Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

+53
Bliss
VeryCherry
kwak
Flippin' Bitch
SarahKey
TwistedAngel
Travelgurly
Marin
Lavendel
Jasmine
SparklingEyes
Kowalski
_Nina
Muppetje
Amber-
Sterre
bolus26
June
L!ND@
Stuiterbal
Dennenappel
Angela_1986
Caramba
Oasis
Jeanette
Sugarfall
SoGood
Roxi3
Liz
Rebecca
Burn
Printje
Carra
Elliot
Parisienne
Lady4
Bazinga
Sanne
Chocoholic
Tinus
Annemoontje
Tania
Pompoen
Linda
Middleme
Lotus_
Blond
Guus
PrimaBella
Poubelle
Ibbeltje
ellibre
Mermaid
57 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 4:06

Dat ik voor het eerst van mijn leven in een topje en broekje durfde te gaan hardlopen. Beetje jammer dat er dan 'vetzak' of 'trek een shirt aan' wordt geroepen...volgens mij hebben die mensen een bril nodig. Ik ben blij dat ik me daar niks van aangetrokken heb!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  bolus26 zo 12 aug 2012 - 4:08

de baby voelde ik vanmorgen voor het eerst heel duidelijk trappelen en mn man die me heel de dag al zwaarverliefd aan kijkt
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Sterre zo 12 aug 2012 - 4:20

Ik was gisteren gelukkig omdat ik met vrienden ben gaan varen. Lekker borrelen en bijkletsen op de boot en daarna heerlijk mosselen eten. Vandaag ook omdat we ergens dicht bij huis aan het water liggen te chillen. Vakantiegevoel!!

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 4:37

Ik ben blij, omdat ik lekker met mijn vriend heb gefietst en een ijsje heb gegeten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Amber- zo 12 aug 2012 - 6:29

De heerlijke dag die ik vandaag samen heb gehad met mijn man. Lekker gezwommen daarna heerlijk gegeten op het terras.
Daarnaast ben ik elke dag zo gelukkig als ik dat kleine mannetje in mijn buik voel!!
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Muppetje zo 12 aug 2012 - 6:33

Het vooruitzicht dat ik morgen aan mijn laatste werkweek van het jaar begin smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  _Nina zo 12 aug 2012 - 6:38

De leuke en gezellige en fijne en heerlijke en, en, en.... dag die ik samen met mijn vriend in de dierentuin had Very Happy
_Nina
_Nina
Prater
Prater

Aantal berichten : 778
Punten : 901
Registratiedatum : 10-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Kowalski zo 12 aug 2012 - 7:08

Het besef dat de vrienden die ik nu nog om me heen heb échte vrienden zijn, door dik en dun I love you
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast zo 12 aug 2012 - 7:09

Jip83 schreef:Dat ik voor het eerst van mijn leven in een topje en broekje durfde te gaan hardlopen. Beetje jammer dat er dan 'vetzak' of 'trek een shirt aan' wordt geroepen...volgens mij hebben die mensen een bril nodig. Ik ben blij dat ik me daar niks van aangetrokken heb!

Oh, dat is ook niet vriendelijk van die mensen zeg! Bah!

Ik werd blij van het feit dat ik vandaag géén last had van de ongemakken die ik vannacht had wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 281626781

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Sugarfall zo 12 aug 2012 - 7:10

Jip83 schreef:Dat ik voor het eerst van mijn leven in een topje en broekje durfde te gaan hardlopen. Beetje jammer dat er dan 'vetzak' of 'trek een shirt aan' wordt geroepen...volgens mij hebben die mensen een bril nodig. Ik ben blij dat ik me daar niks van aangetrokken heb!

Wat een ontzettende domme opmerkingen zeg! Knap dat je je daar niets van aantrekt.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Poubelle zo 12 aug 2012 - 7:20

De gezellige dag aan het strand met een vriendin die ik lang niet had gezien, en een leuk gesprek met een Engelse vriend van me die ik een poos niet had gesproken. Hij vroeg wanneer ik een baan daar ging zoeken zodat ik daar kon komen wonen.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Kowalski zo 12 aug 2012 - 7:24

Pixie schreef:De gezellige dag aan het strand met een vriendin die ik lang niet had gezien, en een leuk gesprek met een Engelse vriend van me die ik een poos niet had gesproken. Hij vroeg wanneer ik een baan daar ging zoeken zodat ik daar kon komen wonen.

En, zit dat erin? Of is het vooral het idee dat je zo goed doet?
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Poubelle zo 12 aug 2012 - 7:25

Kowalski schreef:
Pixie schreef:De gezellige dag aan het strand met een vriendin die ik lang niet had gezien, en een leuk gesprek met een Engelse vriend van me die ik een poos niet had gesproken. Hij vroeg wanneer ik een baan daar ging zoeken zodat ik daar kon komen wonen.

En, zit dat erin? Of is het vooral het idee dat je zo goed doet?

Nee, dat zit er niet in. Maar hij vraagt het meer zodat hij me vaker kan zien en dat vind ik erg lief.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Kowalski zo 12 aug 2012 - 7:38

Ja dat dacht ik inderdaad! Zoiets kleins als een paar woorden kan je echt goed doen wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 3079029344
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  SparklingEyes ma 13 aug 2012 - 0:25

Ik was even heel gelukkig toen ik mijn oudste zoon met de jongste zag spelen, die flink moest lachen om zijn grote broer!
SparklingEyes
SparklingEyes
Prater
Prater

Aantal berichten : 1222
Punten : 1506
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Purmereutel

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Jasmine ma 13 aug 2012 - 2:12

Mijn positieve zwangerschapstest heeft mij vandaag héél gelukkig gemaakt!
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Tania ma 13 aug 2012 - 2:14

Jasmine, gefeliciteerd!

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 2:20

De klok gaat mijn zo gelukkig maken alsie op half 4 staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Muppetje ma 13 aug 2012 - 2:32

Het goede nieuws van Jasmine en Weegschaal smile

Muppetje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7378
Punten : 7820
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Kowalski ma 13 aug 2012 - 2:47

Gefeliciteerd Jasmine! cheers
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Lavendel ma 13 aug 2012 - 2:53

Gefeliciteerd Jasmine!

Wat mij gelukkig maakt is het feit dat ik na vandaag nog 3 dagen moet werken en dan 2 weken op vakantie ga en daarna aan een (hopelijk) leuke baan beginnen! wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 281626781
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Marin ma 13 aug 2012 - 2:57

Gefeliciteerd Jasmine!

De gedachte dat ik vanavond lekker op de bank foto's ga bewerken samen met m'n vriend maakt me echt super blij! Ik ben 't hele weekend ook blij geweest, op het punt na dat we verdwaald waren, toen waren we chagrijnig Wink Maar verder was 't leuk!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 3:04

Gefeliciteerd Jasmine!!!

Ik hoef op deze vraag denk ik geen antwoord te geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gast ma 13 aug 2012 - 3:05

Dat de 2 kleintjes zo weer thuiskomen. Het was even heerlijk om bij te tanken en het was ook echt nodig, maar ben blij als ze straks weer thuis zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Travelgurly ma 13 aug 2012 - 3:06

gefeliciteerd jasmine!
Travelgurly
Travelgurly
Prater
Prater

Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?  - Pagina 3 Empty Re: wat heeft jou vandaag gelukkig gemaakt?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum