Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

+9
_Lacey_
Blond
Bliss
Caramba
Sarah1985
TGR
minoessepoes
Rush
Marin
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 1:37

Ik heb vandaag dus vrij. Ik werk 40 uur, dus het is zeldzaam dat ik een doordeweekse dag vrij heb. Ik ga morgen op mijn nieuwe werk beginnen, dus heb vandaag en gisteren vrij genomen op mijn oude werk. Leek me niet handig om in 1 week op 2 plaatsen te zijn en dan zou ik vandaag toch met een gestresst gevoel weg gaan.

Ik heb gisteren gewinkeld, een kadootje voor de verjaardag van mijn vriend gekocht. Ik heb een tijdje bij de bank gezeten omdat ik geskimd was. Verder ben ik begonnen aan het uitruimen van mijn kast en heb ik lekker in bad gelegen en ben gaan sporten.

Vandaag ben ik ook op tijd opgestaan (8 uur) en heb eerst de was even gedaan en ben toen naar de stad gereden om parfums te gaan ruiken. Meteen even een nieuwe sportbroek gekocht daar. Ik heb 3 Hema's afgestruind om een legging te ruilen (had per ongeluk een bruine gekocht ipv een zwarte) en dat is uiteindelijk gelukt in het dorp hiernaast. nu ga ik even kijken voor een peeling, boodschappen doen en dan ga ik verder met mijn kast. Dan nog even onder de zonnebank en vanavond sporten.

Wat doe jij op een doordeweekse vrije dag? Ik vind het heerlijk, lekker een beetje rommelen en geen rekening hoeven houden met de tijd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Marin di 31 jan 2012 - 1:43

Haha ik vind dat je nog veel doet op zo'n vrije dag. Dat doe ik normaal in een week Wink

Als ik echt lekker vrij ben en wil uitrusten doe ik gewoon echt niks, hoogstens de hele dag internetten en tv kijken en 's avonds lekker koken. En op andere vrije dagen doe ik inderdaad gewoon beetje klusjes in en om het huis.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Rush di 31 jan 2012 - 1:46

Op een vrije dag doe ik alles waar ik normaal niet zo snel aan toe kom.

Instanties bellen, dingen regelen, goed schoonmaken, het centrum in en aanbiedingen afstruinen, bij m`n opa en oma langsgaan, eens naar een andere supermarkt om te winkelen, uitslapen als dat lukt, uitgebreid make-uppen en nagels lakken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  minoessepoes di 31 jan 2012 - 1:49

Ik werk ook 40+ uur, maar ik maak hele lange dagen waardoor ik elke woensdag vrij ben.

Dan slaap ik voor mijn doen uit (normaal om 5 uur mijn bed uit en dan rond 8uur/half 9). Meestal maak ik het huis dan schoon, doe ik de boodschappen en dan ga ik lekker verse producten halen op de Albert Cuijp bijvoorbeeld, dat vind ik leuk. Of ik fiets even door naar de stad. En 's avonds ga ik dan meestal nog wat uitgebreider koken dan de andere dagen (wat ik heel leuk vind om te doen). En bereid ik alvast eten voor de komende dagen voor, zodat die ook weer wat relaxter zijn.

's Middags ga ik nu in de winter lekker met een kopje thee op de bank hangen en kijk ik programma's op uitzending gemist bijvoorbeeld en doe ik suffe klusjes zoals de was opvouwen tegelijkertijd. In de zomer ga ik vaak naar het park met een boek voor een paar uurtjes.

Eigenlijk staat dan mijn hele dag wel in het teken van het huishouden, maar dan allemaal op mijn gemakje en relaxt. En het meest ideale vind ik dat ik in het weekend niks meer hoef te doen dan.

Ik spreek natuurlijk ook weleens met mensen af, maar over het algemeen zijn de meeste mensen aan het werk op woensdag overdag en vind ik het heerlijk om alleen aan te rommelen.


Laatst aangepast door minoessepoes op di 31 jan 2012 - 1:52; in totaal 1 keer bewerkt
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Rush di 31 jan 2012 - 1:51

minoessepoes schreef:
Eigenlijk staat dan mijn hele dag wel in het teken van het huishouden, maar dan allemaal op mijn gemakje en relaxt. En het meest ideale vind ik dat ik in het weekend niks meer hoef te doen dan.
Inderdaad haha. Was opvouwen tijdens het kijken van koffietijd of Dr Phil ofzo haha. Echt heel huisvrouwig :P
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  minoessepoes di 31 jan 2012 - 1:54

Rush schreef:
minoessepoes schreef:
Eigenlijk staat dan mijn hele dag wel in het teken van het huishouden, maar dan allemaal op mijn gemakje en relaxt. En het meest ideale vind ik dat ik in het weekend niks meer hoef te doen dan.
Inderdaad haha. Was opvouwen tijdens het kijken van koffietijd of Dr Phil ofzo haha. Echt heel huisvrouwig :P

Ja Koffietijd stond laatst op en toen dacht ik echt, dit is te erg haha, heb uit principe iets anders opgezet Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? 394967 . Dr. Phill komt er dan echt weer niet op bij mij haha.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Rush di 31 jan 2012 - 1:57

Toen ik ziek was keek ik Koffietijd, Dr. Phil en Dr. Oz. laughcry
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  TGR di 31 jan 2012 - 2:00

Scriptie schrijven.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 2:34

Ik kijk momenteel elke tv programma dat me ook maar een beetje boeit (bar weinig), lees veel, doe een middagdutje en doe onnodig veel boodschappen.

Gelukkig krijg ik vanaf vandaag bijna elke dag wel bezoek.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Sarah1985 di 31 jan 2012 - 2:39

als ik vrij ben ga ik in de ochtend huis poetsen en in de middag dvd kijken ofzo
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 2:40

Uitslapen en huishouden.... Maar idd, dan lekker op m'n gemak, muziek aan, ondertussen met de katten klooien. Kledingkast 's leegtrekken en opnieuw inrichten. Vaak ga ik iets bakken, waardoor 't huis ook lekker ruikt en zo :P Ik bel vriendinnen, schrijf die kaartjes 's, die al zo lang liggen te wachten. Ga rustig boodschappen doen en verwen mezelf met een nieuw boek en wat lekkers...

Eigenlijk staat zo'n vrije dag dan gewoon in 't teken van mij en mijn rust haha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 2:40

Charlie schreef:Ik kijk momenteel elke tv programma dat me ook maar een beetje boeit (bar weinig), lees veel, doe een middagdutje en doe onnodig veel boodschappen.

Gelukkig krijg ik vanaf vandaag bijna elke dag wel bezoek.

Ik wil bij je op bezoek! Maar vrees dat 't een hele onderneming is om naar je toe te komen :P Ik ga je even berichten...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  TGR di 31 jan 2012 - 2:41

Charlie schreef:Ik kijk momenteel elke tv programma dat me ook maar een beetje boeit (bar weinig), lees veel, doe een middagdutje en doe onnodig veel boodschappen.

Gelukkig krijg ik vanaf vandaag bijna elke dag wel bezoek.

Ik leef wel met je mee hoor. Ben je zwanger. Van een tweeling. Krijg je zo'n problematisch misselijk lijf er voor terug. NEE baby's, dat is niet lief!

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 3:11

Ik moet mijn vrije dagen echt plannen, en op zo'n dag doe ik dus alles waar ik gewoon zin in heb. Heb ik zin om op de bank de hele dag te liggen en boekjes te lezen, dan doe ik dat. Als ik zin heb om naar buiten te gaan doe ik dat ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 3:21

TGR schreef:
Charlie schreef:Ik kijk momenteel elke tv programma dat me ook maar een beetje boeit (bar weinig), lees veel, doe een middagdutje en doe onnodig veel boodschappen.

Gelukkig krijg ik vanaf vandaag bijna elke dag wel bezoek.

Ik leef wel met je mee hoor. Ben je zwanger. Van een tweeling. Krijg je zo'n problematisch misselijk lijf er voor terug. NEE baby's, dat is niet lief!

Lief dat je meeleeft, ook al hebben jij en ik daar niks aan, het doet wel goed. Ik heb nog nooit zoveel aandacht gekregen!

Gelukkig voel ik me al stukken beter dan toen ik uit het ziekenhuis kwam. Ik ben alweer 6 weken thuis!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Caramba di 31 jan 2012 - 3:21

een hele dag vrij ben, doe ik er soms een hele dag over om het hier in huis wat aan kant te krijgen. Het heeft geen haast dan om meteen alles maar aan kant te krijgen.
Tussendoor ben ik vaak op het forum of wat tv, dvd kijken. Maar meetsal staat alleen de radio aan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  TGR di 31 jan 2012 - 3:40

Charlie schreef:
TGR schreef:
Charlie schreef:Ik kijk momenteel elke tv programma dat me ook maar een beetje boeit (bar weinig), lees veel, doe een middagdutje en doe onnodig veel boodschappen.

Gelukkig krijg ik vanaf vandaag bijna elke dag wel bezoek.

Ik leef wel met je mee hoor. Ben je zwanger. Van een tweeling. Krijg je zo'n problematisch misselijk lijf er voor terug. NEE baby's, dat is niet lief!

Lief dat je meeleeft, ook al hebben jij en ik daar niks aan, het doet wel goed. Ik heb nog nooit zoveel aandacht gekregen!

Gelukkig voel ik me al stukken beter dan toen ik uit het ziekenhuis kwam. Ik ben alweer 6 weken thuis!

Ik ben zo rot nog niet. Kan alleen maar bedenken hoe irritant het voor je is.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 3:45

Ik heb nooit beweerd dat je rot bent smile . Mijn baas komt zo langs, hopelijk kunnen we afspraken maken over reintegratie, volgende week moet ik naar de arbo arts.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  TGR di 31 jan 2012 - 3:50

Charlie schreef:Ik heb nooit beweerd dat je rot bent smile . Mijn baas komt zo langs, hopelijk kunnen we afspraken maken over reintegratie, volgende week moet ik naar de arbo arts.

Ik hoop dat je snel weer wat werk kan verrichten. Volgens mij word je net als ik gek van lang thuiszitten.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 3:54

Ja ik voel me zo nutteloos en word alleen maar luier en luier. Ik doe nu al een eeuwigheid over een simpel klusje, mijn tempo vertraagd nogal en daar voel ik me niet prettig bij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Bliss di 31 jan 2012 - 4:01

Whahaha ff offtopic, maar Bazinga, ik zie ineens dat je mijn quote in je onderschrift hebt staan Very Happy

Dan ook maar even ontopic: ik heb elke woensdag vrij en ga dan 's morgens sporten, 's middags ff de stad in of thuis opruimen/schoonmaken of een middagdutje doen smile 's Avonds heb ik Italiaanse les.
Morgen moet ik echter de hele dag rapporten maken, hoop er echt een heel eind mee te komen, anders ben ik komend weekend de sjaak Sad

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Blond di 31 jan 2012 - 4:30

Ik ben nu al 5 weken vrij (of nee, 4 weken, 1 week horeca werk gehad), en wat ik doe is het volgende (niet allemaal op 1 dag hoor;) ):

- uitslapen (love it)

- sporten

- series kijken

- lezen (ik heb zoveel gelezen in de afgelopen weken, heb geen boek meer over voor Curacao)

- spelletjes op de Ipad

- forummen

- soms even naar de stad

- 1x per week naar de zonnebank
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 4:50

Ik neem me altijd van alles voor om te doen op m'n vrije dag, zoals schoonmaken en het huishouden weer een beetje op de rit. Meestal zit ik de hele dag in pyjama en kijk ik series of films. Lekker doelloos dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gast di 31 jan 2012 - 4:53

Dan ga ik sowieso iets in het huishouden doen, bij voorkeur iets waar ik het meeste tegenop zie. Dat geeft na de tijd zo'n goed gevoel Cool Dan vind ik het daarna extra leuk iets leuks te doen zoals winkelen, tv series kijken of een goed boek lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  _Lacey_ di 31 jan 2012 - 5:11

Ik blijf op een vrije dag ietsje langer in bed liggen dan ik er normaal gesproken uit moet.
Uitslapen lukt me niet.
Daarna ga ik op mijn gemak ontbijten. Verder een beetje opruimen in huis, een boek lezen of tv kijken. Een enkele keer ga ik de stad in om te winkelen.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt? Empty Re: Wat doe jij als je zomaar een dag vrij hebt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum