Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

+22
Bolleke
Caramba
Marsy28
silly-one
JD
Minx
Puggle
Jeanette
Kerel
Jasmine
Vanilla Queen
Stuiterbal
Jerry
Printje
Lady4
June
Lejow
NoName88
luisa
Gizmo
Tania
Caribbeanlover
26 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 9:13

Sunprincess schreef:Ik zou hem aanraden de gemeente aan te schrijven voor een bordje. Zolang dat bordje er niet staat kan hij boos worden wat hij wil maar mag je daar gewoon komen met je hond.

Er staat een bord.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 9:14

Oh, dan mag je er niet komen met je hond.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 9:14

Jerry schreef:Ik vind dat je best onbeschoft op die man reageert als je letterlijk tegen hem hebt gezegd wat je hier hebt gepost...

Ja en hij begint met beschuldigen dus ja dan mag ik zeggen wat ik wil vind ik. Had hij zijn ##$$% maar moeten houden!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Printje ma 13 aug 2012 - 9:15

Caribbeanlover schreef:
Jerry schreef:Ik vind dat je best onbeschoft op die man reageert als je letterlijk tegen hem hebt gezegd wat je hier hebt gepost...

Ja en hij begint met beschuldigen dus ja dan mag ik zeggen wat ik wil vind ik. Had hij zijn ##$$% maar moeten houden!

Ik denk, en hoop, serieus dat je hier alles echt zwaar overdrijft en in het dagelijks leven wat aardiger bent voor je medemens.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Lejow ma 13 aug 2012 - 9:15

Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:Ehm, ja.. ik had niet gaan staan gillen als een viswijf.
Misschien heeft die man zijn dag niet, of ben jij de 187348943 die daar komt met zijn hond.
Dat de eerste 187348942 honden daar wel gescheten hebben, en de jouwe niet, kan die beste man ook niet weten.
Waarschijnlijk had ik m schaapachtig aan staan kijken, had ik gedacht 'man wat lul je' en was ik door gelopen.
Om thuis misschien dit verhaal nog eens verbaasd aan mijn vriend te vertellen.

Dat hij zijn dag niet zou kunnen hebben gehad moet hij dan niet op mij afgeven. Zolang hij niet ziet dat onze hond er kakt mag hij niks ervan zeggen. Ja ik had hem idd moeten negeren, maar zo ben ik nou eenmaal niet heb dat een tijd overigens wel gedaan. Mensen zeggen wat, vragen niks en verwachten een reactie. Ik had idd niks moeten zeggen en gewoon naar huis moeten gaan achteraf gezien. Maar ik houd er niet van als men er vanuit gaat dat ik wat fout doe en daar kan ik niet tegen.

Is absoluut waar. Het is ook niet netjes van hem om gelijk zo tegen jou tekeer te gaan.
En je mag zeker wel wat terug zeggen hoor, maar door zo in de verdediging te schieten wordt die man waarschijnlijk alleen maar nog bozer.
Je sust er de boel niet echt mee.

Wat staat er op dat bord? Verboden voor honden? Of alleen verboden uit te laten of iets?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 9:16

Printje schreef:Ik snap ten eerste niet dat je altijd ruzie maakt met onbekende mensen maar goed...

Daarnaast snap ik die man wel, wij wonen tegenover een grasveldje en het is naast enorm aso ook gewoon vies dat mensen daar hun hond laten poepen en het niet eens opruimen. Dat jij dat niet doet oke maar ik snap die man wel dat hij er helemaal klaar mee is.


Ja en dus moet hij maar maar hebben! Hij kan beter gaan posten, alles in de gaten houden en als hij echt wat ziet dan iemand erop aanspreken dus niet vals beschuldigen daar ben ik absoluut niet van gediend.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 9:17

Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:Ehm, ja.. ik had niet gaan staan gillen als een viswijf.
Misschien heeft die man zijn dag niet, of ben jij de 187348943 die daar komt met zijn hond.
Dat de eerste 187348942 honden daar wel gescheten hebben, en de jouwe niet, kan die beste man ook niet weten.
Waarschijnlijk had ik m schaapachtig aan staan kijken, had ik gedacht 'man wat lul je' en was ik door gelopen.
Om thuis misschien dit verhaal nog eens verbaasd aan mijn vriend te vertellen.

Dat hij zijn dag niet zou kunnen hebben gehad moet hij dan niet op mij afgeven. Zolang hij niet ziet dat onze hond er kakt mag hij niks ervan zeggen. Ja ik had hem idd moeten negeren, maar zo ben ik nou eenmaal niet heb dat een tijd overigens wel gedaan. Mensen zeggen wat, vragen niks en verwachten een reactie. Ik had idd niks moeten zeggen en gewoon naar huis moeten gaan achteraf gezien. Maar ik houd er niet van als men er vanuit gaat dat ik wat fout doe en daar kan ik niet tegen.

Is absoluut waar. Het is ook niet netjes van hem om gelijk zo tegen jou tekeer te gaan.
En je mag zeker wel wat terug zeggen hoor, maar door zo in de verdediging te schieten wordt die man waarschijnlijk alleen maar nog bozer.
Je sust er de boel niet echt mee.

Wat staat er op dat bord? Verboden voor honden? Of alleen verboden uit te laten of iets?

Verboden voor honden artikel ............ Maakt dat wat uit wat erop staat?:|

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 9:17

Lejow, waarschijnlijk deze?

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Z

Vroeger zagen ze er niet uit als hondjes, maar daar hebben ze kennelijk iets aan gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Printje ma 13 aug 2012 - 9:18

Caribbeanlover schreef:
Printje schreef:Ik snap ten eerste niet dat je altijd ruzie maakt met onbekende mensen maar goed...

Daarnaast snap ik die man wel, wij wonen tegenover een grasveldje en het is naast enorm aso ook gewoon vies dat mensen daar hun hond laten poepen en het niet eens opruimen. Dat jij dat niet doet oke maar ik snap die man wel dat hij er helemaal klaar mee is.


Ja en dus moet hij maar maar hebben! Hij kan beter gaan posten, alles in de gaten houden en als hij echt wat ziet dan iemand erop aanspreken dus niet vals beschuldigen daar ben ik absoluut niet van gediend.

Ik snap dat vals beschuldigen niet fijn is, dat vind ik zelf ook niet, maar probeer het ook eens te bekijken door de ogen van een ander. Ik (en de hele straat eigenlijk) houden ook alle hondenbezitters in de gaten die hier op het veldje lopen met hun hond. Het is gewoon vies dat mensen het niet opruimen. Maar waarom moet jij dan meteen zo fel reageren, laat die man lekker. Je komt denk ik dan enorm asociaal over als je dat doet.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Lejow ma 13 aug 2012 - 9:18

Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:
Caribbeanlover schreef:
Lejow schreef:Ehm, ja.. ik had niet gaan staan gillen als een viswijf.
Misschien heeft die man zijn dag niet, of ben jij de 187348943 die daar komt met zijn hond.
Dat de eerste 187348942 honden daar wel gescheten hebben, en de jouwe niet, kan die beste man ook niet weten.
Waarschijnlijk had ik m schaapachtig aan staan kijken, had ik gedacht 'man wat lul je' en was ik door gelopen.
Om thuis misschien dit verhaal nog eens verbaasd aan mijn vriend te vertellen.

Dat hij zijn dag niet zou kunnen hebben gehad moet hij dan niet op mij afgeven. Zolang hij niet ziet dat onze hond er kakt mag hij niks ervan zeggen. Ja ik had hem idd moeten negeren, maar zo ben ik nou eenmaal niet heb dat een tijd overigens wel gedaan. Mensen zeggen wat, vragen niks en verwachten een reactie. Ik had idd niks moeten zeggen en gewoon naar huis moeten gaan achteraf gezien. Maar ik houd er niet van als men er vanuit gaat dat ik wat fout doe en daar kan ik niet tegen.

Is absoluut waar. Het is ook niet netjes van hem om gelijk zo tegen jou tekeer te gaan.
En je mag zeker wel wat terug zeggen hoor, maar door zo in de verdediging te schieten wordt die man waarschijnlijk alleen maar nog bozer.
Je sust er de boel niet echt mee.

Wat staat er op dat bord? Verboden voor honden? Of alleen verboden uit te laten of iets?

Verboden voor honden artikel ............ Maakt dat wat uit wat erop staat?Neutral

Nou, ja. Want als er verboden voor honden staat, mag je daar uberhaupt niet eens komen met je hond. En heeft die man dus gelijk en heeft het niets met schijten te maken.
Als het het bordje is van Maura, mogen honden er alleen niet poepen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 9:20

Printje schreef:
Caribbeanlover schreef:
Jerry schreef:Ik vind dat je best onbeschoft op die man reageert als je letterlijk tegen hem hebt gezegd wat je hier hebt gepost...

Ja en hij begint met beschuldigen dus ja dan mag ik zeggen wat ik wil vind ik. Had hij zijn ##$$% maar moeten houden!

Ik denk, en hoop, serieus dat je hier alles echt zwaar overdrijft en in het dagelijks leven wat aardiger bent voor je medemens.

Ik ben heel eerlijk dat kan ik niet van iedereen zeggen. Die verhalen zijn dus echt. Ik kan meer met anderen opschieten dan gevallen zoals daarnet. Met heel veel mensen maak ik praatjes omdat dat toch sneller gebeurd als je je hond uitlaat dan als je gewoon iemand op straat tegen komt zonder dat je beide honden hebt. De meesten ken ik geen eens, maar als ik ze zie in de verte dan zwaaien we naar elkaar en/of begroetten elkaar. Als we vlak bij elkaar in de buurt komen, dan maken we altijd een praatje. Het zijn allemaal aardige mensen en volgens mij vinden ze dat ook van mij anders deden ze dat niet lijkt mij.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 9:22

Maura, ik zei toch wat voor bord het is.

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Lejow ma 13 aug 2012 - 9:23

CBL, Maura reageerde tegelijk met jou, ze heeft jouw reactie waarschijnlijk dus niet gezien toen ze het bord plaatste.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 9:23

Caribbeanlover schreef:Maura, ik zei toch wat voor bord het is.

Ik moest codes invullen om te kunnen posten. Dus kwam wat later binnen stromen. Wink

Maar dan heeft de man dus voor 100% gelijk en mag jouw hond daar simpelweg niet lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Printje ma 13 aug 2012 - 9:25

Caribbeanlover schreef:
Printje schreef:
Caribbeanlover schreef:
Jerry schreef:Ik vind dat je best onbeschoft op die man reageert als je letterlijk tegen hem hebt gezegd wat je hier hebt gepost...

Ja en hij begint met beschuldigen dus ja dan mag ik zeggen wat ik wil vind ik. Had hij zijn ##$$% maar moeten houden!

Ik denk, en hoop, serieus dat je hier alles echt zwaar overdrijft en in het dagelijks leven wat aardiger bent voor je medemens.

Ik ben heel eerlijk dat kan ik niet van iedereen zeggen. Die verhalen zijn dus echt. Ik kan meer met anderen opschieten dan gevallen zoals daarnet. Met heel veel mensen maak ik praatjes omdat dat toch sneller gebeurd als je je hond uitlaat dan als je gewoon iemand op straat tegen komt zonder dat je beide honden hebt. De meesten ken ik geen eens, maar als ik ze zie in de verte dan zwaaien we naar elkaar en/of begroetten elkaar. Als we vlak bij elkaar in de buurt komen, dan maken we altijd een praatje. Het zijn allemaal aardige mensen en volgens mij vinden ze dat ook van mij anders deden ze dat niet lijkt mij.

Ik vind eerlijk zijn iets anders dan een grote mond opentrekken naar een ander, is dat serieus meteen nodig? Dat je boos wordt snap ik maar je reactie vind ik zwaar zwaar overdreven.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gizmo ma 13 aug 2012 - 9:30

CB, jij bent degene die asociaal bezig is, zie je dat echt niet?
Jij begaat een overtreding, en al kwam die man uit Japan, dan mag hij daar wat van zeggen.
En jij bent degene die te keer gaat in het gesprek. Kan je dan echt niet even tot 10 tellen en dan normaal praten?
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 9:32

Gizmo schreef:CB, jij bent degene die asociaal bezig is, zie je dat echt niet?
Jij begaat een overtreding, en al kwam die man uit Japan, dan mag hij daar wat van zeggen.
En jij bent degene die te keer gaat in het gesprek. Kan je dan echt niet even tot 10 tellen en dan normaal praten?

Ik lees dit nu pas. Ze is dus wel tekeer gegaan. Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 9:33

Maura, oke dat kan.

Moet ik dan onze hond helemaal kort houden als ik langs dat veld loop?! Dat ga ik echt niet doen, want hij doet er verder niks behalve snuffelen. Anderen honden lopen er los waar die man ook wel eens bij is en dat is maar normaal?!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Caribbeanlover ma 13 aug 2012 - 9:34

Iedereen mag hier zeggen wat zij vind en ik ook.

Ik weet zeker dat jullie er ook tegenin waren gegaan,want niemand houd ervan om valselijk beschuldigd te worden!

Caribbeanlover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5975
Punten : 6809
Registratiedatum : 28-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Printje ma 13 aug 2012 - 9:34

Caribbeanlover schreef:Maura, oke dat kan.

Moet ik dan onze hond helemaal kort houden als ik langs dat veld loop?! Dat ga ik echt niet doen, want hij doet er verder niks behalve snuffelen. Anderen honden lopen er los waar die man ook wel eens bij is en dat is maar normaal?!

Zo is het helaas in de wereld toch?? Maar je kunt je op zijn minst toch zelf aan de regels houden dan? Ik irriteer me ook weleens aan anderen maar door er zelf doodleuk aan mee te doen maak ik het zelf ook alleen maar erger.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Printje ma 13 aug 2012 - 9:35

Caribbeanlover schreef:Iedereen mag hier zeggen wat zij vind en ik ook.

Ik weet zeker dat jullie er ook tegenin waren gegaan,want niemand houd ervan om valselijk beschuldigd te worden!

Ik zou het een keer netjes!!!!!!!! gezegd hebben, en niet meteen een grote mond gegeven hebben.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 9:35

Het is niet mijn bordje, dus jouw bordje geeft expliciet aan dat een hond daar niet is toegestaan. Dus snuffelen is ook niet toegestaan. Dus hij mag niet snuffelen, niet met zijn poot op het gras staan, net niets.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Lejow ma 13 aug 2012 - 9:35

Caribbeanlover schreef:Iedereen mag hier zeggen wat zij vind en ik ook.

Ik weet zeker dat jullie er ook tegenin waren gegaan,want niemand houd ervan om valselijk beschuldigd te worden!

Je wordt niet vals beschuldigd, je hond mag daar niet komen.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Vanilla Queen ma 13 aug 2012 - 9:35

Mijn ervaring is nu wel dat mensen echt op mij zeuren sinds ik een hond heb. Ik woon in een dorpje en als mijn hond zit te poepen vraagt iemand die voorbij loopt gerust of ik dat even op ga ruimen (en blijft er dan ook bij staan he). Aan de ene kant heb ik zoiets van: "je was zeker net van plan op precies op deze plek te gaan lopen hier in het grasveld van de hondenuitlaatroute." aan de andere kant heb ik zoiets van: "ik pak een zakje en ruim het op." Zoveel moeite is het allemaal niet. Met de buurt schoonhouden is niks mis mee. Maar hier is het ook heel normaal om het op te ruimen. In het dorp waar mijn ouders wonen kijkt niemand ervan op als je de drol laat liggen (in het gras dus).

Mijn hond laten schijten op een plek waar kinderen spelen, of speeltoestellen in de buurt, en het dan gewoon laten liggen vind ik ronduit asociaal.
Poep op straat tegen komen vind ik ook erg vervelend. Er staan bij ons overal bordjes en prullenbakken (mag ook wel voor die 80 euro per jaar). Oké, mijn hond poept nou eenmaal niet op commando dus het gebeurt wel eens dat ie poept op een plek waar het niet mag. Als iemand dan boos reageert wapper ik altijd vrolijk met een zakje en ruim het dan direct op. Die mensen waarderen dat. Het is gewoon ook rekening houden met mensen die het erg vervelend vinden, al brengen ze het soms op een rare manier, ik zal geen weerwoord geven als het gebeurt op plekken waar het gewoon ongepast is.

Zelfs bij losloop-gebied ruim ik zijn poep op eigenlijk...


Laatst aangepast door Vanilla Queen op ma 13 aug 2012 - 9:36; in totaal 1 keer bewerkt
Vanilla Queen
Vanilla Queen
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 543
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gizmo ma 13 aug 2012 - 9:35

Caribbeanlover schreef:Maura, oke dat kan.

Moet ik dan onze hond helemaal kort houden als ik langs dat veld loop?! Dat ga ik echt niet doen, want hij doet er verder niks behalve snuffelen. Anderen honden lopen er los waar die man ook wel eens bij is en dat is maar normaal?!

Ja, korthouden dus. Met anderen heb je niks te maken. En nee dat is niet normaal, maar betekend niet dat jij dat ook maar moet gaan doen.
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig! - Pagina 3 Empty Re: Nou ja zeg, word ik zomaar beschuldig!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum