Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

+22
Bolleke
Caramba
Marsy28
silly-one
JD
Minx
Puggle
Jeanette
Kerel
Jasmine
Vanilla Queen
Stuiterbal
Jerry
Printje
Lady4
June
Lejow
NoName88
luisa
Gizmo
Tania
Caribbeanlover
26 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 8:38

Zonet had ik onze hond uitgelaten en vlak bij ons huis bleef ik nog even staan kijken bij de eenden. Onze hond zit altijd aan de lijn en dus was hij aan het snuffelen op het speelveldje , dus hij deed helemaal niks!

Hoor ik achter me aan de andere kant van het veld ''mw uw hond mag hier niet komen''. Een tijd geleden reageerde ik altijd op zulke dingen, maar later niet meer zolang ze niks vragen. Alleen nu was ik pissig omdat ik zag dat degene die dat zei hier helemaal niet woont. Dus ik zei dat hij zich er niet mee moest bemoeien, dat hij hier niet woonde en dat mijn hond niks deed.

Dus hij ging weg de tuin van een huis in. Vervolgens komt de eigenaar van dat huis al wijzend op mij af en begint hetzelfde geouwehoer!

Dus ik zei dat onze hond niks deed en als hij wat deed (poepen wat hij bedoelde) dat hij dat toch nooit kon bewijzen. Zegt hij ''dan maak ik een foto en ik bel de politie''. Ik ''je doet maar denk je dat ik bang voor je ben, zeg dan ook tegen de katten/poezen eigenaren dat die overal schijten want die lopen te pas en te onpas los en poepen hier in de zandbak dus ga mij niet vals lopen beschuldigen, triest dat die man jou erbij haalt en zelf niet de moed heeft om naar mij te komen''.

''Dat mag ook niet'' zei hij ivm katten die overal poepen, maar hij heeft er zelf een dus doet hij eraan mee.



Dus ik had echt zoiets van ''man wat zeik je nou, doe daar dan wat aan ipv tegen mij te zeiken''.

Hij dacht mij even te kleineren, nou dan heeft hij de verkeerde voor zich! Hij liep weg en ging ineens dingen van het veld opruimen en mijn man zag uit het raam dat hij gefrusteerd tegen het voetbaldoel stond te schoppen.

Met dit weer spelen kinderen op het veld, maar er lopen vaak zat andere honden. Ook als die man met zijn kinderen voetbalt is er vaak een meisje met haar hond die notabene los is wat al niet eens mag. Daar zegt hij niks van aangezien hij er geen aandacht aan geeft.

Wat een eikel!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Tania ma 13 aug 2012 - 8:40

Wat aso dat je je hond uitlaat bij een speelveldje.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gizmo ma 13 aug 2012 - 8:41

Dus... Die man heeft toch gewoon gelijk, je hond mag daar niet komen.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:41

Ik verbaas me echt over het aantal aanvaringen dat jij hebt met mensen :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:44

Zelda schreef:Ik verbaas me echt over het aantal aanvaringen dat jij hebt met mensen :O

Inderdaad... Ik krijg soms het gevoel alsof je een bordje om je nek hebt hangen met: Spreek mij aan! Maak ruzie met mij! Beschuldig mij ergens van!

En al laten 100 mensen hun hond uit op een speelveldje, het mag niet en dus zat je ook fout.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 8:45

Tania schreef:Wat aso dat je je hond uitlaat bij een speelveldje.

Lezen!!! Ik liet hem niet uit daar, hij snuffelde daar alleen en nergens staat er dat dat niet mag. Bovendien lopen anderen honden daar ook soms zelfs LOS en daar zegt hij niks van!

Die man moet niet zeiken!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:45

Tania schreef:Wat aso dat je je hond uitlaat bij een speelveldje.

?? Dat doet ze toch helemaal niet? Ze had haar hond uitgelaten en stond daarna even bij een veldje bij de eenden te kijken. Niks mis mee lijkt me zolang hij daar idd niks doet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 8:45

Zelda schreef:Ik verbaas me echt over het aantal aanvaringen dat jij hebt met mensen :O

Vraag ik erom dat hij mij aanspreekt?! Nee!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  luisa ma 13 aug 2012 - 8:46

Misschien man he de volgende keer beter Direct uitleggen dat je jouw hond al uitgelaten had en nu gewoon bij de eendjes zaten te kijken? Mocht die man dan door gaan kan je alsnog aangeven dat hij er niet mee hoeft te bemoeien. duidelijk zijn voorkomt denk ik dit soort discussies.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 8:46

Watermeloen schreef:
Zelda schreef:Ik verbaas me echt over het aantal aanvaringen dat jij hebt met mensen :O

Inderdaad... Ik krijg soms het gevoel alsof je een bordje om je nek hebt hangen met: Spreek mij aan! Maak ruzie met mij! Beschuldig mij ergens van!

En al laten 100 mensen hun hond uit op een speelveldje, het mag niet en dus zat je ook fout.

Lees ff terug zou ik zeggen en nee ik zat niet fout! Moet ik er dan overheen vliegen ofzo?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:47

Caribbeanlover schreef:
Zelda schreef:Ik verbaas me echt over het aantal aanvaringen dat jij hebt met mensen :O

Vraag ik erom dat hij mij aanspreekt?! Nee!
Het valt me gewoon op dat jij enorm vaak ruzie hebt, dus Ăłf je opent een topic over elke scheet en akkefietje wat je meemaakt Ăłf je hebt daadwerkelijk zoveel ruzie en irritaties met mensen, en dan moet je jezelf toch eens af gaan vragen hoe dat komt. Of allebei, kan ook natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:47

Maar dit verhaal ken ik al. :O

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 8:47

luisa schreef:Misschien man he de volgende keer beter Direct uitleggen dat je jouw hond al uitgelaten had en nu gewoon bij de eendjes zaten te kijken? Mocht die man dan door gaan kan je alsnog aangeven dat hij er niet mee hoeft te bemoeien. duidelijk zijn voorkomt denk ik dit soort discussies.

Ik ben hem en niemand een uitleg schuldig als ik niks fout deed en onze hond dus ook niks deed. Hij had zich er sowieso niet mee mogen bemoeien zeker omdat hij hier niet woont.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:47

Caribbeanlover schreef:
Tania schreef:Wat aso dat je je hond uitlaat bij een speelveldje.

Lezen!!! Ik liet hem niet uit daar, hij snuffelde daar alleen en nergens staat er dat dat niet mag. Bovendien lopen anderen honden daar ook soms zelfs LOS en daar zegt hij niks van!

Die man moet niet zeiken!

Maar onder tussen zeg je wel dat de beste man lekker toch niks kan bewijzen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 8:48

_MamaRosa_ schreef:
Tania schreef:Wat aso dat je je hond uitlaat bij een speelveldje.

?? Dat doet ze toch helemaal niet? Ze had haar hond uitgelaten en stond daarna even bij een veldje bij de eenden te kijken. Niks mis mee lijkt me zolang hij daar idd niks doet.

Idd

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:48

Maura schreef:Maar dit verhaal ken ik al. :O
Nee dat was weer een ander verhaal met een hond en een speelveldje, die lijkt op deze...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 8:49

Watermeloen schreef:
Caribbeanlover schreef:
Tania schreef:Wat aso dat je je hond uitlaat bij een speelveldje.

Lezen!!! Ik liet hem niet uit daar, hij snuffelde daar alleen en nergens staat er dat dat niet mag. Bovendien lopen anderen honden daar ook soms zelfs LOS en daar zegt hij niks van!

Die man moet niet zeiken!

Maar onder tussen zeg je wel dat de beste man lekker toch niks kan bewijzen...

Kan hij ook niet. Onze hond poept niet op de veldjes. Het gaat toch om het idee wat hij bedoelde en dan dreigen met de politie tssssss daar kan ik alleen maar om lachen (in zijn gezicht).

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:49

Zelda schreef:
Maura schreef:Maar dit verhaal ken ik al. :O
Nee dat was weer een ander verhaal met een hond en een speelveldje, die lijkt op deze...

Ow....

Maar als dit al eens eerder is voorgevallen, waarom het dan nog een keer proberen? Dat is ook wel een beetje de goden verzoeken, toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  NoName88 ma 13 aug 2012 - 8:50

Zelda schreef:Ik verbaas me echt over het aantal aanvaringen dat jij hebt met mensen :O

Verbaas jij je daarover? Ik vind het eigenlijk helemaal niet vreemd. Geloof dat ik die ook zo met haar zou hebben Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! 878948377
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gizmo ma 13 aug 2012 - 8:50

Caribbeanlover schreef:
luisa schreef:Misschien man he de volgende keer beter Direct uitleggen dat je jouw hond al uitgelaten had en nu gewoon bij de eendjes zaten te kijken? Mocht die man dan door gaan kan je alsnog aangeven dat hij er niet mee hoeft te bemoeien. duidelijk zijn voorkomt denk ik dit soort discussies.

Ik ben hem en niemand een uitleg schuldig als ik niks fout deed en onze hond dus ook niks deed. Hij had zich er sowieso niet mee mogen bemoeien zeker omdat hij hier niet woont.

Dus als jij aan de andere kant van de stad loopt, en er wordt ingebroken, dan bel je de politie niet? Want je woont er niet dus je mag je er niet mee bemoeien? Wat een redenatie zeg... En ken jij echt iedereen van gezicht in je straat en de straten ernaast?
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:51

NoName88 schreef:
Zelda schreef:Ik verbaas me echt over het aantal aanvaringen dat jij hebt met mensen :O

Verbaas jij je daarover? Ik vind het eigenlijk helemaal niet vreemd. Geloof dat ik die ook zo met haar zou hebben Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! 878948377
Ja, ik verbaas me daar echt over....ik 'ken' niemand anders die zoveel ruzie heeft met andere vreemde mensen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  luisa ma 13 aug 2012 - 8:52

Caribbeanlover schreef:
luisa schreef:Misschien man he de volgende keer beter Direct uitleggen dat je jouw hond al uitgelaten had en nu gewoon bij de eendjes zaten te kijken? Mocht die man dan door gaan kan je alsnog aangeven dat hij er niet mee hoeft te bemoeien. duidelijk zijn voorkomt denk ik dit soort discussies.

Dat ben ik ook wel met je eens hoor. Ik denk alleen dat als je het had uitgelegd dat die man het had begrepen en er niet over door was gegaan. maar goed, die man had ook wel eerst kunnen vragen wat jij deed of rustig zeggen dat je daar geen honden mag uitlaten ipv op beschuldigende manier.

Ik ben hem en niemand een uitleg schuldig als ik niks fout deed en onze hond dus ook niks deed. Hij had zich er sowieso niet mee mogen bemoeien zeker omdat hij hier niet woont.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 8:54

Gizmo schreef:
Caribbeanlover schreef:
luisa schreef:Misschien man he de volgende keer beter Direct uitleggen dat je jouw hond al uitgelaten had en nu gewoon bij de eendjes zaten te kijken? Mocht die man dan door gaan kan je alsnog aangeven dat hij er niet mee hoeft te bemoeien. duidelijk zijn voorkomt denk ik dit soort discussies.

Ik ben hem en niemand een uitleg schuldig als ik niks fout deed en onze hond dus ook niks deed. Hij had zich er sowieso niet mee mogen bemoeien zeker omdat hij hier niet woont.

Dus als jij aan de andere kant van de stad loopt, en er wordt ingebroken, dan bel je de politie niet? Want je woont er niet dus je mag je er niet mee bemoeien? Wat een redenatie zeg... En ken jij echt iedereen van gezicht in je straat en de straten ernaast?

Dat mag je niet met elkaar vergelijken. Ja ik ken de mensen hier om het veldje iig van gezicht. Jij weet toch ook wel wie er 3 huizen verderop van je wonen!?

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:55

Waarom denk je nu niet eens:"Ondanks dat ik niets verkeerd doe, bedank ik de man voor zijn oplettendheid en geef ik hem gelijk dat het speelveldje niet voor mijn hond is. Ook al was mijn hond niet van plan om iets te doen op het speelveldje en zo wel, dan had ik het met alle liefde opgeruimd". Je draait je om, zegt even lul binnenmonds en gaat weer verder. Dat zou het leven zoveel frustratie schelen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  NoName88 ma 13 aug 2012 - 8:56

Zelda schreef:
NoName88 schreef:
Zelda schreef:Ik verbaas me echt over het aantal aanvaringen dat jij hebt met mensen :O

Verbaas jij je daarover? Ik vind het eigenlijk helemaal niet vreemd. Geloof dat ik die ook zo met haar zou hebben Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! 878948377
Ja, ik verbaas me daar echt over....ik 'ken' niemand anders die zoveel ruzie heeft met andere vreemde mensen.

Ik 'ken' gelukkig ook niet zo iemand. Maar na al haar topics (en reacties) verbaas ik me er niet echt meer over eerlijk gezegd.
NoName88
NoName88
Prater
Prater

Aantal berichten : 849
Punten : 900
Registratiedatum : 31-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum