Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leukste en minst leuke moment van vandaag....

+37
Steep
NoMercy
Snoes
Fortissimo
Caroow
Knillis
Jezzie
bolus26
PapillonRose
Coco
Laurientje
Highway
M@niek
Slakje
koNijntje
Star007
Stuiterbal
Pien
SarahKey
maiadebij
Sanne
Fiebje
kwak
Twellie
Fiwen
Bruintje Beer
Parisienne
Novalee
Linda
_Jet
Purpleflower
Annie24
Printje
_Blush_
Liadan
Tania
Flower_L
41 plaatsers

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Leukste en minst leuke moment van vandaag.... - Pagina 2 Empty Re: Leukste en minst leuke moment van vandaag....

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 8:48

Leuk: Hij had hele gesprekken met de eendjes toen we ze gingen voeren en hij heeft voor het eerst zelf een boekje uitgezocht in de bibliotheek.

Niet leuk: Zoveelste dag op rij weer geen avondeten op, en hij werd een uurtje geleden helemaal over zijn toeren wakker Sad waarschijnlijk een nachtmerrie gehad ofzo, hij was ontroostbaar.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Leukste en minst leuke moment van vandaag.... - Pagina 2 Empty Re: Leukste en minst leuke moment van vandaag....

Bericht  Flower_L ma 3 sep 2012 - 8:22

Leukste: conversatie aan tafel....over maar 1 ding: wauwau....sinds kort weten we dat dat laura betekent, een meisje van kdv.mhij is er zo vol van I love you En hij was al swingend en zingend aan het eten.

Minst leuke: dat ik 55min op de gang heb gezeten, tot hij sliep.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Bericht  Stuiterbal ma 3 sep 2012 - 8:24

Leukste: Dat hij me steeds opnieuw vastpakt, kusjes geeft uit het niets en zegt dat ik de liefste mama ben. :cheering:

Niet leuk: Master in tijdrekken met naar bed gaan, er 6x uitkomen met de smoes dat hij moet plassen. Net boos geworden en toen was niet niet meer de liefste mama :nopompom:
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Bericht  Star007 ma 3 sep 2012 - 8:26

Leukste: Dat ze helemaal enthousiast werd van het kijken en aanraken van de dieren op de kinderboerderij.

Minder leuk: Dat ze vanaf ze wakker werd van haar middagslaapje jengelig en chagrijnig was. Om 18.30 proberen op bed te leggen en vanaf toen een aantal keer eruit, erbij blijven zitten etc. Om 20.30 sliep ze eindelijk Rolling Eyes
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Bericht  Flower_L za 16 maa 2013 - 8:52

Up Cool

Leukste: dat hij vanochtend toen ik beneden kwam (papa zat al uurtje beneden met hem), hij met big smile "mama" riep en mij een knuffel kwam geven. I love you

Minst leuke: dat hij op het laminaat heeft geplast

Edit Embarassed vergeet even dat ik er 2 heb...J:

Leukste: dat hij na drie weken reparatie weer in de box kon met de boxmobiel. En hij was breeduit aan het lachen naar de bewegende diertjes

Minst leuke: 3 dunne poepbroeken en 3 setjes kleding ivm spugen

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 16 maa 2013 - 8:56

Leukste: dat het zindelijk worden best goed gaat, dat de oudste vandaag goed te pas was en dat de jongste zich helemaal tegen me aan nestelde toen ze na het drinken bij me in slaap was gevallen.

Minst leuke: dat we al 3x naar boven zijn geweest in 1.5 uur tijd voor de jongste.

Gast
Gast

Bericht  Sanne za 16 maa 2013 - 9:15

Leuk: dat ik mijn dochter vandaag even geholpen heb met haar loopwagen en dat ze sindsdien steeds naar haar loopwagentje toe kruipt om vervolgens met dat ding door de kamer te stappen.

Minder leuk: dat ze sinds gisteravond ineens zo overstuur raakt als ik haar naar bed breng en de kamer uitloop. Vanavond heeft het echt even geduurd voor ze sliep en iedere keer dat ik voorzichtig haar kamer uit wilde lopen, begon ze weer heel hard te huilen.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  koNijntje za 16 maa 2013 - 9:16

leukste:
- dat t. nu zo lekker ligt te slapen in zijn nieuwe/grote bed
- toen t. mijn man ging helpen in de tuin, hij wandelde zo schattig mee met een schepje I love you

minst leuke:
- dat t. gaat huilen/krijsen als hem iets niet lukt of wanneer hij 'valt' maar er eigenlijk niet aan de hand is (zal de leeftijd wel zijn)
koNijntje
koNijntje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1371
Punten : 1497
Registratiedatum : 13-03-11

Bericht  Twellie za 16 maa 2013 - 9:28

Leukste: we hebben vandaag bij de Albert Heyn zo'n kartonnen poppentheater gekregen, dat was een tijdje terug een actie. Dus met Kermit de Kikker en Statler even een poppenkaststukje gedaan en beide kinderen kwamen niet meer bij van het lachen.

Minst leuke: Oudste wilde net niet naar bed, dus heb moeten praten als een brugman. Jongste was het laatste uurtje voor het naar bed gaan erg mopperig.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Bericht  Slakje za 16 maa 2013 - 11:15

Leukste: We zijn met familie van mijn vriend gaan wokken, daar was een meisje van 3jaar dat heel veel met Louise heeft gespeeld. Samen rondwandelen en Louise moest een hele tijd lachen als het meisjes dan rond haar aan het rennen was. Heel schattig om te zien, die twee.

Minst leuke: Louise die vannacht pas om 2u in slaap viel en om half 5 alweer klaarwakker was (ze was niet zo lekker) en ik kon haar met niets troosten :-(
Slakje
Slakje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12

Bericht  M@niek za 16 maa 2013 - 11:30

Leuk: gewoon zoals ze is, een echte clown. Iedereen altijd aan het lachen willen maken en dat ze deze week nog maar 2x melatonine heeft gehad ipv elke dag :cheering:

Minder leuk: ze was moe aan het worden en dr poppenkleertjes niet goed aan gingen dat eindigde met een pop en kleertjes die door de kamer vlogen .
M@niek
M@niek
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Highway za 16 maa 2013 - 12:15

Vandaag voor het eerst echt met zijn drietjes op pad geweest en dat was superleuk! Helaas vanavond de hele avond krampjes en gehuil en dat was erg zielig weer.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Flower_L di 28 mei 2013 - 8:22

Leukst: dat hij al "mama mama" roepend enthousiast naar buiten kwam rennen toen ik thuis kwam van het werk.

Minst leuk: dat hij pas om 20.30 sliep

Flower_L
Ratel
Ratel

Bericht  Tania di 28 mei 2013 - 8:26

Wij hadden vandaag een topdag. Precies zoals ik me vroeger altijd voorstelde hoe het is om kindjes te hebben. Lekker spelen in het zonnteje in de tuin, gezellig boodschapjes doen en een ijsje gegeten met twee lieve kindjes I love you

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  SarahKey di 28 mei 2013 - 8:32

Ik heb bijna de hele dag gewerkt dus weinig van S meegekregen

maar het leukste van vandaag: als wij bleeghhh zeggen krijgt hij vreselijk de slappe lach. En hij probeert het ook na te zeggen.
Minder leuke kant: de vreselijke poepbroek vanochtend:pale:
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Laurientje di 28 mei 2013 - 8:41

Ook hier een hele fijne top dag!! :cheering:
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Bericht  Coco di 28 mei 2013 - 8:51

Hier ook een top dag dankzij het heerlijke weer.
Als het weer nu even mee blijft werken voorlopig zijn er heel wat meer top dagen.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Bericht  PapillonRose di 28 mei 2013 - 8:54

Hier ook een topdag! Samen gezellig naar de kringloop geweest en boodschapjes gedaan, en in de middag heeft ze heerlijk gespeeld in de tuin. Goed gegeten, braaf naar bed gegaan en de hele dag een goed humeur. Geen minpuntjes eigenlijk! Of misschien alleen dat ze bedacht dat ze moest plassen en toen gauw een theedoek op de grond legde en het daarop deed, haha. Terwijl het potje dichtbij was. Maargoed, wel inventief van haar om er dan toch in elk geval iets onder te leggen.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10

Bericht  Printje di 28 mei 2013 - 8:55

Hier ook een hele fijne en gezellige dag gehad.

Minpuntje was; R was aan het spelen en hij liet iets vallen zegt hij; ow nee toch K**
( met dank aan oma waarmee hij zondag in de auto zat)
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  bolus26 di 28 mei 2013 - 9:27

Leuk! Een blij vrolijk meisje vandaag.

Niet leuk: alles ondergeplast dus alles verschonen! Wel leuk dat ze er zelf echt om schaterde!
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  Jezzie di 28 mei 2013 - 9:27

Leuk: dat ze zo lekker heeft buiten gespeeld en steeds probeerd te kruipen.

Minder leuk: dat ze alweer verkouden is en ze daardoor best veel huilde vandaag. Wat daardoor wel weer fijn was, dat ze bij mij in slaap viel tijdens de fles en ook bleef zitten. Heerlijk zo'n slapend meisje tegen je aan.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Knillis di 28 mei 2013 - 9:53

Leuk: dat ze met z'n 2en verschrikkelijk veel lol hebben gehad met de buitenkraan - ze waren zeik en zeik nat maar hebben zoveel plezier gehad!

Minder leuk dat ze een aanval van baldadigheid kregen waarbij dochter in een onbewaakt ogenblik met een groene stift de witte muur heeft bewerkt.....
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11

Bericht  Parisienne di 28 mei 2013 - 9:55

Leuk: dat ze voor haar doen een lange tijd heeft gespeeld met wat poppetjes en diertjes

Minst leuk: dat ze al drie avonden achter elkaar duidelijk niet lekker is en flinke verhoging heeft. Dit is de derde avond/nacht op rij dat we beiden weinig zullen slapen en ze aan me blijft plakken (letterlijk en figuurlijk)
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Printje di 28 mei 2013 - 10:02

Wat naar parisienne, heeft ze al een zetpil gehad, daarvan ging R toch altijd rustiger slapen als hij ziek is.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058

Bericht  Caroow di 28 mei 2013 - 10:07

Niet leuk: Hem voor het eerst ergens anders heen brengen om zelf te gaan werken
Wel leuk: Z'n lachjes naar mij, naar mijn vriend en naar zijn nichtje (Laaviii ik jou mist! Missa jou lief! Ze had hem gemist en daar moest hij dus om lachen I love you )
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: