Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

+22
Bolleke
Caramba
Marsy28
silly-one
JD
Minx
Puggle
Jeanette
Kerel
Jasmine
Vanilla Queen
Stuiterbal
Jerry
Printje
Lady4
June
Lejow
NoName88
luisa
Gizmo
Tania
Caribbeanlover
26 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  silly-one ma 13 aug 2012 - 11:15

Kenza schreef:Ja dus? Dit topic gaat toch over jouw en niet over andere mensen?

Als andere mensen van de brug springen doe je het ook?
+1
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 11:26

Vanilla Queen schreef:
Caribbeanlover schreef:
Minx schreef:Hoezo maakt het uit waar die man woont al woonde hij in zuidlimburg en was hij een weekje bij zijn oma op visite. Jij zit fout hij niet.

Ik zit niet fout hoor. Nou ik blijf het niet uitleggen, ik heb mijn zegje gedaan en ben mijn ei kwijt omdat ik ermee zat jammer dan van die reacties.

Zeg liever wat van die katten/poezen die zijn tig keer erger!


ik vind katten niet tig keer erger eigenlijk. Ik ben daar heel makkelijk in. De katten van mijn buren lopen in mijn tuin. Als ze hebben zitten schijten dan pak ik een schepje en gooi ik het over de hek bij hun in de tuin. Het was ff volhouden maar nu poepen ze vooral in hun eigen tuin.

Echt? En poepen ze nu voornamelijk in hun eigen tuin omdat jij hun poep over het hek gooit?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Vanilla Queen ma 13 aug 2012 - 12:12

Carrie schreef:
Vanilla Queen schreef:
Caribbeanlover schreef:
Minx schreef:Hoezo maakt het uit waar die man woont al woonde hij in zuidlimburg en was hij een weekje bij zijn oma op visite. Jij zit fout hij niet.

Ik zit niet fout hoor. Nou ik blijf het niet uitleggen, ik heb mijn zegje gedaan en ben mijn ei kwijt omdat ik ermee zat jammer dan van die reacties.

Zeg liever wat van die katten/poezen die zijn tig keer erger!


ik vind katten niet tig keer erger eigenlijk. Ik ben daar heel makkelijk in. De katten van mijn buren lopen in mijn tuin. Als ze hebben zitten schijten dan pak ik een schepje en gooi ik het over de hek bij hun in de tuin. Het was ff volhouden maar nu poepen ze vooral in hun eigen tuin.

Echt? En poepen ze nu voornamelijk in hun eigen tuin omdat jij hun poep over het hek gooit?

ik ben geen stront meer tegen gekomen nee! Of het komt doordat ik hun poep bij hun baasjes in de tuin gooi of dat ik "opruim" geen idee. Moet er wel bij zeggen dat ik het tegen de baasjes heb gezegd dat ik de poep van hun huisdieren bij hun in de tuin gooi. Zij vonden het prima. Het is dus in overleg gegaan. Zij vinden het vervelend dat hun katten in mijn tuin schijten en ik vind het irritant om schijt van een huisdier tegen te komen dat niet van mij is. Andere katten komen niet meer in de tuin omdat ze bang zijn voor de hond. Hun zouden het ook niet waarderen als mijn hond bij hun in de tuin zou poepen, zou die het toch (per ongeluk) doen: gooi de inhoud van het schepje maar over het hek hoor.
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 12:18

OK! Het was zeker geen aanval, maar oprechte interesse smile Ik heb namelijk 2 kittens, en over een half jaar mogen ze naar buiten. Ik wil niet dat mijn buren last hebben van onze katten, dus wil op voorhand even bij ze aanbellen en aangeven dat mijn katten dan naar buiten gaan, en als ze er last van hebben dat ik dit graag hoor, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Marsy28 ma 13 aug 2012 - 12:35

Carrie schreef:OK! Het was zeker geen aanval, maar oprechte interesse smile Ik heb namelijk 2 kittens, en over een half jaar mogen ze naar buiten. Ik wil niet dat mijn buren last hebben van onze katten, dus wil op voorhand even bij ze aanbellen en aangeven dat mijn katten dan naar buiten gaan, en als ze er last van hebben dat ik dit graag hoor, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.

Van jouw reactie, Carrie, kan CBL nog wat leren: rustig blijven, situatie bekijken, in overleg met de mensen en vooral een gewoon gesprek voeren over de kwestie, respect EN empathie.

Als CBL 2 kittens had gehad kan ik er donder op zeggen dat ze over dat half jaar, als ze naar buiten mogen, ruzie heeft met de buren, en de overburen, achterburen en schoonfamilie en waarschijnlijk kijken er ook mensen gek naar haar, maken ze opmerkingen of bespreekt ze het op haar werk waar er niet naar haar wens op gereageerd wordt. Dus ben blij met jou Carrie! Even een humanaire manier van communiceren met de rest van de wereld.
Gelukkig heeft ze geen katten!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Vanilla Queen ma 13 aug 2012 - 13:05

Carrie schreef:OK! Het was zeker geen aanval, maar oprechte interesse Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 561177 Ik heb namelijk 2 kittens, en over een half jaar mogen ze naar buiten. Ik wil niet dat mijn buren last hebben van onze katten, dus wil op voorhand even bij ze aanbellen en aangeven dat mijn katten dan naar buiten gaan, en als ze er last van hebben dat ik dit graag hoor, zodat we samen naar een oplossing kunnen kijken.

Ik vatte het ook niet op als een aanval hoor Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 561177 ik ben gewoon lang van stof haha. Ik heb met de buren op deze manier een oplossing gevonden. De vorige bewoner vond het prima dat hun katten in zijn tuin hun behoefte deden, ik ben net weer niet zo. Ik heb niet echt veel verstand van katten, maar ik had zoiets van misschien is het een geur waarvan de kat denkt "ow ja! hier moet ik buiten poepen!" hahah.
De katten van mijn ouders komen naar binnen toe om hun behoefte te doen op de bak, misschien valt dat ook wel te leren (geen idee!).
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caramba ma 13 aug 2012 - 17:19

Zoals al eerder gezegd is, dat bord staat er niet voor niets. Dat houdt in dat jij ook niet met de hond naar de eendjes mag gaan staan kijken, wanneer dit bord er staat.

Ik werd laatst ook beschuldigd dat ik de hondenpoep niet op zou ruimen bij een buurvrouw van mijn vader, omdat ze mij nooit met schepje ziet lopen. Aangegeven dat wij met poepzakjes lopen, dus schepje overbodig. Mw bleef doorhameren. Mijn vader stond op afstand en kwam er bij staan. Hij zei: je hoort toch wat mijn dochter zegt? Ze zei later ik moet er maar een voorbeeld aannemen. Zei laat haar hond daar gewoon poepen, zonder op te ruimen.

Laatst had ik de hond ergens los, werd toen gezegd, door voorbijganger, dat dit niet mocht en dat wanneer ik in hun dorp kwam er een boete voor zou krijgen, heb gevraagd waar ze zich mee bemoeide, maar kreeg geen antwoord.
Tsjah, lekker laten zeuren dan, maar wanneer er een verbodsbord staat, ga ik daar niet met de hond heen.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Minx ma 13 aug 2012 - 18:38

@carrie je kan je tuin zo afzetten dat ze er niet uit kunnen, heeft niemand er last van en een ander voordeel jij ook niet van andere katten.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Bolleke ma 13 aug 2012 - 18:43

Ik kom ook langs speelveldjes als ik mijn honden uitlaat, de hele wijk staat vol met die veldjes en ik moet er wel langs als ik met mijn honden naar het bos loop. Ik kan niet tegenhouden dat ze daar dan snuffelen dus zo gek vind ik het niet van CBL.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  ellibre ma 13 aug 2012 - 19:27

Dit hele topic kan toch niet serieus zijn?
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Paper Crown ma 13 aug 2012 - 19:36

Bolleke schreef:Ik kom ook langs speelveldjes als ik mijn honden uitlaat, de hele wijk staat vol met die veldjes en ik moet er wel langs als ik met mijn honden naar het bos loop. Ik kan niet tegenhouden dat ze daar dan snuffelen dus zo gek vind ik het niet van CBL.

Het gaat denk ik meer om haar tegenreactie. Als jij iemand die je ergens op aanspreekt (wie weet spelen zijn kinderen/neefjes,nichtjes/you name it daar) gelijk afblaft en zegt: 'Bemoei je er niet mee, je woont niet eens hier..' wat trouwens me nogal sterk lijkt, want ik zou geen leven hebben als ik IEDEREEN in mijn woonplaats zou herkennen of weten waar diegene dan woont.. dan maak je in mijn ogen gewoon zelf een fout. Dat je hond daar loopt ok.. maar wie weet poept hij er wel, ik bedoel, heeft CBL dan een hond die op commando poept en plast?

Ik had gewoon gezegd: 'Weet ik hoor, ik keek even naar de eendjes, we zijn zo weer weg!' En dan zeggen: 'Kom hond, we gaan!' Klaar!
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 19:43

Minx schreef:@carrie je kan je tuin zo afzetten dat ze er niet uit kunnen, heeft niemand er last van en een ander voordeel jij ook niet van andere katten.

Als ze niet zo slim zijn als Jul, dan kun je inderdaad makkelijk je tuin afzetten.
We hebben hier op tig manieren geprobeerd de tuin af te zetten maar ze vond hoe dan ook wel een manier om eruit te komen.
We hebben zelfs van dat katten-schrikdraad gehad maar mevrouw kroop er gewoon tussendoor...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Printje ma 13 aug 2012 - 19:44

Wanneer je geen kattenpoep meer in de tuin wil moet je een keer koffie prut er neer gooien, ze zullen dan niet meer terugkomen om te poepen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:10

Minx schreef:@carrie je kan je tuin zo afzetten dat ze er niet uit kunnen, heeft niemand er last van en een ander voordeel jij ook niet van andere katten.

Dat is voor ons niet echt een optie. Want dat betekent dat je over de hele tuin een soort dak moet plaatsen, al dan niet van kippengaas. Ziet er niet uit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:12

Watermeloen schreef:
Minx schreef:@carrie je kan je tuin zo afzetten dat ze er niet uit kunnen, heeft niemand er last van en een ander voordeel jij ook niet van andere katten.

Als ze niet zo slim zijn als Jul, dan kun je inderdaad makkelijk je tuin afzetten.
We hebben hier op tig manieren geprobeerd de tuin af te zetten maar ze vond hoe dan ook wel een manier om eruit te komen.
We hebben zelfs van dat katten-schrikdraad gehad maar mevrouw kroop er gewoon tussendoor...

Ja dat bedoel ik dus. Gaan we niet aan beginnen smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover di 14 aug 2012 - 0:21

Printje schreef:Wanneer je geen kattenpoep meer in de tuin wil moet je een keer koffie prut er neer gooien, ze zullen dan niet meer terugkomen om te poepen.

Helpt geen ene zak!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  RYW di 14 aug 2012 - 1:43

Caribbeanlover schreef:
Printje schreef:Wanneer je geen kattenpoep meer in de tuin wil moet je een keer koffie prut er neer gooien, ze zullen dan niet meer terugkomen om te poepen.

Helpt geen ene zak!

Heb je straks koffieprut én kattenpoep in je tuin.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 2:49

Carrie schreef:
Watermeloen schreef:
Minx schreef:@carrie je kan je tuin zo afzetten dat ze er niet uit kunnen, heeft niemand er last van en een ander voordeel jij ook niet van andere katten.

Als ze niet zo slim zijn als Jul, dan kun je inderdaad makkelijk je tuin afzetten.
We hebben hier op tig manieren geprobeerd de tuin af te zetten maar ze vond hoe dan ook wel een manier om eruit te komen.
We hebben zelfs van dat katten-schrikdraad gehad maar mevrouw kroop er gewoon tussendoor...

Ja dat bedoel ik dus. Gaan we niet aan beginnen Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 561177

Wij zijn er mee gestopt Wink
Het kost een vermogen en waarvoor... Madame liep toch wel weg, hoe dan ook.
En dan zou je inderdaad zo;n "dak" moeten maken. Nou, dat doen wij dus ook niet.
Jut blijft eigenlijk binnen of gewoon in de tuin. EN Jul gaat weleens op reep.
Ze heeft nu 1x bij de bijna buren binnen gezeten en ze komt regelmatig bij de bijna-bijna-buren in de keuken.
Beide vinden het niet erg, maar ik vind het zelf vervelend. Maar goed, de deur dicht houden met 2 kinderen kan ook niet.
Aan een lijntje kan ook niet, hebben we geprobeerd maar dan krijgen we een mega stress kat.

Overigens heb ik het idee dat ze weinig tot niks bij andere mensen in de tuin doet.
Ze komt hier een paar keer per dag als een dolle over de schuur aan rennen om binnen op de bak te gaan of bij ons in de tuin te gaan. En daarna gaat ze de hort weer op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Mermaid di 14 aug 2012 - 3:43

Ligt het nou aan mij of heb ik dit topic al eerder gezien?
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 5 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum