Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

+22
Bolleke
Caramba
Marsy28
silly-one
JD
Minx
Puggle
Jeanette
Kerel
Jasmine
Vanilla Queen
Stuiterbal
Jerry
Printje
Lady4
June
Lejow
NoName88
luisa
Gizmo
Tania
Caribbeanlover
26 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gizmo ma 13 aug 2012 - 9:37

Caribbeanlover schreef:Iedereen mag hier zeggen wat zij vind en ik ook.

Ik weet zeker dat jullie er ook tegenin waren gegaan,want niemand houd ervan om valselijk beschuldigd te worden!

Ik zou op een nette manier een gesprek hebben, niet zoals wat jij doet. En ik zou mn hond daar niet laten lopen, dus al dat probleem niet hebben.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Jasmine ma 13 aug 2012 - 9:39

Honden horen niet op een speelveld. Snuffelen of niet, er zullen ongetwijfeld zat andere plekken zijn waar je hond kan snuffelen.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Printje ma 13 aug 2012 - 9:40

Jasmine: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Jasmine ma 13 aug 2012 - 9:42

Printje schreef:Jasmine: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: :cheering: Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!

Haha, dank je wel Very Happy
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Jerry ma 13 aug 2012 - 10:02

Caribbeanlover schreef:
Jerry schreef:Ik vind dat je best onbeschoft op die man reageert als je letterlijk tegen hem hebt gezegd wat je hier hebt gepost...

Ja en hij begint met beschuldigen dus ja dan mag ik zeggen wat ik wil vind ik. Had hij zijn ##$$% maar moeten houden!


"mevrouw, uw hond mag hier niet komen"

"bemoei je er niet mee, je woont hier niet eens en mijn hond doet niks"


Series, zo reageer je toch niet?! De man houdt het speelveldje in de gaten, heeft nog gelijk ook en krijgt dan zo'n antwoord...?! Dat vind ik asociaal.
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Kerel ma 13 aug 2012 - 10:10

smile Onthoud zich deze keer maar van een reactie smile
Kerel
Kerel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2411
Punten : 2420
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Zeist

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 10:12

Kerel schreef:Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 561177 Onthoud zich deze keer maar van een reactie Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 561177

Doe dat dan ook. Want een reactie plaatsen om te melden dat je geen reactie plaatst is absoluut kansloos.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Jeanette ma 13 aug 2012 - 10:14

Serieus; een hele grote gaap...Rolling Eyes

Dat hier mensen nog serieus op gaan reageren..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Puggle ma 13 aug 2012 - 10:17

Jeanette schreef:Serieus; een hele grote gaap...Rolling Eyes

Dat hier mensen nog serieus op gaan reageren..

Nou idd! Ik lees nu al zo lang al die drama en ik begrijp echt niks van cbl, nou ja dat ze een heel zwaar leven heeft. Zo zonde!
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Minx ma 13 aug 2012 - 10:22

Ik zou de topictitel ff aanpassen in: nou ja zeg sprak iemand me zomaar aan omdat ik iets deed wat niet mocht.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 10:22

Natuurlijk mag je voor jezelf en je hond opkomen, maar dat hoeft toch niet per se op een brutale/geĂŻrriteerde manier? In dit geval lijkt het me nutteloos, als er een bord stond, maar dan had je nog op rustige wijze kunnen uitleggen dat jouw hond niet z'n behoefte deed op die plek - ook al mocht je er dus niet hond komen en valt je argument dus ook weg.

En ja, ik ga je idd vertellen dat ik wel rustig blijf bij aanvaringen met mensen. Heel toevallig had ik er gisteren eentje, na weet ik veel hoeveel jaren. Het is mij de energie niet waard om me dan te laten gaan en sowieso zet ik mezelf ook niet graag te kakken.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  JD ma 13 aug 2012 - 10:26

Lieve CBL - Ik heb net een voorstukje zitten kijken van "Over Mijn Lijk" vanaf a.s. donderdagavond op BNN te zien. Gaat over 5 jongeren met kanker, ongeneeslijk ziek! Misschien he.... moet je dat eens gaan volgen, dat houdt je van de straat, Ă©n je ziet misschien eens in dat er veel ergere dingen zijn om je druk over te maken in de wereld!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 10:30

JaneDoe schreef:Lieve CBL - Ik heb net een voorstukje zitten kijken van "Over Mijn Lijk" vanaf a.s. donderdagavond op BNN te zien. Gaat over 5 jongeren met kanker, ongeneeslijk ziek! Misschien he.... moet je dat eens gaan volgen, dat houdt je van de straat, Ă©n je ziet misschien eens in dat er veel ergere dingen zijn om je druk over te maken in de wereld!

Ik snap de achterliggende gedachte van je post, maar ik vind dit wel wat ver gezocht. Zelf denk ik echt niet bij alles waar ik me druk over kan maken: "Tranquilo, tranquilo Nour, je moeder heeft kanker gehad." Zoiets speelt als het speelt, maar zo kun je alles relativeren natuurlijk. Ik zou me dus nooit zo druk maken als CBL kan doen in veel situaties, maar ik relativeer ook zeker niet alles. Toen mijn moeder ziek was, was dat het belangrijkste in m'n leven, maar nu ze genezen is spelen er wel weer andere zaken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  JD ma 13 aug 2012 - 10:32

Nour schreef:
JaneDoe schreef:Lieve CBL - Ik heb net een voorstukje zitten kijken van "Over Mijn Lijk" vanaf a.s. donderdagavond op BNN te zien. Gaat over 5 jongeren met kanker, ongeneeslijk ziek! Misschien he.... moet je dat eens gaan volgen, dat houdt je van de straat, Ă©n je ziet misschien eens in dat er veel ergere dingen zijn om je druk over te maken in de wereld!

Ik snap de achterliggende gedachte van je post, maar ik vind dit wel wat ver gezocht. Zelf denk ik echt niet bij alles waar ik me druk over kan maken: "Tranquilo, tranquilo Nour, je moeder heeft kanker gehad." Zoiets speelt als het speelt, maar zo kun je alles relativeren natuurlijk. Ik zou me dus nooit zo druk maken als CBL kan doen in veel situaties, maar ik relativeer ook zeker niet alles. Toen mijn moeder ziek was, was dat het belangrijkste in m'n leven, maar nu ze genezen is spelen er wel weer andere zaken.

kan best wezen, en ik snap jouw post ook....maar ik kom echt nét uit het voorstukje van OML en lees weer eén van de vele (in mijn ogen) nutteloze posts van CBL, dus vandaar ik het toch eventjes kwijt moest. (had ik niet een minuut ervoor de OML intro gezien, had ik bovenstaande ook wrs niet gepost)
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 10:34

Ik had gewoon niet moeten reageren, maar het blijft belachelijk dat die man dat zei terwijl hij er niet eens woont! Dat die eigenaar al wijzend met zijn vinger naar mij toe komt, daar ben ik sowieso niet van gediend!

Heel veel mensen laten hun hond op het veld en ik heb nu de neiging dat als er weer een is en hij is er ook er wat van te zeggen, maar ik doe het niet.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 10:36

Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:Iedereen mag hier zeggen wat zij vind en ik ook.

Ik weet zeker dat jullie er ook tegenin waren gegaan,want niemand houd ervan om valselijk beschuldigd te worden!

Je wordt niet vals beschuldigd, je hond mag daar niet komen.

Jawel, want hij insunieert of hoe je dat ook schrijft dat onze hond daar wel kakt en daar houd ik niet van.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  JD ma 13 aug 2012 - 10:36

Sja weet je....ik snap echt niet dat je je druk kunt maken om dit soort dingen. Meer moet ik er misschien maar niet meer over zeggen, dus ik klap mijn laptopje dicht en zeg "Welterusten!"
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Minx ma 13 aug 2012 - 10:37

Hoezo maakt het uit waar die man woont al woonde hij in zuidlimburg en was hij een weekje bij zijn oma op visite. Jij zit fout hij niet.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 10:39

Gizmo schreef:
Caribbeanlover schreef:Iedereen mag hier zeggen wat zij vind en ik ook.

Ik weet zeker dat jullie er ook tegenin waren gegaan,want niemand houd ervan om valselijk beschuldigd te worden!

Ik zou op een nette manier een gesprek hebben, niet zoals wat jij doet. En ik zou mn hond daar niet laten lopen, dus al dat probleem niet hebben.

Wij moeten langs het veld om thuis te komen en als hij daar op loopt, ja alleen loopt dan is dat jammer dan. Dat die man gaat dreigen met de politie gaat me te ver, maar mij maakt hij niet bang ermee dat zei hij alleen om mij te stangen aangezien hij dat toch niet durft en ze doen er toch niks aan. Ze gaan hier komen om zoiets kleins zonder enig bewijs echt niet hoor.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 10:41

Minx schreef:Hoezo maakt het uit waar die man woont al woonde hij in zuidlimburg en was hij een weekje bij zijn oma op visite. Jij zit fout hij niet.

Ik zit niet fout hoor. Nou ik blijf het niet uitleggen, ik heb mijn zegje gedaan en ben mijn ei kwijt omdat ik ermee zat jammer dan van die reacties.

Zeg liever wat van die katten/poezen die zijn tig keer erger!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Vanilla Queen ma 13 aug 2012 - 10:43

Caribbeanlover schreef:
Minx schreef:Hoezo maakt het uit waar die man woont al woonde hij in zuidlimburg en was hij een weekje bij zijn oma op visite. Jij zit fout hij niet.

Ik zit niet fout hoor. Nou ik blijf het niet uitleggen, ik heb mijn zegje gedaan en ben mijn ei kwijt omdat ik ermee zat jammer dan van die reacties.

Zeg liever wat van die katten/poezen die zijn tig keer erger!


ik vind katten niet tig keer erger eigenlijk. Ik ben daar heel makkelijk in. De katten van mijn buren lopen in mijn tuin. Als ze hebben zitten schijten dan pak ik een schepje en gooi ik het over de hek bij hun in de tuin. Het was ff volhouden maar nu poepen ze vooral in hun eigen tuin.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 11:03

Lijkt me heel vermoeiend om een persoon als jouw te zijn. Ruzie met de hele wereld en zeiken op alles. Er zal nooit eens een positief topic van je komen alles is negatief.

En ik ben het eens met je buurman. Je gaat met je hond niet op een speelveldje staan. Wat als die hond gaat zeiken? Sta je er dan onder met een plastic zakje? Denk het niet dus dat betekend dat de kinderen morgen in de plas spelen, nou lekker fris.

Speelveldje is voor kinderen. Je hond laat je ergens anders uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 11:09

Er zijn zat mensen die dat wel doen hier.

VQ, goede actie en terecht!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 11:11

Ja dus? Dit topic gaat toch over jouw en niet over andere mensen?

Als andere mensen van de brug springen doe je het ook?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  silly-one ma 13 aug 2012 - 11:15

Caribbeanlover schreef:Er zijn zat mensen die dat wel doen hier.

VQ, goede actie en terecht!

Dus omdat andere het doen met CBL het ook doen?
Verbeter de wereld en begin bij jezelf. Niet iedere keer met dat vingertje naar een andere wijzen. Eerst zelf denken en daar naar handelen en niet als een schaap achter de rest aan lopen. Even voor de duidelijkheid, met dat laatste doel ik op het spreekwoord.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 4 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum