Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

+6
Twellie
Laurientje
Razz
Printje
Sanne
Flower_L
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? Empty Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

Bericht  Flower_L za 18 mei 2013 - 9:40

L:
Leukst: dat hij zo enthousiast kan reageren op dingen die hij ziet. De pretoogjes die hij dan heeft I love you
Minst leuk: dat hij sinds een jaar slecht slaapt. Of hij komt niet in slaap, of is vroeg wakker, of wordt 's nachts wakker. Er is altijd wel iets.

J:
Leukst: dat het zo'n vrolijk ventje is, hij staat lachend op en gaat lachend naar bed I love you
Minst leuk: helemaal niets. Het is echt een ideale baby, in alle opzichten.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? Empty Re: Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

Bericht  Sanne za 18 mei 2013 - 9:44

Jeej, wat een moeilijke vraag eigenlijk.

Leuk: dat ze is zoals ze is, met haar enthousiasme, haar vrolijkheid, eigenwijsheid en driftigheid. Ofwel: haar karakter.

Minder leuk: dat ze 's nachts nog niet doorslaapt. Maar echt vervelend vind ik dat niet, want ik geniet ook van die nachten samen en dat ze zich dan ineens omdraait om zich tegen me aan te nestelen.

Ik geloof dat ik in de fase zit van alles leuk vinden Laughing

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? Empty Re: Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

Bericht  Printje za 18 mei 2013 - 9:45

R
Leuk; bijna alles, hij is gewoon te leuk met zijn knuffels, kusjes, opmerkingen, hij is lief, eigenlijk nooit driftbuien of boos.
Minder leuk: dat eeuwige gemiep met eten. Week 1 lust hij iets wel, week 2 niet. En dat wakker worden op en af snachts...vreselijk.


N
Heerlijke lieve makkelijke en sociale baby. Een te leuk mopje.
Minder leuk: haar nachtelijke kletspraatjes met daarbij echt gilletjes ( van plezier) waar je u tegen zegt....


Oftewel overdag bezit ik de allerleukste, makkelijkste kindjes maar die nachten.......
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? Empty Re: Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

Bericht  Razz za 18 mei 2013 - 9:50

Leuk : mijn zoon is echt heel spontaan en kletst tegen iedereen. Hij is verder ook heel lief voor andere kindjes en graag graag naar de psz. Hij heeft nu ook echt al een flinke fantasie tijdens het spelen met bijv. zijn autootjes. Is ook erg leuk om hem dan te zien en horen spelen I love you

Minder leuk : hij heeft een kort lontje (heeft hij van mij) en kan heeeeel lang door zeuren om iets. Ook kan ik heb bepaalde spannende/leuke dingen beter niet zeggen. Bijv. dat de we de volgende dag naar de speeltuin gaan want dan hoor ik de dag van te voren wel 100x 'Gaan we naar de speeltuin? Nu mama?' En hij komt dan ook slecht in slaap. Net of hij het TE spannend vind allemaal.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? Empty Re: Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

Bericht  Laurientje za 18 mei 2013 - 9:50

Oudste leuk: altijd enthousiast en ondernemend, echt knuffelkont, minder leuk: hij is altijd ontzettend druk, het is een echte klierkont altijd anderen sarren, hij is soms best brutaal

Jongste leuk: echt een meisje lekker spelen met poppen enz, ook een knuffelkont, lekker ondernemend.
Minder leuk, de nachten en ze kan soms snel miepen.
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? Empty Re: Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

Bericht  Twellie za 18 mei 2013 - 9:53

Oudste.

Leukste: dat ze zo'n uitgesproken eigen mening heeft en over van alles nadenkt waarover ze dan met vragen komt die me aan het lachen maken. Ze kan heel erg genieten van kleine dingen, zoals bijvoorbeeld vanmiddag bij de Ikea had ze de tijd van haar leven. Ondanks dat ze een pittige tante is, is ze verschrikkelijk lief voor haar zusje (en anderen in het algemeen ook): ze deelt alles. Als ze iets lekkers krijgt, geeft ze gelijk haar zusje ook een stuk. Soms gaat ze uitgebreid knuffelen met haar zus, maar alleen als ze denkt dat ik het niet zie. Ze zal wel bang zijn voor een softie aangezien te worden of zo haha.

Minst leuke: ze vraagt veel aandacht doordat ze vaak niet zo heel goed alleen kan spelen (gaat al wel stukken beter dan een paar maand geleden) en ze bijna non-stop aan het woord is.

Jongste.

Leukste: haar altijd vrolijke humeur en is ze is heel onbezorgd. Klimt overal maar op en 'kletst' tegen iedereen. Kan zich makkelijk aanpassen, is soms ook wel nodig met haar oudere zus Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? 561177.

Minst leuke: kan soms haar oudere zus een beetje 'pesten', sokken uittrekken en aai zeggen maar eigenlijk een mep uitdelen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? Empty Re: Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

Bericht  Knillis za 18 mei 2013 - 10:32

Zoon: het leukste dat hij verschrikkelijk lief en sociaal is, hij is een echte knuffelkont en mijn grootste vriend. Minder leuk is dat hij vrij bang is uitgevallen en weinig durft, soms word ik daar ongeduldig van (simpel voorbeeld: hij is al bijna een jaar zindelijk maar wij moeten hem helpen met op de wc tillen omdat hij het krukje niet zelf op en af durft te stappen).

Dochter: het leukste is dat ze zo vrolijk en de clown van de familie is. Ze trekt veel aandacht naar zich toe op een positieve manier en heeft wel heel erg vaak de lachers op haar hand. Minder leuk is dat ze niet altijd even makkelijk is en heel driftig kan zijn. Vooral haar broer kan ze flink terroriseren en dat eindigt vaak met slaan, soms best vermoeiend!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? Empty Re: Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

Bericht  _Blush_ za 18 mei 2013 - 10:40

Leukste: het is een super vrolijk, lief, schattig knuffelmeisje.

Minder leuk: de fase waar ze nu in zit... Gillen als ze haar zin niet krijgt, huilen als er iets (klein en stom) niet naar haar zin is, als er iets niet lukt, als ze valt, als ik uit het zicht verdwijn... Zo vermoeiend!
_Blush_
_Blush_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 245
Punten : 263
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? Empty Re: Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

Bericht  Tania za 18 mei 2013 - 10:42

J. Leukste: Hij is echt heel lief, knuffelt de hele dag met ons en met M., gaat M. troosten als ze verdrietig is enz. Hij wordt nu ook wat bijdehanter, dat is soms heel grappig.
Minder leuk: Hij doet vaak net alsof hij ons niet hoort als we tegen hem praten. Hij zegt nu elke keer "stomme mama/papa/oma/opa/..." als we iets doen wat hij niet leuk vindt.

M. Leukste: Ze is echt zo schattig, echt een lekker vrolijk meisje. Ze krijgt echt zo de slappe lach als ze iets grappig vindt.
Minst leuk: Ze is moeilijk af te leiden als iets niet mag. En ze aait graag over m'n haar, dat is op zich heel lief maar dan begint ze ook vaak te trekken en dat doet best zeer af en toe Neutral

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? Empty Re: Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 18:10

De oudste
Leuk: haar onbegrensde nieuwsgierigheid, haar eindeloze liefdesbetuigingen aan mij (ik hou van je mama!), haar hele eigenwijze karaktertje waardoor ze zich door niemand laat beinvloeden.
Minder leuk: haar hele eigeneijze karaktertje waardoor ze naar niemand luistert, haar driftige karaktertje als iets niet gaat zoals ze wil en haar jaloezie.

De jongste
Leuk: zijn supersociale karakter waardoor iedereen al snel gek op hem is (vooral meisjes haha), zijn vrolijkheid en grappen en zijn heerlijke kletsverhalen waarmee hij iedereen versteld doet staan.
Minder leuk: zijn houding richting papa (neeeeeee weg papa, ik wil mama!), hij kan soms lekker miepen en zeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? Empty Re: Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

Bericht  Parisienne za 18 mei 2013 - 22:31

Leuk: haar enthousiasme, de wijsheid en kennis die ze al heeft, haar nieuwsgierigheid en leergierigheid, haar perfectionisme, de verhalen die ze de hele dag door vertelt en het feit dat ze bij mij heel soms zo lief en knuffelig kan zijn.

Minder leuk: ze vraagt veel aandacht, kan niet goed alleen spelen, heeft ontzettend veel structuur nodig, dingen moeten altijd hetzelfde zijn en op dezelfde plek staan, is heel gevoelig en heeft vaak emoties waar ze heel moeilijk uit te halen is. Oh, op haar hyper-de-pieper buien 's avonds ben ik ook niet bepaald dol.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? Empty Re: Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

Bericht  Gast za 18 mei 2013 - 23:04

Oudste:
Leuk: dat hij heel sociaal is. Iedereen vindt hem aardig en hij is heel makkelijk in de omgang. En ik vind het heel leuk dat hij zo creatief en vindingrijk is!
Minder leuk: dat hij af en toe ontzettend lui en laks kan zijn en dat hij niet zo vaak meer wil knuffelen...

Jongste:
Leuk: dat ze zo goed kan praten en echt een knuffelkontje is
Minder leuk: haar drift- en huilbuien

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)? Empty Re: Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum