Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

+53
Bliss
VeryCherry
kwak
Flippin' Bitch
SarahKey
TwistedAngel
Travelgurly
Marin
Lavendel
Jasmine
SparklingEyes
Kowalski
_Nina
Muppetje
Amber-
Sterre
bolus26
June
L!ND@
Stuiterbal
Dennenappel
Angela_1986
Caramba
Oasis
Jeanette
Sugarfall
SoGood
Roxi3
Liz
Rebecca
Burn
Printje
Carra
Elliot
Parisienne
Lady4
Bazinga
Sanne
Chocoholic
Tinus
Annemoontje
Tania
Pompoen
Linda
Middleme
Lotus_
Blond
Guus
PrimaBella
Poubelle
Ibbeltje
ellibre
Mermaid
57 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Ibbeltje ma 13 aug 2012 - 3:10

Telefoontje van mijn vriends oma smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 4 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 3:51

Hmm, mijn geluksmomentje moet nog komen voor vandaag denk ik. Gefeliciteerd Jasmine!

Gast
Gast

Bericht  TwistedAngel ma 13 aug 2012 - 4:01

Dat we vandaag een jong katje op gehaald hebben! Hopelijk went mijn andere kat snel aan hem
TwistedAngel
TwistedAngel
Prater
Prater

Aantal berichten : 853
Punten : 1047
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  SarahKey ma 13 aug 2012 - 4:34

Jasmine schreef:Mijn positieve zwangerschapstest heeft mij vandaag héél gelukkig gemaakt!

cheers cheers wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 4 281626781 wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 4 281626781 Whaaa wat leuk! Gefeliciteerd!
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 18:42

Vandaag nog niks. Gisteren kreeg ik zomaar een bos bloemen van mijn moeder. Erg lief! Ik krijg niet vaak bloemen en haal ze bijna nooit in huis maar het staat wel vrolijk op de tafel.

Gast
Gast

Bericht  Ibbeltje ma 13 aug 2012 - 19:27

Hardlopen en de zon smile En dat ik vandaag gezellig naar vriendinnen ga en op kraamvisite smile
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 21:26

Hoe gaat het met hardlopen, Ibbeltje? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 21:33

Nog helemaal niks.. Ben gewoon weer ziek van vakantie terug gekomen, net zoals vorig jaar.

Gast
Gast

Bericht  Flippin' Bitch ma 13 aug 2012 - 23:09

Vanmorgen een heerlijke buitenrit gemaakt door de polder & naar het meer met mijn verzorgpaard en zijn baasje. Was gezellig & leuk.
Flippin' Bitch
Flippin' Bitch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1754
Punten : 1836
Registratiedatum : 29-11-10

Bericht  kwak ma 13 aug 2012 - 23:16

dat komt nog, als ik aan het eind van de middag mijn dochter weer ga ophalen na een dag dierentuin met opa en oma.
en dat ik vanmiddag op kraambezoek ga.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:17

Beterschap Fruity!

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry ma 13 aug 2012 - 23:18

Dat N weer veilig thuis is Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Kowalski ma 13 aug 2012 - 23:19

Fruity schreef:Nog helemaal niks.. Ben gewoon weer ziek van vakantie terug gekomen, net zoals vorig jaar.

Ahw das kut! wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 4 699888 Hopelijk knap je snel op en kan je weer lichtpuntjes vinden hier in Nl!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Bericht  Burn ma 13 aug 2012 - 23:21

Vandaag nog niet echt iets..

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 23:44

Kowalski schreef:
Fruity schreef:Nog helemaal niks.. Ben gewoon weer ziek van vakantie terug gekomen, net zoals vorig jaar.

Ahw das kut! wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 4 699888 Hopelijk knap je snel op en kan je weer lichtpuntjes vinden hier in Nl!

Haha dankje smile Heb gewoon precies hetzelfde. Nu weer een AB-kuur voor een week. Als dat niet heeft geholpen een echo om te kijken of ik nierstenen heb.. jeuj.. Sad :nopompom:

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 0:05

Mijn koffertje pakken om weer paar dagen naar Doedel te gaan (ja, ik was net terug Razz )

En deze muis. Hij zit er alweer wat maanden, maar vandaag zag ik hem weer bewust Very Happy

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 4 IMAG4942

Gast
Gast

Bericht  June di 14 aug 2012 - 0:18

Het bovenstaande bericht heeft mij vandaag blij gemaakt wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 4 561177.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 3:44

Dat mijn man vrij heeft kunnen krijgen voor vrijdagmiddag zodat we 'op date' kunnen, haha. We hebben afgesproken elke maand een date voor elkaar te regelen (de ene maand de een de andere maand de ander) en deze maand is het mijn beurt.

Gast
Gast

Bericht  Marin di 14 aug 2012 - 3:45

Wat leuk Kenya! Weet je al wat jullie gaan doen?
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 3:47

We gaan glowgolfen, hahahaha. Ontzettend cheesy, maar heb er nou al zin in. Oh degene die deze tip in een topic neerzette; bedankt! Heb 'm gelezen en 't idee gejat Wink. Nog met een soort 'love-arrangement' ook. (glaasje bubbels bij aankomst en wat hapjes voor en na t glowgolfen).

Enne ssssttt... niet verder vertellen he. Hij mag 't nog niet weten!

Gast
Gast

Bericht  Marin di 14 aug 2012 - 3:48

Haha cool wat een leuk idee! Veel plezier!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Mermaid di 14 aug 2012 - 3:53

Superleuk Kenya!

ik werd vandaag gelukkig van mijn werk. Gisteren echt een ongeorganiseerde rotdag gehad, dus heerlijk om vandaag weer wat leuks te kunnen doen.
en ik werd blij van mijn cavia's. wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 4 3079029344
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:24

Ja, vond het ook een briljant idee (van ik weet niet meer wie het was hier) ! Nou maar hopen dat hij het ook leuk vindt, haha.

Gast
Gast

Bericht  Gast di 14 aug 2012 - 4:27

Dat ik statistiekvakken zulke klotevakken vind, maar dat ik vanmiddag erachter kwam dat ik het ging snappen Wink Dat is voor mij wel een :cheering: waard.

(Nee, ik heb niks met wiskundige vakken. Veel te abstract. Maar wel behoorlijk nodig, als je onderzoek wilt doen laughcry ).

Gast
Gast

Bericht  Bliss di 14 aug 2012 - 4:36

Ha wat leuk Kenya, ik zat net te denken dat ik binnenkort ook eens een date wil verzinnen voor mn vriend en dacht aan midgetgolfen. Lekker suf Very Happy Veel plezier!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: