Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

+22
Bolleke
Caramba
Marsy28
silly-one
JD
Minx
Puggle
Jeanette
Kerel
Jasmine
Vanilla Queen
Stuiterbal
Jerry
Printje
Lady4
June
Lejow
NoName88
luisa
Gizmo
Tania
Caribbeanlover
26 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 8:56

Zelda schreef:
NoName88 schreef:
Zelda schreef:Ik verbaas me echt over het aantal aanvaringen dat jij hebt met mensen :O

Verbaas jij je daarover? Ik vind het eigenlijk helemaal niet vreemd. Geloof dat ik die ook zo met haar zou hebben Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 2 878948377
Ja, ik verbaas me daar echt over....ik 'ken' niemand anders die zoveel ruzie heeft met andere vreemde mensen.

Ik maak geen ruzie. Die mensen geven ongevraagd hun mening dus ja dan reageer ik daarop hadden ze maar niks moeten zeggen, actie reactie he.

Ik hou er niet van als mensen mij onterecht zeker als ze niks hebben gezien en dus ook geen bewijs hebben mij beschuldigen. Daar zeggen jullie ook heus wel wat van. Nee lekker over me heen laten lopen zodat ze weten dat ze het nog een keer kunnen zeggen dat is fijn.........not!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 2 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gizmo ma 13 aug 2012 - 8:57

Caribbeanlover schreef:
Gizmo schreef:
Caribbeanlover schreef:
luisa schreef:Misschien man he de volgende keer beter Direct uitleggen dat je jouw hond al uitgelaten had en nu gewoon bij de eendjes zaten te kijken? Mocht die man dan door gaan kan je alsnog aangeven dat hij er niet mee hoeft te bemoeien. duidelijk zijn voorkomt denk ik dit soort discussies.

Ik ben hem en niemand een uitleg schuldig als ik niks fout deed en onze hond dus ook niks deed. Hij had zich er sowieso niet mee mogen bemoeien zeker omdat hij hier niet woont.

Dus als jij aan de andere kant van de stad loopt, en er wordt ingebroken, dan bel je de politie niet? Want je woont er niet dus je mag je er niet mee bemoeien? Wat een redenatie zeg... En ken jij echt iedereen van gezicht in je straat en de straten ernaast?

Dat mag je niet met elkaar vergelijken. Ja ik ken de mensen hier om het veldje iig van gezicht. Jij weet toch ook wel wie er 3 huizen verderop van je wonen!?

Waarom mag je dat niet vergelijken? Die man dacht dat jij iets deed wat niet mocht, dan mag hij jou daar op aanspreken. Ongeacht of diegene daar in de straat woont of niet. (En nee, ik ken niet iedereen van gezicht in de straat, zou wat zijn met twee grote flats).

Belangrijkste in jouw stukje, is dat jij meteen heetgebakerd bent. Waarom? Je had ook gewoon, tegen die eerste man al, kunnen zeggen dat je hond zijn behoefte daar niet ging doen.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 8:58

Maura schreef:Waarom denk je nu niet eens:"Ondanks dat ik niets verkeerd doe, bedank ik de man voor zijn oplettendheid en geef ik hem gelijk dat het speelveldje niet voor mijn hond is. Ook al was mijn hond niet van plan om iets te doen op het speelveldje en zo wel, dan had ik het met alle liefde opgeruimd". Je draait je om, zegt even lul binnenmonds en gaat weer verder. Dat zou het leven zoveel frustratie schelen.

Ja dat weet ik ook wel, maar zo ben ik niet. Toen die eigenaar eraan kwam begon hij al gelijk over het poepen en ging hij er gewoon vanuit dat onze hond dat daar deed en daar kan ik niet tegen dat is onterecht.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:59

Wat vervelend voor je.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 13 aug 2012 - 8:59

Maura, het kan ook een topic over eenden voeren geweest zijn.

Werkelijk waar. Ik snap gewoon echt niet hoe het kan dat je ZO vaak met mensen in de clinch ligt. Er gaat volgens mij geen dag voorbij waarop je geen aanvaring hebt met iemand anders (je schoonmoeder, je man, de bovenburen, de buren van een straat verderop, verkoopsters in de winkel, enz enz enz).
Hoe hou je het vol :O

En ehm.. om eerlijk te zijn heb ik geen idee wie er 3 huizen verderop woont. Ik ken onze directe buren, maar zal de verdere buren volgens mij straal voorbij lopen...
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 9:00

Speel veldjes zijn niet voor honden, of ze er nu poepen of niet. Als je er al vaker ben weggejaagd, lijkt het me een duidelijke boodschap. Dat andere honden er soms ook komen maakt het niet oke om er met jouw hond weer te komen. Al snuffeltie nog alleen maar 1000x, als ze last hebben van hondenpoep op het kinder speelveld, snap ik dat men alle honden er af wil hebben.
Dat die van jou praktisch als mens door het leven gaat maakt hem helaas nog steeds geen uitzondering.

Is er geen ander veld in de buurt voor jullie waar je hond ook lekker kan ravotten?

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 13 aug 2012 - 9:01

Caribbeanlover schreef:
Maura schreef:Waarom denk je nu niet eens:"Ondanks dat ik niets verkeerd doe, bedank ik de man voor zijn oplettendheid en geef ik hem gelijk dat het speelveldje niet voor mijn hond is. Ook al was mijn hond niet van plan om iets te doen op het speelveldje en zo wel, dan had ik het met alle liefde opgeruimd". Je draait je om, zegt even lul binnenmonds en gaat weer verder. Dat zou het leven zoveel frustratie schelen.

Ja dat weet ik ook wel, maar zo ben ik niet. Toen die eigenaar eraan kwam begon hij al gelijk over het poepen en ging hij er gewoon vanuit dat onze hond dat daar deed en daar kan ik niet tegen dat is onterecht.

Dus ga je er gelijk als een stier op een rode lap tegen in?
Wat Maura al zegt, het zou je zoveel frustratie en boosheid schelen. Het zijn allemaal van die nutteloze discussies.
Zeg tegen die vent: 'Bedankt meneer, dat weet ik, ik heb de hond al uitgelaten en we keken even naar de eendjes, ik ben zo weer weg, fijne avond!'
Dat is voor jou een heel stuk rustiger, en voor die man ook.
Voor je hond ook trouwens.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow ma 13 aug 2012 - 9:02

Zero schreef:Speel veldjes zijn niet voor honden, of ze er nu poepen of niet. Als je er al vaker ben weggejaagd, lijkt het me een duidelijke boodschap. Dat andere honden er soms ook komen maakt het niet oke om er met jouw hond weer te komen. Al snuffeltie nog alleen maar 1000x, als ze last hebben van hondenpoep op het kinder speelveld, snap ik dat men alle honden er af wil hebben.
Dat die van jou praktisch als mens door het leven gaat maakt hem helaas nog steeds geen uitzondering.

Is er geen ander veld in de buurt voor jullie waar je hond ook lekker kan ravotten?

Inderdaad.. mag toch hopen dat je dit niet bij alles als argument gebruikt.
Ik reed door rood licht, want pietje deed het ook, zo iets..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 9:03

Wat heeft iedereen hier een lange adem. Lezen jullie elk slecht boek ook vijf keer?

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 13 aug 2012 - 9:04

Francaise schreef:Wat heeft iedereen hier een lange adem. Lezen jullie elk slecht boek ook vijf keer?

Reageer ik een keer vrij normaal, is t weer niet goed laughcry
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 9:04

Gizmo schreef:
Caribbeanlover schreef:
Gizmo schreef:
Caribbeanlover schreef:
luisa schreef:Misschien man he de volgende keer beter Direct uitleggen dat je jouw hond al uitgelaten had en nu gewoon bij de eendjes zaten te kijken? Mocht die man dan door gaan kan je alsnog aangeven dat hij er niet mee hoeft te bemoeien. duidelijk zijn voorkomt denk ik dit soort discussies.

Ik ben hem en niemand een uitleg schuldig als ik niks fout deed en onze hond dus ook niks deed. Hij had zich er sowieso niet mee mogen bemoeien zeker omdat hij hier niet woont.

Dus als jij aan de andere kant van de stad loopt, en er wordt ingebroken, dan bel je de politie niet? Want je woont er niet dus je mag je er niet mee bemoeien? Wat een redenatie zeg... En ken jij echt iedereen van gezicht in je straat en de straten ernaast?

Dat mag je niet met elkaar vergelijken. Ja ik ken de mensen hier om het veldje iig van gezicht. Jij weet toch ook wel wie er 3 huizen verderop van je wonen!?

Waarom mag je dat niet vergelijken? Die man dacht dat jij iets deed wat niet mocht, dan mag hij jou daar op aanspreken. Ongeacht of diegene daar in de straat woont of niet. (En nee, ik ken niet iedereen van gezicht in de straat, zou wat zijn met twee grote flats).

Belangrijkste in jouw stukje, is dat jij meteen heetgebakerd bent. Waarom? Je had ook gewoon, tegen die eerste man al, kunnen zeggen dat je hond zijn behoefte daar niet ging doen.

Ja en dat hij dat ''dacht'' is al niet goed, want daarmee bedoeld hij dus dat ik dat sowieso wel doe en daar ben ik niet van gediend.

Kom op zeg, later we eerlijk wezen. Denk je nou echt dat als jullie het was over komen dat jullie echt ''netjes'' zouden blijven als je dus gewoon wordt beschuldigd, want dat is wat hij deed. Vervolgens er iemand bij halen is gewoon zielig.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 9:05

Caribbeanlover schreef:

Op het moment dat een hond nog geen keutel of plas op het gras neer heeft gelegd, is het onterecht dat ze jou daarop beschuldigen van het eventueel achterlaten van een keutel of plas. Maar waarschijnlijk is deze man een vader en ziet zijn kind niet graag met poep en pies aan de kleding terugkomen in huis? Of misschien heeft hij zelf wel tijdens een middagje ravotten onder iets gezeten van een andere hond. Ondanks dat het niet netjes is om jou vals te beschuldigen, is het zeer zeker niet netjes van hondeneigenaren (of poezebazen, al kunnen zij weinig doen aan het toiletgebruik van hun kat of poes) om daar hun behoefte te doen en om het daarna ook nog te laten liggen (en zelfs opruimen baad soms niet, omdat een hondje en katje niet altijd even vaste poepjes hebben).

Jij was gewoon de gebeten hond. Je hebt je inderdaad netjes weten in te houden. Maar binnenmonds 'lul' uitspreken was misschien hier wel het beste geweest. Je hebt geen schuld, maar jij was daar op dat moment. En nee, het is niet netjes van de man. Maar kennelijk is het een grote ergenis. En het komt dan wel eens voor dat je dan net de verkeerde eruit pikt. Vriendelijk blijven is het allerbeste.

Gast
Gast

Bericht  luisa ma 13 aug 2012 - 9:05

Tuurlijk is het niet ik dat hij je gelijk beschuldigd, en nee je hoeft zeker geen verantwoording af te geven. Maar ik denk dat je in dit soort gevallen beter rustig aan kunt geven dat jouw hond daar ook niet poept. En verder helemaal niks. Waarschijnlijk denkt die man juist dat jij/jouw hond iets verkeerd deed doordat jij gelijk zo aanvallend reageert. Volgens mij maak je het jezelf gewoon veel makkelijker door rustig te zeggen wat je deed, laat die man verder maar lullen. Niet jouw probleem toch.
luisa
luisa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1315
Punten : 1382
Registratiedatum : 23-03-11

Bericht  Lejow ma 13 aug 2012 - 9:06

Ehm, ja.. ik had niet gaan staan gillen als een viswijf.
Misschien heeft die man zijn dag niet, of ben jij de 187348943 die daar komt met zijn hond.
Dat de eerste 187348942 honden daar wel gescheten hebben, en de jouwe niet, kan die beste man ook niet weten.
Waarschijnlijk had ik m schaapachtig aan staan kijken, had ik gedacht 'man wat lul je' en was ik door gelopen.
Om thuis misschien dit verhaal nog eens verbaasd aan mijn vriend te vertellen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 9:07

Lejow schreef:Maura, het kan ook een topic over eenden voeren geweest zijn.

Werkelijk waar. Ik snap gewoon echt niet hoe het kan dat je ZO vaak met mensen in de clinch ligt. Er gaat volgens mij geen dag voorbij waarop je geen aanvaring hebt met iemand anders (je schoonmoeder, je man, de bovenburen, de buren van een straat verderop, verkoopsters in de winkel, enz enz enz).

En ehm.. om eerlijk te zijn heb ik geen idee wie er 3 huizen verderop woont. Ik ken onze directe buren, maar zal de verdere buren volgens mij straal voorbij lopen...

Ja hoor, ik zag dat hij had gereageerd en dacht ''daar gaat ze weer''. Tuurlijk Lejow als jij denkt dat dit elke dag gebeurd, dan moet je dat vooral blijven denken.

Wat andere hier zeggen moeten ze zelf weten, maar voor mezelf en onze hond (die geen stem heeft) kom ik gewoon op en dat recht heb ik ook! Als iemand dat niet vind kunnen ofzo, is dat niet mijn probleem, jammer dan!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 9:08

Lejow schreef:
Francaise schreef:Wat heeft iedereen hier een lange adem. Lezen jullie elk slecht boek ook vijf keer?

Dat zei ik niet. Leer lezen.

Gast
Gast

Bericht  Lejow ma 13 aug 2012 - 9:08

Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:Maura, het kan ook een topic over eenden voeren geweest zijn.

Ja hoor, ik zag dat hij had gereageerd en dacht ''daar gaat ze weer''. Tuurlijk Lejow als jij denkt dat dit elke dag gebeurd, dan moet je dat vooral blijven denken.

Wat andere hier zeggen moeten ze zelf weten, maar voor mezelf en onze hond (die geen stem heeft) kom ik gewoon op en dat recht heb ik ook! Als iemand dat niet vind kunnen ofzo, is dat niet mijn probleem, jammer dan!

Kennelijk werk ik ook als rode lap voor je, want dat tig andere meiden dit ook gezegd hebben valt je kennelijk niet eens op..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  June ma 13 aug 2012 - 9:09

Francaise schreef:
Lejow schreef:

Reageer ik een keer vrij normaal, is t weer niet goed Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 2 394967

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 2 394967
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Lady4 ma 13 aug 2012 - 9:09

Caribbeanlover schreef: Ik ''je doet maar denk je dat ik bang voor je ben, zeg dan ook tegen de katten/poezen eigenaren dat die overal schijten want die lopen te pas en te onpas los en poepen hier in de zandbak dus ga mij niet vals lopen beschuldigen, triest dat die man jou erbij haalt en zelf niet de moed heeft om naar mij te komen''.

CL, grow up.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Lejow ma 13 aug 2012 - 9:10

Francaise schreef:
Lejow schreef:

Ja, uhuh..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Printje ma 13 aug 2012 - 9:10

Ik snap ten eerste niet dat je altijd ruzie maakt met onbekende mensen maar goed...

Daarnaast snap ik die man wel, wij wonen tegenover een grasveldje en het is naast enorm aso ook gewoon vies dat mensen daar hun hond laten poepen en het niet eens opruimen. Dat jij dat niet doet oke maar ik snap die man wel dat hij er helemaal klaar mee is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 9:12

Ik zou hem aanraden de gemeente aan te schrijven voor een bordje. Zolang dat bordje er niet staat kan hij boos worden wat hij wil maar mag je daar gewoon komen met je hond.

Gast
Gast

Bericht  Jerry ma 13 aug 2012 - 9:12

Ik vind dat je best onbeschoft op die man reageert als je letterlijk tegen hem hebt gezegd wat je hier hebt gepost...
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 9:13

Lejow schreef:Ehm, ja.. ik had niet gaan staan gillen als een viswijf.
Misschien heeft die man zijn dag niet, of ben jij de 187348943 die daar komt met zijn hond.
Dat de eerste 187348942 honden daar wel gescheten hebben, en de jouwe niet, kan die beste man ook niet weten.
Waarschijnlijk had ik m schaapachtig aan staan kijken, had ik gedacht 'man wat lul je' en was ik door gelopen.
Om thuis misschien dit verhaal nog eens verbaasd aan mijn vriend te vertellen.

Dat hij zijn dag niet zou kunnen hebben gehad moet hij dan niet op mij afgeven. Zolang hij niet ziet dat onze hond er kakt mag hij niks ervan zeggen. Ja ik had hem idd moeten negeren, maar zo ben ik nou eenmaal niet heb dat een tijd overigens wel gedaan. Mensen zeggen wat, vragen niks en verwachten een reactie. Ik had idd niks moeten zeggen en gewoon naar huis moeten gaan achteraf gezien. Maar ik houd er niet van als men er vanuit gaat dat ik wat fout doe en daar kan ik niet tegen.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Bericht  Stuiterbal ma 13 aug 2012 - 9:13

Caribbeanlover schreef:Zonet had ik onze hond uitgelaten en vlak bij ons huis bleef ik nog even staan kijken bij de eenden. Onze hond zit altijd aan de lijn en dus was hij aan het snuffelen op het speelveldje , dus hij deed helemaal niks!

Hoor ik achter me aan de andere kant van het veld ''mw uw hond mag hier niet komen''. Een tijd geleden reageerde ik altijd op zulke dingen, maar later niet meer zolang ze niks vragen. Alleen nu was ik pissig omdat ik zag dat degene die dat zei hier helemaal niet woont. Dus ik zei dat hij zich er niet mee moest bemoeien, dat hij hier niet woonde en dat mijn hond niks deed.

Dus hij ging weg de tuin van een huis in. Vervolgens komt de eigenaar van dat huis al wijzend op mij af en begint hetzelfde geouwehoer!

Dus ik zei dat onze hond niks deed en als hij wat deed (poepen wat hij bedoelde) dat hij dat toch nooit kon bewijzen. Zegt hij ''dan maak ik een foto en ik bel de politie''. Ik ''je doet maar denk je dat ik bang voor je ben, zeg dan ook tegen de katten/poezen eigenaren dat die overal schijten want die lopen te pas en te onpas los en poepen hier in de zandbak dus ga mij niet vals lopen beschuldigen, triest dat die man jou erbij haalt en zelf niet de moed heeft om naar mij te komen''.

''Dat mag ook niet'' zei hij ivm katten die overal poepen, maar hij heeft er zelf een dus doet hij eraan mee.

Dus ik had echt zoiets van ''man wat zeik je nou, doe daar dan wat aan ipv tegen mij te zeiken''.

Hij dacht mij even te kleineren, nou dan heeft hij de verkeerde voor zich! Hij liep weg en ging ineens dingen van het veld opruimen en mijn man zag uit het raam dat hij gefrusteerd tegen het voetbaldoel stond te schoppen.

Met dit weer spelen kinderen op het veld, maar er lopen vaak zat andere honden. Ook als die man met zijn kinderen voetbalt is er vaak een meisje met haar hond die notabene los is wat al niet eens mag. Daar zegt hij niks van aangezien hij er geen aandacht aan geeft.

Wat een eikel!

Het valt mij op dat wanneer je een reactie terug geeft aan een persoon het altijd meteen zo vijandig is. Misschien als je de persoon netter benaderd, ipv meteen uit te vallen, zul je ook minder confrontaties krijgen.

Tja en de rest van het verhaal, je hond deed niks op het speelveld snuffelde alleen maar, maar als er een verbod is voor honden moet je er gewoon niet komen. Jou hond doet toevallig niks maar een andere hond vast wel en dan heeft zo'n verbod ook geen zin meer als niemand zich daar aan houd.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: