyEffect za 18 dec 2010 - 1:10

Sweety schreef: Omdat we nog geen relatie hebben..
Begin je je al wat beter bij het idee te voelen? smile Ben benieuwd hoe het gaat morgen, veel plezier!
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075

Bericht  Bliss za 18 dec 2010 - 1:13

Lady4 schreef:Wat een leuke ontwikkelingen Bliss!

Die borrel komt wel, lijkt me hartstikke leuk! Al moet ik op dit moment echt even niet aan alcohol denken.. Wink

Haha, heeft de drank gisteren rijkelijk gevloeid? Ik ga vanavond uit, dus ik vermoed dat ik er morgen ook zo over denk Laughing

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lady4 za 18 dec 2010 - 1:34

Bliss schreef:
Lady4 schreef:Wat een leuke ontwikkelingen Bliss!

Haha, heeft de drank gisteren rijkelijk gevloeid? Ik ga vanavond uit, dus ik vermoed dat ik er morgen ook zo over denk Laughing

Yep! smile Was een hele gezellige avond! Vanavond ga ik of een filpmje ofzo kijken met vriendinnen of ik ga lekker op de bank hangen. Kijk er nu al naar uit.. Wink Jij veel plezier!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Sweety za 18 dec 2010 - 1:57

ButterflyEffect schreef:
Sweety schreef: Omdat we nog geen relatie hebben..
Begin je je al wat beter bij het idee te voelen? smile Ben benieuwd hoe het gaat morgen, veel plezier!
Het blijft wel wennen hoor. smile Heb er wel zin in om morgen af te spreken met hem. En dat is dan wel weer een pluspunt eigenlijk.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud