Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

+31
Vogeltje
LaBird
Suus
Ibbeltje
Enelya
BJA
_Lacey_
Cow
Appeltje
Lady4
SuperGrover
Liz
Pancake
Error
Happydobby
Zwerver
Penny Blossom
Inge
Lavendel
Pepper
Minx
nijntje4
Zonnetje
ekiaam87
Zininzon
Champagne
Sterre
Huppekee
Marin
Teddyaapje
Sugarfall
35 plaatsers

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Enelya ma 29 okt 2012 - 2:44

Zo, gisteren eindelijk weer een keer hardgelopen. 4x 5 minuten en tussendoor 1 min. dribbelen. Ben naar de sportschool gegaan zodat ik daarna nog een les CXWorx kon doen. Hardlopen ging hartstikke goed, ondanks dat ik al een tijdje niet gelopen had. Donderdag is er weer een les van een half uur dus dan ga ik ervoor nog weer hardlopen. Vandaag wel spierpijn, maar dat komt van de les haha.
Enelya
Enelya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 147
Punten : 152
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird di 30 okt 2012 - 7:45

Rroos schreef:Ik was gebleven bij les 21 dat was de volgende die ik moest lopen gewoon buiten.
Toen ben ik helaas een week hartstikke verkouden/ ziek geweest.
Vandaag heb ik les 22 binnen op de sportschool gelopen wat natuurlijk hartstikke makkelijk is want binnen heb je geen weerstand.

Welke les moet ik nu buiten gaan lopen overmorgen denken jullie?

Denk dat het geen kwaad kan om gewoon de volgende les te doen en mocht je er zelf geen vertrouwen in hebben, dan eerst nog een lesje in sportschool, puur zodat je wel bezig blijft
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird di 30 okt 2012 - 7:47

Ivm tentamens heb ik het ff naar de achtergrond geschoven voor 2 weken. Als ik er ff uit moet en ik heb zin om te hardlopen, dan ga ik. Maar dat betekent tegelijkertijd dat ik van te voren al weet dat het geen 3 x per week wordt. Vaak zijn simpele dingen als ff stofzuiger door huis halen, vaatwasser in/uit pakken, etc iets wat ik eerder doe dan hardlopen. Ook omdat ons huis er al zo onder lijdt dat ik tentamens heb ;-)
Maar ik ga wel gewoon verder met waar ik gebleven was, ga niet twee keer een zelfde les doen. Moet ook zeggen dat me dat best wel goed af gaat, eerste keer is ff wat meer afzien dan normaal, maar je zit er zo weer in!

Hoe gaat het bij jullie allemaal?
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje di 30 okt 2012 - 7:47

Goed bezig jullie.

Ik ben nog steeds niet geweest. Ik hoop deze week weer ergens te gaan. Het gaat weer een stuk beter met mij alleen soms wat kortademig, dus even een rustig rondje of zo om mee te beginnen.
Moet alleen even kijken wanneer ik ga.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus di 30 okt 2012 - 7:50

Bij mij staat het hardlopen ook even op een laag pitje. Voel me al een paar dagen niet helemaal fit, ziek wil ik het niet noemen, maar ben veel sneller buiten adem. Ik loop dus alleen kleine stukjes en ben nog maar niet begonnen met de nieuwe lessen, dat doe ik volgende week wel weer.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird di 30 okt 2012 - 8:02

Zo enorm irritant, verkouden zijn of niet helemaal fit. Het nekt je meteen wat betreft het hardlopen!
Je krijgt geen adem, bent direct bekaf, je uithoudingsvermogen is ineens gehalveerd....
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird wo 31 okt 2012 - 4:44

Fruity, liep die ook niet hard? Stond me namelijk iets bij van haar 4Mijl ook...zie net in moderator topic dat zij haar account verwijderd heeft namelijk, jammer!!! Heb niet meegekregen of er een reden voor is ofzo
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 31 okt 2012 - 7:23

LaBird schreef:Zo enorm irritant, verkouden zijn of niet helemaal fit. Het nekt je meteen wat betreft het hardlopen!
Je krijgt geen adem, bent direct bekaf, je uithoudingsvermogen is ineens gehalveerd....



Heel herkenbaar. ik ga het denk ik morgen weer proberen. Nu was ik laat thuis en moet nog eten. Morgen kan ik s ochtends waarschijnlijk.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus wo 31 okt 2012 - 8:48

Is Fruity weg? Wat jammer! Zij heeft inderdaad ook meegedaan met de 4 Mijl.
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Vogeltje wo 31 okt 2012 - 8:53

Ik lees dat iedereen een beetje pech heeft deze week met hardlopen, ziek zijn of tijd vinden.... Sterkte allemaal en hopen dat iedereen de hardloopkriebels weer te pakken krijgt/heeft/houdt

Ik heb zelf ook niet meer gelopen na vorige vrijdag. Ik had het erg zwaar bij de fysio gehad en mocht afgelopen maandag weer lopen maar mijn hamstring wilde toen echt nog niet pale Nu weer drie dagen aan het werk, dus aankomende vrijdag kan ik pas weer. Dat is dan de eerste keer dat er een volle week tussen zit. Wel balen, ik hoop dat ik de les weer gewoon kan oppikken... Vandaag gaat het ook weer erg goed met mijn been dus hopen dat het zo doorzet!! Ik mis het gewoon echt.... Nooit gedacht dat ik dat ooit zou zeggen.

Groetjes!
Vogeltje
Vogeltje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 46
Punten : 46
Registratiedatum : 06-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 31 okt 2012 - 21:56

Vogeltje dat is ook baln zeg. Hopelijk gaat het met jou ook gauw beter en kan je weer hardlopen. En het gemis herken ik ook. Ik baalde dat ik zo lang niet kon.

Maar het is gelukt! Even gekopieerd van FB:

Yess!!! Het hardlopen is weer gelukt! Wel tussendoor gedacht dat ik het niet vol ging houden, maaar het is toch gelukt!! Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 22:39

Ik heb het ook weer opgepakt.. Jemig hee haha.. ik had het behoorlijk zwaar en ook redelijk wat spierpijn.

De laatste keer dat ik echt goed gelopen heb was de laatste week van juli, toen had ik 10 km gelopen in ruim een uur.. Dinsdag heb ik weer voor het eerste gelopen en ik had serieus 20 minuten gelopen en was compleet kapot.. mijn adem ook dik piepen haha.. Whoo ik moet het dus weer opbouwen.. (al denk ik wel dat het zo weer op pijl is als ik weer even doorzet). Maar een schop onder mijn kont kan ik wel gebruiken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 31 okt 2012 - 22:44

Punk'd wat goed dat je weer gegaan bent!! Loop jij met een programmatje zoals Evy of loop je zelf?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast wo 31 okt 2012 - 23:51

@ Punk'd: als je de 10 hebt gelopen, dan moet je idd zo weer op peil zijn, succes!
@ Ibbeltje: Fijn dat je eindelijk weer hebt kunnen lopen!

Ik heb vanmorgen zelf les 9 van keep running gelopen, ging heerlijk! 8 x 30 sec. versnellen. Deze keer beter gedoseerd zodat ik ook de laatste versnellingen zonder problemen kon volhouden. Langzaam op naar de 10 km, ben super gemotiveerd. Heb vanmorgen zelfs in de regen gelopen. De douche na het lopen was daarom ook des te plezieriger Yes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje wo 31 okt 2012 - 23:59

BOD goed van je zeg!! Ik heb nogmaals les 6 gedaan met 6x die versnelling. Volgende keer les 7, nu al zin in Very Happy
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gast do 1 nov 2012 - 0:46

Goed zo ibbel en break of the day Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 281626781Voor mij moet er wel echt een knop om om in de herfst te gaan hardlopen. Afgelopen jaar heb ik alleen maart-augutus gelopen en dit jaar ben ik in maart weer begonnen tot augustus maar wil het nu toch oppakken en de winter doorlopen. Wel maar 2x per week dat vind ik zat haha.

Ik heb de eerste 5 km gelopen met Evy (ben wel begonnen bij les 20, want ik liep daarvoor al op eigen houtje in de sportschool op de loopband en eerdere lessen kon ik niet downloaden) en daarna ben ik zelf verder gegaan. Ik hou het bij via de Runkeeper app en als muziek draai ik gewoon het hele album van David Guetta.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 1 nov 2012 - 0:50

Dank je Punk'd smile

2x in de week is prima als het voor jou een ritme is wat je volhoud. Het moet niet tegen gaan werken, dat je geen zin krijgt. Ik moet ook even kijken omdat het zo snel zo donker is en ik vaak tot 18.30 werk en rond 19.00 thuis ben hoe vaak ik ga lopen in deze tijd. Als ik s ochtends kan is dat wel ideaal Very Happy Of als ik eerder klaar ben met werken.
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Suus do 1 nov 2012 - 4:46

Yeah, ik ben ook weer geweest!! Very Happy Ik heb les 1 van de 5 tot 10 km gedaan. Het ging wel goed, vooral de eerste helft, de tweede helft viel me erg zwaar! Pas toen ik aan het eind van de les stopte en nog een stukje naar huis moest wandelen, merkte ik dat ik gewoon heel erg honger had. Zelfs dat stukje wandelen viel me zwaar Wink Maar heb nu een beschuitje op en voel me weer prima. Ik ben blij dat ik gegaan ben! Het was 4 km, dus ik wil mijn tempo nog wel wat gaan opvoeren Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 561177

Goed zo, Ibbel, dat jij ook weer bent geweest Very Happy

En BOD, ook heel goed gelopen! Ik liep net ook een beetje in de regen, niet zo hard gelukkig, had er ook geen last van (pff, en nu ik net weer binnen ben en naar buiten kijk, ziet het er ontzettend mooi uit, had net ook wel gemogen Wink het zonnetje schijnt heel mooi op de bomenrij langs het water en de lucht is vrij donker, ziet er heel mooi uit! Wow, en superfelle regenboog! Even offtopic Wink).

Punk'd, goed dat je ook weer gegaan bent. Je pikt het vast snel weer op Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 561177
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Liadan do 1 nov 2012 - 6:24

Ik ben net terug van les 3 (keep running), ik heb de helft in de stromende regen gelopen maar dat vind ik eigenlijk wel lekker lopen. Het ging heel makkelijk, dus de volgende keer ga ik nog wat harder lopen met de versnellingen. Wel een erg leuke les, die 30 sec. versnellen zijn echt heel snel voorbij.
Ik ben weer helemaal gemotiveerd Very Happy

Ibbeltje, super dat het weer ging!
Punk'd, even opbouwen dus weer, maar dat zal inderdaad wel snel gaan omdat je niet zo lang geleden nog 10 km liep.
BOD, fijn dat je zo gemotiveerd bent!
Suus, goed bezig!

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  LaBird do 1 nov 2012 - 6:27

Goed bezig allemaal!!!!!
Ik ga zaterdag sowieso weer, ivm tentamens nu week niet gelopen. Ik ga gewoon verder waar ik gebleven was, dus dat wordt waarschijnlijk ff een lesje af zien, maar dat heb ik er voor over. Ik wil gewoon weer knallen, dus dat komt helemaal goed!

Jullie verhalen zijn in ieder geval erg motiverend!!
LaBird
LaBird
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 301
Registratiedatum : 04-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 1 nov 2012 - 10:08

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 281626781 Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 281626781 voor degenen die weer geweest zijn!


Laat je niet tegenhouden he dames als het even niet gaat doorziekte of wat dan ook. Gewoon weer oppakken. Ik zelf merkte gisteren dat ik weer moest gaan en dat ik er weer klaar voor was. En ja het lukte dus ook:) We kunnen het!
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 do 1 nov 2012 - 10:12

Hallo allemaal,


mag ik me tot jullie voegen? Ik ben al een tijdje bezig met Evy en vind het nog steeds leuk. Ben inmiddels bij les 14 (overmorgen) en ben iedere keer weer trots op mezelf dat ik het gehaald heb Very Happy.
Vandaag zelfs 4,03 km hardgelopen in 35 minuten Very Happy. Dus ik ben heel erg trots op mezelf...


Laatst aangepast door Triesje1983 op do 1 nov 2012 - 10:18; in totaal 1 keer bewerkt
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 1 nov 2012 - 10:16

Jaaa je bent er Tries Very Happy Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 281626781 Jij bent ook super bezig!! Je mag je zeker bij ons voegen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 281626781
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Triesje1983 do 1 nov 2012 - 10:18

Ibbeltje schreef:Jaaa je bent er Tries Very Happy Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 281626781 Jij bent ook super bezig!! Je mag je zeker bij ons voegen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 281626781


Hahahaha, thanks! Very Happy
Triesje1983
Triesje1983
Prater
Prater

Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Ibbeltje do 1 nov 2012 - 10:20

Triesje1983 schreef:
Ibbeltje schreef:Jaaa je bent er Tries Very Happy Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 281626781 Jij bent ook super bezig!! Je mag je zeker bij ons voegen Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 281626781


Hahahaha, thanks! Very Happy


Ben nu dus wel weg uit die groep op FB
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen? - Pagina 39 Empty Re: Start to Run; wie is er ook pas begonnen met hardlopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 39 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum