Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Appeltje wo 24 okt 2012 - 0:02

Wat goed dat jullie het allemaal zo goed volhouden.

Ik heb vorige week zondag les 11 geprobeerd, maar het ging niet meer dus ik moest ermee stoppen Neutral ik had zo'n pijn in mijn onderbenen dat ik niet meer normaal kon rennen/lopen.

Ik dacht ik neem een weekje rust en begin weer opnieuw, maar dan bij les 1.
Volgens mijn vriend zet ik mijn voeten verkeerd neer, ''stamp'' ik te hard. Ik heb geprobeerd dit te veranderen door meer met mijn voeten te rollen over de grond maar het lukt gewoon niet!

Gisteren heb ik les 1 geprobeerd, en zelfs dat ging niet meer! :O Ik kon het niet meer volhouden, ik had alweer zo'n pijn Cry ik baal er zo van!! Ik was net zo lekker bezig, ging 3 keer per week en vond het heel leuk om te doen. Speciaal schoenen gekocht en nu dit Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 1270000679
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 3:13

Appeltje, dat is frustrerend. Heb je ook last met andere sporten/bezigheden?

Ik heb vandaag lichte spierpijn, maar ik merk dat het alweer aan het weg trekken is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 24 okt 2012 - 4:31

Appeltje wat balen. Heb je je nieuwe schoenen aan laten meten zo ja hebben ze toen gekeken naar hoe je rent?


Ik ben de hele week al aan het hoesten, ribben doen er zeer van. Hopelijk kan ik morgen wel rennen. Vanavond een feestje dus vandaag niet.
Ik haat het zo half half ziek zijn.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Appeltje wo 24 okt 2012 - 6:18

Nee met andere sporten/bezigheden heb ik er nooit last van, ik fitness ook 1 keer per week en dan heb ik er ook geen last van.

Ibbeltje, ik heb de schoenen niet laten aanmeten, heb ze niet bij een speciaalzaak gekocht.. (had ik misschien beter wel kunnen doen)

Wat vervelend dat je zo aan het hoesten bent. Hopelijk is het snel over!

Ik denk dat ik het maar even op een laag pitje zet.. en dan binnenkort nog maar eens opnieuw beginnen..
Appeltje
Appeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 273
Punten : 275
Registratiedatum : 07-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  _Lacey_ wo 24 okt 2012 - 6:26

Balen, Appeltje. En voor jou ook, Ibbeltje.

Ik heb pijn in mijn rug Sad. Waarschijnlijk toch een misstap gemaakt.
Moet het dus ook even op een lager pitje zetten nu. 'Gelukkig' was ik pas bij les 1. Zodra ik weer kan hardlopen begin ik maar even opnieuw.

_Lacey_
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 24 okt 2012 - 19:04

Oh bah bah bah Sad Ben nu echt ziek thuis Sad Geen hardlopen vandaag dus voor mij. O wat baal ik Sad
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan wo 24 okt 2012 - 19:38

Wat rot Ibbeltje, beterschap hug .

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 24 okt 2012 - 19:39

Ja ik baal er verschrikkelijk van. Maar goed misschien ben ik nu wel na een paar dagen weer helemaal opgeknapt en kwakkel niet meer met half ziek zijn. Dat zou wel fijn zijn.

Hopelijk gaat het met jullie allemaal beter smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 24 okt 2012 - 20:18

Nu maar even goed uitzieken Ibbeltje... Beterschap! Ik ga straks weer even, nou ja, nĂş, bedoel ik. Ik ben weg Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 24 okt 2012 - 20:25

Break Of Day schreef:Nu maar even goed uitzieken Ibbeltje... Beterschap! Ik ga straks weer even, nou ja, nĂş, bedoel ik. Ik ben weg Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 1578173417

Doe ik , dank je. jij succes!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird wo 24 okt 2012 - 21:39

Ibbeltje, beterschap! Ben trouwens bij Kruidvat geweest, ik denk dat wel dat die reflecterende vestjes wel passen hoor!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 24 okt 2012 - 21:42

LaBird schreef:Ibbeltje, beterschap! Ben trouwens bij Kruidvat geweest, ik denk dat wel dat die reflecterende vestjes wel passen hoor!

Oh super dat je gekeken hebt. Misschien als ik mij beter voel dat ik morgen even ga. Of ik vraag aan mam of ze er nog komt en wil kijken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 25 okt 2012 - 0:56

Vanmorgen heb ik les 7 gelopen van de vervolgserie, het was weer 'gewoon' 30 minuten hardlopen. Het ging in het begin goed, iets over de helft begon ik wat in te zakken en toen ik keek hoe lang ik nog moest (nog 10 minuten) kreeg ik weer een opleving en de laatste 10 minuten ging het weer goed, gelukkig.
Ik zweette wel als een gek (liep in een 3 kwart broek en sportshirt met lange mouwen).. Ik vond het wel lekker dat het zowat windstil was vanmorgen, heb lekker langs het meer kunnen lopen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus do 25 okt 2012 - 0:58

Balen, Ibbeltje, dat je ziek bent. Beterschap!

Ik heb de 5 - 10 km lessen van LaBird gekregen en hopelijk heb ik vanmiddag nog tijd om de eerste les te doen. Ik ben benieuwd!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 25 okt 2012 - 1:01

BOD> super dat je hem gelopen hebt! Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 281626781 Ik heb ook wel eens een inkakmoment en dan zie ik dat ik het grootste deel al gehad heb dan loop ik weer vrolijk verder Very Happy

Suus> succes!


Mijn ouders gaan straks even langs het kruidvat voor zo'n hesje kijken. Ben benieuwd.


Edit: ze hebben er een meegebracht. Ze kregen er een boekje/tijdschrift bij van Leontien en een bandje..weet nog niet precies wat het is hhaha heb nog niet gezien. Een groene geloof ik.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird do 25 okt 2012 - 7:54

Zou vandaag gaan hardlopen, maar was pas om half 7 thuis en toen moest ik nog eten. Heb hekel aan snel eten en daarna gaan. Dus dan ga ik morgenavond, maar dan met vriendlief samen. Toch ietsje fijner om samen door t donker te lopen dan alleen! Als het schemert maakt het me niet uit, maar echt donker, daar moet ik nog ff aan wennen....
Al moet ik me er misschien gewoon overheen zetten, mogelijkheden worden minder nu de winter eraan komt! Maar vanavond niet meer, zit met de voetjes hoog op de bank :P

Ibbeltje, heb je hesje ook al geprobeerd?

Suus, gelukt vandaag je eerste les te doen?
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus do 25 okt 2012 - 7:56

Ik ben helaas ook niet geweest Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 1371890812 Eigen stomme schuld, had te veel dingen gepland vanmiddag en ben bang dat ik vanavond ook niet meer ga Wink Zit nu nog te vol van het eten, maar vind het ook niet prettig alleen in het donker. Morgen ben ik de hele dag weg met mijn man (even op en neer naar Maastricht! :O), dus dan wordt het zaterdag!
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 25 okt 2012 - 8:01

Oh nee heb hem nog niet hier. Ligt nog bij mijn ouder. Zaterdag zie ik hem pas denk ik.

Dames jammer dat het lopen vandaag niet door ging maar jullie gaan gewoon de volgende keer wel weer zo te lezen. Dus komt goed! Het moet leuk blijven dus als het een keer niet kan is het niet erg.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan za 27 okt 2012 - 0:02

Ibbeltje, hoe is het met je, een beetje opgeknapt?

Ik heb vanmorgen les 2 gelopen en dat ging lekker, was 35 minuten aan 1 stuk. Echt fijn dat het weer goed ging want de afgelopen keren ging het voor geen meter.
Ik ga vanaf nu waarschijnlijk 2 keer in de week lopen (en als het uit komt 3 keer).

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 1:04

Oh fijn dat het weer lekker ging! Heerlijk is dat he.

Het gaat ietsie beter, nu heb ik zo'n hoest dat het allemaal los lijkt te komen dus gaat de goede kant op.

Ik heb het hesje op gehaald bij mijn ouders, hij past goed en zit veel fijner dan het veiligheidshesje wat ik had haha.

Ik kreeg er tijdschrift Leontien bij en een soort horloge of zo bij.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 2:03

Ibbeltje, fijn dat je weer iets bent op geknapt.

Ik ga morgen vroeg weer hardlopen, denk dat het weer een rondje dijk wordt. Afgelopen week heb ik echt een soort van spierpijn tussen mijn schouderbladen gehad. Ik denk dat ik een rare houding had met het lopen. Vandaag begint het gelukkig weg te trekken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje za 27 okt 2012 - 2:11

Liv dank je. Vervelend dat je daar last van had. Hopelijk lukt het lopen weer smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast za 27 okt 2012 - 3:46

Het MOET morgen gewoon lukken. Tot nog toe gaat het goed vandaag (even afkloppen).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  BJA zo 28 okt 2012 - 6:19

Ik kom mij ook even melden in dit topic.

Begin september ben ik begonnen met de start to run cursus. Wat was dat leuk om met een groep je conditie op te bouwen! Helaas kreeg ik na 3 weken last van mijn schenen. Bij de fysio geweest en die heeft mij tips gegeven om mijn spieren sterker te maken en mijn balans te verbeteren.
2 weken geleden voorzichtig weer begonnen met les 6 van de start to run app. Helaas toch weer wat last. Nu vandaag wezen rennen in het bos met les 7 en yes!! ik heb geen last tot nu toe!
Ik hoop echt dat het nu beter blijft gaan want mijn doel is 3x per week hardlopen en mijn afstand uitbreiden.
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast ma 29 okt 2012 - 0:41

Ik was gebleven bij les 21 dat was de volgende die ik moest lopen gewoon buiten.
Toen ben ik helaas een week hartstikke verkouden/ ziek geweest.
Vandaag heb ik les 22 binnen op de sportschool gelopen wat natuurlijk hartstikke makkelijk is want binnen heb je geen weerstand.

Welke les moet ik nu buiten gaan lopen overmorgen denken jullie?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 38 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 38 van 40 Vorige  1 ... 20 ... 37, 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum