Leukste en minst leuke moment van vandaag....
+37
Steep
NoMercy
Snoes
Fortissimo
Caroow
Knillis
Jezzie
bolus26
PapillonRose
Coco
Laurientje
Highway
M@niek
Slakje
koNijntje
Star007
Stuiterbal
Pien
SarahKey
maiadebij
Sanne
Fiebje
kwak
Twellie
Fiwen
Bruintje Beer
Parisienne
Novalee
Linda
_Jet
Purpleflower
Annie24
Printje
_Blush_
Liadan
Tania
Flower_L
41 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Leukste en minst leuke moment van vandaag....
Waarmee heeft jouw kind(eren) je vandaag een grote lach bezorgd...en waardoor kon je hem of haar wel achter het behang plakken...of was om een andere reden geen leuk moment?
Lach: hij zo genoot van het voeren van de geitjes vanmiddag
Niet leuk: hij met een potlood op de muren begon te tekenen...en daarna met een tang alles ging bestormen
Lach: hij zo genoot van het voeren van de geitjes vanmiddag
Niet leuk: hij met een potlood op de muren begon te tekenen...en daarna met een tang alles ging bestormen
Laatst aangepast door Flower_L op zo 12 aug 2012 - 8:04; in totaal 1 keer bewerkt
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Leukste en minst leuke moment van vandaag....
Leuk, dat hij zo'n lol had om papa en mama nat te spuiten met de tuinslang
Niet leuk, dat hij weg ging om bij oma te slapen. Maar daar kon hij natuurlijk niks aan doen.
Niet leuk, dat hij weg ging om bij oma te slapen. Maar daar kon hij natuurlijk niks aan doen.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk: Dat mijn kinderen ontzettend genoten van de draaimolen op de kermis.
niet leuk: dat Kian zo boos werd dat hij uit de draaimolen moest, dat hij heeft gehuild tot we bijna weer thuis waren. (ok dat is geen behangplak moment, want ik vond het zelf ook sneu voor hem, ik kreeg hem alleen niet getroost en dat vond ik geen leuk moment van de dag).
niet leuk: dat Kian zo boos werd dat hij uit de draaimolen moest, dat hij heeft gehuild tot we bijna weer thuis waren. (ok dat is geen behangplak moment, want ik vond het zelf ook sneu voor hem, ik kreeg hem alleen niet getroost en dat vond ik geen leuk moment van de dag).
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk: Dat hij keihard moest lachen tijdens het spelen omdat mama een halve emmer water over zich heen gooide en daarna heel hard riep: Mama is een gekkieeee!
En we hebben smiddags na het buitenspelen lekker gedouched, waarbij hij zich aan mij vastklampte en de hele tijd kusjes gaf!
Minder leuk: Was dat hij na het knutselen (toen hij het zat begon te worden) alle knutselspullen op de grond gooide (waarna hij wel hielp met opruimen, maar toch!)
Edit: Leuk topic trouwens!
En we hebben smiddags na het buitenspelen lekker gedouched, waarbij hij zich aan mij vastklampte en de hele tijd kusjes gaf!
Minder leuk: Was dat hij na het knutselen (toen hij het zat begon te worden) alle knutselspullen op de grond gooide (waarna hij wel hielp met opruimen, maar toch!)
Edit: Leuk topic trouwens!
Laatst aangepast door Evy op zo 12 aug 2012 - 8:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Lach: wanneer ze zelf zo lief lacht (dus wel meerdere keren vandaag)
Niet leuk: huilbui op het terras waar we zaten te eten, opeens was ze het beu en elke sus-poging lokte alleen maar meer gekrijs uit. Het enige dat helpt op zo'n moment is rondlopen en haar wiegen...
Niet leuk: huilbui op het terras waar we zaten te eten, opeens was ze het beu en elke sus-poging lokte alleen maar meer gekrijs uit. Het enige dat helpt op zo'n moment is rondlopen en haar wiegen...
_Blush_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 245
Punten : 263
Leuk: hoe hij vandaag genoten heeft in het Dolfinarium en dat hij geen enkel moment vervelend geworden is (in tegenstelling tot heeeeel veel andere kinderen daar hahaaha)
Niet leuk: dat hij om 18 uur nog in de auto geslapen heeft en nu nog wakker is, en beneden aan het spelen is.
Niet leuk: dat hij om 18 uur nog in de auto geslapen heeft en nu nog wakker is, en beneden aan het spelen is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Leuk: deze hele dag was leuk! Y. sliep vanmorgen uit tot 8.15 uur. Daarna zijn we ons rustig aan gaan kleden en gaan fietsen naar het pannekoekenhuis in een plaats naast onze woonplaats. Papa is toen doorgefietst naar de voetbal en Y. en ik naar huis. Daar heeft hij 2,5 uur geslapen! (erg lang, zeker omdat hij al 4 dagen geen middagslaapje meer wilde doen) Ik heb in de tussentijd heerlijk met een boek op het dakterras in de zon gezeten. Toen Y. wakker werd zijn we op de fiets naar de voetbal gegaan waar we papa opgehaald hebben en zijn doorgereden naar een café (werk van papa) om een hapje te gaan eten. Nu ligt meneertje heerlijk te slapen
Niet leuk; dat papa naar de voetbal ging en Y. de hele weg terug achterop de fiets om zijn papa heeft zitten roepen. Erg schattig, maar niet 40 minuten lang
Niet leuk; dat papa naar de voetbal ging en Y. de hele weg terug achterop de fiets om zijn papa heeft zitten roepen. Erg schattig, maar niet 40 minuten lang
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Leuk: dat we heerlijk in de tuin gespeelt hebben. en ze zo gezellig was!
Niet leuk: ik een flinkklap kreeg in mijn gezicht. ze gaat nu slaan uit proberen
Niet leuk: ik een flinkklap kreeg in mijn gezicht. ze gaat nu slaan uit proberen
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Leuk: Ze kwam vanmorgen thuis (was bij opa en oma wezen logeren) gaf me een dikke knuffel en zei 'mist'.
Minder leuk: Een flinke, stinkende poepluier
Minder leuk: Een flinke, stinkende poepluier
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
Leuk: dat ze vandaag lekker in de tuin heeft gespeeld en dat ze daarna een kwartier heeft staan dansen op een nummer wat steeds weer opnieuw aan moest.
Minder leuk: dat het vanavond weer heel lang duurde eer ze sliep.
Minder leuk: dat het vanavond weer heel lang duurde eer ze sliep.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Leuk topic trouwens!!
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Leuk: voor het eerst samen fietsen en vanavond toen ze keihard zat te lachen en gillen van plezier
Niet leuk: dat ze voor de zóóóóveelste keer weer niet wilde eten vanavond
Niet leuk: dat ze voor de zóóóóveelste keer weer niet wilde eten vanavond
Novalee- Kletskop
- Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Leuk: dat we een wandeling gemaakt hebben naar de supermarkt en ze werkelijk de oren van je hoofd kletst. Alles wat ze ziet, bedenkt of doet vertelt ze. Tijdens onze wandeling zijn we echt aan het kletsen samen.. op zulke momenten geniet ik daar echt van!
Minder leuk: dat ze graag tv wilde kijken toen de tv van mij uit moest blijven. Dit resulteerde in een boze en verdrietige N. Het duurde een tijd voordat ze eroverheen was.
Minder leuk: dat ze graag tv wilde kijken toen de tv van mij uit moest blijven. Dit resulteerde in een boze en verdrietige N. Het duurde een tijd voordat ze eroverheen was.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Leukste/trots: Dat ze allebei zo genoten hebben van een middagje zwembad/speeltuin. Dat de oudste niet naar de creche van de kerk wilde en dus naar de dienst wilde. Ze bleef heel rustig/stil zitten
Minste: Dat mijn dochter weer zo lekker dwars was vanmorgen waardoor ik haar achter het behang kan plakken
Minste: Dat mijn dochter weer zo lekker dwars was vanmorgen waardoor ik haar achter het behang kan plakken
Laatst aangepast door Bruintje Beer op zo 12 aug 2012 - 9:12; in totaal 1 keer bewerkt
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Leuk: 1) samen de grootste lol gehad omdat ze in de nieuwe drager op mijn rug zat en we 'vliegtuigje' gingen doen.
2) auto safari in de Beekse Bergen met J.uul op schoot en samen beestjes zoeken. Ze zat te springen op de stoel, wijzen, roepen, zwaaien als ze weer iets zag.
3) vanmorgen kwam ze nog half slapend met in haar armen haar kussen, tutje, knuffel en 3 poppen bij mij in bed gekropen
Minder leuk: dat ze in haar dolle bui ineens heel hard met haar handjes mijn gezicht vast pakte terwijl mijn kaak nog steeds ongelofelijk veel pijn doet (al deed ze het dus absoluut niet expres)
2) auto safari in de Beekse Bergen met J.uul op schoot en samen beestjes zoeken. Ze zat te springen op de stoel, wijzen, roepen, zwaaien als ze weer iets zag.
3) vanmorgen kwam ze nog half slapend met in haar armen haar kussen, tutje, knuffel en 3 poppen bij mij in bed gekropen
Minder leuk: dat ze in haar dolle bui ineens heel hard met haar handjes mijn gezicht vast pakte terwijl mijn kaak nog steeds ongelofelijk veel pijn doet (al deed ze het dus absoluut niet expres)
Fiwen- Kletskop
- Aantal berichten : 1947
Punten : 1992
Leuk: de oudste was lekker vrolijk in het water aan het spelen en de jongste begon met brabbelen, wat heel lief klinkt .
Minder leuk: de oudste heeft tandpasta opgegeten en van de jongste weet ik het niet.
Minder leuk: de oudste heeft tandpasta opgegeten en van de jongste weet ik het niet.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Niet leuk : hij wilde geen middag dutje doen met als resultaat om 17.00 een miepend en chagerijnig kind
Leuk : hij was heel lief aan het spelen met een onbekend kindje toen we vanmidsag in de speeltuin waren
Leuk : hij was heel lief aan het spelen met een onbekend kindje toen we vanmidsag in de speeltuin waren
Gast- Gast
leuk, Dat D. zo ontzettend aan het genieten was van het heerlijke weer in de tijd en dat ze heerlijk aan het genieten en dansen was bij een sing-in in een evangelisatie en recreatie tent.
niet leuk, de 2 poepluiers die door de vele mandarijnen vreselijk dun zijn.
niet leuk, de 2 poepluiers die door de vele mandarijnen vreselijk dun zijn.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Leuk: ik stond in de keuken hoor ik een harde schreeuw komt W met zijn armpjes in de lucht op me aflopen. Was vanaf de bank komen lopen, meter of 6 zover had hij nog niet los gelopen.
Minder leuk: de poepluier,- romper,-broek.
Minder leuk: de poepluier,- romper,-broek.
Fiebje- Prater
- Aantal berichten : 1476
Punten : 1552
Leuk vind ik dat H. zo'n ontzettend vrolijk meisje is dat bijna de hele dag door (schater)lacht. Daardoor moet ik zelf ook zoveel lachen, gezellige boel dus thuis.
Minder leuk vandaag is dat H. niet goed in slaap komt. Ze is wel moe, maar blijft tegen zichzelf praten en lachen. Al is het nu al een paar minuten stil, dus misschien is het eindelijk gelukt.
Minder leuk vandaag is dat H. niet goed in slaap komt. Ze is wel moe, maar blijft tegen zichzelf praten en lachen. Al is het nu al een paar minuten stil, dus misschien is het eindelijk gelukt.
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Leuk: N en J die zo ontzettend leuk met de 4 kinderen van de buren kunnen opschieten. Vanmiddag zaten ze met z'n 6en bij ons thuis een trein baan te bouwen (tussen 1 en 11 jaar).
Minder leuk: J werd wakker met een ochtend humeur, zo erg dat ik de tuindeuren maar weer dicht moesten, zodat de buren ook konden uitslapen.
N zijn driftbuien als het even niet gaat hoe hij het gepland heeft. Er kwam wat appelsap op z'n broek "mama nieuwe broek halen!" ik zei hem dat hij die zelf mag halen omdat ik broodjes aan het maken was. Dat resulteerde in een enorme driftbui!
Minder leuk: J werd wakker met een ochtend humeur, zo erg dat ik de tuindeuren maar weer dicht moesten, zodat de buren ook konden uitslapen.
N zijn driftbuien als het even niet gaat hoe hij het gepland heeft. Er kwam wat appelsap op z'n broek "mama nieuwe broek halen!" ik zei hem dat hij die zelf mag halen omdat ik broodjes aan het maken was. Dat resulteerde in een enorme driftbui!
maiadebij- Kletskop
- Aantal berichten : 2543
Punten : 3138
Registratiedatum : 19-11-10
leuk: het zwaaien en de gekke bekken aan tafel tijdens het ontbijt. Het is zo'n pretletter
Niet leuk: het huilen toen we op visite waren, maar het was eigenlijk teveel voor hem. Eerst 1,5 uur rijden, daar veel onbekende gezichten en geen bedje om in te slapen dus overmoeid. In de auto terug viel hij heerlijk in slaap. Maar kreeg mijn eigen kind nauwelijks stil, gebeurt niet zo vaak. Meteen besloten dat we zo niet meer op familiebezoek gaan.
Niet leuk: het huilen toen we op visite waren, maar het was eigenlijk teveel voor hem. Eerst 1,5 uur rijden, daar veel onbekende gezichten en geen bedje om in te slapen dus overmoeid. In de auto terug viel hij heerlijk in slaap. Maar kreeg mijn eigen kind nauwelijks stil, gebeurt niet zo vaak. Meteen besloten dat we zo niet meer op familiebezoek gaan.
Leukste moment: Dat ze A. even van haar ijsje liet proeven en dat ze samen pret aa het maken waren dus gillend op elkaar te reageren en steeds harder gingen
Minst leuke moment: Het drama toen H. onder de douche uit moest.
Minst leuke moment: Het drama toen H. onder de douche uit moest.
Gast- Gast
Leuk was het toen ik haar 's ochtends uit bed haalde.. ze ging snel weer liggen en deed of ze sliep. Ze gaat dan op haar buikje liggen en met haar luierkontje wiebelen.
Niet leuk was dat ze na de fles heel erg koorts kreeg en we gister zelfs naar de hap moesten omdat ze boven de 40 graden koorts had...
Niet leuk was dat ze na de fles heel erg koorts kreeg en we gister zelfs naar de hap moesten omdat ze boven de 40 graden koorts had...
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Leuk: toen ik hem ophaalde van kdv was hij zo leuk 'in gesprek' met een ander kindje...even achter muurtje blijven spieken
Niet leuk: hij wilde weer niet slapen
Niet leuk: hij wilde weer niet slapen
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan?
» wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)
» Top 5 leukste en minder leuke dingen van het leven
» Heb jij een leuke dag gehad vandaag?
» Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?
» wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)
» Top 5 leukste en minder leuke dingen van het leven
» Heb jij een leuke dag gehad vandaag?
» Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: