Date-topic
+37
Madeliefje
sawasdee
Marsy28
Qiara
klavertje
Julia
Gizmo
Zwerver
Feline
Toet
Carra
liek61
CrazyGrace
Vanillivi
Zwoesj
BJA
Sterre
Chili2011
Gigi_
smooch
ButterflyEffect
SuperGrover
Remco
Alias
Prosecco
Yzma
Fred
Lady4
Janelie
Sweety
Suus
Jeanette
Roze Roos
Bliss
Sugarfall
_Lacey_
Eva
41 plaatsers
Pagina 19 van 40
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Re: Date-topic
Janelie schreef:toetje_ schreef:Feline schreef:Nou Toetje, ik sluit me bij je aan.. Mijn date stuurde vandaag ook een vaag smsje dat ie te brak was.. En nu ben ik kwaad want had m'n hele dag vrijgehouden voor hem terwijl ik anders met vrienden mee kon naar 't strand. Heb heel aardig gereageerd maar sindsdien is het radiostilte.. Snap er niets van!
Waarom reageer je daar aardig op?Of was dat sarcastisch?
Ik vind het echt niet relaxed dat mijn date niks heeft laten weten, stuur dan op z'n minst een berichtje, desnoods via hyves want m'n nummer heeft hij nu natuurlijk niet.
Maargoed, misschien ligt het ook wel aan mij, omdat we dus nog geen concrete afspraken hadden gemaakt.
Ik ga het hem iig wel vertellen.
Haha, jij bent net zo'n happer als ik! Ik zou het ook netter hebben gevonden als hij wat van zich had laten horen.. Zo heb ik een keer een date gehad waar ik misschien mee af zou spreken, hij zou het nog laten weten. Niks gehoord natuurlijk. Ik hem bellen, was echt boos! Had inderdaad ook mijn avond vrijgehouden enzo. Hij was helemaal verontwaardigd, want we hadden toch niks afgesproken? Hij zou het nog laten weten en ja hij kon niet. Dat kon ik natuurlijk ook echt ruiken?? Bleh mannen!
Maar goed, ik reageer zelf altijd veel te fel! Misschien nachtje over slapen en dan iets milder reageren? Wie weet was hij ook wel bang dat jij niet al te serieus met de date was?
Ja soms gaat het wel ver, ik ben gewoon iemand die niet over me heen laat lopen en zeker geen blad voor de mond neemt als er iets gebeurd waar ik het niet mee eens ben.
Ik zal hierover niet boos worden hoor, maar ik ga er wel iets van zeggen.
Als hij wil daten, moet hij er wel een beetje moeite voor doen.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
@ Toetje, dat je er wat van gaat zeggen dat zou ik ook zeker doen! Dat is ook hoe jij bent. Als hij daar niet tegen kan dan passen jullie niet bij elkaar.. Dat denk ik zelf altijd, als hij daar niet tegen kan gaat een relatie nooit werken. Met mij en die date is het ook nooit wat geworden. We waren te verschillend.
Als hij wat anders voorstelt ga je daar nog op in of is hij hierdoor exit?
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Janelie schreef:@ Toetje, dat je er wat van gaat zeggen dat zou ik ook zeker doen! Dat is ook hoe jij bent. Als hij daar niet tegen kan dan passen jullie niet bij elkaar.. Dat denk ik zelf altijd, als hij daar niet tegen kan gaat een relatie nooit werken. Met mij en die date is het ook nooit wat geworden. We waren te verschillend.
Precies, dat vind ik ook.
Ik wil zijn verhaal horen en ik denk niet dat het hierdoor exit is, daarvoor vind ik hem te leuk. Zoals ik al zei waren er nog geen concrete afspraken, dus misschien dacht hij wel gewoon dat het niks was.
Hoewel ik eigelijk helemaal (nog) niet verliefd ben, heerst er zo'n aantrekkingskracht als wij elkaar zien..
Het volgende voorstel zal wel van hem moeten komen.
Toet- Lady Post-a-lot
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Gast- Gast
Feline schreef:Oh, ik ben niet zo fel.. Hebben elkaar afgelopen week al 5 dagen gezien dus moet gewoon niet zo verwend doen. Het was gewoon een teleurstelling van mijn kant en ik kan 't niet zo goed matchen met juist een ontzettend leuke actie van gisteren. Vandaar de verwarring. Maar misschien is 't wel even verstandig om rustiger aan te doen!
Heb 'm rond etenstijd nog een sms gestuurd of ie al wat opgeknapt was maar geen reactie meer gehad.. Als ik niets meer hoor ben ik zeker wel teleurgesteld maar dat overleef ik ook wel weer!
Oké, niet iedereen is daar hetzelfde in. (Ik heb ook altijd de slechte eigenschap situaties te vergelijken met wat ik zou doen.)
Smst hij vaker niet terug, of is dit de eerste keer?
Misschien is hij wel gewoon echt heel brak/ziek en ligt hij te slapen..
Toet- Lady Post-a-lot
Toetje! Je hebt uiteindelijk niks gehoord en laten horen dus?
Zonde joh !!
Zonde joh !!
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Isa schreef:Kennelijk ben ik boos.
Date zegt:
hoi, de beste wensen voor 2011!
sorry dat ik je nog niet terug gesmst, heb, schoot er steeds bij in
Isa zegt:
Het was erg aardig van je. Ik heb het onthouden. Sms dus niet weer
Jij ook de beste wensen
Date zegt:
thx
Nu begint hij over ditjes en datjes. Maar kennelijk is het duidelijk.
Haha Isa! Mannen snappen dit soort smsjes niet hè
Toet- Lady Post-a-lot
wc-eend schreef:Toetje! Je hebt uiteindelijk niks gehoord en laten horen dus?
Zonde joh !!
Thanks wrijf het er nog ff lekker in. Een vriendin zei net ook al: waarom heb je hém geen bericht gestuurd dan?
Duh! Omdat ik te eigenwijs ben
Toet- Lady Post-a-lot
toetje_ schreef:Feline schreef:
Oké, niet iedereen is daar hetzelfde in. (Ik heb ook altijd de slechte eigenschap situaties te vergelijken met wat ik zou doen.)
Smst hij vaker niet terug, of is dit de eerste keer?
Misschien is hij wel gewoon echt heel brak/ziek en ligt hij te slapen..
.
Laatst aangepast door Feline op di 4 jan 2011 - 9:17; in totaal 1 keer bewerkt
Feline- Kletskop
Hahah. Wanneer spreek je hem weer dan? Maak dan wel goede afsprakentoetje_ schreef:wc-eend schreef:Toetje! Je hebt uiteindelijk niks gehoord en laten horen dus?
Zonde joh !!
Thanks wrijf het er nog ff lekker in. Een vriendin zei net ook al: waarom heb je hém geen bericht gestuurd dan?
Zwerver- Ratel
wc-eend schreef:Hahah. Wanneer spreek je hem weer dan? Maak dan wel goede afsprakentoetje_ schreef:wc-eend schreef:Toetje! Je hebt uiteindelijk niks gehoord en laten horen dus?
Zonde joh !!
Geen idee, als zijn telefoon het weer doet? Als hij de moeite doet contact met me op te nemen? Als we elkaar toevallig tegenkomen met stappen? Of als hij online komt op msn.
Ik zie het wel, ik heb nog een andere mogelijke scharrel, alleen die is veeel te verlegen voor mij.
Wat is het soms toch lastig om vrijgezel te zijn, zoveel keus.
Toet- Lady Post-a-lot
Hahaha, soms verlang ik er wel weer naar hoor. Heerlijk, gaan en sta waar je zelf wilt!toetje_ schreef:wc-eend schreef:Hahah. Wanneer spreek je hem weer dan? Maak dan wel goede afsprakentoetje_ schreef:wc-eend schreef:Toetje! Je hebt uiteindelijk niks gehoord en laten horen dus?
Zonde joh !!
Geen idee, als zijn telefoon het weer doet? Als hij de moeite doet contact met me op te nemen? Als we elkaar toevallig tegenkomen met stappen? Of als hij online komt op msn.
Ik zie het wel, ik heb nog een andere mogelijke scharrel, alleen die is veeel te verlegen voor mij.
Zwerver- Ratel
@ Toetje, nieuwe ronde, nieuwe kansen dus Komt goed! Gewoon wat nieuws plannen. Ennn je hebt nog meer opties zie ik net voordat ik mijn berichtje wil posten! Haha, mysterieus en hard to get schijnt wel te werken dusse !
@ Feline, ooo je had hem pas 5x gezien deze week.. Jij bent inderdaad verwend ja! Maar kan me je teleurstelling wel voorstellen hoor. En dat sms'en, komt vast goed. Hij kan ook niet 24/7 aan zijn mobiel vastgelijmd zijn toch?
@ Feline, ooo je had hem pas 5x gezien deze week.. Jij bent inderdaad verwend ja! Maar kan me je teleurstelling wel voorstellen hoor. En dat sms'en, komt vast goed. Hij kan ook niet 24/7 aan zijn mobiel vastgelijmd zijn toch?
Janelie- Ratel
- Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
wc-eend schreef:Hahaha, soms verlang ik er wel weer naar hoor. Heerlijk, gaan en sta waar je zelf wilt!toetje_ schreef:wc-eend schreef:Hahah. Wanneer spreek je hem weer dan? Maak dan wel goede afsprakentoetje_ schreef:wc-eend schreef:Toetje! Je hebt uiteindelijk niks gehoord en laten horen dus?
Zonde joh !!
Ja, dat had ik dus ook. Ik heb hievoor ruim 4 jaar een relatie gehad. Vanaf mijn 15e en wat date je nou daarvoor? Dus nu neem ik het er ff goed van, want het kan zo weer voorbij zijn
@Janelie, Hard to get is het niet hoor, daar ben ik zó slecht in! Als ik iemand wil, laat ik dat juist iets te veel merken volgens mij. Bij deze jongen kwam het initiatief ook voornamelijk van mij, dus laat het nu maar eens van hem komen.
Bij optie 2 is het helemaal een drama, want die is echt zo verlegen dat ik er niet goed van word. Ik heb het al zo vaak bij hem geprobeerd, maar het lukte niet. Via sms heeft hij best een grote mond, tot ik hem zei dat hij zijn kansen had gehad, dat vond hij iets minder leuk haha.
Maar laat ik me voorlopig nog maar even op m'n eerste 'date' richten, daar heb ik een veel beter gevoel mij.
Toet- Lady Post-a-lot
He meiden, een reactie van mijn kant. Gisteravond ben ik thuis eerst gaan douchen en heb ik spullen ingepakt. Ik had een rood jurkje aan ( voor in bed ) en een rode hipster en daaronder mijn zwarte laarzen. Ik had voor in de auto even mijn pyjama broek en shirt aangedaan. Toen ik voor zijn deur stond heb ik in de auto snel mijn pyjama uitgedaan en ben in het jurkje en mijn laarzen met jas aan naar hem toegegaan. Eerst twijfelde ik nog maar had toch doorgezet. Tien ik binnen was deed ik mijn jas uit en hij was even stil. Ik kreeg wat te drinken van hen en uiteindelijk hebben we op de bank gezoend met elkaar.
We zijn na een tijdje naar zijn slaapkamer verhuist en hebben we voorspel gehad.
Ik weet niet meer hoe het kwam maar we hebben na het voorspel nog gepraat en gelachen met elkaar. Dat was wel gezellig en erg leuk.
Toen weer gezoend en ja.. Toen seks gehad met elkaar! Was wel even wennen ( omdat hij de eerste man is na mijn ex waar ik seks mee had en hij heeft een kleine ) maar wel fijn. Hij kwam best snel maar we hebben daarna nog even wat gedronken en toen zijn we gaan slapen.
Vanochtend werden we rond half 11 wakker en zijn we daarna na nog even gepraat en muziek te hebben geluisterd uit bed gegaan en gaan douchen en ontbijten. Toen gingen we naar snowworld toe. Hij moest zijn board brengen en we moesten kijken voor handschoenen. Ik had een mooi paar uitgekozen en doe heeft hij ook gekocht.
Toen zijn we wat gaan drinken in den haag. Was erg gezellig. Even naar een kookwinkel geweest en toen naar Scheveningen waar hij een verrassing had. We zijn gaan midgetgolfen met glow in the dark! Echt grappig!
We hadden een weddenschap gedaan. Als hij zou winnen zou ik doen wat hij wilde en andersom. Ik won ( yes! ). We gingen nog uit eten en toen we langs het strand liepen zei ik dat we samen een weekendje weg moesten gaan naar Londen, Antwerpen of Berlijn. Hint is aangekomen
Ik zei dat ik een lijstje had gemaakt. Hij zou het deze maand nog bekijken. Toen zijn we bij hem thuis nog tv gaan kijken en hebben we weer seks gehad.
Was beter dan de eerste keer en duurde langer. Hij vroeg toen we richting de auto liepen wat ik van zijn "weenie" vond. Heb toen gezegd dat ik hem kleiner vond dan dat ik gewend was. Maar dat de seks wel goed was.
We zouden elkaar volgende week zaterdag weer zien maar dat gaat helaas niet door. Dan is hij vanaf de 15de een werk op snowboard vakantie. Dus we zien elkaar voorlopig niet. Wat ik wel jammer vind. Misschien dat we doordeweeks nog een avond kunnen afspreken met elkaar.
Ik heb vandaag nog wel gevraagd of hij een relatie met mij zou kunnen hebben en hij gaf als antwoord ja.
Dus dat zit wel goed. Maar voor nu kijken we wel hoe het loopt. Zei hij ook..
Wat leuk dat er nieuwe mensen bij komen! Wat leuk dat je je date al 5x heb gezien Fenile. En toetje jij bent ook goed bezig met 2 date's!
Haal je ze weleens door elkaar?
Ik ga nu slapen en reageer morgen weer verder op de rest. Slaap lekker!
We zijn na een tijdje naar zijn slaapkamer verhuist en hebben we voorspel gehad.
Ik weet niet meer hoe het kwam maar we hebben na het voorspel nog gepraat en gelachen met elkaar. Dat was wel gezellig en erg leuk.
Toen weer gezoend en ja.. Toen seks gehad met elkaar! Was wel even wennen ( omdat hij de eerste man is na mijn ex waar ik seks mee had en hij heeft een kleine ) maar wel fijn. Hij kwam best snel maar we hebben daarna nog even wat gedronken en toen zijn we gaan slapen.
Vanochtend werden we rond half 11 wakker en zijn we daarna na nog even gepraat en muziek te hebben geluisterd uit bed gegaan en gaan douchen en ontbijten. Toen gingen we naar snowworld toe. Hij moest zijn board brengen en we moesten kijken voor handschoenen. Ik had een mooi paar uitgekozen en doe heeft hij ook gekocht.
Toen zijn we wat gaan drinken in den haag. Was erg gezellig. Even naar een kookwinkel geweest en toen naar Scheveningen waar hij een verrassing had. We zijn gaan midgetgolfen met glow in the dark! Echt grappig!
We hadden een weddenschap gedaan. Als hij zou winnen zou ik doen wat hij wilde en andersom. Ik won ( yes! ). We gingen nog uit eten en toen we langs het strand liepen zei ik dat we samen een weekendje weg moesten gaan naar Londen, Antwerpen of Berlijn. Hint is aangekomen
Ik zei dat ik een lijstje had gemaakt. Hij zou het deze maand nog bekijken. Toen zijn we bij hem thuis nog tv gaan kijken en hebben we weer seks gehad.
Was beter dan de eerste keer en duurde langer. Hij vroeg toen we richting de auto liepen wat ik van zijn "weenie" vond. Heb toen gezegd dat ik hem kleiner vond dan dat ik gewend was. Maar dat de seks wel goed was.
We zouden elkaar volgende week zaterdag weer zien maar dat gaat helaas niet door. Dan is hij vanaf de 15de een werk op snowboard vakantie. Dus we zien elkaar voorlopig niet. Wat ik wel jammer vind. Misschien dat we doordeweeks nog een avond kunnen afspreken met elkaar.
Ik heb vandaag nog wel gevraagd of hij een relatie met mij zou kunnen hebben en hij gaf als antwoord ja.
Dus dat zit wel goed. Maar voor nu kijken we wel hoe het loopt. Zei hij ook..
Wat leuk dat er nieuwe mensen bij komen! Wat leuk dat je je date al 5x heb gezien Fenile. En toetje jij bent ook goed bezig met 2 date's!
Haal je ze weleens door elkaar?
Ik ga nu slapen en reageer morgen weer verder op de rest. Slaap lekker!
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Wat stoer! :oSweety schreef:Toen ik voor zijn deur stond heb ik in de auto snel mijn pyjama uitgedaan en ben in het jurkje en mijn laarzen met jas aan naar hem toegegaan.
Date klinkt heel leuk en goed dat je hebt gewonnen, had je inderdaad een mooi beginnetje om over het weekendje weg te hebben! Hij ziet jou wel zitten volgens mij: glow in de dark midgetgolfen, gaaf idee! En dat ie dus zei dat hij wel een evt relatie ziet zitten
Maar vind je hem nou echt leuk? Want je klinkt er niet super enthousiast over? ..of misschien interpreteer ik je verhaal fout dat kan ook hoor!
..je zegt het zelf eigenlijk al, kijken hoe het gaat. En er is ook geen haast bij, nu nog lekker nagenieten van je date
Laatst aangepast door ButterflyEffect op zo 2 jan 2011 - 23:22; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Janelie, oo ja nu is het verhaal over je player duidelijk, je hebt helemaal gelijk!
Toetje, wat jammer! dit is zo herkenbaar! duidelijkheid is het antwoord vrees ik, ook al moeten wij daardoor gaan vragen of het nog doorgaat
Komt volgende keer heus wel goed!
Feline, haha als je hem 5x deze week hebt gezien zou ik me denk ik ook minder zorgen maken! maar leuk om te lezen!
Lady, heb je al een berichtje terug?
Klinkt leuk Marin! Binnenkort afspreken?
Toetje, wat jammer! dit is zo herkenbaar! duidelijkheid is het antwoord vrees ik, ook al moeten wij daardoor gaan vragen of het nog doorgaat
Komt volgende keer heus wel goed!
Feline, haha als je hem 5x deze week hebt gezien zou ik me denk ik ook minder zorgen maken! maar leuk om te lezen!
Lady, heb je al een berichtje terug?
Klinkt leuk Marin! Binnenkort afspreken?
Laatst aangepast door ButterflyEffect op vr 28 jan 2011 - 0:27; in totaal 3 keer bewerkt
ButterflyEffect- Prater
- Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10
Ja Lady, heb je al iets terug?
En Sweety, klinkt goed! En inderdaad gewoon lekker doen en zien waar 't heen gaat..
En Sweety, klinkt goed! En inderdaad gewoon lekker doen en zien waar 't heen gaat..
Laatst aangepast door Feline op di 4 jan 2011 - 9:15; in totaal 1 keer bewerkt
Feline- Kletskop
Wat een actie Sweety... Ik heb er alleen maar negatieve woorden voor die ik hier maar niet ga neerzetten.
Waarom jezelf zo voor zijn voeten werpen??
Ik vind zijn reacties nou ook niet heel erg positief overkomen, misschien ben je nou alleen maar voor de sex geweest...
Waarom jezelf zo voor zijn voeten werpen??
Ik vind zijn reacties nou ook niet heel erg positief overkomen, misschien ben je nou alleen maar voor de sex geweest...
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10
Persoonlijk zou ik dat ook niet doen bij een date. Ik heb ook mijn vraagtekens bij zijn intenties.
Veel dates iedereen!! Leukkk!
Veel dates iedereen!! Leukkk!
Gast- Gast
Nog geen reactie terug!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Dat had ik echt nooit gedaan Sweety! Maar ik ben dan ook heel bang dat dat verkeerd zou overkomen haha. Leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad, midget golfen klinkt gaaf! En voor een weekendje weg zou ik voor Londen kiezen, daar ben ik net een weekje van terug en dat is echt een superleuke stad! Wil zo graag nog een keer terug, een paar dagen is echt te kort, maar zo leuk!
Lady4 ik hoop dat je snel een berichtje terugkrijgt! En ach anders heb je toch al betaald dus dan kun je nog eens rondkijken wie een berichtje waard is
Toetje_ jammer dat je date niet is doorgegaan, ik had denk ik zelf ook niets laten horen, als je iets hebt afgesproken en hj laat niets meer horen op de dag zelf dan zou dat voor mij wel genoeg zeggen. Ik ben benieuwd of jullie alsnog iets gaan doen!
..
Lady4 ik hoop dat je snel een berichtje terugkrijgt! En ach anders heb je toch al betaald dus dan kun je nog eens rondkijken wie een berichtje waard is
Toetje_ jammer dat je date niet is doorgegaan, ik had denk ik zelf ook niets laten horen, als je iets hebt afgesproken en hj laat niets meer horen op de dag zelf dan zou dat voor mij wel genoeg zeggen. Ik ben benieuwd of jullie alsnog iets gaan doen!
..
Laatst aangepast door Sugarfall op vr 28 jan 2011 - 0:55; in totaal 1 keer bewerkt
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Oh en ik had al verteld dat mijn date had gevraagd of ik een weekendje Antwerpen leuk vind (straks komen we elkaar tegen Sweety als je besluit voor Antwerpen te gaan ), maar ik heb dus gisteren een beetje naar hotels zitten kijken, en wel een paar leuke gevonden. Ik dacht dat het wel leuk zou zijn als ik nu met de hotel-opties kom, aangezien hij al met het idee is gekomen. Of is dat juist niet leuk? Ik weet het niet zo goed, maar ik ga het toch gewoon doen haha.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Dat vind ik wel leuk hoor SF.. Geeft alleen maar aan dat je enthousiast bent! Al zou ik niet met 5* hotels aan komen zetten
Feline- Kletskop
Pagina 19 van 40 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40
Pagina 19 van 40
Permissies van dit forum: