Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ruzie zomaar op straat..

+3
Possom
silly-one
Supertalentje
7 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 0:55

Ik ben echt geeeen ruzie maker en altijd gewoon netjes tegen mensen. Ben wel de laatste die ruzie gaat zoeken.

Maar toch maakte ik het mee Embarassed Embarassed Embarassed

Gisteren op de kermis waar het natuurlijk druk was reed een meisje met een kinderwagen met een klein babytje telkens tegen mijn hielen. Eerst 4 keer ofzo dus ik draaide me om dacht misschien heeft ze dan door dat het niet fijn is! Daarna doet ze het nog 3 keer ofzo echt expres en hard. Dus ik draai me om en zeg zou je dat niet meer willen doen is niet zo fijn. Maar ze keek naar de grond en begon tegen mijn vriend te duwen met haar wagen echt ook wel 3 keer ofzo. Ik dacht ze verstaat mij niet ik loop naar haar toe en vertel het zo. Toevallig had ik wandelschoenen aan en mijn jas zat los en 1 hand in mijn zakken waardoor ik groffer over kwam als dat ik zou willen.

Ze bleef maar naar de grond kijken en tegen mijn vriend oprijden. Toen begon ik boos te worden en harder te praten want ze negeerde mij gewoon. Ik zei iets in de trant van kijk nu maar uit met je babytje want straks trapt er iemand naar achteren of blijft het wieltje hangen achter een voet. Ze luisterde weer niet dus ik werd echt boos en riep dat ze dan maar niet naar de kermis moest gaan als ze niet tegen de drukte kon. Toen zei ze uiteindelijk ja mijn vriendin staat daar en jij drong door waardoor ik zei daar had ik geen erg in het is erg druk en dat heb je hier nu eenmaal.

Ondertussen praatte ik best hard doordat ik boos werd. Alle mensen keken mij aan en zagen mij natuurlijk als de schuldige maar ik wou haar alleen maar waarschuwen voor dat kindje. Ik dacht ik loop maar snel door en toen werd ik nog 'verrekte maf' genoemd door haar vriendin die ook met een kind stond te wachten.

Ik schaam me nu nog steeds doordat ik misschien bedreigend over kwam wat ik helemaal niet ben en ik blijf er maar aan denken pff. En mijn vriend die zegt wat was jij brutaal want zo ben je normaal niet Embarassed voel me ook best asociaal want zo kwam ik denk ik wel over voor andere mensen.

Nou dit ben ik kwijt.. sorry voor het warrig opschrijven.

Groetjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Supertalentje do 28 jul 2011 - 1:03

Wat vervelend zeg! Zoals ik het begrijp stonden jullie in de rij voor iets? Wat mij betreft had ze kunnen vragen of ze erlangs mocht...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:04

Vind het nog netjes van je. Misschien dat ik, met mijn snel opkomende agressie, een trap tegen die wagen had gegeven.

Edit: nee, want er zit een kindje in. Dan een trap tegen haar hielen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  silly-one do 28 jul 2011 - 1:07

Ik had dit ook een beetje hoor afgelopen week.
Ik woon midden in de stad en blijkbaar was de voordeur niet goed dicht. Er werd aangebeld en ze bleven bellen. Ik dacht dat het mijn broer was die ik verwachte, dus ik riep naar beneden 'eej Kloojo stop eens met bellen' Bleek het een of andere zatlap te zijn die dus wilde zeggen dat de deur open stond. En opdat ik dus kloojo naar beneden riep was ik gelijk een hoer en een bitch en weet ik wat. Terwijl ik het helemaal niet bewust deed. Kreeg niet eens de kans op sorry te zeggen omdat hij gelijk zo agressief was. Vervolgens wilde hij de deur dicht gooien (die weer open sprong door het harde gooien) en toen heb ik de deur maar hard dicht gedaan zonder dat hij nog iets van een actie kon ondernemen. Echt had best wel shakende benen toen.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:08

het was op de kermis en het liep allemaal heel langzaam door de drukte. Voor haar wagentje was een grote plek om te lopen en daar gingen wij lopen zo kwam het en werd ze boos.

Ik werd ook echt boos maar zou nooit gaan slaan ofzo maar ik zag er gewoon breder uit dan anders door mijn kleding en hand in de zak waardoor menen dachten dat ik ging vechten volgens mij. Die vriendin noemde mij daarna 'verrekte maf' toen werd ik wel bang dat die iets wou doen pff. Mijn vriend werd zelfs kwaad op dat meisje en zei ook doe nou eens normaal best hard.

Hoop dat geen bekende het gezien hebben allemaal kijkende mensen eromheen daarna.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Supertalentje do 28 jul 2011 - 1:11

Persoonlijk had ik nadat zij de eerste keer haar wagen in mijn hielen ramde ergens anders gaan lopen. Ik ga ervanuit dat het per ongeluk gaat, niet in de stemming er iets over te zeggen en dan is het het makkelijkst niet meer voor haar kar te gaan lopen...

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:12

Supertalentje schreef:Persoonlijk had ik nadat zij de eerste keer haar wagen in mijn hielen ramde ergens anders gaan lopen. Ik ga ervanuit dat het per ongeluk gaat, niet in de stemming er iets over te zeggen en dan is het het makkelijkst niet meer voor haar kar te gaan lopen...

Zo reageer ik normaal ook maar dat ging niet door drukte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:35

TO, waarom zei je vriend niks tegen haar? Duidelijk dat ze het expres deed. Vind dat je terecht boos werd hoor, zou ik ook doen, laat ze maar kijken, jij weet beter.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:37

pFlower schreef:het was op de kermis en het liep allemaal heel langzaam door de drukte. Voor haar wagentje was een grote plek om te lopen en daar gingen wij lopen zo kwam het en werd ze boos.

Ik werd ook echt boos maar zou nooit gaan slaan ofzo maar ik zag er gewoon breder uit dan anders door mijn kleding en hand in de zak waardoor menen dachten dat ik ging vechten volgens mij. Die vriendin noemde mij daarna 'verrekte maf' toen werd ik wel bang dat die iets wou doen pff. Mijn vriend werd zelfs kwaad op dat meisje en zei ook doe nou eens normaal best hard.

Hoop dat geen bekende het gezien hebben allemaal kijkende mensen eromheen daarna.

was wel cbl daarom leek het ook of wij 2en tegen haar waren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:39

Bah, ik hou ook niet van ruzie en zeker niet op straat. Klinkt als een asociaal meisje, beetje met d'r baby in haar wagen tegen je aan lopen botsen..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:40

Sowieso, wie neemt er nou een baby mee naar de kermis? Kind heeft er niets aan en jij loopt alleen maar in de weg met je wagen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:40

Storm schreef:Bah, ik hou ook niet van ruzie en zeker niet op straat. Klinkt als een asociaal meisje, beetje met d'r baby in haar wagen tegen je aan lopen botsen..

Het was nog een super klein lief babytje ook. Denk als ze dit constant tegen mijn vriend deed in plaats van tegen mij had hij naar achter getrapt in een reflex.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:43

Ja, echt belachelijk. Zo heb ik een keer gezien dat een vrouw bij het stoplicht uitstapte met haar baby onder haar arm, om daar tekeer te gaan tegen een andere automobilist. Toen het groen werd schopte ze tegen de auto aan.
Wat voor moeder ben je dan..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast do 28 jul 2011 - 1:44

Storm schreef:Ja, echt belachelijk. Zo heb ik een keer gezien dat een vrouw bij het stoplicht uitstapte met haar baby onder haar arm, om daar tekeer te gaan tegen een andere automobilist. Toen het groen werd schopte ze tegen de auto aan.
Wat voor moeder ben je dan..

echt belachelijk dit!!!

mensen worden steeds asocialer!! Vaak gaan ze dan nog helemaal in de slachtoffer rol zitten alsof het hun schuld niet is.

Vaak ook als je iemand te lang aankijkt zijn ze tegenwoordig al boos en dan vooral vrouwen.

Of mensen die je in de auto aankijken in een auto ernaast. Als je dan terug kijkt maken ze al ruzie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Possom vr 29 jul 2011 - 2:18

Jezus wat een aso :O laat me raden, je was in Tilburg?
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 3:09

Possom schreef:Jezus wat een aso :O laat me raden, je was in Tilburg?

ja hoezo? smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Possom vr 29 jul 2011 - 3:14

Voor mijn zusje moesten we vroeger vaak naar Tilburg en dan naar de minder goede wijken (voor zover er ook goede wijken zijn daar, sorry als ik nu iemand op zn tenen trap!) en wat ik daar niet voor tokkie's heb zien lopen! En het is nu grote kermis in Tilburg, dus vandaar. Ik dacht als er ergens veel aso's op een kermis lopen is het vast Tilburg :P
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 3:19

Possom schreef:Voor mijn zusje moesten we vroeger vaak naar Tilburg en dan naar de minder goede wijken (voor zover er ook goede wijken zijn daar, sorry als ik nu iemand op zn tenen trap!) en wat ik daar niet voor tokkie's heb zien lopen! En het is nu grote kermis in Tilburg, dus vandaar. Ik dacht als er ergens veel aso's op een kermis lopen is het vast Tilburg :P

ja dat klopt woon er zelf ook maar het is echt niet zoals maaskantje hoor haha.. (die film)

nou ja in sommige wijken wel Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Possom vr 29 jul 2011 - 3:20

Haha dat weet ik, al heb ik me wel goed vermaakt met die film! En Maaskantje is trouwens dichtbij waar ik nu woon daar word ik zelf altijd mee geplaagd :P
Possom
Possom
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 439
Punten : 480
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 3:31

Possom schreef:Haha dat weet ik, al heb ik me wel goed vermaakt met die film! En Maaskantje is trouwens dichtbij waar ik nu woon daar word ik zelf altijd mee geplaagd :P

Als ik zeg dat ik uit tilburg kom denken mensen altijd van uhhhh ordinair. Maar dat ben ik helemaal niet dus daar komen ze snel van terug hoor.

Het ergste is als ik me voor moet stellen. Mijn ouders zijn nogal volks en die hebben mij een super mega vette ordinaire naam gegeven waar ik mij altijd voor schaam. Mensen zeggen ook altijd nog een keer heet jij zo? omdat ze dat niet verwachten! of ze spreken mijn naam heel ordinair uit om mij te pesten en noemen me zo dan weleens. Vind dit echt erg!!

Maar kan er niks aan doen!! ja naam veranderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Phileine vr 29 jul 2011 - 3:36

Oeh, dat is irritant. Dat heb ik ook weleens bij de supermarkt, dat mensen heel ongeduldig met hun karretje tegen mijn kont duwen... Rolling Eyes Ik vind het altijd lastig om er iets van te zeggen, maar wil het in het vervolg wel gaan doen. Anders ben ik na die tijd enorm gefrustreerd. Ik vind kermis trouwens nooit zo prettig, omdat er vaak zoveel 'ordinaire' jongeren komen, die ruzie gaan lopen trappen.
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 4:05

Ik snap niet dat mensen naar die kermis met een wandelwagen gaan. Het is daar altijd gigantisch druk, dus echt handig loop je daar dan niet. Ik vind het ook je goed recht dat je er wat van hebt gezegd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Atelier Madame vr 29 jul 2011 - 4:10

Oooooow over dringen gesproken.. Ik stap met met mn fiets de trein in, iig Ik deed een poging. Ineens springt er een stel babyboomers voor, dus Ik zeg sorry en zucht want Ik stond al met een been in de trein. Durven ze ook nog te vragen of Ik haast heb?? Hallo Ik was eerder dan jullie! Heb ze even vriendelijk doch dwingend Tokkie genoemd (a)
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Susan vr 29 jul 2011 - 4:13

Ik heb een tandembuggy die heel zwaar en niet erg wendbaar is en soms, in smalle gangpaden van drukke winkels, raak ik ook wel eens per ongeluk een paar tenen. Ik verontschuldig me altijd netjes, maar er zijn vaak mensen die daarna toch nog heel boos reageren, heel vervelend.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gast vr 29 jul 2011 - 4:14

Susan schreef:Ik heb een tandembuggy die heel zwaar en niet erg wendbaar is en soms, in smalle gangpaden van drukke winkels, raak ik ook wel eens per ongeluk een paar tenen. Ik verontschuldig me altijd netjes, maar er zijn vaak mensen die daarna toch nog heel boos reageren, heel vervelend.
Oh ja dat is wel vervelend ja! Maar ik snap niet echt dat mensen expres drukke plaatsen op gaan zoeken met een buggy (festivals/kermis, etc). Naar de winkel moet je eenmaal.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Ruzie zomaar op straat.. Empty Re: Ruzie zomaar op straat..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum