Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag? Empty Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?

Bericht  Rose ma 2 apr 2012 - 2:44

Ik ben blij omdat ik vandaag te horen heb gekregen dat ik mijn 1e jaar sowieso ga halen Very Happy en dus dan gewoon door kan stromen naar het 2e jaar.
Zat al een 3/4 maanden in onzekerheid of het wel goed zou komen en dan nu eindelijk de zekerheid!
Rose
Rose
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1636
Punten : 1896
Registratiedatum : 26-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag? Empty Re: Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 2:46

Super! Gefeliciteerd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag? Empty Re: Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?

Bericht  Marin ma 2 apr 2012 - 2:57

Dat ik m'n vriend zo weer zie!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag? Empty Re: Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?

Bericht  Sorella ma 2 apr 2012 - 3:10

Gefeliciteerd Rose!

Ik ben blij omdat ik vanochtend heerlijk heb gereden op een pony'tje van iemand die op vakantie is en ik straks weer op mijn 'eigen' bijrijdpaard les heb!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag? Empty Re: Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 4:38

Dat ik gisteravond zo heerlijk in slaap ben gevallen in de armen van mijn vriend. Het zit weer helemaal top tussen ons, heerlijk smile I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag? Empty Re: Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 4:51

Gefeliciteerd Rose!

En fijn Yoyo!

Ben op 't moment even niet zo blij. Maar het uitzicht naar het Paasweekend is leuk. Gaan leuke dingen doen dan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag? Empty Re: Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 4:52

Gefeliciteerd Rose, hartstikke goed!

Yoyo, niet meegekregen dat het minder ging tussen jullie, maar fijn dat het nu weer goed zit!

Ik werd vandaag blij van het zonnetje! sunny

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag? Empty Re: Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 4:57

Dat het bijna 18.00 uur is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag? Empty Re: Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 4:59

Jaya schreef:Gefeliciteerd Rose, hartstikke goed!

Yoyo, niet meegekregen dat het minder ging tussen jullie, maar fijn dat het nu weer goed zit!

Ik werd vandaag blij van het zonnetje! sunny
\

Ik heb er ook niet echt ruchtbaarheid aan gegeven, maar het liep wat stroefjes.. Veel irritaties e.d. Goed gesprek gehad en gaat nu weer goed. Komt in elke relatie voor toch? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag? Empty Re: Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?

Bericht  Japie ma 2 apr 2012 - 5:02

Ik ben blij vandaag, omdat ik eindelijk wat leuke shirts en een goedkope blazer heb gevonden!
Japie
Japie
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2538
Punten : 2737
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag? Empty Re: Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?

Bericht  Gast ma 2 apr 2012 - 5:03

Yoyo schreef:
Jaya schreef:Gefeliciteerd Rose, hartstikke goed!

Yoyo, niet meegekregen dat het minder ging tussen jullie, maar fijn dat het nu weer goed zit!

Ik werd vandaag blij van het zonnetje! sunny
\

Ik heb er ook niet echt ruchtbaarheid aan gegeven, maar het liep wat stroefjes.. Veel irritaties e.d. Goed gesprek gehad en gaat nu weer goed. Komt in elke relatie voor toch? :P

Ooh haha, ik denk ik heb wat gemist hier Wink Maar inderdaad, dat komt in de beste relaties voor. Maakt ze (vaak) nog sterker ook smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag? Empty Re: Wat maakt jou blij/gelukkig vandaag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum