Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

+12
M-G
Fearie
Novalee
tweeling
Sun88
Ella
PapillonRose
Parel
Annie24
SarahKey
Printje
Flower_L
16 plaatsers

Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Flower_L zo 17 maa 2013 - 8:38

omdat l gek is op puzzelen ben ik altijd op zoek naar puzzels.
en qua kleding....overhemdjes. heb er echt teveel van. maar ik vind ze zo leuk staan...zelfs j heeft er al 1 aangehad smile

minst..pyjama's. ziet geen kip en geef er zo min mogelijk aan uit.


Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Printje zo 17 maa 2013 - 8:39

Ik koop alles teveel voor de kinderen angel

Voor R polo's, shirtjes etc. eigenlijk alles wel

Voor N alles wat maar helemaal meisjes is... jurkjes, rokjes bounce


Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  SarahKey zo 17 maa 2013 - 8:45

Leuk overhemden I love you S droeg ze vanaf maat 56 , incl spencertjes I love you
Ik koop het meeste longsleeves en blousjes

En qua speelgoed leesboekjes
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Flower_L zo 17 maa 2013 - 8:47

ik heb zelfs een blauw wit geblokt overhemd vd hema 4x....in allemaal verschillende maten Embarassed .grootste maat 116 . waren 2 of 3 euro per stuk op kledingbeurs. koopje dus Cool

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Printje zo 17 maa 2013 - 8:52

Ik heb ook zo'n overhemd vd Hema, staat hem echt zo leuk.


Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  SarahKey zo 17 maa 2013 - 8:55

Flower_L schreef:ik heb zelfs een blauw wit geblokt overhemd vd hema 4x....in allemaal verschillende maten Embarassed .grootste maat 116 . waren 2 of 3 euro per stuk op kledingbeurs. koopje dus Cool
Heb je maat 74 al voor je kleinste mannetje? Anders heb ik dat blousje wel voor je Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Annie24 zo 17 maa 2013 - 9:00

Het meest pyama's: doordat Y. snel last heeft van ruwe (eczeem) plekken trekken we hem in huis een pyama aan; lekker soepel en zacht voor zijn huidje.

Het minst overhemden omdat ik een hekel heb aan strijken, dus die dingen worden 1x gedragen en na het wassen blijven ze op de strijkstapel liggen.

Nooit: truien omdat Y. ontzettend warmbloedig is en een trui veels te warm is voor 'm. Ik heb 2 vestjes gekocht afgelopen winter en die heeft hij ook nooit gedragen
Annie24
Annie24
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Parel zo 17 maa 2013 - 9:39

Het meest, kleding, vooral shirts.
Het minst, speelgoed. Ik had een tic om boekjes enzo te kopen maar ze vindt er echt helemaal niks aan, en voorlopig hebben we wel even genoeg.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  PapillonRose zo 17 maa 2013 - 9:48

Het meest koop ik kleding, en dan niet een specifiek soort kledingstuk denk ik. Al heb ik met het oog op de zomer laatst wel aardig wat jurkjes gekocht.

Wat ik op het moment het minst koop is speelgoed, maar ze heeft dan ook meer dan genoeg. Komt over een tijdje wel weer, als ze toe is aan een nieuwe uitdaging ofzo.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Ella ma 18 maa 2013 - 0:41

Het meest wat ik koop is kleding. Dat vind ik zelf gewoon erg leuk Very Happy. Ik heb nog geen speelgoed of knuffels gekocht. Dat hebben wij veel gehad en krijgen we nog steeds.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Gast ma 18 maa 2013 - 7:56

Qua kleding voor H koop ik het meeste leggings, rokjes en jurkjes.
En het minste pyjama's. Daar kan ik nu echt geen geld aan uitgeven.

Qua kleding voor A koop ik het meeste overhemdjes. Staat hem gewoon echt heel erg leuk en een beetje kak.
En het minst, wederom pyjama's.

Qua speelgoed koop ik het meest boekjes, puzzels en Playmobiel.
Het minste ander speelgoed Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Sun88 ma 18 maa 2013 - 8:12

Veel kleding weinig tot geen speelgoed, hebben we allemaal gekregen met kraam cadeaus
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  tweeling ma 18 maa 2013 - 9:16

Sun88 schreef:Veel kleding weinig tot geen speelgoed, hebben we allemaal gekregen met kraam cadeaus

+1
tweeling
tweeling
Prater
Prater

Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Novalee ma 18 maa 2013 - 9:39

Ik koop het meest kleding maar dan niet van één specifiek kleding stuk het meest. Ze heeft van alles belachelijk veel angel

Het minst koop ik speelgoed. Dat zou wel wat meer mogen maar ik ze zit nu op een lastige leeftijd tussen baby en peuter in, waardoor ik niet goed weet wat te kopen. En op zich vermaakt ze zich ook prima op een dag, dus iets tekort komen doet ze niet.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Fearie ma 18 maa 2013 - 9:50

Kleding, maar dan eigenlijk weer minimaal aan pyama's. Dat ziet niemand toch.
Speelgoed kopen we bijna niet, omdat oma en tante daar hoofdleverancier in zijn, D komt om in het speelgoed.

Fearie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  M-G ma 18 maa 2013 - 10:24

Volgens mijn vriend koop ik van alles teveel, vooral kleding.
Aangezien het onze eerste is, vind ik alles leuk om te kopen en dat doe ik dus ook Embarassed
Waar ik het minst van koop? Ik denk, hetgeen dat al vaker genoemd is: pyjama's.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Diese ma 18 maa 2013 - 10:30

Oeh, ik vind pyama's ook leuk om te kopen Embarassed
Ik koop ook teveel kleding, afgezien van af en toe Z8 verder gelukkig redelijk goedkope dingen. Het minst koop ik broeken, maar dat compenseer ik weer met veel jumpsuits, jurkjes en rokjes (uiteraard met leuke maillots en leggings haha).
Diese
Diese
Prater
Prater

Aantal berichten : 615
Punten : 679
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Shopaholic wo 20 maa 2013 - 7:55

Luiers & babyvoeding wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) 3079029344 kleding valt reuze mee.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Razz wo 20 maa 2013 - 22:21

Ik koop eigenlijk alles met mate. Kleding heeft hij niet abnormaal veel en speelgoed krijgt hij eigenlijk alleen met zijn verjaardag en feestdagen. Tussendoor krijgt hij wel het een en ander van zijn opa's en oma's dat moet ik er wel bij zeggen.

Ik koop dus eigenlijk geen dingen te veel of te weinig. Gewoon wat hij dus nodig heeft.

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Supertalentje wo 20 maa 2013 - 22:48

Ik koop ook nooit teveel, maar zoon heeft zo ontzettend veel nodig! Wink

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren) Empty Re: wat koop jij het meest en minst voor jouw kind(eren)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum