Leukste en minst leuke moment van vandaag....
+37
Steep
NoMercy
Snoes
Fortissimo
Caroow
Knillis
Jezzie
bolus26
PapillonRose
Coco
Laurientje
Highway
M@niek
Slakje
koNijntje
Star007
Stuiterbal
Pien
SarahKey
maiadebij
Sanne
Fiebje
kwak
Twellie
Fiwen
Bruintje Beer
Parisienne
Novalee
Linda
_Jet
Purpleflower
Annie24
Printje
_Blush_
Liadan
Tania
Flower_L
41 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Leukste en minst leuke moment van vandaag....
Niet leuk: Die enorme smeervlek in mijn nieuwe broek waarmee ik de hele dag heb rond moeten lopen
Leuk: Spontaan uit eten geweest met mijn vriend en de vlek uit mijn broek gekregen!
Leuk: Spontaan uit eten geweest met mijn vriend en de vlek uit mijn broek gekregen!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Minst leuke: twee kinderen met koorts vannacht.
Leukste: jongste lijkt weer wat opgeknapt en oudste ligt nog lekker rustig te slapen dus voelt hopelijk voelt zij zich na flink bijslapen ook beter.
Leukste: jongste lijkt weer wat opgeknapt en oudste ligt nog lekker rustig te slapen dus voelt hopelijk voelt zij zich na flink bijslapen ook beter.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Minst leuke is sowieso dat ik hem vanmorgen weer naar de KDV moest brengen.
Het leukste zal wellicht zijn dat ik hem weer mag ophalen .
Het leukste zal wellicht zijn dat ik hem weer mag ophalen .
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Minst/niet leuk: Hij was kwart over 5 wakker pfff lange dag!
Leuk: Moet nog komen denk ik
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Leuk: uit bed getrommeld worden door zoon om boterhammen te smeren en drinken te maken. Ondertussen lag hij mooi in mijn bed mega mindy te kijken. Dus ik roep m, zegt hij: nee mama zit! Dus ik ging kijken wat hij aan het doen was, heeft hij het zichzelf helemaal gemakkelijk gemaakt en pigt hij lekker onder de dekens. Hij zegt mama zit en wijst naar het bed. Wil hij ontbijt op bed haha! Uiteindelijk gewoon aan tafel gegeten, maar ik vond het wel heel grappig!
Niet leuk: hij ging helemaal over de keutel toen ik m naar het kdv bracht. Doet hij normaal niet zo snel maar zijn favo juf was er niet.
Niet leuk: hij ging helemaal over de keutel toen ik m naar het kdv bracht. Doet hij normaal niet zo snel maar zijn favo juf was er niet.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Leukste: de jongste ging steeds met haar lippen getuit voor de oudste staan (kusje) en dan ging mijn oudste dochter gillend weg rennen. En de jongste er weer achter aan om een kusje te geven. Ze lagen beiden helemaal dubbel van het lachen.
Minst leuke: oudste dochter wilde niets drinken vanochtend en de jongste wilde alleen appelsap maar dat was op. Dat had ik zelfs laten zien in de kast maar ze heeft er alsnog ongeveer 800 keer om gevraagd.
Minst leuke: oudste dochter wilde niets drinken vanochtend en de jongste wilde alleen appelsap maar dat was op. Dat had ik zelfs laten zien in de kast maar ze heeft er alsnog ongeveer 800 keer om gevraagd.
Twellie- Ratel
Leukste: De big smile die ik kreeg toen we wakker werden
Minst leuke: We zijn weer bij het kdv geweest. Volgende week vrijdag gaat hij voor het eerst alleen heen
Minst leuke: We zijn weer bij het kdv geweest. Volgende week vrijdag gaat hij voor het eerst alleen heen
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Leukste: Samen cupcakes bakken en opeten. En momenteel is hij mijn dokter en kapper in een.
Minst leuk: Dat hij vanochtend om half acht al naast mijn bed stond.
Minst leuk: Dat hij vanochtend om half acht al naast mijn bed stond.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4, is half 8 geen nette tijd?
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk: dat zoon al heel lang ligt te slapen in mijn voor het eerst geknoopte draagdoek. En dat ik tegelijkertijd met dochter gezellig in de achtertuin aan het stoepkrijten ben.
Minder leuk: daar ga ik nog ff over nadenken. We hebben een heerlijk dagje.
Linda- Ratel
Linda schreef:Lady4, is half 8 geen nette tijd?
Op zich wel natuurlijk, helemaal wanneer ik hier bijvoorbeeld 5.15 lees. Maar meestal is hij rond 8.15 wakker.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Leuk: de blijdschap van de oudste dat we dit weekend onverwacht op vakantie gaan en dat de jongste heerlijk tegen me aan heeft gezeten in de draagdoek tijdens een wandeling
Minst leuk: dat de oudste nu al twee uur aan het zeuren is wanneer we op vakantie gaan en dat ze NUNUNUNUNU zwemmèèhèèn wil (ze heeft haar bikini al over haar kleren aangetrokken) en dat de jongste rare dingen doet met slaapjes, ik nu niet meer weet of ze één of twee keer wil slapen en ik bang ben dat het vanavond weer een latertje wordt voor ze slaapt.
Minst leuk: dat de oudste nu al twee uur aan het zeuren is wanneer we op vakantie gaan en dat ze NUNUNUNUNU zwemmèèhèèn wil (ze heeft haar bikini al over haar kleren aangetrokken) en dat de jongste rare dingen doet met slaapjes, ik nu niet meer weet of ze één of twee keer wil slapen en ik bang ben dat het vanavond weer een latertje wordt voor ze slaapt.
Gast- Gast
Foto, Rejoy, foto! (van die bikini over de kleren)
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
NoMercy schreef:Minst/niet leuk: Hij was kwart over 5 wakker pfff lange dag!
Leuke: Wij hebben samen een cadeautje voor zijn nichtje uitgekozen die zaterdag 3 wordt! Hij was helemaal trots.
NoMercy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13
Leuk; ze ging zonder te huilen met mijn schoonmoeder mee wandelen. Ze heeft behoorlijk last van verlatingsangst, dus dit was echt een van de zelden momenten!
Minder leuk; het babyzwemmen vanmorgen ging niet zo lekker. Ze had er niet zo'n zin in en zat duidelijk niet zo lekker in dr vel daar. Hopelijk volgende keer weer beter!
Minder leuk; het babyzwemmen vanmorgen ging niet zo lekker. Ze had er niet zo'n zin in en zat duidelijk niet zo lekker in dr vel daar. Hopelijk volgende keer weer beter!
Sophiee- Prater
- Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11
Leuk; dat het zo'n makkelijke, lieve vrolijke kinderen zijn en dat ze dat ook op het dagverblijf weer zeiden.
Niet leuk; dat ze voor de 103283232982398283928x deze winter verkouden zijn, R daardoor veel hoest en daar weer van gaat overgeven. stom stom stom stom weer.
Niet leuk; dat ze voor de 103283232982398283928x deze winter verkouden zijn, R daardoor veel hoest en daar weer van gaat overgeven. stom stom stom stom weer.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Linda schreef:Leuk: dat zoon al heel lang ligt te slapen in mijn voor het eerst geknoopte draagdoek. En dat ik tegelijkertijd met dochter gezellig in de achtertuin aan het stoepkrijten ben.
Minder leuk: dat het weer een vreselijke strijd was om dochter haar pyjama aan te trekken. Het lukt de laatste tijd niet op een normale manier, heel jammer.
Wel heel leuk: beide kindjes sliepen super snel!
Linda- Ratel
Linda; wil ze het misschien zelf doen?
En hoe gaat het nu met je zoontje? Huilt hij al wat minder?
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Linda; wil ze het misschien zelf doen?
Nee ik denk het niet. Ze is gewoon super irritant op zo'n moment. Dat gaat ze helemaal hyper de pieper op bed springen en hard weg rennen enzo. En een lol dat ze heeft, als enige weliswaar, maar dat maakt haar niet uit.
Het gaat iets beter met zoon. Hij heeft andere medicatie en dat werkt stukken beter. Helaas is het slapen wel drama. Vannacht heeft hij er 2 keer 3 uur tussen gelaten, dat was een record, want hij werd hiervoor steeds om de 2 uur wakker. Ik ben dus gigantisch gaar.
Lief dat je het vraagt.
Linda- Ratel
Linda; wat vervelend, ook voor je meisje, dat ze nu zo moeilijk doet met omkleden. Op school heb ik ooit als tip gegeven om een muziekje aan te zetten en wanneer het muziekje afgelopen is moet je omgekleed zijn, dat hielp daar erg goed.
Fijn dat het iets beter gaat, maar wat vervelend dat hij zo slecht slaapt. Zou het niet werken wanneer hij op zijn eigen kamertje slaapt? Heb je dat overdag al eens geprobeerd. Ik weet het niet hoor maar het is maar een idee.
Fijn dat het iets beter gaat, maar wat vervelend dat hij zo slecht slaapt. Zou het niet werken wanneer hij op zijn eigen kamertje slaapt? Heb je dat overdag al eens geprobeerd. Ik weet het niet hoor maar het is maar een idee.
Printje- Lady Post-a-lot
Dat muziekje kunnen we wel eens proberen. Hoewel ik vermoed dat ze dan alleen maar achterlijk gaat dansen.
Het is niet heel erg hoor. Het is gewoon jammer dat het de hele dag zo lekker gaat en dat we de dag dan zo afsluiten. Ik doe dingen niet graag tegen haar zin, maar ze kan moeilijk in haar blootje slapen. Als ze eenmaal iets aan heeft, dan is het ook zo weer over. Ze slaapt tegenwoordig non stop klokje rond, dus dat is wel echt super fijn.
Zoon slaapt overdag voornamelijk in de draagdoek, hij is niet zo gek op z'n bedje. Ik ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden (bij dochter pas na een jaar). En tijdens de eisprong kan je een dip in de borstvoeding krijgen. Dus ik hoop dat hij daarom zoveel wilde drinken, om de boel op te krikken zeg maar.
Het is niet heel erg hoor. Het is gewoon jammer dat het de hele dag zo lekker gaat en dat we de dag dan zo afsluiten. Ik doe dingen niet graag tegen haar zin, maar ze kan moeilijk in haar blootje slapen. Als ze eenmaal iets aan heeft, dan is het ook zo weer over. Ze slaapt tegenwoordig non stop klokje rond, dus dat is wel echt super fijn.
Zoon slaapt overdag voornamelijk in de draagdoek, hij is niet zo gek op z'n bedje. Ik ben vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden (bij dochter pas na een jaar). En tijdens de eisprong kan je een dip in de borstvoeding krijgen. Dus ik hoop dat hij daarom zoveel wilde drinken, om de boel op te krikken zeg maar.
Linda- Ratel
Linda schreef:Printje schreef:Linda; wil ze het misschien zelf doen?
Nee ik denk het niet. Ze is gewoon super irritant op zo'n moment. Dat gaat ze helemaal hyper de pieper op bed springen en hard weg rennen enzo. En een lol dat ze heeft, als enige weliswaar, maar dat maakt haar niet uit.
Het gaat iets beter met zoon. Hij heeft andere medicatie en dat werkt stukken beter. Helaas is het slapen wel drama. Vannacht heeft hij er 2 keer 3 uur tussen gelaten, dat was een record, want hij werd hiervoor steeds om de 2 uur wakker. Ik ben dus gigantisch gaar.
Lief dat je het vraagt.
Mijn dochter krijgt ook zo'n hyperdepieper moment met pyama aan doen. Dan gaat ze met de blik op oneindig op bed springen en ze hoort niet eens maar wat ik zeg. Als ik verhaaltjes ga voorlezen moet ik ook tien keer zeggen dat ze beter kan gaan zitten of liggen, maar meestal lees ik Jip en Janneke voor aan een hysterisch op-en-neer springend kind , vaak gaat ze er ook nog keihard zelfbedachte liedjes bij zingen. Het gekke is dat ze na deze energie-uitbarsting ook nog eens als een blok in slaap kan vallen, heeft jouw dochter dat ook?
Twellie- Ratel
Haha twellie, heel herkenbaar! Alleen dat als een blok in slaap vallen is hier niet, jammer genoeg.
Vandaag:
Leuk: net gezellig met z'n vieren bij de kinderboerderij geweest. Zoon heeft weer heerlijk in de doek geslapen.
Minder leuk:
Dochter heeft vannacht maar 11 uur geslapen, dat is te weinig voor haar doen. Dus nu is ze chagrijnig en huilerig. Man is haar nu naar bed aan het brengen, maar ik geloof niet dat het gaat lukken.
Vandaag:
Leuk: net gezellig met z'n vieren bij de kinderboerderij geweest. Zoon heeft weer heerlijk in de doek geslapen.
Minder leuk:
Dochter heeft vannacht maar 11 uur geslapen, dat is te weinig voor haar doen. Dus nu is ze chagrijnig en huilerig. Man is haar nu naar bed aan het brengen, maar ik geloof niet dat het gaat lukken.
Linda- Ratel
Hier nog zo'n hyper-de-pieper dochter rond bedtijd. Rond 17.30/18.00 uur gaat er een knop om en barst ze van de energie. Luisteren doet ze dan niet meer, ze hoort me gewoon niet. Rennen, springen en koprollen op bed tijdens het omkleden is hier ook dagelijkse kost. Daarna blijft ze een lange tijd vechten tegen haar slaap, komt 100 keer uit bed.. bleh. Als ze eindelijk slaapt plof ik uitgeput op de bank. Doodmoe van die laatste uren op de dag. En ik kan gewoon niks bedenken of doen wat het allemaal wat makkelijker maakt.
Leukste moment vandaag: we hebben samen lekker het huis schoongemaakt. Wilde ze nooit, mij helpen vond ze vreselijk. Daarom vond ik het zo leuk dat ze meedeed. Lekker geknoeid met de emmer water en ze heeft gelijk de vloer gedweild.
Minst leuke moment vandaag: nog geen eigenlijk
Leukste moment vandaag: we hebben samen lekker het huis schoongemaakt. Wilde ze nooit, mij helpen vond ze vreselijk. Daarom vond ik het zo leuk dat ze meedeed. Lekker geknoeid met de emmer water en ze heeft gelijk de vloer gedweild.
Minst leuke moment vandaag: nog geen eigenlijk
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Minder leuk: Dat hij om 5 uur al wakker was gaappppp en we sliepen pas om 00:30.
Leuk: de rest van de dag hij heeft lief gespeeld, werkte eens mee met de zoveel-maanden-fotoshoot, was lief op de rommelmarkt, heeft veel gelachen. Topmannetje
Leuk: de rest van de dag hij heeft lief gespeeld, werkte eens mee met de zoveel-maanden-fotoshoot, was lief op de rommelmarkt, heeft veel gelachen. Topmannetje
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» Nav.. Wat was je minst leuke bijbaan?
» wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)
» Top 5 leukste en minder leuke dingen van het leven
» Heb jij een leuke dag gehad vandaag?
» Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?
» wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)
» Top 5 leukste en minder leuke dingen van het leven
» Heb jij een leuke dag gehad vandaag?
» Wat is het leukst en het minst leuk aan jouw kind(eren)?
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: