Leukste en minst leuke moment van vandaag....
+37
Steep
NoMercy
Snoes
Fortissimo
Caroow
Knillis
Jezzie
bolus26
PapillonRose
Coco
Laurientje
Highway
M@niek
Slakje
koNijntje
Star007
Stuiterbal
Pien
SarahKey
maiadebij
Sanne
Fiebje
kwak
Twellie
Fiwen
Bruintje Beer
Parisienne
Novalee
Linda
_Jet
Purpleflower
Annie24
Printje
_Blush_
Liadan
Tania
Flower_L
41 plaatsers
Pagina 4 van 4
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Leukste en minst leuke moment van vandaag....
Leukste, D heeft genoten in de kinderboerderij en J heeft wel 3 kwartier in de Storchenwiege gezeten!
Minst leuke, komt straks nog als D naar bed moet en van J dat hij nog minstens 1 keer wakker word als we heb straks op bed leggen.
Maar ik ben dan aan het werk....
Minst leuke, komt straks nog als D naar bed moet en van J dat hij nog minstens 1 keer wakker word als we heb straks op bed leggen.
Maar ik ben dan aan het werk....
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Leukste moment: dat ik om 9.28 uit mezelf wakker werd.. (Hij logeert bij m'n ouders) Nog beter moment: dat m'n moeder voorstelde om hem ipv vanmiddag pas morgenávond terug te brengen..
Minder moment: toen m'n zus vertelde over m'n neefje die lol had in z'n fietszitje, toek miste ik m'n zoontje toch heel erg
Minder moment: toen m'n zus vertelde over m'n neefje die lol had in z'n fietszitje, toek miste ik m'n zoontje toch heel erg
Urban Naked- Prater
- Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Leuk; Dat ze ook buiten lekker op ontdekkingstocht gaat!
Minder leuk; dat ze na het eten nog steeds bleef huilen. Ze had gewoon nog meer honger.
Minder leuk; dat ze na het eten nog steeds bleef huilen. Ze had gewoon nog meer honger.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
@ Linda: Ik had niet moeten typen dat ze na het hyperdepieper-moment als een blok in slaap viel, want gisteren was ze tot 23.30 wakker . Ben benieuwd hoe het nu gaat, mijn vriend legt haar nu op bed.
Leukste: dat ze vandaag zo leuk aan het spelen was met een ander kindje. De laatste tijd speelt ze echt met andere kindjes in plaats van naast elkaar en die peutergesprekjes vind ik ook zo leuk . Van de jongste vond ik heel leuk dat we op visite waren en ze spontaan helemaal gek was een van de aanwezige mannen . Ze heeft de hele visite naar hem gelachen, geroepen en hem achterna gelopen.
Minst leuke: Oudste dochter had een te drukke dag: vanochtend was ze naar familie, toen met mij buiten gefietst en vanmiddag dus visite en dat trekt ze niet. Ze moest heel hard huilen onder het eten omdat mijn vriend een kroket doormidden had gesneden en dat was zielig voor de kroket (?). Toen was ze het weer een beetje kwijt en ging het de rest van de avond wel goed.
Leukste: dat ze vandaag zo leuk aan het spelen was met een ander kindje. De laatste tijd speelt ze echt met andere kindjes in plaats van naast elkaar en die peutergesprekjes vind ik ook zo leuk . Van de jongste vond ik heel leuk dat we op visite waren en ze spontaan helemaal gek was een van de aanwezige mannen . Ze heeft de hele visite naar hem gelachen, geroepen en hem achterna gelopen.
Minst leuke: Oudste dochter had een te drukke dag: vanochtend was ze naar familie, toen met mij buiten gefietst en vanmiddag dus visite en dat trekt ze niet. Ze moest heel hard huilen onder het eten omdat mijn vriend een kroket doormidden had gesneden en dat was zielig voor de kroket (?). Toen was ze het weer een beetje kwijt en ging het de rest van de avond wel goed.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Van gisteren:
Leukste: Dat hij al een stuk beter zijn groentepap at tov zaterdag
Minst leuke: Dat hij 's morgens om 5u30 al lag te wenen in bed (maar daarna wel weer in slaap viel gelukkig)
Leukste: Dat hij al een stuk beter zijn groentepap at tov zaterdag
Minst leuke: Dat hij 's morgens om 5u30 al lag te wenen in bed (maar daarna wel weer in slaap viel gelukkig)
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Leukste tot nu toe is dat de jongste tot half acht sliep
Minst leuke tot nu toe dat de oudste weer om zes uur wakker was als altijd, dat ik een beker diksap van t aanrecht afstootte.. De jongste overal pindakaas aan smeerde, de oudste stiekem vanmorgen een heel dik blok cake opgegeten had en dit dus door de hele kamer bezaaid lag..
Minst leuke tot nu toe dat de oudste weer om zes uur wakker was als altijd, dat ik een beker diksap van t aanrecht afstootte.. De jongste overal pindakaas aan smeerde, de oudste stiekem vanmorgen een heel dik blok cake opgegeten had en dit dus door de hele kamer bezaaid lag..
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Pagina 4 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan?
» wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)
» Top 5 leukste en minder leuke dingen van het leven
» Heb jij een leuke dag gehad vandaag?
» Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?
» wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)
» Top 5 leukste en minder leuke dingen van het leven
» Heb jij een leuke dag gehad vandaag?
» Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?
Pagina 4 van 4
Permissies van dit forum: